/spanien/barcelona/forum/13173.aspx/spanien/barcelona/forum/13173.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
elbraco
2011-02-02 14:11
Barcakadabra

Han ser nästan exakt ut som en ung Messi i löpstilen!
Har ni läst "En bitter förståelse"? Ett riktigt wtf-moment..
Barcelona Barcakadabra
2011-02-02 13:56

Barcelona ryktas enligt goal (jag vet, jag vet) vara intresserade av Arthur Maia, då denne gjorde mål på blaugrauna i en under-20 turnering i tyskland.

Jag är väl medveten om hur hög klass vår ungdomsakademi håller, men det betyder inte att man ska stänga alla andra dörrar!

Jag började iallafall dregla lite utav det jag såg i länktipset, en vänsterfotad innermitt som enligt mig liknar väldigt mycket en blandning av Messi/Xavi i sin spelstil,
Helt klart värd att fortsätta hålla ögonen på.
31 y 9
2011-02-02 13:19
Hetfield- Megan Fox is a dude

Ur matchtruppen!
Dani Alves.
2011-02-02 13:04
Barcelona#3 #7

Jag fattar inte vad dom håller på med. Seriöst lägg dom skit hästarna på 4.an ist. Men men bara att gilla läget nu. Tack för svar
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-02 13:03
"Rök ihop på träning
- petas av Mourinho"

Huh? Hur kan Gago och Pedro Leon bli mer petade? Kan en petad bli petad?
Barcelona #3 #7
2011-02-02 12:14
Matchen visas idag 20.00 i Canal + Sport Extra för er som har kanalen.
Barcelona #3 #7
2011-02-02 12:13
Svar Till Dani Alves : dom ska väl visa ett jävla hästrace istället.Dom visar antagligen inte matcher som börjar 20.00 i Tv4 Sport, dom visar däremot Madrids som börjar 22.00
Delarocha
2011-02-02 12:12
"Jag personligen hoppades mycket på P.Leon innan säsongen då jag sett honom mycket i getafe. Men Mourinho har nog inte sett honom på samma sätt som mig"

Självinsikten hos de vita är hög som vanlig.
Dani Alves.
2011-02-02 12:06
Fan varför spelas inte matchen ikväll på tv 4sport?
Barcelona Okter
2011-02-02 12:00
Madridgänget drar fram den vita flaggan och ger upp :)
Barcelona Pep the King
2011-02-02 11:04
Det är kris i Real Hahaha. Härligt!
Barcelona C.A.K
2011-02-02 10:51
Gago - "Det är jag som fyller på Cristianos flarra, hit me den!"
P.Leon - "Men du har ju gjort det i två år nu, låt mig få göra nytta nån gång!"
Barcelona C.A.K
2011-02-02 10:49
Jag tror de bråkade om vem som skulle fylla på Ronaldos vattenflaska.
2011-02-02 10:38
"Gago och Pedro Leon i slagsmål"

Om vadå? "Det är min tur att klippa gräsmattan" "Nej det är min tur!".
elbraco
2011-02-02 01:42
Hetfield

Nej, jag menar inte att jag tycker han är det men han verkar ju se sig själv så i och med allt snack om hur han inte tycker om det kommersiella och hur han brinner för sitt Roma och passionen i Italien osv osv. hardcode kanske är ett bättre ord?
Hursomhelst så tror han sig vara mer än han är!
2011-02-02 01:23
elbraco

Sen när blev Birro "underground"? Han gav väl upp det när han sålde röven till expressen och tv4.
Snubben som kallar sig för poet var med i Let's Dance. Enough said. Nothing more to add. Period.

Vidrigare "journalist" får man leta efter.
elbraco
2011-02-02 01:19
Hussfeldts psykopatiska beteende är också en av konsekvenserna med Ibra-Barca affären. Innan dess var han hyfsat normal och hade ingenting emot Barca alls, nu tar han varje chans han får att kritisera oss.
Birro är likadan, han måste vara underground och hata det stora, kommersiella för att bibehålla den image han tror han har. Han vet inte om att det enda han är är en pajas.
Barcelona Frodo
2011-02-02 00:56
Zubizarreta nämnde häromdan att det vanligtvis brukar vara scouter från 10-12 olika lag som kollar på Barca B:s matcher varje vecka. Det brukar även vara en hel del scouter på Juvenil A:s matcher. Det låter oroväckande att så många hänger som gamar utanför la Masia. Exempelvis har det varit scouter från Real Madrid som kollat på Juvenil A den senaste tiden och det ryktas om att de dreglar över Deulofeu.

Vi kan ju vara säkra på att Wengers gamar tältar utanför la Masia. Rätt jobbigt att ungdomarna kan tappa fokus på det som är viktigt när de har agenter och scouter som försöker lura i de en massa saker.
adil,
2011-02-02 00:41
Okter

Varje gång Birro ska hylla sitt Italien verkar han alltid på något sätt skapa utrymme för att i samma veva pracka ner på just Barca. Antar att han syftar på Zlatans dåliga vårsäsong och skyller på Guardiola, för att sedan hylla Allegri till skyarna bara för att Zlatan höjt sig avservärt i Milan. Ja du herr Birro, Allegri är fantastisk men Rosell och Guardiola valde att inte slicka Zlatans röv, de ville inte ens ha honom från början. Han hade inte förutsättningarna för att fortsätta i Barcelona. Annars ska gudarna veta att Pep än mästare på att få ut det mesta och lite till från sina spelare. Allegri kan börja med att vinna ligan två år på raken, eller ens en gång, innan Birro börjar jämföra honom med Guardiola och påstå att Allegri får ut mer av sina spelare.
Barcelonistas
2011-02-02 00:26
förstår inte varför reals red har forumet öppet. ja menar de går ju inte ens diskutera där inne, så fort man har en anorlunda åsikt så blir man spärrad...

Frodo

chelsea,Man united är dom enda lagen som kan störa oss.
Delarocha
2011-02-02 00:21
Frodo

Såg matchen med. Men Hussfelt anser ju att om Zlatan slår ner en spelare gör han det för han är en vinnarskalle och bra inställning. Han är bara en pajas.
Canaletes
2011-02-02 00:13
Inte undra på birro lämnade Sverige. Hoppas han aldrig kommer tillbaks.
Barcelona Frodo
2011-02-02 00:08
Delarocha

Hussfelt är en stor idiot. När Zlatan tog en löpning på 5 meter idag för att pressa en försvarare så sa Hussfelt: "Zlatan tar det svåra jobbet för lagets skull". Då snackar vi om en 5 meters löpning. Jag är trött på sopor som Hussfelt och Birro som saknar fotbollskunskaper och analytisk förmåga.

Hetfield

Självklart ska man inte underskatta motståndare men Milan har alldeles för många dåliga spelare. Jag tror att de åker direkt. Jag hade hellre mött de än Arsenal i åttondelen trots överkörningen från förra året. Jag hoppas att Roma och Napoli går om de i ligan.

Jag tror att Chelsea och Bayern blir farligare än ManU i CL. Ingen av de två klubbarna kommer att vinna ligan och de lär nog sätta allt krut på CL. Jag möter hellre ManU än de två lagen om vi går vidare i CL.

Jag tror att fler lag än ManU kan slå ut oss i CL. Det krävs en dålig match för att ha en enorm uppförsbacke med en returmatch där motståndarlaget ställer upp med buss, flyg, traktor och allt annat framför deras mål.
adil,
2011-02-02 00:07
Så länge Milan kan hålla Thiago Silva och Yepes på planen istället för i sjukstugan så har de åtminstone två mittbackar av klass att ställa upp med mot Tottenham. Det verkar inte vara många som känner till Yepes men han har de senaste åren varit en av de mest imponerade mittbackarna i världen, som dock passerat sin peak. Milans största problem är deras mediokra, fantasilösa och skadedrabbade mittfält. Ett sådant håglöst mittfält räcker inte för att ro hem en Champions League buckla. Deras öde vilar på Zlatan och honom vinner man inte Champions League med. Han minskade våra chanser att slå ut Inter eftersom han var fullkomligt oduglig i den matchen. Tänk om vi bara hade haft Villa redan då.
Spanien Överläkare Helmer,
2011-02-01 23:46
Varför bry sig om Birro när man kan läsa Sveriges bästa blogg?
Barcelona Okter
2011-02-01 23:41
Lol, vill ni få ett gott skratt så läser ni mitt länktips.
Barcelona Blaugrana91
2011-02-01 23:39
Denna Birro alltså....
Detta är ett utdrag ur han patetiska blogg:

"Att nå framgång handlar alltså om att vara empatisk. Att kunna se och vara tydlig med olika spelares förutsättningar.
Därför är Allegri en bättre tränare än Guardiola i mina ögon. Han lyckas lyfta materialet (också ett rätt hemskt ord) till höjder som de flesta inte trodde han var mäktig att göra inför den här säsongen."

Ehh vad snackar han om egentligen?? Pep har ju lyckats få detta Barca till ett av världens genom tiderna bästa lag. Men det kanske inte är så speciellt enligt honom?...
Blir så irriterad på idioten Birro...

Barcelonistas
2011-02-01 23:35
Milan vinna cl? snaaaart med den backlinjen springer jag fan förbi.

Barcelona,Man United,Real,Chelsea här är det lag som kan vinna. favoriten är självklart vi.
2011-02-01 23:28
Frodo

Milan kommer inte att vinna CL föratt de har Zlatan i laget :P

Nej men skämt åsido, man ska verkligen inte underskatta Milan med tanke på deras spelare men jag har sagt det och säger det igen: Det är Man U vi måste slå om vi ska vinna CL, det är förmodligen det enda laget som kan slå oss i dagsläget.

Delarocha

Rätt så givet, han är milanista och zlatanist. Dödlig kombination av arrogans.
Barcelona Okter
2011-02-01 23:24
Incredible sluta sprid runt på facebookskiten. Han hade 40 vänner senast jag kollade, och då var det innan matchen mot Everton. Så Fabreags ska alltså mitt under matchen gått och accepterat 5 st vänförfrågningar? Slut sprid skiten på alla forum här på svenskafans. Det är uppenbart att det är ditt konto.
Annons: