/spanien/barcelona/forum/13127.aspx/spanien/barcelona/forum/13127.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2011-02-05 17:51
Haha, hur är det möjligt att tappa en 4-0 ledning mot Newcastle? Det är verkligen en prestation i sig, även om Diaby blev utvisad.
PedroRodriguez
2011-02-05 17:49
Ska detta Arsenal slå ut Barcelona? Jag skrattar åt det. De har en 4 - 0 ledning och nu står det 4 - 4. Spelar ingen roll ifall de har en man utvisad, ett lag som Arsenal ska kunna klara av att inte släppa in 4 jävla mål.

Helt jävla värdelöst.
Barcelona Messidinho_10
Så jävla snyggt
Barcelona DM1982
4-4 i Arsenalmatchen. Fullständigt värdelöst att tappa en sådan ledning mot Newcastle.
Delarocha
wtf newcastle 4-4
Barcelonistas
hombre

Benzema borde dra till arsenal och wenger, dom har något gemensamt.
Barcelona Vampíro
2011-02-05 17:48
Herregud Arsenal, visserligen fick de en utvisning tidigt i andra halvlek men man ska ändå inte falla ihop på det här sättet, Newcastle har tom fått ett mål felaktigt bortdömt.

Edit: där kom 4-4 också
Barcelona Gonzalez_Barca
AHAHAHAHA 4-4 Newcastle!!
Barcelona Culliford
Vad händer? Arsenal har tappat 4-0 till 4-3 och 5 min kvar.
Barcelona A.Gaudi
2011-02-05 17:47
Arsenal på tian just nu. dom var lite oroväckande effektiva i första halvlek, även om newcastle var pinsamt dåliga, men nu i andra spelar arsenal på det sättet vi barcafans vill se.

ifall newcaslte som inte har någon imponerande offensiv kan skapa sånt här kaos så borde barca kunna riva ner emirates.
Barcelonistas
2011-02-05 17:46
newcastel 3-4 mot arsleanal

underbart hoppas newcastel lyckas göra ett 4-4 mål ochså.
Delarocha
2011-02-05 17:43
Mata hade för stort ego genom att vilja ha speltid?

lol?
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-02-05 17:40
Hombre

Skillnaden prestationsmässigt mellan Bojan & Benzema har ju faktiskt inte varit så stor.
När Zlatan kom i svacka och Bojan fick chansen kan ju liknas vid den situation som nu råder i Real när Benzema fått chansen när el Pipita är skadad.

Mig veterligen har inte Benzema presterat något speciellt, utan Real hår fått lita på Ronaldo.
Bojan levererarde bättre och bidrog i hög grad till att Barca kunde vinna ligan i fjol.

Sen får du dra dina egna slutsatser, men jag förmodar att du alla dagar i veckan skulle välja Benzema, han kostade ju ändå en slant...
Barcelona Okter
2011-02-05 17:39
Higuain El Cuarto Capitán- "Hombre"

Bojan har iallafall gjort mer mål än Benzema. Lägg till att Benzema startar varje match också och att Bojan i princip aldrig får spela.
Barcelona Barca4eva
2011-02-05 17:37

Nej jag tar allvarligt talat hellre Bojan än Benzema. Varför? Trots att båda är usla just nu så är Bojan trots allt yngre. Jag säger inte att Bojan är bättre men hellre han än Benzema, som förmodligen kommer lämna Real så småningom.

Ps. Det är bättre för dig att du kryper tillbaka till Puertan när du ändå bara är här för att kritisera Bojan.
2011-02-05 17:33
Ni som tar upp Benzema, visst har han inte varit bra i Real Madrid tröjan. Men blundar ni för vad han kostade så kan ni på allvar inte tycka att Bojan är bättre att ha än Benzema? Det är väl väldigt enögd om man får säga.
PedroRodriguez
2011-02-05 17:33
Hombre

Tyck inte synd om Barca. Tyck istället synd om Sergio Ramos och gänget som gång på gång blir förnederade mot Barcelona. Benzema visar ingen som helst potential i Real. Han har varit helt usel den tiden han spelat, och inte tillfört någonting för Madrid.
2011-02-05 17:32
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Mata ville lämna själv då han krävde garanterad speltid. Han hade för stort ego, men likt förbannad gjorde han rätt för vad som är hans eget bästa. Hade han stannat kvar så hade han lyckats tror jag.

Negredo har aldrig varit Real Madrid matereal, halva han såldes till Almeria. Negredo såldes för en saftig summa till Sevilla där han inte har lyckats.

Benzema har inte alls lyckats, det förnekar jag inte. Men Di Maria har ju lyckats väldigt bra i Real Madrid, han var en av ligans bästa spelare i hösten. Han har hittills gjort 7 mål och 13 ass(fler än Xavi och Iniesta tillsammans) den här säsongen, kan man klaga på det?

Real Madrid lär flytta upp Alvaro Morata nästa säsong, jag är säker på att han på sikt lyckas blomma ut snabbare än Bojan.
Barcelona westinho
2011-02-05 17:29
Higuain Hombre

Missade du de sista 10 matcherna förra säsongen? Det måste du gjort, för om inte Bojan visade att han hade talang då undrar jag vad som krävs. Han gjorde typ mål varje match.
Barcelona DM1982
2011-02-05 17:29
Jag är bara glad så länge som Real måste förlita sig på Benzema, sämre spelare i ett topplag får man leta efter. Kan han göra mål? Kan vara en av de sämsta värvningarna för Real på länge (tillsammans med Kaka).

Nej, hellre har jag Bojan än Benzema.

Trista matcher i PL, topplagen vinner utan problem. Finns ingen spänning i den ligan.
Barcelona Barca4eva
2011-02-05 17:27
Och så börjar det igen...värst vad folk hela tiden måste tjafsa.
2011-02-05 17:24
Messidinho_10

Sänka oss? Det är snarare en förstärkning för Real Madrid ifall han startar.

Ja Javier Portillo är rekordhållaren i antal mål i Real Madrids ungdomsakademi och idag värmer han bänk hos Hercuels.

Bojan = Portillo#2.

Hetfield

Benzema pedofil? Bara för det sades att han vid åldern 19 haft sex med en 17 åring?

Han blev inte ens dömd för att ha haft sex med henne, han har sagt att han inte ens haft sex med henne. Väldigt osmakligt från din sida att kalla honom för pedofil.

Nej Benzema gör inte så många mål, men han han visar till skillnad från Bojan att han har talang i kroppen.
Barcelona westinho
2011-02-05 17:24
Förstår inte varför folk som inte har bra koll på Barcas anfallsspel uttalar sig om det. Jag menar, mer än halva ligan har gått nu och vissa tror fortfarande att David Villa spelar centralt.

Pedro _ÄR_ viktigare/bättre än Villa, det vet alla som följer barcas matcher.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-02-05 17:23
Hombre

Du kanske kan vända på det hela i din lilla hjärna och tycka att det är bra att man ger spelare från egna akademin chansen att utvecklas och ta den tid dom behöver. Fast jag kan inte klandra dig, du vet inget bättre. Madrid gjorde sig av med Mata och Negredo och de blev landslagsspelare. Istället köper man Di Maria och Benzema precis som om de kan göra skillnad i dagens Madrid.

Hellre ger jag Bojan chansen att utvecklas än att köpa en katastrofal flopp som Benzema för så mycket pengar.
Barcelona Messidinho_10
2011-02-05 17:12
Hetfield- Megan Fox is a dude

Haha tänkte skriva samma sak..
Delarocha
2011-02-05 17:10
Vi behöver inte dina sympatier då du visar upp en rätt dryg underton hela tiden.
Barcelona Messidinho_10
2011-02-05 17:10
Hombre

Bojan kommer sänka er flera gånger om när han kommer igång.. Killen har gjort över 1000mål i ungdoms lagen, se det som ett hot.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-05 17:08
"Hombre"

No shit att Messi är världens bästa spelare, inget du behöver bekräfta för oss. Du borde kanske koncentrera på varför pedofilen Benzema som köptes för en hiskelig summa inte kan prestera (fotbollsplanen i alla fall).
Barcelona Messidinho_10
2011-02-05 17:05
Cigge

Bojans storhets tid kommer komma killen är bara 20år, men det känns som han har varit med en evighet..
2011-02-05 17:05
Jag är inne på Cigges linje, det måste vara skrämmande för er att ha Bojan som anfallsreserv till dem tre platserna. En klubb som har ambitionen att vinna titlar ska inte ha Bojan som reserv till en av världens bästa anfallare(Villa) och världens bästa spelare(Messi, ja jag sa det).

Visst killen är ung man ska ha tålamod osv. Men hur ska man ha tålamod när han inte ens visar någon form av talang. Han verkar inte visa några tendenser till att lyckas i Barcelona. Att sedan Pep förlängde hans kontrakt får mig att undra om han glömde att han ville vinna titlar den dagen han förlängde Bojans kontrakt.

Hade inte Bojan varit från La Masia hade han varit ett minne blott, han hade spelat för någon mitten klubb i La Liga.

Ett tecken på att han är en urusel fotbollspelare är att han inte kan prestera i den väl fungerande omgivningen i Barcelona. Spelar man med Messi, Xavi och Iniesta är det olagligt att vara så dålig. Vilken 20 åring som helst hade dödat för att få den chans som Bojan får i Barca. Vad gör Bojan då?

Tycker synd om Barca som tvingas hoppas på Bojan, men jag klagar inte;)
Annons: