/spanien/barcelona/forum/13211.aspx/spanien/barcelona/forum/13211.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2011-01-30 21:24
Litet ''fajt'' efter Osasuna matchen.
Barcelona Cataloniaboy
2011-01-30 21:22
Inte nog med att huvudstadsklubben troligen kommer sluta 2:a. Vilket fiasko ifall dom även skulle komma 7 poäng eller mer efter Barca. Tror faktiskt att Villarreal kan sno Madrid på 2:a platsen. Ifall dom vinner ikväll minskar dom eftersprånget till Madrid ytterligare. Endast 5 poäng skiljer dom åt isåfall.
Barcelona Pep Guardiola
Tillbaka till ditt lilla råtthåll och Rambles. Likt alla andra barca fan är ni fejk fans hela jävla bunten. Skulle vara så kul fall man kunde göra en studie för att se hur många som helt plötsligt blivit barcelona supportrar efter det att man börjat vinna lite titlar. Fejk och äckliga är ni. Precis som eran klubb. Råttor!!

Citerat från en i Arsenals forum

Han attackerar ett barca fan och tycker vi måste backa upp honom. Ni som är medlemmar skriv i där nu.
Barcelona älskabarcelona
Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo
Jag tror att Mourinho rycker . Det syns klart och tydligt att han är missnöjd och att han inte vill fortsätta med Madrid .
Canaletes
2011-01-30 21:21
En riktigt madridista just nu
fotbollssupportern
2011-01-30 21:21
Jag har inte mycket över för spanska ligan och aldrig varit något större fan av la liga. Men man kan ju förstå varför när ligan redan är avgjord.
Real Madrid är inget dåligt lag men man beter sig som att spelarna är sämst för att dom inte vinner 100% av matcherna. Titta bara på övriga ligor.
Englands 1a: Har spelat 9 oavgjorda och tappat 18 p. 5 p före 2an
Italiens 1a: Har 5 oavgjorda 3 förlust och tappat 19 p. 4p före 2an
Real madrid har 3 oavgjorda 2 förlust och tappat 12 p. 7p bakom 1an

Sen kan det komma en barca kille och klaga i Euro talk men faktum är att ligan är tråkig och in avgjord. Fotboll handlar även om att förlora för att känna känslan vid vinst. Den saknar spanska top klubbar helt där förlust betyder förlorad säsong. Tråkigt.
Canaletes
2011-01-30 21:20
Gonzalez_Barca

haha sorry :P har också hänt mig ett par gånger då man kollar på videon
Real Madrid Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo
2011-01-30 21:19
Ladinho /

Om jag ska vara seriös så ville jag ha Pellegrini kvar, jag gillade honom väldigt mycket. Men sen när Mourinho var klar så visste jag nästan att första året inte skulle gå någe bra. Nästa år blir nog mycket bättre med Mourinho.

Jag tror inte att ligan är över tills det skiljer mer poäng :) Vi har kommit tillbaka förr när vi har legat många poäng bakom!
Atlético addeh
2011-01-30 21:18
Roncero sitter väl förmodligen med en flaska absint nere vid tunnelbanan och krökar bort förlusten.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-01-30 21:17
Canaletes

Herregud kan de inte lägga upp den där videon med bättre ljudnivå? haha sprängde sönder mina högtalare :P
Real Madrid viita_maränger
2011-01-30 21:16
komigen varför är alla så omogna?? visa lite sportslighet. barca är ett bättre och mer svetsat lag och ni lär med största sannolikhet ta hem ligan. men det är ändå 16 matcher kvar eller nått. skrattar bäst som skrattar sist
Barcelona 1.70-ligan.
2011-01-30 21:16
En hälsning till alla cules och Madridistas som skriver här inne just nu:

Givetvis är det okej att jubla och vara glad. Det är okej att skrika ut sin glädje också. Tycker den är en fullt naturlig reaktion när man helt plötsligt och oväntat blir ett steg närmare ligatiteln. Sålänge man är glad för Barcas skull är det okej. Men att håna Madrid är bara lågt. Vi vet själva hur det är att befinna sig o motgång. Åtmintone vi som följt Barca ett par år... det går upp och ner i fotboll. Och titeln är inte vår ännu, glöm inte det.
Canaletes
2011-01-30 21:15
:)
Atlético addeh
2011-01-30 21:15
Riktigt skönt att Madrid förlorade ikväll. Hoppas Villarreal lyckas knäcka den svåra nöt i att besegra Espanyol på bortaplan så de kan knappa in på huvudstadsklubben.

Tråkigt att ett lag som Espanyol inte kan behålla spelare som Víctor Ruiz och Didac längre än så här. Lika tråkigt att spelarna går till Serie A istället för att fortsätta i La Liga. Espanyols defensiv har ju varit en nyckel i deras framgång den här säsongen och utan dessa två försvarsjättar blir det nog svårt att behålla sin position så högt upp i tabellen.
Barcelona Messidinho_10
2011-01-30 21:14
Detta känns som en dröm redan 7p före Real hahaha, vem hade kunnat tro det!??
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-01-30 21:14
Hahhahaha det går inte att gå in på marca och ja min dator funkar :P
Atlético addeh
2011-01-30 21:13
Riktigt skönt att Madrid förlorade ikväll. Hoppas Villarreal lyckas knäcka den svåra nöt i att besegra Espanyol på bortaplan så de kan knappa in på huvudstadsklubben.

Tråkigt att ett lag som Espanyol inte kan behålla spelare som Víctor Ruiz och Didac längre än så här. Lika tråkigt att spelarna går till Serie A istället för att fortsätta i La Liga. Espanyols defensiv har ju varit en nyckel i deras framgång den här säsongen och utan dessa två försvarsjättar blir det nog svårt att behålla sin position så högt upp i tabellen.
Barcelona LaSagradaFamília
Det finns inget drygare än dåliga vinnare. Låt oss lyfta fram glädjen och hålla skadeglädje och hånfullhet på säkert avstånd. Marängerna är förståeligt nog deppiga, ingen anledning att strö salt i såren nu, sånt kan man spara till clasicosegrar.
Barcelona Okter
Vinner Villarreal sin match mot Espanyol så är det 5 poäng mellan Madrid och Villarreal. Inte så mycket.
Barcelona Rambla~
2011-01-30 21:12
Undrar varför Marca är nere nu? :P

Jag skulle vilja se Ronceros min nu.
Barcelona Ladinho
2011-01-30 21:12

Som ni spelar för tillfället tyder på att ni kommer att tappa flera poäng. Så jag tror att Ligan är NÄSTAN över. Ni borde inte ha kickat Pellegrini. Ni lär aldrig på era egna misstag. Trodde ni att Mou var Gud eller?
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-01-30 21:09

Varför vi blir mer glada över era förluster? För att det är era förluster som gör att vi vinner ligan. Då vårt lag går som tåget så är era misstag ovärderliga.

Föresten, var det bara jag som inte märkte att Kaka blev inbytt? Han gjorde ju absolut ingenting på de 20 minuterna han var inne, lite roligt då Mourinho sade innan hans comeback = Kaka är vår bästa vintervärvning. Ja, han mena nog Barcelonas bästa..
The Special Five
Hahahaha vad sura alla tragiska Real Madrid fans är, verkligen riktigt dåliga förlorare. Dom har väl svårt att acceptera att dom är lillebror nu och kommer förbli ett bra tag:)
Barcelona 100% AntiMadridista
Undrar va Mourinho kommer att skylla på? Måste berömma Osasuna för sitt spel idag... Camacho läxade Murre!
Real Madrid Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo
Jag tar inte ut min aggression på er? Jag ställde bara en fråga, eftersom när Real tappar poäng så är ni gladare än när Barca förlorar :P Jag är inte bitter. Ligan är inte körd än, inte cupen heller och inte CL heller. Så varför klaga? Tänk om det är 3-4 poängs skillnad när det är El Clasico? Jag tror absolut inte att ligan är körd eftersom det är ungefär halva säsongen kvar. Vem vet, ni kanske får skador eller avstängningar på viktiga spelare inför en svår match och förlorar? Jag kommer inte in hit för att vara dryg eller något annat sett.
Barcelona älskabarcelona
Faktum är att vi är CL s starkaste lag och fortfarande favoriter att vinna CL.

Men i ligan är vi värdelösa.

Özil är magisk som vanligt. Benzema gör det okej.
Klippt ur Madrids forum
HAHAHAHA Vad talar för att Madrid ska vara favoriter ? att dom åker ut på åttondelsfinalerna jämt ? Eller att Madrid har så bra målskyttar ? För om inte Ronaldo gör mål så gör ingen annan det .
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-01-30 21:08
Kan tänka mig att Valdano har gömt sig bakom en vägg och småler lite...
Barcelona Rambla~
2011-01-30 21:08
Haha, det roligaste är ju hur alla madridtöntar ignoreras här inne nu när de är här för att provocera. Ingen svarar tillbaka. :P
Canaletes
2011-01-30 21:07

Och seriöst. Barca vinner o stort sett hela tiden och Madrid förlorar väldigt sällan. Det är ju såklart att man blir extra glad. Du fattar poängen??

Kolla bara på Pueran när Barca förlorade mot Hércules tex, det är helt normal reaktion
Barcelona el Flaco
2011-01-30 21:07
AndreD/

Hehe, antar att du syftar på när jag skrev att jag räknade med en Madridseger efter att Osasuna tog ledningen. Tja, ibland är det kul att ha fel. :P
Annons: