/spanien/barcelona/forum/13177.aspx/spanien/barcelona/forum/13177.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AndreD
2011-01-31 23:48
Vår gamle målsumpare Eidur Gudjohnsen blev för övrigt klar för Fulham idag på lån. Stackars honom, hans karriär har gått helt utför sedan han lämnade Barca.

Bänken i Monaco, bänken i Spurs, bänken i Stoke och nu kommer det antagligen bli bänken i Fulham också.
Barcelona Barca4eva
2011-01-31 23:48
Rambla~

Skulle inte Thiago spendera resten av säsongen i Barca B?
Annars tycker jag att han och Afellay bör få speltid.
Barcelona petersays
2011-01-31 23:46
Giovanni Dos Santos skulle kunna komma förbi La Masia och agera avskräckande exempel på hur det går om man blir för girig och får storhetsvansinne.
Barcelona Rambla~
2011-01-31 23:45
el Flaco

Som sagt, har alltid gillat Pandiani ända sedan tiden i Super-Depor. Glömmer aldrig matchen på Riazor mot Milan.

Tänk om både Thiago och Rafa blir uttagna mot Almería? Det hade varit något det. :)
Barcelona el Flaco
2011-01-31 23:42
1.70-ligan/

Skön bild den där på Thiago och Rafa där de spelar i motsatta lag. Syskonrivalitet är alltid kul att skåda.
Barcelona Rambla~
2011-01-31 23:40
Mesut Özil - Que Jugador!

Jo, jag såg det själv igår. Trodde som sagt han skulle klippa till honom först men han höll sig i skinnet till slut.
Barcelona 1.70-ligan.
2011-01-31 23:39
Skönt att kolla på dessa bilder och slippa allt tjat om alla överprisvärvningar som skett ikväll för en stund. Detta är ett lag i harmoni. Just därför slipper dem vara med om en massa turbulenta panik-köp och presskonferenser i sista stund utan kan istället göra det de gör allra helst - lira fotboll.
Barcelona Mrfaariis
2011-01-31 23:39
Giovanni dos santos klar för Racing !!!!!!
Barcelona el Flaco
2011-01-31 23:38
Rambla/

När man kallas för el Rifle och kör en lastbil till träningen är man automatiskt kungen, oavsett om han nu sa den där kommentaren till C. Ronaldo eller ej. :)
Mesut Özil - Que Jugador!
2011-01-31 23:38
Rambla~

Pandiani nöjde sig med detta istället!
Barcelona Rambla~
2011-01-31 23:36
Synd att vi redan har mött Racing på Camp Nou. Det hade varit roligt att se Giovani uppleva en manita på nära håll. :)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-01-31 23:36
Man kan säga vad man vill om Cristiano. Själv ogillar jag honom mest av allt inom idrottsvärlden. Men jag erkänner att hans professionalism och hans vilja att hela tiden bli bättre är beundransvärd.
Barcelona Rambla~
2011-01-31 23:35
Haha, Pandiani är kung.
Jag trodde han skulle klippa till Ronaldo igår. :P
Barcelona el Flaco
2011-01-31 23:31
Rambla/

Enligt artikeln ska C. Ronaldo gjort en gest med handen och sagt "Hur mycket tjänar du?" till Pandiani. Därefter är det oklart om vad Pandiani svarade, men det spekuleras att han ska ha kontrat med "Jag vet inte, men på sistone har jag vunnit lika många titlar som du". Detta är dock inte bekräftat.
Barcelona nemo
2011-01-31 23:28
Giovani dos Santos till Racing på lån, nu är han tillbaka i La liga!
Barcelona Barca4eva
2011-01-31 23:27
el diablo

Det här laget är en av de bästa upplagorna av Barca om inte den bästa också. Du verkar ha fastnat i Grand Canyon de senaste åren..
Barcelona Rambla~
2011-01-31 23:25
el Flaco

Vad säger el Rifle till Cristiano?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-31 23:17
Jag får väl ändra mitt namn till "Hetfield- Irina Shayk is a dude".
Barcelona 1.70-ligan.
Barcelonito / Lucho Enrique 21,

Gillar inte den här kvällen. Chelsea känns helt plötsligt hyperfarliga igen. Farligare än man var för ett par år sedan. Torres i all ära, men David Luiz är nog en ännu bättre värvning. Den skulle ju inte bli av?! Nåja, hoppas Roman håller i plånboken i sommar nu istället. Och slutar förstöra fotbollen tillsammans med City
Barcelona el diablo
Blaugrana 91/ Barcelonistas tja jag tycker i och för sig att de har ett mediokert lag om man jämför med 2006 och framåt... Det är väl tyvärr så att om man inte gillar ett visst lag från någon årgång så tycker man så... Och för att inte tala om tränaren... URK Visst barca vinner ju som en maskin, varje omgång men gillar man inte detta lag så blir det mediokert. Thats the way it is.
Barcelonistas
2011-01-31 23:09
Barcelonito

Självklart kan vi göra det, kolla bara senaste mötet vi fick chelsea att se ut som ett brögäng i allsvenskan.
Delarocha
el Maestro Mesut Özil

Hon var inte direkt vacker elelr?

Och vad är detta för jävla diskussion?
el Maestro Mesut Özil
Barcelonistas

Jaja, i ett internet forum kan vi alla rita upp hur stora bollar vi har. Lägg ner machoattityden, alla män gråter.
el Maestro Mesut Özil
2011-01-31 23:07
el Flaco

Casillas, Raul, Zidane och Hierro ja alla dessa personifierar ALLT. Men CR personifierar även han en stor del av det klubben står för.

Jag väljer helt klart Casillas, Raul, Zidane och Hierro före CR. CR är inte favorit hos mig som dessa spelare är, men det gör ont att se allt avsky mot honom som han ej förtjänar.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Ivanovic-Terry-Luiz-Cole
Essien-Lampard-Mikel-Malouda
Drogba-Torres

Fysiskt lag. 11 maskiner på plan. Förhoppningsvis så kan vår snabba rörlighet knäcka deras fysiska spel.
Barcelonistas
el maestro mesut özil

Mannen män gråter inte, såvida man inte är en pussy som cr.
el Maestro Mesut Özil
2011-01-31 23:05
Om jag inte minns fel så ville självaste Mariah Carey ha CR:P

Nej CR kan få den vilken kvinna som helst på rygg, även alla Cristinor. Ni kallar ju honom för det:P

Se länk tips, hans fästmö.

Sorry OT.
Barcelona Barca4eva
2011-01-31 23:04
Rambla~

Paris "Guti" Hilton =p
el Maestro Mesut Özil
2011-01-31 23:03
Barca4eva

Jag kan säga så här, att hatet mot Ronaldo är så stort att många haters skulle skratta om han bröt båda benen i en match. Ja han kallas bög av en del för att han vårdar sitt yttre och bryr sig om sitt utseende, han kallas även metrosexuell av en del haters också. Sedan brukar folk kalla han för fjolla för att han grät av besvikelse när hans lag slogs ut ur VM, sen när blev att gråta ett tecken på svaghet?.

Han filmar enligt mig inte mer än den genomsnittliga spelaren, visst lägger han sig enkelt men han filmar absolut så mycket som folk tror.

Visst att han tjurar när det går emot är en del av hans dåliga sidor så även att han ibland kan sätta sig själv i en pedestal som ingen kan nå upp till.

Men han förtjänar helt klart inte den avsky som han får utstå.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-31 23:03
Kvinnofavorit? Killen kan inte ens få barn som normala personer, han måste betala en servitris föratt få barn :P

Dessutom så är det bara kåta fjortisar som gillar honom. Dont' believe me? Check out his facebook page.
Annons: