/spanien/barcelona/forum/1322.aspx/spanien/barcelona/forum/1322.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2016-05-30 15:25
Har inte hängt med i reklam-soppan , men ska vi inte ha någon "huvudreklam" på våra tröjor ? Tycker det ser grymt snyggt och rent utan någon Qatar-skit på magen.

Tummen upp för min del på tröjorna, enkel design med influenser från 91/92 och ingen reklam. Bravo !
Barcelona Junta Dimision
2016-05-30 15:22
@Barcelonistas:

Blev han finalens bästa eller turneringens bästa? Kan ändå förstå the latter.
Barcelona enkos
2016-05-30 15:20
Belerin går till EM istället för skadade Carvahal som skadade backlåret och missar EM.
Vlom
2016-05-30 14:52
@Barcelonistas:
Via länktipset hittar du Cristiano Ronaldos insats under CL-finalen förrgår. Fy fan vad usel han var... Nu ska länken funka :)
Barcelona Liunil Masse
2016-05-30 14:51
Barcelona full back Adriano (31) has a personal four-year deal with Lazio that will be activated as he can leave Barcelona for free. [md] FREE! FREE EVERYWHERE
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gabriel
2016-05-30 14:31
Neymar Jr Du blir bara mer och mer skrattretande ju. Så bara för man har krage så är det inte fotboll utan polo? Lol
Barcelona enkos
2016-05-30 14:27
Senaste om Messi. Fast jag bryr mig mera om hans skada och undrar om han kommer vara med i Copa. Utan honom blir det knappt intressant att följa.
Barcelona enkos
2016-05-30 14:22
Atletico verkar ha värvat en ny högerback Vrsaljko, en kroatisk landslagsman.
Barcelona Barcelonistas
2016-05-30 14:12
Ronaldo blev Cl bästa spelare.... Seriöst vad fan är detta för korruption? Killen sundes inte till förrän han skulle sätta sista straffen...
Barcelona enkos
2016-05-30 14:11
Alaves är tillbaka i La ligan. Vilken stämning det var efter slutsignalen. La Liga behöver såna lag istället för trista Getafe ..
Barcelona enkos
2016-05-30 14:08
Någon här som ville ha problem barnet Aurier stavning från PSG. Han har fastnat i fängelse efter bråk med poliser. Nej sådan idiot har inte plats i klubb som Barcelona.
Barcelona Barcelonistas
2016-05-30 13:57
Tröjan är ju fantastisk gillar den riktigt mycket. Ingen reklam!
Barcelona neymar JR
2016-05-30 13:29
Gabriel Se du lyckades pricka in just dom! Rekommenderar följande; https://www.unisportstore.se/fotbollstrojor/barcelona-piketroja-core-match-up-rod/135901/ Men fotboll vi spelar och inte http://www.pololine.com/fotogalerias/binfieldpoloclub-232-2011-6-17/2.jpg Jag är trångsynt gällande detta, aldrig ok med piké liknande matchställ!
Barcelona Barcelonistas
2016-05-30 13:25
Haha Swag... Trodde man höll på me sånt när man va 10 år. Nämn aldrig ordet Swag här inne tack.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-05-30 13:23
Fan vad jag hatar nike!
Barcelona Gabriel
2016-05-30 13:17
neymar JR

Hahah va? Förlåt men det kan nog vara det roligaste jag läst på länge, för många spelare med "swag" och att dem inte klarar av att bära något med krage. Liksom bara va? Du syftar på Neymar och Alves antar jag, vilka mer? Pique, Rafinha, Messi, Rakitic bara för att nämna några skulle passa hur bra som helst med krage, så även Neymar om du syftar på honom (vilket jag förmodar att du gör).

Det där var bara ett fånigt påstående.
Barcelona Gabriel
2016-05-30 13:11
Blaugrana són els colors!

Ja smaken är som baken, vissa här inne verkar gilla den väldigt mycket. Jag däremot tycker verkligen inte om den alls, kan säga redan nu att jag inte tänker köpa någon tröja nästa säsong heller trots att det kanske blir utan tröjsponsor. Köper enbart modellerna som jag anser vara snygga eftersom jag själv vill kuna gå ut med dem - och då menar jag inte bara när jag ska lira boll med grabbarna utan jag vill kunna dra ut på sommaren och känna mig stilig. Just därför såg jag väldigt mycket fram emot den designen med krage, den är helt enkelt sjukt stilren och fräsch.

Är jätte besviken på tröjan!
Barcelona DM1982
2016-05-30 13:02
Barcelona want to finalize the transfer of Villarreal player Denis (22) later this week, after ESP game against KOR. [md] Ska bli jäkligt kul att se honom i Barça, killen har varit väldigt målmedveten och kämpat på bra.
Barcelona neymar JR
2016-05-30 12:25
Vi har för många spelare med "swag" dom klarar inte av att bära upp något med krage!!! Efter senaste årens hypade design och "moderna" inspiration så spårade det ur. Oerhört betryggande att gå tillbaka till något klassiskt och enkelt. Bravo Nike!
Barcelona Joppe9
2016-05-30 12:08
Gillar tröjan som fan. Blir att köpa en. Finns dom i någon affär snart eller blir de bara på nätet?
Barcelona Blaugrana són els colors!
2016-05-30 11:54
Gabriel Du skriver exakt det jag tänker på hermano, jag var så hypad att det inte skulle finnas nån sponsor och hoppades verkligen att det skulle bli den med krage istället kommer dom med den här designen. Dags att sparka han som godkänner tröjdesignen? Nu har jag inte sett borta tröjorna men hoppas att dom är nån slags tröst iallafall. Gula borta tröjorna med krage under trippelsäsongen såg hur sköna ut som helst bortsett från färgen kanske men spelarna ser helt enkelt bättre ut med krage, eller är det bara jag?
Barcelona Vampíro
2016-05-30 11:44
Jag gillar tröjorna men eh... känns det inte som att de bara dammade av 2003/2004 versionen?
Barcelona Gabriel
2016-05-30 10:14
Blaugrana són els colors! Men eller hur. Tänker precis som dig, känns 2005 all over it och det är väl okej menar inget illa om 2005 eller så men det känns bara inte alls modernt. De andra designen med krage var så fräsch och kändes superny och modern. Älskade den designen och har faktiskt inte köpt någon tröja sens en 2009 tröja med Alves. Nu var jag verkligen helt bestämd på att köpa både hemma tröjan med krage, hade bestämt att fixa den med "Cruyff 14" och även en av bortatröjorna. Att det dessutom inte skulle vara någon reklam på tröjan var bara too good to be true. Nu istället blev det denna "gå tillbaks 11 år i tiden" designen. Jag tycker faktiskt tyvärr inte alls om den bortsett från det faktum att det då inte är någon reklam på den. Tröjorna i länktipset är så läckra och snygga att jag blir super deprimerad när jag ser den nya tröjan. Hur kan man ta det felbeslutet? Tyvärr är jag sjukt besviken, återigen.
Barcelona neymar JR
2016-05-30 10:11
På spelarna sitter den fantastiskt.
Barcelona neymar JR
2016-05-30 10:06
Gabriel Jag gillar just designen och färgerna, den här tröjan känns som en klassisk Barcelona tröja. Färgerna poppar ut och den är enkel.
Barcelona Blaugrana són els colors!
2016-05-30 09:49
Gabriel Kan bara hålla med dig, väntade helt förväntansfull på designen med krage. Istället blev "2005" tröjorna. Fan Nike slutar inte chocka med deras gräsliga design utav matchtröjor..
Barcelona Gabriel
2016-05-30 09:42
Är jag den enda som är besviken på tröjorna? Okej det är väl snyggt att de är utan sponsor men jag pratar om själva designen. Är faktiskt jätte besviken framför allt när man jämför med den tidigare designen som jag trodde redan var klar och godkänd inför nästa säsong. Den som hade krage. Den var ju helt äckligt snygg och kunde typ inte vänta på att få chansen att beställa den tröjan. Den här är nothing special at all. Nej jätte besviken på tröjan verkligen.
El Conejo
2016-05-30 09:23
De nya tröjorna är riktigt snygga! frågan är om man ska beställa dom redan nu så man får en utan sponsor !!!
Barcelona neymar JR
2016-05-30 09:12
Nya hemmatröjan utan sponsor, det är bara att beställa!
Barcelona DM1982
2016-05-30 08:50
[QUOTE=Gabriel]Fy fan vad jag spyr, kolla denna videon på smutset Florentino. Efter finalen på San Siro säger ett Barçafan. - Du måste vara ärlig och kunna medge, Barça är dom bästa! Florentino - Ni har 5 (visar med händerna) nu har vi 11 (visar med händerna igen). Hans äckliga leende säger det allt. Han har köpt hela vägen till finalen och jag undrar om inte fan han köpte finalen också med tanke på all den domarhjälpen. Fy fan vad jag hatar fotboll just nu. Äckliga råtta! [/QUOTE] Barçafanet borde ha frågat hur många tripplar Real har. Där kan man prata om prestation, att vinna CL är faktiskt inte det svåraste under en säsong.
Annons: