/spanien/barcelona/forum/13168.aspx/spanien/barcelona/forum/13168.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Capilito
2011-02-20 16:28
Går inte beskriva den känslan men när det känns hopplöst och den hopplösheten snabbt ändras till STOR glädje. Man var ju uppgiven. Mitt bästa fotbollsögonblick utan tvekan.
Barcelona Barca4eva
2011-02-20 16:27
Mrfaariis

5-0 matchen var ännu värre. Körde ut mina föräldrar från vardagsrummet och kollade på matchen med min kusin. Både hade "Wtf" face och det var helt...helt otroligt, man kunde inte fatta vad som hände.
Barcelona Mrfaariis
2011-02-20 16:25
Mitt bästa barca minne är lätt 2-6 på bernabou. Jag kommer ihåg real hade 15 rak vinster innan och barca hade ganska dålig form. Jag vågade inte kolla på matchen så jag gick ut en runda när jag kom hem så såg jag att det stod 1-3 till barca. När de stod 2-6 så kunde jag inte tro mina ögon. Haha kan fortfarande inte beskriva den känslan.
Atlético addeh
2011-02-20 16:22
Riktigt trist att Valdés missar matchen ikväll men skönt att det inte verkar röra sig om någon allvarligare typ av skada.

Pinto som lyckades hålla nollan mot Athletic tidigare under säsongen i Copa del Rey får gärna upprepa det scenariot. Den gången fanns dock inte Fernando Llorente med i motståndarlaget...
Barcelona Bernie
2011-02-20 16:06
Andreas-

Sant, jag var tvungen och gå till mitt rum, såg matchen i vardagsrummet. Och jag var i rummet nån minut, kunde inte förstå att vi hade gjort mål. Då kom tårarna, och jag fick höra att någon ropade straff, sen kom jag tillbaka och såg slutsignalen, det var jobbigt men fantastiskt skönt. Mitt bästa Barca-minne. ! : )
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-02-20 16:01
Bernie //

Sorgetårar har nog aldrig förvandlats till glädjetårar så snabbt hos mig i alla fall..
Barcelona Bernie
2011-02-20 15:55
Älskar när vi pratar om Chelseamatchen, det var den enda gången jag fällde en tår för ett mål vi gjort. Så oväntat, sånna mål gjorde vi sällan, avgjorde i sista minuten, sen kommer Iniesta o BANKAR in den upp i krysset, glädje!!
Barcelona Mrfaariis
2011-02-20 15:52
VI SAKNAR DIG PUYOL !!!
Thiago Alcantara - Futuro Número #4
2011-02-20 15:13
Skulle de bli straffar mot Arsenal skulle jag lätt tagit in Pinto i mål istället för Valdes. Pinto är en mästare på straffar.
Barcelona Abbe.
2011-02-20 15:11
Ruben Miño, som kan anses vara tredjemålvakt, stod för en tavla så sent som igår. ;-).
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-20 15:11
AndreD

Hehe, tänkte inte på att B-laget hade match igår och att Mino var målvakt.

Förresten, på tal om målvakter, är det någon som ser t.ex Mino kunna ta över Valdes i framtiden? Alltså, är de tillräckligt bra. Annars känns det ju lite som denna målvaktsgeneration i B-laget är födda vid lite fel tillfälle, då Valdes troligen inte kommer flytta på sig på säkert 5-10 år.
2011-02-20 15:10
Byta namn på Camp Nou? Nej dra åt helvete Araber säger jag då..
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-20 15:07
Vet att det typ är skrivet i sten att Pinto vaktar målet när Valdés är borta, likadant som det är säkert att han står i cupen(suck, jobbigt det kommer att bli i finalen). Det var väl mest mina egna tankar att det skulle vara roligt att testa någon från Barca B istället. Slår vad om att han inte skulle göra det sämre än den långhårige clownen.
AndreD
2011-02-20 15:05
L.A.M.

Har ingen bra koll på Oier, men då Mino spelade igår får han inte vara med igen. Annars hade han varit det självklara valet.
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-20 15:01
L.A.M

Givetvis inte. Pinto kommer att stå
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-20 15:00
Känns skönt att Rosell säger NEJ till att låta Camp Nou ingå i någon form av deal med Qatar Foundation (namnbyte)
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-20 15:00
Öh, Oier är väl inte ens ordinarie i B-laget? Mino brukar väl stå det stå det flesta matcher och bör således räknas som tredjemålvakt.
Hur som helst, hur bra är Oier? Detr känns ju knappast som om han skulle göra det så mycket sämre än Pinto i alla fall. Han kanske kan få starta?
AndreD
2011-02-20 14:41
Valdes missar matchen. Oier och Pinto ersätter.
The Special Five
2011-02-20 14:39
Någon som hört något nytt angående Valdes skada?
The Special Five
2011-02-20 14:37
Hetfield

Kan du förstå att Messi idag bara är 23 är och har redan vunnit Guldbollen två, Guldskon 1 gång, Champions League 2 gånger och Laliga 4? gånger. Helt sanslöst vilken meritlista för att vara 23 år...
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-20 14:10
Hoppas laget verkligen gör en bra match. Högt tempo och en hög effektivitet är väldigt viktigt. Hoppas Messi kan sätta några bollar också och få upp självförtroendet.
Barcelona B-Guden
2011-02-20 14:04
Hetfield- Megan Fox is a dude

det var ju då messi dribbla som mest nu spelar han smartare.
Barcelona el Maestro!
2011-02-20 13:28
En svår match idag mot ett klassiskt lag med brittisk stil. Det är långa bollar, många tacklingar och spring som motståndarna bjuder på.

Håller tummarna för att laget ska vända nu på steket och att det inte blir några skador. Barca har ett antal tuffa matcher framöver. Mallorca borta är inte heller en lätt match. Det är nu det tuffa schemat kommer att börja kräva sin. Skador och avstängningar kan kosta laget med tanke på hu tunn truppen är i vissa positioner.

Ska bli intressant att se hur laget svarar idag.
2011-02-20 13:20
Hetfield //

Nej, det är helt obegripligt.
Det är som att jag skulle gjort det där "förra året" - Jo tjena..
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-20 13:18
Kan ni förstå att Messi gjorde detta när han var 19 år?

2011-02-20 13:15
Fast inget slår ju denna seger, kommentatorerna är totalt awesome!

Pugol Pugol, PUGOL!! :D

Heywood Jablome - Sal del banquillo //

Haha, jag kunde inte styra mina känslor, flippade totalt.
Vi har ett ganska litet kvarter, tar typ 40 sekunder att springa runt så jag hann precis tillbaka till när "Etoo" fick bollen på handen och jag trodde det var solklar straff och fick nästan en hjärtattack för en sekund innan jag såg att det inte blev någon straff..

Även om man som Barca fan var sjukt glad får man fan lida lite med Chelsea där..
Året innan var man så nära att vinna mot United och Terry sköt i stolpen på straffarna, året därpå blir man rånad på några straffar.
Dock var utvisningen på Abidal totalt feldömd och kanske var kompensation för det, var ju även en hands på Ballack tidigare i matchen.
Aja, det är historia nu, härlig historia.

Japp, jag hoppas stenhårt på seger.
Är riktigt dålig förlorare (försöker träna bort det) men det är bara för att jag har sån jävla vinnarskalle så besvikelsen kommer vara enorm om Arsenal slår ut Barca =(

Ska även se Barca - Zaragoza men den matchen blir som en träningsmatch, hehe

"De två senaste matcherna jag har varit på Camp Nou har ju slutat 5-0 så vi hopppas på det" :)

Barca - Real och Barca - Sociedad.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-20 13:12
Haha, jag får gåshud varje gång jag ser klippet.

Det är roligt hur Pep springer från zonen av ren glädje, sen så återvänder han snabbt föratt inte få kort :P

Personligen så blev jag helt förlamad av målet, när domaren blåste av så sa en kompis: Du vet väl att ni gick vidare?
Då sjönk det in att Iniesta hade gjort mål.
Good times.
Barcelona Heywood Jablome - Sal del banquillo
2011-02-20 13:09
Andreas - V.V [Barney S]

Jag satt hos en Chelseasupporter och hoppade upp ur soffan innan bollen slog in i mål och skrek. Tittade snabbt bakom för att försäkra mig om att den var inne i mål. De andra satt knäpptysta och på hemvägen kunde jag inte sluta skrika och sjunga.

Förresten, härligt att du ska vara på plats mot Arsenal den 8:e mars. Då förväntar jag mig en 5-0-vinst. :)
Barcelona --Xavi--
2011-02-20 13:01
Detta är peps 3:e säsong ha ?
2011-02-20 13:00
När jag ändå youtube surfade hittade jag denna goding också, alltså..
Lyssna på hur han flippar ur alltså, jag tror fan jag var värre!

Jag sprang runt i hela huset, ut på gatan, runt kvarteret och skrek hela vägen! HAHA, grannarna måste fan trott att jag tagit någonting..

Hur reagerade ni :D ?
Annons: