/spanien/barcelona/forum/13143.aspx/spanien/barcelona/forum/13143.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2011-02-05 16:31
4-0 nu.
Barcelona Messidinho_10
2011-02-05 16:28
Haha PUBLIKEN LÄMNAR REDAN
Barcelonistas
och nu 0-4...
Barcelona DM1982
App app...4-0 står det faktiskt efter 26 minuter.
Barcelona Messidinho_10
Fuck 4-0 efter 25min...
Barcelonistas
2011-02-05 16:25
PL är så jävla överskattad så de inte är sant.

10 min har gått och arsleanal leder med 3-0..
Delarocha
2011-02-05 16:14
Spännande med en kommentator som läspar i matchen Newcastle - Arsenal
Barcelona DM1982
2011-02-05 16:12
3-0 till Arsenal innan det ens har gått 10 minuter, jämnheten i den ligan imponerar. ; )
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-02-05 16:08
Går bra för Champions League-Norra London lagen just nu.

2-0 efter 5 min för både Arsenal och Tottenham.

edit: eller inte, livescore lurade mig, stod 2-0 tottenham men nu står det 1-0 :P
Barcelona DM1982
2011-02-05 16:06
PL världens bästa liga? Det har gått tre minuter och Arsenal leder med 2-0 mot Newcastle, jämn och bra liga det där.
elbraco
2011-02-05 16:05
Om det är något med att ni ska fixa Server runtime error har ni mitt fulla stöd...
Delarocha
2011-02-05 15:53
Du får gärna förklara istället för att bara säga sådär kryptiskt.
Deportivo Jakobsson
2011-02-05 15:51
Återigen, kan ALLA Barcelona-skribenter ta sig en titt på sin mail? Börjar bli ont om tid..
Higuain El Cuarto Capitán- "Hombre"
2011-02-05 15:21
Här är en ny streamsida, den förra atdhe blev också avstängd av FBI.
Länktips: atdhenet.tv/
Barcelona DM1982
2011-02-05 15:19
Hetfield- Megan Fox is a dude

rojadirecta funkar men du måste köra es på slutet istället för com.

Tittade på de gamla matchen Monaco-Real, när Real slogs ut 2004, och jag blev faktiskt lite förvånad att se Adebayor i Monaco. Kul att han var med och slog ut Real en gång i tiden.
Länktips: rojadirecta.es/
Barcelona el Maestro!
2011-02-05 15:16
Myndigheterna i USA har inte bifogenheter att stänga av sidor i andra länder.

http://www.rojadirecta.es/
Barcelona el Maestro!
2011-02-05 15:13
Hetfield- Megan Fox is a dude//

Jag tror att den fungerar fortfarande. Det är ganska lätt att lura myndigheterna nuförtiden. Länk:

www.rojadirecta.me www.rojadirecta.es www.rojadirecta.in

Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-05 15:03
Om Dani Alves lämnar vill jag ha en spelare som man vet är bra och kan ersätta Dani Alves. Jag vill inte ha någon talang som Rafael eller Fabio, den sistnämnde har väl knappast imponerat i PL heller, ska han då ta en startplats i Barcelona?
Thiago Alcantara - Futuro Número #4
2011-02-05 14:35
el Flaco

Hoppas förhandlingarna går bra och att allt löser sig.

Läste att många här ville ha Rafael från United om Alves skulle lämna men han är nästan omöjlig och värva. Hans bror Fabio däremot skulle göra de riktigt bra hos oss tror jag. Han spådde en lysande framtid och när dem värvades så var de Fabio som var den bättre av dem. Men han har inte lyckats anpassa sig lika bra i PL:s tuffa spel och Rafael har alltid varit den fysiskt starka av dem två så därför har Rafael lyckats.

Fabio i La liga skulle göra de riktigt bra då det inte är lika tufft här. Han har ju också lärt sig mycket försvarsspel av Sir Alex precis som Pique lärde sig. Jag tror han skulle vara ett fynd köp som kan bli bäst på sin position om han spelar hos oss. Han kan även spela på båda kanterna.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-05 14:33
Ehm, har ni sett vad som har hänt med rojadirecta? Gå in i deras hemsida så ser ni att myndigheterna har stängt ner sidan.

Jaja, det finns pedofiler och mördare där ute, men de har gott om tid med att stänga ner sajt för stream...
Barcelona el Flaco
2011-02-05 14:05
Miguel Rico skriver idag på MD att Rosell sa till Dani Alves under resan till bortamatchen mot Almería för några dagar sen att han vill ha ett möte med brassen nästa vecka. Det här kan endast tolkas som att presidenten vill ta upp temat kring Aves förnyelse och försöka övertala högerbacken till att fortsätta i Barcelona.

Därmed är tanken mötet mellan Rosell och Dani Alves ska äga rum någon gång i slutet av nästa vecka, efter vänskapslandskampen mellan Frankrike och Brasilien den 9 februari, såvida inte Bartomeu och Zubi lyckas lösa förhandlingarna med brassens agent innan dess.
Barcelona Barca4eva
2011-02-05 13:38
PedroRodriguez

Klockrent, hoppas han lär sig något nu.
PedroRodriguez
2011-02-05 13:25
B-Guden

Men samtidigt måste man ju ändå lira med bästa elvan då Real alltid kommer att vara uppe och nafsa på Barca. Vi kan liga gärna missa 3 poäng pga. av att Bojan sumpar lägen och Real vinner, då är det helt plötsligt mer press och mindre bekvämt. Bara för vi har geni som Xavi och Iniesta i mittfältet betyder det inte att vi vinner mot varenda lag i La Liga.

Sen så har Bojan ändå fått starta i cupen, men har ändå inte visat upp bra fotboll. Thiago levererar varje gång han får spela, och hans inställning är på topp i varje match. Samma med Afellay. Han blir bättre för varje match och det visade han mot Almería. Bäst på plan.

Håller med om att David Villa på något sätt blivit mindre 'kylig' här. Men jag kan inte klaga, han gör sina mål och jobbar för laget.
Deportivo Jakobsson
2011-02-05 13:25
Till alla FC Barcelona-skribenter//
Ta er en titt i er mail.
Barcelona El Soap
2011-02-05 13:24
addeh

Tack för svaret, vore onödigt att chansa om han inte hade kunnat gå 100%.
Thiago Alcantara - Futuro Número #4
2011-02-05 13:17
Jag tror på Bojan. Han behöver bara bygga upp sitt självförtroende så kommer ni se vad han ska göra. Han är en Villa kopia tycker jag. Dem har samma egenskaper och därför tycker jag Bojan borde lära sig av honom. När villa slutar eller lämnar klubben så ser jag Bojan eller Gerard Deouloufe (stavning) som ersättare.

Bojan har många år framför sig och har redan spelat mer än 150 matcher för klubben. Har man rekordet som mest mål i ungdomsakademin (runt 1000 mål?) och fick erbjudandet att spela EM för Spanien så har man riktigt stor potential. Det finns bara ett problem med Bojan och det är självförtroendet. Önskar mig nästan att han hade ett självförtroende likt Bendtner eller Balotelli.
Barcelona Barca4eva
2011-02-05 13:14
B-Guden

Haha, tänker som dig? Värst vad många matcher han har startat då.

Medan Villa har missat många lägen har han även gjort 17 mål, varav 14 i ligan.

Lika bra med 3-0 va, luktar ännu mer underskattning.
Barcelona Sürer
2011-02-05 13:14
någon som har mer information om puyols skada och återkomst
Barcelona B-Guden
2011-02-05 13:11
Barca4eva

ja tänker att vi inte behöver vinna alla våra matcher med 5-0 utan det går lika bra med 3-0.
Villa är väl den spelare som tillsammans med Benzma missar mest lägen.
Herregud att aldrig ge bojan chansen från start och sedan börja kritisera honom och att han borde vyta klubb det håller inte.

Tur att klubben coh pep tänker som mig, för annars hade dom inte förlängt hans kontrakt.
Barcelona Barca4eva
2011-02-05 13:08
B-Guden

Vi behöver vår bästa uppställning varje match. Kanske inte när ligan är avgjord eller när man har en stor ledning i cupen t.ex men bästa uppställningen behövs.

Om Villa inte gör mål på de lägen han får, vad gör Bojan då?

Har vi en 3-0 ledning eller något liknande håller jag med vissa om att Pep inte bör snåla med speltid.

Ps. Om vi kör med samma, bästa, elva varje match och får skitbra resultat. Varför ska vi då ändra på det? Hur tänker du?....luktar underskattning från ditt håll.
Annons: