/spanien/barcelona/forum/13110.aspx/spanien/barcelona/forum/13110.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-02-07 18:19
Mourinho är ganska snabb på att döma andra lag. Vad gjorde hans egna lag? Gick dom på Messi tillräckligt hårt och kunde dom fånga honom? Skillnaden är väl att han har 10 gånger bättre spelare än andra lag och ändå misslyckas han. Han om någon borde bli dömd av andra La Liga-tränare.

Jag minns bara ett par naiva spelare som snurrade runt våra spelare. Den här säsongen har endast matcherna mot Almeria varit lättare än Madrid för Barca.

Det skulle inte förvåna mig om Carvalho ger sig på Messi. Men förhoppningsvis så undviker Messi sådana situationer.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-02-07 18:13
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Förvånar mig inte om Mourinho gett Carvalho att gå på lite hårdare på Messi, svinet tycker ju inte de går på Messi tillräckligt..
PedroRodriguez
2011-02-07 18:11
Error
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-02-07 18:05
L.A.M Nr 10
Jo det var det. Jag tog hans citat för jag tyckte det passade perfekt i det här sammanhanget.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-07 18:00
Diar Iniesta Shekha

Var det inte när Manchester United mötte Arsenal som han sade så där? Kan inte komma på att han har nämnt det i el clasico-sammanhang. Men det hade inte bara varit roligt om han hade sagt det, det hade också varit sant.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-02-07 17:54
Blaugrana91
Varför slösar du tid på de där idioterna? Vem bryr sig om vad de tycker? Tabellen ljuger inte , hade våra spelare varit överskattade hade vi inte varit 7 poäng före de eller så hade vi inte KROSSAT de med 5-0. Som Evra sa " det var pojkar mot män" .
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-07 17:54
Det är väl lika töntigt att kalla Ronaldo för "Christina" som att kalla Messi för dvärg? Det är knappast bara Realfans som kallar spelare för öknamn.
Barcelona Blaugrana91
2011-02-07 17:50
Det är så komiskt att Realfansen säger att vi fått mycket luft den senaste tiden, vad tusan har inte dem då? Bara för att dem lyckas slå Sociedad så är dem bäst i världen och alla deras spelare är bäst...Har ni glömt vad som hände förra helgen? Osasuna-Real Madrid 1-0...Då var tongångarna lite anorlunda om man säger så...

Att dem dessutom har mage att kalla Xavi och Iniesta för överskattade och att säga att det dem gör är enkelt, visar bara att samtliga i puertan är mentalt störda eller allämnt okunniga. Hur gammla är ni som håller till där inne? Max 12 år?
Har ni glömt att just Xavi och Iniesta haft lekstuga med ert lag dem senaste säsongerna?
Om det är något lag som har spelare som är överskattade så är det Real Madrid...

Mycket komsikt också att se att deras avundsjuka gentemot Messi gör att dem blir agressiva, många som kallar honom "dvärg" och massa annat skit....
Det bevisar bara att ni någonstans långt inne vet att Messi är bäst.

Ett ord till er väx upp!
Dock finns det ju faktiskt personer därinne som inte är enögda och har ett sunt förnuft, alla respekt till er!

Vill inte starta något tjafs, känner bara att jag var tvungen att skriva det. :P
PedroRodriguez
2011-02-07 17:38
Barcelonito

Pepe är väl skadad? Jag är rädd att han ska komma in beväpnad i arenan och avfyra ett magasin på Messi. Han är näst intill kriminell. Det är inga snälla pojkar Portugal har, Carvalho och Pepe är båda livsfarliga. Annars en grym duell mellan Leo och Ronaldo.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-02-07 17:15
Jag är orolig för att Messi ska möta svinlaget Portugal. Carvalho håller jag inte högt ur mänsklig perspektiv.

Hunting Bears
2011-02-07 17:00
Japp.
elbraco
2011-02-07 16:59
Yes :) Är du Delarocha med annat namn eller?
Tyckte det var lite roligt att alla hackade på dig för en sån här skitsak, men så går det väl när man försöker höja en untouchable över en annan...
Hunting Bears
2011-02-07 16:56
elbraco

Förmodar att den första delen du skriver är ironi?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-07 16:54
Vi kan väl sammanfatta Ronaldinho vs Messi diskussionen med att det är en smaksak, vissa föredrar Ronaldinho och vissa andra föredrar Messi. Det är inte fel att tycka som man tycker.
elbraco
2011-02-07 16:54
låll delaråcha sån noob cule men hatar ronaldinho herrwgud mannen är du medgångsfann alla vet reonaldinho var bäst i välrden. riktig fail på dej mannen

Själv tycker jag Messi kan vara viktigare för ett lag när han är i sin prime. Han höjer hela laget då han är mer spelfördelare än vad Gaucho var, men vem som var bäst tror jag är för svårt att säga såhär på rak arm, och det gäller nog alla...
Barcelona LaSagradaFamília
2011-02-07 16:43
Hetfield, tack!
Hunting Bears
2011-02-07 16:42
Och så är Borell i Euro talk. Pallar man ens se detta?
Barcelona B-Guden
2011-02-07 16:41
Det Ronaldinho gjorde för oss var att ta oss till fin rummet igen.
det han gjorde var mer underhållande än Messi. Men det Messi gör är smatare då det gynnar laget mer.
När Messi var yngre var han också underhållande inte lika som Ronaldinho men han dribbla mer än nu.
2011-02-07 16:41
Den stora frågan på Barcelona-forumet: Inte hönan eller ägget, utan Dinho/Messi. Det säger en hel del om spelarna, båda är fantastiska.

Annars: Jag hittade äntligen länken till eurotalk, moc moc! Och fjäll har klippt sig
Real Madrid IvaneE
2011-02-07 16:39
Denyo

Minns inte å palla inte bry mig nu, njuter av Ronaldinhos klipp som någon la upp nyss :)
Barcelona .Sami.
2011-02-07 16:38
Hunting Bears
Det var inte riktad till dig. Jag själv ogillade också hans attityd. Men det han gjorde på planen. Var fucking magiskt! Ingen kan göra det han gjorde. Men alla tycker olika:) Vem som är bäst. Osv
Barcelona Denyo
2011-02-07 16:38
IvaneE

Du svarade aldrig på mitt inlägg igår från kl 00.00-01.00 kommer ej ihåg när den skrevs men någon gång mellan den tiden, svara gärna.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-07 16:37
LaSagradaFamília

Där har du den :)
Real Madrid IvaneE
2011-02-07 16:37
Har aldrig njutit mer av en spelare som när Ronaldinho spelare (förrutom Zizu då) Kung går inte beskriva..
Barcelona Denyo
2011-02-07 16:36
grabbar alla tycker olika så är det bara
men alla vi som såg ronaldinhos magi vi vet ;)
Barcelonistas
2011-02-07 16:36
PedroRodriquez

Sant Messi vann cl i stort sett ochså för oss 09.

aja men en sak är säker och det är att messi kommer bli mycket större en dinho.
Hunting Bears
2011-02-07 16:34
.Sami.

Vart skriver jag att jag inte gillar Ronaldinho spelmässigt. Jag ogillade hans attityd men älskade hans spelstil. Men bara för att Messi är bättre i min värld så tycker jag därmed illa om Ronaldinho?

Fan din logik är ju helt "flawless"

Snart kommer väl alla påhopp i form av PM mot mig.
PedroRodriguez
2011-02-07 16:32
Barcelonistas

Men Messi vann också CL åt oss 09. Messi gör mål non-stop, assisterar som en maskin och överglänser alla han möter. Aldrig har jag sett någon spela så magiskt som Messi, inte ens Ronnie. Leo är som Michael Schumacher en gång var i Formel 1, helt dominant.

Ronnie får ursäkta, Messi är bättre.
Barcelona .Sami.
2011-02-07 16:31
Stort fail till den som inte gillar Ronaldinho.
2011-02-07 16:30
Delarocha... det är som att försöka övertyga en nyfrälst kristen att buddha is the shit. En del saker går inte att ändra på, och länkarna är bara bevis på hängivenhet.
Annons: