/spanien/barcelona/forum/13198.aspx/spanien/barcelona/forum/13198.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2011-01-31 22:57
Blaugrana91

Det finns vissa personer som du inte borde ta seriöst.
Barcelonistas
2011-01-31 22:57
El Mastreo

ronaldo är en otroligt bra fotbollspelare, men mannen tror han är gud, hans problem är hans aroganta stil.
Barcelona Frodo
2011-01-31 22:56
el Maestro Mesut Özil

Du har rätt i att det finns vidrigare spelare än Ronaldo. Ramos sitter säkert säkert på den tronen.
Barcelona Blaugrana91
2011-01-31 22:55
el diablo

"Förövrigt tycker jag Barca är helt sanslöst bra trots ett mediokert lag och att de kommer vinna ligatiteln är klart"

Är du korkad eller? Hur kan du säga att Barca har ett "mediokert" lag??? Barcelona har världens bästa lag! Kan vem som helst se!
Barcelona Barca4eva
2011-01-31 22:53
el Maestro Mesut Özil

Ingen kan blunda för hur bra han är som spelare...men allvarligt talat, hans dåliga sidor är de som gjort att han har det där dåliga ryktet. Att folk kallar han för bög är överdrivet, helt klart..men det mesta har han gjort sig förtjänt av.
Barcelona Abbe.
2011-01-31 22:50
BREAKING NEWS: Torres fails medical. Doctors couldn't find a heart or soul.

Haha, lite festligt.
Barcelona Barcadinho.
2011-01-31 22:49
Ska bli intressant att se om och hur Torres kommer att påverka motivationen i Chelsea.
Jag har inte sett så mycket av Chelsea de senaste månaderna, men några matcher var det. Vad jag har sett var trötta och omotiverade spelare i stort sett i hela laget.
De startade dock säsongen riktigt grymt och fått en del skador på viktiga spelare. Men det har hänt något drastiskt med motivationen och Anchelotti har inte lyckats ändra på det i många veckor och omgångar.
Vi får väl se om det blir en ändring på det.
Chelsea blir förstås en ännu bättre utmanare i PL och Cl nu.
el Maestro Mesut Özil
2011-01-31 22:47
Hetfield- Megan Fox is a dude

CR är ingen helylle, han har sina dåliga sidor. Därmed har han ett oförskämt dåligt rykte som han egentligen inte ska ha. Han är proffsig och skulle aldrig bete sig illa mot en klubb. Hans filmningar har vi sett betydligt mindre utav sedan han kom till Real Madrid. Sedan är filmningar en del av fotbollen även det. Tycker han även har respekt för med och motspelare, så äcklig är han inte.

Finns mycket vidrigare spelare än CR, jag förstår inte ogillandet från er Barca fans och alla andra supportrar. Kanske för att han är kvinnofavorit, något arrogant och självgod är anledningen för att folk ogillar honom, han är helt enkelt den alla som hatar honom vill vara.
Barcelona Blaugrana91
Förstår inte varför Torres vill dra till Chelsea?? Visst Liverpool har varit riktigt dåliga hittils, men det har ju trots allt Chelsea också varit. Nej ett mycket underligt val enligt mig...

För övrigt ganska äckligt att Chelsea bara under vintertransferfönstret spenderat över 700 miljoner kr... Det kanske inte var så smart med tanke på att det för någon timme sen kom fram att dem gått över 800 miljoner kr back...
Delarocha
el diablo

Intressant att så fort en tjej är i rutan ska hon bedömas utifrån sitt utseende. Känns det relevant när det handlar om fotboll?
Barcelona el diablo
2011-01-31 22:45
gud vad skönt att den där jäkla skåningen till programledare i fotbollskanalen Europa är borta hurra! en skåning mindre att slippa gud så skönt... Ersättaren Anna brolin är ju 100 gånger bättre och snyggare(!) Mycket intressantare än den där jobbiga skåningen. Nu är det tack och lov bara en kvar... Förövrigt tycker jag Barca är helt sanslöst bra trots ett mediokert lag och att de kommer vinna ligatiteln är klart.. vem hade trott det innan säsongen? fast så fort brassarna försvinner från Barca (Ronaldo,Rivaldo,Ronaldinho) så försvinner glansen totalt med Barca tyvärr... ett lag utan dessa "cracks" är bara mediokert tyvärr
Barcelona Frodo
2011-01-31 22:45
adil,

Chelseas kontinuitet har tillkommit i samband med Romans stora investeringar i början av hans era. En gång i tiden var de charmiga med Zola i spetsen. Nu representeras de av en skithög till lagkapten som beter sig vedervärdigt både mot klubben och lagkamrater.
Barcelona el Maestro!
2011-01-31 22:42
Att Ronaldo är en vinnerskalle det vet vi men vad har han för karaktär att visa upp som du kan vara stolt över?
Han tjurar så fort det går emot. Det är hans karaktär. Är det Real Madrids karaktär det med?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-31 22:41
el Maestro

"CR är världspelare och personifierar det Real Madrid står för, karaktär och vinnarskalle.

Kära nån, ha lite självdistans. Om du tycker att C.Ronaldo på något sätt representerar Real Madrid så har du tydligen aldrig sett Real Madrid i deras forna dagar. Zidane kan stå för Real Madrid då han är elegant och en gentleman, men C.Ronaldo är en äcklig filmare.

adil

Nå, jag kan gå med på att de har blivit "mindre" av ett köplag, men poängen kvarstår att om Roman försvinner så lämnar Chelsea spelarna laget lika snabbt som jag springer ifrån en seriemördare med en yxa.
Barcelona Barca4eva
2011-01-31 22:39
el Maestro Mesut Özil

Glöm inte den äckliga personligheten han visar upp på plan.
adil,
2011-01-31 22:34
Hefield- Megan Fox is a Dude

Angående Chelsea så kan det vara lätt att stämpla de som ett köplag efter guldgruvan de plötsligt fick tillgång till i och med stenrike Romans intåg i klubben. Men riktigt så enkelt är det väl ändå inte. Chelsea värvar inte ihop en startelva hejvilt under ett transferfönster som vissa andra utan har en samspelt startelva med flera ikoner i laget likt oss. Det finns en identitet och kontinuitet i Chelsea. Jag vill inte ge de några komplimanger men de är inte ens hälften köplag som tex. Real Madrid.
el Maestro Mesut Özil
2011-01-31 22:34
Hetfield

Vem njöt inte då? Till och med en asexuell skull njuta utav den epoken.

CR är världspelare och personifierar det Real Madrid står för, karaktär och vinnarskalle.

Barcelona Barca4eva
2011-01-31 22:31
Chelsea har stora anfallsproblem kan jag säga.
Barcelona haeger
2011-01-31 22:30
Barcelonistas

Anelka är riktigt dålig och Chelsea kör med 3 anfallare från start, så det är ju självklart att Torres går rakt in i startelvan.
Även om Chelsea endast skulle starta med 2 anfallare så skulle Torres vara självskriven bredvid Drogba.
Barcelona Barca4eva
2011-01-31 22:29
Bopi

Sett den haha, klockren!

Okter

Men fyfan, hur mycket kostade det? Hoppas det inte blev alltför dyrt för det har redan börjat floppa!
Barcelona Rambla~
2011-01-31 22:27
Hetfield

"Till skillnad mot just Real Madrid så satsar vi på egna spelare och ungdomar, det håller i längden."

Jo det stämmer och här håller jag med. Min poäng var dock att även Real Madrid har gjort så tidigare samtidigt som Barca var sämre på det. Dessutom, både du och jag vet att Madrid har en riktigt bra cantera. Problemet är bara att under 2000-talet så här långt så har det inte varit någon prioritet att satsa på ungdomarna. Perez blev väl skrämd efter sina Zidanes y Pavones
Barcelona el Maestro!
2011-01-31 22:23
"I Vilken elva går Villa in då?"

Villa är väl den enda central-anfallare som Barca har. Bojan är ersättaren. Barca har alltid haft en minst en central anfallare. Chelsea ska nu ha tre. Det är väl skillnad? Jag förstår tanken i och med att Drogba börja blir lite gammal nu. Torres ska ersätta honom, antar jag.
elbraco
Rambla

jo, men det är ju inte pga det tuffa spelet i Segundan som han inte fått speltid :P förstår vad du menar dock.
Barcelona Barcadinho.
Real har värvat 16 nya spelare de senaste två säsongerna, alltså säsongen 09-10 och 10-11.
Det är väl för mycket tycker jag för att inte säga osmakligt.
Barcelona Bopi
2011-01-31 22:22
kolla min länk bild =)
Barcelona Okter
2011-01-31 22:21
BREAKING NEWS:

Svenskafans har värvat Runtime error till alla lagsidor.
Barcelona Rambla~
2011-01-31 22:21
Lite lustigt med Ruben Rochina. Han är långt ifrån ordinarie i Barcelona B trots det har han fått för sig att dra till tuffa PL och försöka ta en plats i ett tufft och typsikt brittiskt hårt spelande lag som Blackburn. Lycka till säger jag bara. :)
Barcelonistas
2011-01-31 22:20
El maestro

Ja men det fanns en tanke bakom köpet, vi var piskade att värva villa istort sett iom att vi sålde kråkan.

men Kolla chelsea som har anelka, och drogba redan, så värvar dom torres. Skulle även vilja ta upp real där dom värvade benzema för vad? ni hade redan huguain. detta är typsikt stora köpelag som real,city och självklart chelsea
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-31 22:20
el Maestro

Don't get me wrong, jag njöt av att se Real Madrid i början av 2000-talet då giganter som Hierro, Helguera, Roberto Carlos, Zidane, Raul, Morientes osv. spelade, men jag kan inte respektera dagens Real Madrid.
Det är för många svin i klubben, allt ifrån C.Ronaldo till Di Maria och till Mourinho. Varför anställer ni Mourinho när ni vet att han kommer att lämna er? Ni bygger en lagbyggare, inte Mourinho.

Ni har en utmärkt akademin, använd den istället. Om ett par år hoppas jag på att Zidane får stå som tränare för er, en sympatisk kille.

Rambla

Till skillnad mot just Real Madrid så satsar vi på egna spelare och ungdomar, det håller i längden.
el Maestro Mesut Özil
2011-01-31 22:17
Barcelonistas

I Vilken elva går Villa in då?

Vad har chelsea bakom en ojämn Anelka och en Drogba som börjar komma till åren, strurridge? Kakuta? Inga spelare man vinner CL med precis.

Rambla~

Precis det går i vågor som du säger. Barca är inte i behov av att bygga ett helt nytt lag. Dem har sin stomme, alla i sin prime och en fungerande ungdomsverksamhet. Alla klubbar har inte det så gynnsamt ställt, därav är det fel av er att peka ut dem som köpelag trots att även ni köper spelare ni behöver.
Annons: