/spanien/barcelona/forum/13167.aspx/spanien/barcelona/forum/13167.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-04-06 19:16
barcarobin

Botten upp!
Ska byta hus nu till en väns och sen ska jag också ta en starking!

Hoj!
Canaletes
2011-04-06 19:15
Kan ni skriva nån tabbe Pinto har gjort där han släppt mål? Jag kommer inte på nån så jag förstår inte varför så många inte litar på honom.
Pinto var sjukt bra när han spelade för Celta och vann tom Zamora 2006

Tråkigt o se hur vissa här behandlar han så dåligt.
barcarobin
2011-04-06 19:13
: Andreas - V.V [Barney S]
tackar för svaret du räddade ett par timmars supande nu
2011-04-06 19:12
barcarobin

TV10, 20.45
barcarobin
2011-04-06 19:11
vilken tid är matchen vilken kanal snabbt svar tack ?
2011-04-06 19:10
Barcelonistas

Varför hoppar du på mig? Har jag skrivit nåt om dig eller?
Här drar vi slutsatser..

Säger väl mer om dig än om mig fast det var ju å andra sidan inga nyheter.

serdelbarcaeselmillorquehiha

Ja, hur vi spelar? 2-0 vinst? Villa och Xavi nätar ;)

Hoppas dock på en ala Madrid från gårddagen, 4-0..
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2011-04-06 18:43
Men lägg ner! Diskutera fotboll. Vad ni tycker om varandra såhär över internet är helt ointressant. Känner ni något behov av att hävda er kan ni ta det enskilt, förpesta inte forumet.

Fokus på rätt saker nu, det är kvarten i CL, Barcelona spelar. Frågor?-Försent-Framåt!
Barcelona Figeta - Anims Abidal
2011-04-06 18:43
Jag tror som Rambla skriver att det kommer bli tufft och att vi inte ska underskatta dem. Men självklart hoppas jag att vi avgör ikväll likt Real gjorde så vi slipper lägga onödig energi.

Hoppas även att Bojan startar då jag inte tror Pedro är 100% och är redo att spela. Ett inhopp däremot skulle vara bra.
Barcelonistas
2011-04-06 18:37
Andreas

Ja och du med dina ständiga inlägg om dina resor, o jag har tippat så blablabla...

Abbe

Tråkiga nyheter,
Barcelona Frodo
2011-04-06 18:33
Abbe. - Anims Abidal!

Synd att han missar matchen. Jag gillar hans personlighet.
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
2011-04-06 18:31
Shakhtar centre-back Chygrynskiy hasn't recovered from his injury and won't play tonight #fcblive [rac1]

Typiskt.
2011-04-06 18:30
Jasså, det är trolldegsafton idag..

Återkommer efter Bolibompa, oj jag menade efter CL matchen.

Hoppas vi vinner och David Villa gör hattrick =)

adjö.
Barcelonistas
2011-04-06 18:26
Mesut

I luftrummen är han så otroligt dålig att det är pinsamt att se. Annars är han ok och inget mer.
2011-04-06 18:23
Mesut Özil "the next one"

Vad vill du att vi ska säga?

Nej, vi blir inte så mycket sämre men lite försämring blir det ju såklart då Valdes är en bättre målvakt och också spelar bättre med backlinjen och startar anfall på ett bättre sätt enligt mig.

Men så stor skillnad... njae..
Barcelona barca_joe
2011-04-06 18:22
Precis, han gör aldrig bort sig. Stabil kille som inte klagar som bidrar med rutin. Att säga att Milito är bra nu är också patetiskt
Real Madrid Mesut Özil "the next one"
2011-04-06 18:20
Barcelonistas /

Han har väl ändå inte gjort bort sig dom gånger han spelat?
Barcelonistas
2011-04-06 18:19
Hetfield

zee

Mesut

Pinto är en clown, en värdelös målvakt som enligt mig inte har något att göra i Barcelona.
Real Madrid Mesut Özil "the next one"
2011-04-06 18:13
Ursäkta att jag lägger mig i eran diskution, Men ni blir väl inte sämre med Pinto i mål.

Anfall är bästa försvar. Visst att Valdes är bättre. Men tror det skulle ha minimal påverkan på utgången i Cupfinalen.

Var allt för mig. Vi ses i CL semin!
2011-04-06 18:10
"We are sorry to inform you that, as a result of the lottery process, your ticket application with Customer Reference Number: 395853 for the UEFA Champions League Final 2011 has not been successful. "

Pitt...

Får väl bli att försöka få genom Barca... om vi nu går dit.

Hetfield

+1
Barcelona Hetfield
2011-04-06 18:10
barca_joe

Om du har läst på så vet du att Pinto stod för Celta Vigo som förövrigt inte ens spelar i La Liga. Lustig logik när du drar ner Milito pga. att han är en säkerhetsrisk föratt sedan hylla Pinto.
Om Pinto inte är en säkerhetsrisk så är jag kungens högra testikel.

Barcelonistas
2011-04-06 18:06
Rambla

Snälla du överdriver, visst är Shakatalalala ett bra lag, men dom ska sett över 2 matcher inte ha någon chans. Även om våra tidigare matcher mot dom har varit jämna så är detta en cl kvartsfinal och inte någon match i gruppspelet.

Barca_Joe

Bara ignorera han som resten av forumet.
,Sami
2011-04-06 18:05
Inte långt kvar nu tills match! Nervöst?
Barcelona Barca4eva
2011-04-06 17:29
barca_joe

"Hetfield du verkar inte veta riktigt vad fotboll går ut på"

Om han inte vet det tror jag knappast att du skulle veta.

Vill du övertyga någon om något ska du knappast börja inlägget så där.
Barcelona barca_joe
2011-04-06 17:24
Hetfield du verkar inte veta riktigt vad fotboll går ut på... Milito är största säkerhetsrisken i laget medans Pinto alltid gör sitt jobb och det bra dessutom. Och nej, vi behöver absolut inte en bättre andramålvakt, hade spelat ordinarie i många la ligalag.
Barcelona Barca4eva
2011-04-06 17:17
".. och off topic: även andramålvakten, Pinto, kan nu njuta av att se sin favorit Justin Bieber spela fotboll med en Barça-tröja. Kul för honom!"

Åh herregud, nej.
Atlético addeh
2011-04-06 16:51
"Visst kan jag ta mig från A till B med en skruttig cykel (Pinto), men varför inte ta Ferrarin (Valdes) i garaget istället, smidigare och bekvämare."

Tycker den där meningen summerar min åsikt i hela Pinto vs. Valdés diskussionen väldigt bra.

elbraco

Okej, då ber jag så mycket om ursäkt för att jag reagerade så starkt.

Rambla

Miño är ju den som flest gånger kallats upp i Valdés frånvaro för att agera reserv bakom Pinto så jag gissar på att han får chansen mot Almería om rastaflätan inte blir spelklar. Miño stod ju även det första Supercup-mötet med Sevilla.
Barcelona Karlsson
2011-04-06 16:45
Varför skulle risken öka med Pinto i målet bara för att det nu helt plötsligt blev final??
Han har stått matcherna hittills och här kommer en liten påminnelse till folk.. Vi har vunnit matcherna och gått till final med honom i kassen!

Tycker det verkar sjukt drygt bara att nu helt plötsligt när det börjar lukta finporslin, då ska man sätta målvakten som tagit oss till finalen på bänken..
Hade folk gapat och skrikit lika mycket när turneringen skulle börja som det görs nu, hade jag köpt det.
Det jag vill säga är att det kan inte bli bättre med Valdes i finalen av den enkla anledningen att Pinto har vunnit sina matcher i cupen hittills. Varför skulle han inte kunna göra det även mot Madrid?
Barcelona Tritranquilo
2011-04-06 16:38
Hetfield
Det handlar nog inte bara om Pintos känslor. Om man låter sin andramålvakt stå alla matcher i copa del rey så ska han stå alla matcher. Finns ingen mening med att denne får stå alla matcher förutom finalen. I så fall har Pinto inget att göra i Barcelona. Med Valdes i målet ökar Barcas chanser men det vore större att vinna med Pinto i mål. Vi får se hur Pep tänker
Barcelona Dinho, Messi
2011-04-06 16:38
Rambla~

Finns något annat alternativ än Miño?
Barcelona B-Guden
2011-04-06 16:37
Klart att Pinto ska stå i finalen det är hans tunering.
Pep har även sagt att det inte spelar nån roll om det är Real vi möter.

Nej Cdr är Pintos tunering, sedan om man möter Real eller Almeria är skitsamma han ska stå i den tuneringen
Annons: