/spanien/barcelona/forum/13142.aspx/spanien/barcelona/forum/13142.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona westinho
2011-02-05 17:24
Förstår inte varför folk som inte har bra koll på Barcas anfallsspel uttalar sig om det. Jag menar, mer än halva ligan har gått nu och vissa tror fortfarande att David Villa spelar centralt.

Pedro _ÄR_ viktigare/bättre än Villa, det vet alla som följer barcas matcher.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-02-05 17:23
Hombre

Du kanske kan vända på det hela i din lilla hjärna och tycka att det är bra att man ger spelare från egna akademin chansen att utvecklas och ta den tid dom behöver. Fast jag kan inte klandra dig, du vet inget bättre. Madrid gjorde sig av med Mata och Negredo och de blev landslagsspelare. Istället köper man Di Maria och Benzema precis som om de kan göra skillnad i dagens Madrid.

Hellre ger jag Bojan chansen att utvecklas än att köpa en katastrofal flopp som Benzema för så mycket pengar.
Barcelona Messidinho_10
2011-02-05 17:12
Hetfield- Megan Fox is a dude

Haha tänkte skriva samma sak..
Delarocha
2011-02-05 17:10
Vi behöver inte dina sympatier då du visar upp en rätt dryg underton hela tiden.
Barcelona Messidinho_10
2011-02-05 17:10
Hombre

Bojan kommer sänka er flera gånger om när han kommer igång.. Killen har gjort över 1000mål i ungdoms lagen, se det som ett hot.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-05 17:08
"Hombre"

No shit att Messi är världens bästa spelare, inget du behöver bekräfta för oss. Du borde kanske koncentrera på varför pedofilen Benzema som köptes för en hiskelig summa inte kan prestera (fotbollsplanen i alla fall).
Barcelona Messidinho_10
2011-02-05 17:05
Cigge

Bojans storhets tid kommer komma killen är bara 20år, men det känns som han har varit med en evighet..
Higuain El Cuarto Capitán- "Hombre"
2011-02-05 17:05
Jag är inne på Cigges linje, det måste vara skrämmande för er att ha Bojan som anfallsreserv till dem tre platserna. En klubb som har ambitionen att vinna titlar ska inte ha Bojan som reserv till en av världens bästa anfallare(Villa) och världens bästa spelare(Messi, ja jag sa det).

Visst killen är ung man ska ha tålamod osv. Men hur ska man ha tålamod när han inte ens visar någon form av talang. Han verkar inte visa några tendenser till att lyckas i Barcelona. Att sedan Pep förlängde hans kontrakt får mig att undra om han glömde att han ville vinna titlar den dagen han förlängde Bojans kontrakt.

Hade inte Bojan varit från La Masia hade han varit ett minne blott, han hade spelat för någon mitten klubb i La Liga.

Ett tecken på att han är en urusel fotbollspelare är att han inte kan prestera i den väl fungerande omgivningen i Barcelona. Spelar man med Messi, Xavi och Iniesta är det olagligt att vara så dålig. Vilken 20 åring som helst hade dödat för att få den chans som Bojan får i Barca. Vad gör Bojan då?

Tycker synd om Barca som tvingas hoppas på Bojan, men jag klagar inte;)
Barcelona Barca4eva
2011-02-05 16:57
Cigge

Hmm...jag kan inte svara på vem som är viktigast men när det gäller dina jämförelser verkar du ha rätt faktiskt.

Bojan behöver mer tid, oavsett om det är i Barca eller någon annanstans, that´s for sure.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-02-05 16:53
Cigge

Nedanför finns det en väldigt bra diskussion Bojans vara eller icke-vara i Barcelona. Det har diskuterats de senaste 2-3 dagarna.

Angående om Pedrito är viktigare än Villa så tycker jag faktist det är så. Du menar att Iniesta kan lättare täcka Pedros plats, bara det att på planen så spelar Pedro till höger, Villa till vänster och Messi i mitten. Så är det någons plats som Iniesta spelar bäst på förutom i mittfältet så är det ute på vänsterkanten. Eftersom vi spelar med Messi som släpande anfallare, typ, och 2 yttrar så är Villas striker atributer så nödvändiga, däremot Pedros kämparinsats är A&O för vårt presspel och vår defensiv.
Delarocha
2011-02-05 16:51
Går Villa sönder komemr Messi spela centralt där uppe i viktiga matcher. Kan jag mer eller mindre garantera. Med Pedro och Iniesta på kanterna.

Cigge
2011-02-05 16:48
Ni har en fruktansvärt stark startelva. Bredden verkar se klart bättre ut för er del än vad jag trodde på förhand. Dock måste ni väl känna lite oro kring Bojan? Är han verkligen en blivande startspelare hos er? Jag är tveksam, ytterst tveksam.

Bojan har inte riktigt den där killerinstinkten i och runt straffområdet som en riktig nia behöver. Som ytter är han en för dålig passningsspelare samt för svag en mot en i mitt tycke.

Ni säger att Pedro är viktigare än Villa i dagens läge. Jag tror det skulle gå sämre för er om Villa gick sönder än Pedro. inte för att Pedro är dålig på något vis utan att Iniesta kan fylla Pedros tomrom på ett bättre sätt än vad Bojan kan fylla Villas.

Hur ser ni på saken?
Delarocha
2011-02-05 16:31
4-0 nu.
Barcelona Messidinho_10
2011-02-05 16:28
Haha PUBLIKEN LÄMNAR REDAN
Barcelonistas
och nu 0-4...
Barcelona DM1982
App app...4-0 står det faktiskt efter 26 minuter.
Barcelona Messidinho_10
Fuck 4-0 efter 25min...
Barcelonistas
2011-02-05 16:25
PL är så jävla överskattad så de inte är sant.

10 min har gått och arsleanal leder med 3-0..
Delarocha
2011-02-05 16:14
Spännande med en kommentator som läspar i matchen Newcastle - Arsenal
Barcelona DM1982
2011-02-05 16:12
3-0 till Arsenal innan det ens har gått 10 minuter, jämnheten i den ligan imponerar. ; )
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-02-05 16:08
Går bra för Champions League-Norra London lagen just nu.

2-0 efter 5 min för både Arsenal och Tottenham.

edit: eller inte, livescore lurade mig, stod 2-0 tottenham men nu står det 1-0 :P
Barcelona DM1982
2011-02-05 16:06
PL världens bästa liga? Det har gått tre minuter och Arsenal leder med 2-0 mot Newcastle, jämn och bra liga det där.
elbraco
2011-02-05 16:05
Om det är något med att ni ska fixa Server runtime error har ni mitt fulla stöd...
Delarocha
2011-02-05 15:53
Du får gärna förklara istället för att bara säga sådär kryptiskt.
Deportivo Jakobsson
2011-02-05 15:51
Återigen, kan ALLA Barcelona-skribenter ta sig en titt på sin mail? Börjar bli ont om tid..
Higuain El Cuarto Capitán- "Hombre"
2011-02-05 15:21
Här är en ny streamsida, den förra atdhe blev också avstängd av FBI.
Länktips: atdhenet.tv/
Barcelona DM1982
2011-02-05 15:19
Hetfield- Megan Fox is a dude

rojadirecta funkar men du måste köra es på slutet istället för com.

Tittade på de gamla matchen Monaco-Real, när Real slogs ut 2004, och jag blev faktiskt lite förvånad att se Adebayor i Monaco. Kul att han var med och slog ut Real en gång i tiden.
Länktips: rojadirecta.es/
Barcelona el Maestro!
2011-02-05 15:16
Myndigheterna i USA har inte bifogenheter att stänga av sidor i andra länder.

http://www.rojadirecta.es/
Barcelona el Maestro!
2011-02-05 15:13
Hetfield- Megan Fox is a dude//

Jag tror att den fungerar fortfarande. Det är ganska lätt att lura myndigheterna nuförtiden. Länk:

www.rojadirecta.me www.rojadirecta.es www.rojadirecta.in

Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-05 15:03
Om Dani Alves lämnar vill jag ha en spelare som man vet är bra och kan ersätta Dani Alves. Jag vill inte ha någon talang som Rafael eller Fabio, den sistnämnde har väl knappast imponerat i PL heller, ska han då ta en startplats i Barcelona?
Annons: