/spanien/barcelona/forum/1315.aspx/spanien/barcelona/forum/1315.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
I.Rakitic [FC Barcelona]
2016-01-24 20:36
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Barcelona Santiago Cazorla
Herregud vilket mål av Betis!
Barcelona Gabriel
Åååååååååh vilket jävla mål!
Barcelona Junta Dimision
2016-01-24 20:35
QUE GOLASO CEJUDOO.
Barcelona enkos
2016-01-24 20:33
Xaviesta

du förtjänar inte mitt svar men ändå :)
Tappar Real poäng ikväll kan det skilja hela 8 poäng och med tanke på vår schema så ska det till seklets under att vi inte vinner ligan.. Ja jag skulle då fira ligan då jag tror på Barca till skillnad från en fegis som dig. .
Barcelona enkos
2016-01-24 20:30
nu är det klart med tiden för matchen mot Gijon. 17 feb kl. 18.30. Vinner vi som förväntat kommer det sänka Reals självförtroende som bara minuter senare ska möta Roma i CL
Barcelona Junta Dimision
2016-01-24 20:26
Neymars födelsedagshälsning till vår fantastiska Luis Suarez (länktips)!

"Grattis min lille tjockis. Du är en fantastisk spelare med en ännu mer fantastisk personlighet. Jag beundrar dig!"

Stort grattis på 29-årsdagen världens bästa striker, en ära att se dig i våra vackra färger!
I.Rakitic [FC Barcelona]
2016-01-24 20:25
@[Carles Puyol 5:

Jag har inte ens jämfört Arda med Rakitic eller för den delen Iniesta och Robertinho (varav alla är bättre än turken)...

I.Rakitic [FC Barcelona]
2016-01-24 20:25
@S.Eto'o:

Det vore på sin plats ifall om du även nämnde hur många som insåg att kritiken mot Suárez var alltför orättvist och försvarade uruguayanen vid samma tidpunkt. De personerna som kallade Suárez för flopp och ej insåg vad han bidrog när målen inte rasslade hade helt fel...

Att Suárez är i grund och botten anfallare stämmer alldeles riktigt, dock spelade han som sagt ur positionen INNAN självaste Messi valde att byta position för uruguayanens skull...

Arda är mycket väl bekant att spela som central mittfältare, något som han gör för det turkiska landslaget. Med andra ord har du fel att detta skulle vara något helt nytt för honom...

Turken har fått tid att förbereda sig i 6 månader och vi alla härinne hoppades att denne skulle vara en nödvändig injektion, men jag har tyvärr inte sett ett skymt av det. Att vi värvade honom som en breddvärvning med tanke på tight schema o.s.v. är därför som vi värvade honom och ska leverera från dag 1.

FC Barcelona är världens bästa lag och man bör har höga krav på spelarna presterar. Punkt.
Barcelona Xaviesta
2016-01-24 20:14
enkos Räcker det inte snart med dina patetiska inlägg? Skriv något intelligent för en gångs skull och om det är för mycket begärt och du inte besitter den kapaciteten så kan du väl åtminstone vara en smula professionell för att väga upp den bristen? Fira ligaguldet i Januari alltså, jag säger som vanligt - och då menar jag dig som forumsskribent(nåja) - du kommer för evigt att vara Aftonbladets kommentarfälts bottenskrap. Du vet, på den tiden det begav sig ;) Yes, samma tidning du så innerligt hatar. You are what you write. Och sätt ut källor på dina påståenden och fira lagom i din ensamhet, vi andra väntar till våren innan vi börjar sjunga in våra eventuella bucklor.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2016-01-24 19:43
skulle det trots allt hända att Real tappar poäng ikväll kommer jag att fira liga guldet direkt efter slutsignalen. .
Barcelona Junta Dimision
2016-01-24 19:39
Messi Es El

Hade Athletic inte reducerat i slutet hade jag gärna sett att Lucho roterade på onsdag, men dödar vi matchen tidigt så ser jag gärna att Lucho gör tidiga byten på främst Messi och Iniesta.

Angående matchen idag mellan Betis och Real så finns det inget snack om att Real ska vinna, men Betis sparkade nyligen sin tränare och fick med sig ett kryss förra veckan mot Villareal borta (till skillnad från Real som förlorade :) ), så får hoppas att de har en nytändning helt enkelt.
Barcelona Erik Satie
2016-01-24 19:38
Mitt tips är 0-8 till Real Madrid. De glider fram på deras självförtroende i några matcher till.
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2016-01-24 19:32
Ska jag vara ärlig så skiter jag fullständigt i hur det slutar mellan real-betis. Det enda jag är glad över gårdens sköna 3 poängare. Hoppas le roterar fint till cupen på onsdag men framförallt att laget undviker eventuella skador. Matchen mot atletico nästa vecka kommer bli en tidig seriefinal, vinner vi den så är vi verkligen i förarsätet. Därefter har Barca relativ enkel schema fram till mitten av mars månad. Det ska dock tilläggas att Atletico ska inte underskattas, de ligger på samma poäng som Barca och det säger en hel del om dem. Det kommer bli tufft den matchen men jag är optimistiskt och hoppas på vinst! VISCA!
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-01-24 19:18
Betis kommer att bli borrade ikväll. inte en chans för skräll. dom har knas form, plus möter real och förbundet. som sagt inte en chans.

mitt tips 0-5 (2straffar)
I.Rakitic [FC Barcelona]
2016-01-24 19:16
@enkos:

Betis är tyvärr inget att hänga upp i granen för närvarande och man får räkna med att Madrid tar hem tre enkla poäng...
Barcelona enkos
2016-01-24 19:13
för mig var Atletico aldrig hot utan det var och är fortfarande Real.. Hoppas Betis kan ge de en match ikväll även om Betis spelar en otroligt naivt spel och släpper billiga mål..
Barcelona DM1982
2016-01-24 19:10
[QUOTE=enkos]Vi kommer att utklassa Atletico med 4-0. Spara detta inlägg så ni vet var ni läste det. [/QUOTE] Ska komma ihåg den här jinxen om Barcelona förlorar.
Barcelona enkos
2016-01-24 19:07
Vi kommer att utklassa Atletico med 4-0. Spara detta inlägg så ni vet var ni läste det.
Barcelona wallmannen
2016-01-24 18:53
Jag tror att de kommer pressa Barca högt upp i plan, och spela över gränsen.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Barca4life98
2016-01-24 18:52
Rambla Handlar inte om det. Jag menar på att turen dom har haft med alla 1-0, 2-1 segrar mot dom mindre lagen börjar visa sig nu.
Barcelona Rambla~
2016-01-24 18:37
Är det någon här som tror att Atléti ens vill föra matchen mot Barca, speciellt på Camp Nou? Spelar ju mindre roll då hur pass bra eller inte de är på att föra matcher kan jag tycka. Det lär ju bli en svår och tuff match och vinna oavsett.
Barcelona FCB_Messi
2016-01-24 18:29
Mesut özil är verkligen stora matchers osynliga man . Finns nog ingen som är så överskattad som honom .
Barcelona Barca4life98
2016-01-24 18:21
I.Rakitic Andreas svar handlade ju mest om att Atletico inte kunde föra matcher. Även om Correa hade kunnat spela mot oss så hade han inte startat i alla fall. Atletico har svårt att föra matcher punkt slut.
I.Rakitic [FC Barcelona]
2016-01-24 18:07
@Andreas-:

Fast det stämmer inte, Ángel Correa råkar vara just en sådan spelare som kan bryta mönstret hos dom.

Skönt att argentinaren är avstängd :)
I.Rakitic [FC Barcelona]
2016-01-24 18:00
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Nu gäller det att vinna hängmatchen mot Sporting och matcherna innan det för att få en försprång med 6 poäng.
Barcelona Liunil Masse
2016-01-24 18:00
Vinner vi nästa vecka mot Atleti så har vi tagit ett jätte kliv mot ligatiteln. Atletico vet att de måste vinna för att ha en chans på ligan. Tidig seriefinal!
Barcelona Rambla~
2016-01-24 17:55
....
Barcelona Rambla~
Vi har råd att förlora med 0-1 och ändå vara före Atlético om vi vinner vår släpande match.
I.Rakitic [FC Barcelona]
Griezmann som deras enda anfallsvapen mot oss håller inte i längden...
Annons: