/spanien/barcelona/forum/1320.aspx/spanien/barcelona/forum/1320.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Liunil Masse
2016-01-23 16:03
Fan vad bra Suarez gör det vid målet. Världsklass!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
2016-01-23 16:02
Haha, gick för att hämta något att äta och missar målet, gick snabbt... ;)
Barcelona Rambla~
Munir din lilla måltjuv. :D
Barcelona Barcelonistas
Mun fucking nir. Vilken målmaskin han blivit.
Barcelona Andresito
2016-01-23 16:01
Munir legend!
Barcelona Liunil Masse
MUNIR JAAAAAAAAA
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Det är bråttom då han vill förlänga och höja sin lön, hade klubben fått välja hade de väntat till sista dagen av kontraktstiden och förlängt sen.

Många ungdomar slängdes ut, reklam är inte i hamn(förhoppningsvis fortsätter det så) och klubben hade räknat med de pengarna nu, vi tjänade mindre än Juve på Cl-vinsten, bonusen vi betalat ut till spelarna efter trippeln skapade ekonomisk oro även förra gången. Sen har vi spelarlöner som störst kostnad.

Förutom det är det Neymar-affären som kostat oss över 2 miljarder och hans framtida lön är något klubben tagit hänsyn till för att klara av FFP reglerna.

Därför tror jag att ledningen inte kommer stänga dörrar om någon betalar för sig. Kan tänka mig att de sitter och önskar att någon betalar hans klausul och att Neymar själv väljer att lämna så de klarar av verksamheten.

För att trots att ekonomin aldrig vart bättre är klubbens framtid hotad under denna ledning, därför tror jag de kommer göra bort sig.

INTE FÖR ATT JAG VILL SÄLJA NEY.
Barcelona Katalano
@Barcelonistas:

Viasat
Barcelona Santiago Cazorla
Haha Munir den nya målkungen!!!
Barcelona DM1982
[QUOTE=Barcelonistas]Går Barcas match på nån kanal? [/QUOTE] Viaplay. Bra start, 1-0.
Barcelona Liunil Masse
Vi har oturströjan ...
Barcelona Barcelonistas
MUUUUUUNIIIIIRRRR HAHA
Barcelona Rambla~
2016-01-23 16:00
Varför kunde inte Sergi fått fortsätta som vb? Jag hade känt mig bra mycket tryggare då.
Barcelona Liunil Masse
2016-01-23 16:00
VAMOS GRABBS
Barcelona Barcelonistas
2016-01-23 15:59
Nån mer som har viasat sport Norge? Dom sänder alltid Barca matcher haha
Barcelona Rambla~
2016-01-23 15:58
Då ska man sitta och störa sig på psykfallet Weligton under en hel match igen.
Barcelona Blaugrana91
2016-01-23 15:55
Förklara då varför en försäljning av Neymar är enda lösningen? Enda lösningen på VAD till att börja med?
Barcelona Barcelonistas
2016-01-23 15:55
Går Barcas match på nån kanal?
Barcelona Erik Satie
2016-01-23 15:53
@Amo.38:

Tror knappt att han är skadad. Hade nog en känning men ville även undvika att riskera bli avstängd mot Atletí.
2016-01-23 15:52
Blaugrana81 Jag tror starkt att klubben överväger. Just den ledningen du tror tänker längre än mig är den typen av ledning som skulle göra något sånt. Men så är det när ni beter er som barn och inte läser ordentligt och diskuterar ordentligt. Står det att jag vill sälja honom? Eller att ledningen satt sig själv i en sits där det är en logisk lösning för dem att ta? Är ledningen helt plötsligt en ledning ni litar på? Jag känner igen vissa mönster i min egen klubb, följt dom 20 år. Det här med Neymar ser inte ljust ut. Kan någon annan vettig människa faktiskt läsa det jag skrivit att jag aldrig hade sålt honom men att vi kanske är i den sitsen där ledningen skapat sig problem och måste ur det på något sätt?
Barcelona Rambla~
2016-01-23 15:52
Neymars kontrakt går ut om 3 år så förstår inte denna panik och rädsla. Dessutom, det är inte Neymars camp som har bett om ett förnyat kontrakt. Det är Barto och hans gubbar som har börjat ana att hans klausul är inom räckhåll för några få klubbar nu när FIfas FFP inte gör sitt jobb. Barca vill förnya för att kunna höja klausulen. Väljer man det spåret får man vara beredd på att det kommer kosta.
Barcelona Amo.38
2016-01-23 15:46
Hur länge är Neymar borta ? Missat det helt.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-01-23 15:43
Andresito

Bra att du är den mogna av oss. Det som är mindre bra egenskap är att leka moralkärring. Du får det låta som att jag kladdar i forumet varje dag. Skriver bara här inne en gång i veckan när jag har frågor eller när det är match. Du kan inte förneka det att var enda här inne känner samma sak när våra spelare blir bespottade på, får armbågar varje vecka, blir trampad på, blir misshandlade på planen och domarna tittar bort.

Inte nog med det. Alla dessa dessa felaktiga offside domar. Jag får det upp till 7 grova felaktiga offside domar från linjemännen den här säsongen men eftersom Barca har vunnit de matcherna så glömmer man bort snabbt. Vem glömmer inte säsongen 11-12? Men det där är en annan historia och ingenting att lägga tid och energi på.

Var inte löjlig nu, håll ut lönen kommer på måndag.
Tills dess scrolla förbi mina inlägg för att jag kommer skriva vad jag vill inom forumet regler.

Vill du svara mig. Lägg det i min inkorg så håller det vi det fint i forumet :-)...
Barcelona Blaugrana91
2016-01-23 15:41
[QUOTE=Barcelonito / Lucho Enrique 21]Jag tror att Neymar måste säljas. Ingen rök utan eld, verkar som att han är ute på marknaden, kontraktpratet för att höja priset. Jag har nämnt det en gång innan, klubbens ekonomi har aldrig varit bättre och förutom lönekostnader har Neymar-affären kostat Barca mest i form av böter, rättegångskostnader och enorm bonus till Neymar och hans giriga pappa. Dessutom tvingas klubben till nedskärningar vid eventuell kontraktsförlängning. Han kanske inte är till salu, men alla klubbar verkar tycka att det enda vettiga Barca kan göra i dagsläget är att sälja Neymar och de kommer att göra allt för att värva honom. Frågan är om ca 2 miljarder och all problem det orsakat och lär orsaka i form av hans far inte gör detta till en bra deal för Barcas framtid. Själv har han kompenserat allt rent sportsligt och utvecklat sig själv till världens nästbästa spelare, vilket är det enda positiva i hela den här skandalaffären. [/QUOTE] Vi tjänar mer pengar i det långa loppet på att behålla Neymar, förstår ju vem som helst. Med en kontraktförlängnig kan man också inkludera en viss % av hans reklamrättigheter för att tjäna mer på hans namn. Nej jag förstår mig inte på ditt resonemang, vi sitter på världens näst bästa spelare som kommer ta över tronen den dagen Messi slutar, och då pratar man om att sälja. Sånna kommentarer är inte värdiga en klubb i Barcas storlek. Som tur var tänker nog ledningen lite längre än så...
Barcelona wallmannen
2016-01-23 15:41
Spelar det där psykbrytet Weligton fortfarande i Malaga? edit: Ah såg att han gör det. Kommer bli en street fight...
2016-01-23 15:39
Neymar jr Alltså ja! Lugn lite. Ledningen är problemet, självklart. Men nu sitter de 5 år till och vi är där vi är. Frågan är om ledningen inte har satt sig själva i en sits där deras enda lösning är att sälja Neymar? Att andra klubbar känner att de har en realistisk chans att värva honom? Är frågeställningen klar för dig nu? Kan du istället fokusera på det än min verklighetsbild? För du skulle bli förvånad...
Barcelona Junta Dimision
2016-01-23 15:39
Vilken jävla match mellan Norwich och Pool! Bassong gör 4-4 för Norwich i 92a och i 94:e minuten gör Lallana 5-4 för Liverpool!
Barcelona Vampíro
2016-01-23 15:38
Herregud vilken galen match mellan Norwich och Liverpool. Norwich kvitterar till 4-4 i 92:a innan Lallana sätter vinstmålet för Liverpool i 95:e minuten. Slutar 4-5 efter en jävla massa vändningar.
Barcelona Suarez9
2016-01-23 15:24
Svag backlinje idag får hoppas att Suarez räddar oss ännu än gång! En sak jag funderat på är tror ni inte att Vidal som vänsterback hade varit bättre alternativ än Adriano? För just nu tror jag att Adriano får spela så han får lite speltid
Barcelona the cameroonians
2016-01-23 15:24
Ser på (nåt sjukt) sätt och vis fram emot duellen mellan Suárez och Weligton idag. El Gordo får nog se till att hålla hälsenorna borta från brassens dobbar, för det lär smälla en del dem emellan idag. I värsta fall får Arda stå beredd med ena skon i handen om det skulle gå helt överstyr :-P
Annons: