/spanien/barcelona/forum/1311.aspx/spanien/barcelona/forum/1311.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona neymar JR
2016-01-23 12:48
Jisses oroar ni er ?! Neymars bästa vänner är Messi & Alves och den senare hatar real Madrid öppet med hela sitt hjärta Neymar vet att han har det fantastiskt i Barcelona, sen hans huvudsponsor skulle aldrig tillåta det för den delen heller. Inte för att jag tror att han skulle vara sugen för att lämna
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2016-01-23 12:38
Alltid lika roligt när Perez tror att det bara är att betala klausulen för Neymar. När sanningen numera är den att storspelare inte vill gå till den klubben om de kan undvika det. Neymar är redan i en storklubb. Tror knappast han vill byta ner sig.

Dessutom, hur sugen är Neymars far att överlämna 50% av Neymars rättigheter till RM?
Barcelona Gabriel
2016-01-23 12:14
Ber om ursäkt för alla felstav, skrev från iPhonen.
Barcelona Stright outa Barca
2016-01-23 12:09
[QUOTE=Capitan Puyi]Stright outa Barca Om det där är sant så är det svårt att inte överväga ett sådan erbjudande även om Neymar skulle älska Barca. Det Perez gör är att ge Neymar och hans farsa ett guldläge vid förhandlingsbordet om det nya kontraktet. Neymars lön kommer höjas och i och med att Messi måste vara den bäst betalda i Barca så höjs hans lön. Perez kanske inte får Neymar men Barca förlorar pengarav det härerbjudandets existens. Det är ett smart drag. [/QUOTE] kan acceptera att Barca förlorar några miljoner på den erbjudande, ärligt talat vet jag inte hur fan jag hade reagerat om Neymar drog till de. Jag följde Neymar sen tiden i Santos och hoppades varje dag på att han skev på för oss. dagen vi gjorde klart med han var en av de bästa dagarna jag haft hehe
Barcelona Gabriel
2016-01-23 12:08
Angående Neymar till Real Madrid sp har jag tänkt på en sak, och det kanske bara är jag och kag är medveten om att det kan verks långsökt men jag kan inte låta bli att tänka i dessa banor. Liksom, många använder Messi som ett argument till varför Neymar skulle bli sugen på att lämna Barça för Real Madrid - men jag tänker snarare använda Messi som ett argument till att Neymar faktiskt stannar hos oss. Vilka här såg presskonferensen till Balon D'or när Neymar, Messi och Cristiano Ronaldo intervjuades? Själv såg jag den och det går liksom inte att ta miste på kemin och kärleken som existerade mellan Messi och Neymar, det är den finaste typen av "bromance" mellan de två. Neymar ser verkligen upp till Leo, och Leo älskar Ney. Det haglade fina komplimanger mellan de båda. Jag tror att detta kan komma att bli en av nycklarna till att Neymar faktiskt stannar i Barcelona snarare än att han skulle överväga att gå till Real Madrid. Leo hatar Real Madrid, make no misstake bara för att han är tystlåten sv sig. Man märker det på Messi varje gång han firar mål mot Real Madrid. Om det här Real Madrid ryktet skulle börja bli en verklighet så är jag relativt säker på att Leo själv hade stigit in i handlingarna och sagt "to, bro, vad håller du på med? Inte fan ska du gå till dom?" Kalla mig naiv men jag tror faktiskt på det. MSN har bildat den perfekta bromancen, och Neymar stor trivs i Barcelona. Jag tror inte att Neymar lämnar oss för Real Madrid, däremot tror jag att han är villig att använda alla trix och knep för att få ett så bra kontrakt som möjligt med oss, och han är nog villig att utnyttja Real Madrid för att få vad han vill ha av Barcelona.
Barcelona Capitan Puyi
2016-01-23 11:56
Stright outa Barca Om det där är sant så är det svårt att inte överväga ett sådan erbjudande även om Neymar skulle älska Barca. Det Perez gör är att ge Neymar och hans farsa ett guldläge vid förhandlingsbordet om det nya kontraktet. Neymars lön kommer höjas och i och med att Messi måste vara den bäst betalda i Barca så höjs hans lön. Perez kanske inte får Neymar men Barca förlorar pengarav det härerbjudandets existens. Det är ett smart drag.
2016-01-23 11:51
[QUOTE=enkos]Marca hävdar att Perez är redo att slå alla tiders rekord och betala 190 miljoner euro för att aktivera utköpklausul för Neymar. . För att locka Neymar är Real bereda att betala honom 19 miljoner euro i årslön något är dubbelt så mer än Neymar får idag och 5 miljoner mer än vad Barca erbjuder för ny kontrakt.. [/QUOTE] wow wow wow ska vi behöva vara oroliga eller asså jag älskar Neymar men jag känner inte samma säkerhet med honom som jag känner för typ Messi Iniesta och Busquets. kan de pengarna verkligen locka hans griniga farsa. hur skulle ni reagera om han tog detta förbjudna/haram steget?
Barcelona Liunil Masse
2016-01-23 11:50
Min elva idag: Bravisimo Vidal-Masche-Vermaelen-Roberto Rakitic-Busquets-Iniesta Messi-Suarez-Arda Bästa elvan vi kan ställa upp med nu när Neymar, Piqué och Alba inte finns att tillgå. Blir inte glad om jag ser att Munir startar på kanten, som att spela med 10 man. Mathieu som vb, samma sak där.
Barcelona Liunil Masse
2016-01-23 11:45
Barcelona plan to offer 3M for six-month loan of Celta winger Nolito, and to sign a private deal to pay 18M buyout fee in the summer. [md] Detta borde de väl ändå acceptera? lite för bra bud.
Barcelona enkos
2016-01-23 11:33
Marca hävdar att Perez är redo att slå alla tiders rekord och betala 190 miljoner euro för att aktivera utköpklausul för Neymar. . För att locka Neymar är Real bereda att betala honom 19 miljoner euro i årslön något är dubbelt så mer än Neymar får idag och 5 miljoner mer än vad Barca erbjuder för ny kontrakt..
Barcelona enkos
2016-01-23 11:23
dagens fråga:

1 vi ska behöva 5 chanser att göra mål?
x vi ska behöva 10 chanser och göra mål?
2 vi ska behöva 15 chanser att göra mål ?
Barcelona enkos
2016-01-23 11:20
lyckas vi sätta våra chanser i början av matchen (chanser kommer det finnas som alltid) så kan vi komma lätt undan Malaga idag och kommer underlätta oss själva resten av matchen då det är alltid lättare att spela när motståndarna ligger under och måste öppna sig. Men så länge Malaga har 0-0 och tiden går är chansen större att vi blir frustrerade och Malaga tom kontra in mål eller få in det på fasta situationer...
Barcelona Katalano
2016-01-23 10:37
@papillon:

Hmm, tror du saknar förmågan att förstå varför en del av oss andra inte håller med dig. Men du verkar trivas i din bubbla som du kallar för "den riktiga världen".
Barcelona papillon
2016-01-23 10:34
Bosketts Hade jag ansetts vara en av världens största talanger, och jag trott detsamma om mig själv, så hade inget stoppat mig från att lyckas uppnå mina drömmar. Hade jag dessutom älskat min klubb och velat lyckas i den så hade jag stannat och kämpat mig till en ordinarie startplats. I slutändan när det gäller Thiago så handlar det bara om att han ville lyckas, spelade ingen roll om det var i Barca eller i Åshöjdens BK.
Barcelona papillon
2016-01-23 10:16
Gabriel Just för att Thiago har/hade större talang så borde han lättare kunna ta en konkurrenssituation och stanna kvar och kriga om en startplats, i klubben i hans "hjärta". Men det gjorde han inte utan gick så fort chansen uppenbarade sig. Rafinha hade lätt kunnat vänta ut sitt kontrakt och gått gratis. Men killen har tydligen karaktär och vill lyckas i Barca till varje pris. Det kallar jag hjärta. I min värld, den riktiga, är 1 1=2 alla dagar om året, inte bara på måndagar.
Barcelona DM1982
2016-01-23 10:14
Ronaldinho och Neymar när de möter Athletic. När Ronaldinho gjorde sina saker var det kul show men när Neymar gör dem så är det kränkande mot motståndaren. Logiken?
Barcelona neymar JR
2016-01-23 09:09
Munir scored five goals for Barcelona in seven Spanish Cup games, as much as Henry (in nine games), Stoichkov (21) and Alexis (22). Haha!
Barcelona Xaviesta
2016-01-23 01:39
cameroonians En sak jag ogillar med dina uppdateringar är att dom aldrig förvånar mig. Jag läser med en likgiltighet jag skäms över då jag borde bli arg eller frustrerad som förr. Innan kunde jag tänka saker som "vad fan sysslar dom med, dom leker ju med vårt anseende i fotbollsvärlden" men i takt med att den bilden av oss raserats så är det med ett axelryck som jag till mitt lilla förtret läser om det ena till det tredje som Bartomeu lyckas fucka upp systematiskt. Precis som du säger så är det befriande skönt att Qatar försvinner från tröjan men vi kan kallt räkna med att den dyker upp på ett annat ställe i vårt imperium. The problem won't get resolved, it will get redirected with the same remaining mission: to penetrate it's goal. Apropå klubbens ansikte utåt på admin nivå, Bartomeu: är det inte lite beundransvärt hur inkompetent han är nör det gäller att play the game som President. Spelar ingen roll om det är värvningar under vinter och sommarfönster eller om det är sponsoravtal osv, han visar sina kort gång på gång och när hela världen kan se desperationen från vår sida så bidar dom självklart inte högre eftersom Bartomeu per automatik ger dom leverage vilket leder till olika soppor. Nu har han skrotat den största budgivaren (omän en sponsor vi "alla" ogillar) tack vare att shejkerna såg den usla 7-2:an i Bartos patetiska händer och synade obarmhärtigt vilket skickade honom hem med svansen mellan benen. All hail Presi! #thevotedone
Barcelona Barca3# BIGPUN
2016-01-22 23:39
@Andresito:

Måste förstå frustrationen, man. Vi alla känner så du också betyder inte att vi kommer gå ditt o slå sönder honom.
Barcelona Andresito
2016-01-22 23:25
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Det är inte första gången du snackar så här aggressivt, speciellt om domare. Ärligt talat så låter det väldigt barnsligt och löjligt när man påstår att man ska knäcka näsan på en domare eller motståndare.
För forumets bästa så hade nog många sluppit sådana här inlägg. Det är som sagt väldigt barnsligt.

On topic: Egentligen så dömer Gonzalez Gonzalez dåligt åt båda hållen. Han har envisheten att tillåta ett tufft spel och oftast så drabbar det Barcelona hårdast då Barcaspelarnas mål är att vinna matchen med sitt egna spel. Vi har fått med oss flera tveksamma frisparkar, oftast genom att behöva överdriva kontakter för att GG ska fatta att det nästa gång kan smälla på riktigt.

Det finns många konspirationer här inne, men det enda som oroar mig är felaktiga offsides åt båda hållen, det är det som kan stoppa ett lag från att vinna en match, inte fult spel.
2016-01-22 22:59
Utan Neymar Alba och Pique mot ett malaga som spelar som o det gäller liv mot oss det ser inte bra ut
Flavía
2016-01-22 22:28
Förlusten mot Sporting berodde enbart på Rulis tabbar, svårt att lasta Eusebio för det..
Barcelona Davids3
2016-01-22 22:13
Halilovic bytts in och spelar en assist efter 6min :)
Barcelona Rambla~
2016-01-22 22:10
Det måste vara en mardröm och spela under Eusebio. Tycker synd om Sociedad, de verka ju helt apatiska. Eusebio saknar ju verkligen helt förmågan att entusiasmera sina spelare och sin omgivning. Jag tycker verkligen han är bedrövlig som tränare. La Real måste verkligen sparka honom så fort det bara går annars kan det gå väldigt illa denna säsong.
Barcelona enkos
2016-01-22 21:59
tungt för Pep att få Boeteng skadad som det verkar vara bristning. . Han är ju Bayerns bästa mittback. . och match mot Juve närmar sig
Flavía
2016-01-22 21:50
Lol.

Real Sociedad målvakten Ruli är fullständigt bedrövlig.

Sporting leder 4-1 tack vare hans tabbar.
Flavía
2016-01-22 21:49
Officiellt: Tello är klar för Fiorentina
Barcelona Barca3# BIGPUN
2016-01-22 21:25
menade cupmatchen mot Bilbao*
Barcelona Barca3# BIGPUN
2016-01-22 21:22
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:
dden, den här mentaliteten måste ändras i klubben. Dags stå upp för vad vi är, nämligen FC Barcelona. Inte vilka som helst. Tur iaf att man har några som står upp för tröjan. Matcherna mot Espanyol och i helgen mot Bilbao är komedi
Barcelona Davids3
2016-01-22 21:07
Halilovic blev bänkad idag.
Annons: