/spanien/barcelona/forum/13213.aspx/spanien/barcelona/forum/13213.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-03-12 21:53
Eric Saade..

Resultatet att inte ha 18 års åldergräns på att rösta.

Top 5 från slutet igen, sanna mina ord.
AndreD
2011-03-12 21:53
Hur mycket vann köpelaget med?
Real Madrid MetallicA - Mourinho > Guardiola
2011-03-12 21:48
Barcelonistas//

Hur många gånger har du egentligen nämnt att mitt nick är failat?

BTW Om du får huvudvärk av att höra Real Madrid kanske du borde sluta snacka så mycket om dem?
Barcelonistas
2011-03-12 21:47
MetallicA

Fail på ditt nick. Mou blev våldtagen av Guardiola på Camp nou.

5-0
Real Madrid MetallicA - Mourinho > Guardiola
2011-03-12 21:42
Hetfield//

Så jävla sant!
Atlético addeh
2011-03-12 21:41
Hetfield

Hehe, då förstår jag att du inte är en inbiten rockare. Äh, det finns ju inga underhållande fotbollsmatcher att se så då kan man lika gärna slå ett getöga på Melodifestivalen då och då.
AndreD
2011-03-12 21:39
Messidinho_10

Please...
Barcelona westinho
Hunting Bears

Spelar han verkligen matcher med b-laget??
Barcelona Cataloniaboy- Remuntada
Men herregud, Arne Hegerfors. Canales kommer fan heller ifrån Real Madrids ungdomslag och har fan heller öst in mål där. Bara inse att din tid är över!
Hunting Bears
2011-03-12 21:37
westinho

tja. det är ju där han håller till.
Barcelona westinho
2011-03-12 21:36
Arne Hegerfors: Canales kommer från Real Madrids b-lag.
Barcelona Messidinho_10
2011-03-12 21:35
Barcelonistas=100% ANTIMADRIDISTA!!!
Barcelonistas
2011-03-12 21:25
Hunting Bears

Jag hatar Madrid grovt, jag önskar dom all olycka i hela världen. ( viva lyon)

"Hur orkar du lägga ner så mycket tid på att hata Real Madrid hela tiden? Får du inte huvudvärk?"

Jag får huvudvärk bara jag hör Real Madrid
Barcelona Messidinho_10
2011-03-12 21:22
Fan inte Eric Saade
elbraco
2011-03-12 21:18
Och nu förstör de en gammal Scorpionsklassiker, detta blir bara värre och värre.

OnT: Benzema har börjat göra mål nu, det trodde man inte!
2011-03-12 21:18
Melodifestivalen blir ju sämre och sämre för varje år, och nu vågar man ju inte ens röra ettan på fjärrkontrollen under lördagarna...
Real Madrid REAL MADRID!
2011-03-12 21:15
Hetfield- Abidal > Chuck Norris
word ;)
Barcelona Hetfield- Abidal > Chuck Norris
2011-03-12 21:13
addeh

Haha, jag fick googla Nicke Borg. Nej fan, släng in Sveriges stolthet i form av In Flames så har man bra musik.

Melodifestivalen = Waste of time
Barcelona Messidinho_10
2011-03-12 21:12
addeh

Haha menar du senaste inlägget elelr ?
AndreD
2011-03-12 21:09
För övrigt läste jag att styrelsen funderar på att återuppväcka Barcelona C i femtedivisionen som "replacement" till Gramenets B-lag. Bra idé tycker jag, där ynglingar kan testa på seniorfotboll.

Hade varit ännu bättre om de flyttar upp alla i Juvenil A till Barca C. Juvenil B flyttas i sin tur upp till Juvenil A och får spela med 1 år äldre. Bra för utvecklingen.
2011-03-12 21:09
Det första jag tänkte på när jag startade datorn innan var att se om Barca B spelade idag, men naturligtvis glömde jag kolla upp det, vilket gjorde att jag missade nästan hela matchen.
Men vilken fantastisk form de är i och som de öser in mål, fyra mål i måndags och fyra mål idag. Inte illa! Skönt för att JDS att det lossnade idag, men även för Soriano, som har haft en fantastisk säsong. De kommande de tre matcherna möter de även lag under sig själva i tabellen, precis som de gjorde idag, och de skulle ju vara väldigt kul om de kunde avsluta säsongen lika starkt som de startade den.
Naturligtvis kommer de tappa några viktiga spelare inför nästa säsong, då de har gjort en stark säsong i år. Dock tror jag att de endast kommer tappa lite äldre spelare(Edu Oriol, Soriano, Nolito, Vazquéz), som inte har en framtid framförsig i A-laget, vilket ynglingarna har. Barca B är ju trots allt inte "som andra lag", d v s, deras uppgift är att utveckla killarna, så att de blir redo för A-laget.

Såg att Fontás spelade som pivoté idag, vilket han även har gjort de senaste matcherna. Dels beror det säkert på skadorna, då både Sergi Roberto och Oriol Romeu är borta, men det kan också vara ett taktiskt drag av Enrique. Under uppspelen i A-laget går ju alltid antingen Busquets eller Mascherano ner i backlinjen och bildar ett slags "tremanna-försvar" med mittbackarna, medans ytterbackarna går upp som nästan yttermittfälltare, det kan säkert också vara så i B-laget, att man ställer upp på samma sätt under uppspelsfasen. Nu såg jag ju som sagt inte matchen, så jag vet inte om de gjorde så.

Sen måste jag bara säga att jag tycker det låter lite roligt när de spelar Tot el Camp efter matcherna på Mini Estadi, precis som de gör på Camp Nou. På Camp Nou är det åtminstonde lite tryck, men på Mini Estadi är det ju värsta begravning.
Atlético addeh
2011-03-12 21:08
Messidinho_10 bjöd mig nyss på kvällens goda skratt. Gracias!
Atlético addeh
2011-03-12 21:07
Hetfield

Inte när Nicke Borg är med och försvarar rockens fana. ;-)

---

På tal om något annat. Inter spelade 1-1 borta mot Brescia igår samtidigt som Bayern München körde över Hamburg fullständigt och vann med 6-0. Även om italienarna, eller vad vi nu ska kalla dem, förmodligen hade nästa veckas CL-retur i tankarna känns det ändå i snudd på omöjligt att de lyckas vända på det här. Hoppas Robben & Co skickar hem det sista italienska lag i Europa.
Hunting Bears
2011-03-12 21:06
Barcelonistas

Hur orkar du lägga ner så mycket tid på att hata Real Madrid hela tiden? Får du inte huvudvärk?

Messidinho_10

Och det är därför du kollar eller? Eller gör det, det okej för dig att kolla för att det är snygga tjejer som kollar? Du har varit väldigt fixerad vid flickor idag. Har du sexuella frustratioer som vill ut?
Barcelona Messidinho_10
2011-03-12 21:06
Hetfield

Nej absolut inte, kolla publken ser du nån tant där elelr? Det bara snygga tjejer osv..
Barcelonistas
2011-03-12 21:05
Hur kan ni kolla på madrid? slösar bort eran ström på smuts?

Vi vet hur det kommer sluta, Angelina kommer filma till sig en frispark till Cristina...
Barcelona DM1982
2011-03-12 21:04
Sätter på stream med Real-Hercules...ser di Maria filma igen...mår illa.
Hunting Bears
2011-03-12 21:03
Bönder också. Och stereotypen är väl att alla homosexuella tittar på det med. Jag har inget bättre för mig då jag har ingen att gå till krogen med.
AndreD
2011-03-12 21:02
Hetfield

Gamla tanter och fjortisar.
Barcelona Hetfield- Abidal > Chuck Norris
2011-03-12 21:01
Är det inte bara gamla tanter som kollar på melodifestivalen?
Annons: