/spanien/barcelona/forum/13102.aspx/spanien/barcelona/forum/13102.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2011-02-09 22:08
Higuain El Cuarto Capitán- "Hombre"

Måste du börja lipa så fort någon säger ett ont ord om en maräng? Du fattar väl att det inte är mot dig personligen? Tagga ner för fan, det är ett internetforum och du behöver sitta och försvara spelare stup i kvarten. Det sker precis på samma sätt inne i Puertan det är jag övertygad om. Låt folk ha sitt lilla roliga om de nu går igång på att snacka skit om maränger. Var inte så känslig.
Barcelonistas
2011-02-09 22:08
Hombre

Den stora frågan är hur kan man inte ogilla spelare i real? fuskare, filmare, och gayitos...
Barcelona Abbe.
2011-02-09 22:07
Rätt så tuffa tag från Colombias sida. Jag ser gärna att Barça-spelarna byts ut en efter en i den andra halvleken.
elbraco
2011-02-09 22:07
Portugalspelarna går hårt och fult in i nästan varje situation. Marscherano går hårt in med men han träffar ändå bollen. Och nej, jag försöker inte smutskasta Real, bara Portugal. Ut med Messi innan han blir skadad vilket han kommer bli förr eller senare om de fortsätter spela såhär.

För övrigt så har jag skrivit ända sedan VM att Di Maria har varit värdelös så det är inget jag kommit på nu.

Kul att Lavezzi får spelar, men han är mycket på kanten...Spelar han ytter eller?
Barcelona Gabriel
2011-02-09 22:05

Men lol, hur kan du gråta på det viset, vill du ha lite papper till att torka tårarna med? Hur fan kan man ta åt sig sådär? Inte fan går jag in på erat forum för att beklaga mig över att ni ogillar Barças spelare (vilket jag förväntar mig). Går jag in dit så gör jag det för att ha en diskussion om något. Ni däremot kommer in hit och gråter. Ja, jag ogillar era spelare, suck it up och lev med det.
Barcelonistas
2011-02-09 22:05
Hombe

trollet igång igen...

seriöst hur orkar ni, kolla på matchen istället.
Hunting Bears
2011-02-09 22:04
Hombre

Alla här inne ogillar era spelare. Nöjd nu?
Barcelona Gabriel
C Ronaldo #7

Tack detsamma. Och jag vet att dom inte spelar matchen men min åsikt av dem två har inget med dagens match att göra, den åsikten skapades för längesen av diverse anledningar. Behöver jag ens nämna Pepes utbrott i Getafe matchen? Om jag är pinsam för att jag ogillar Ronaldo, Pepe och Carvalho så kan du kalla väldigt många för pinsamma.

Jag tar det igen, Ronaldo har inte gjort något fel NU (!) men han är bara allmänt en äcklig, arrogant person. Nej, jag är inte avundsjuk på honom. Det finns massa snygga personer som lever the good life som jag ändå ser upp till och inte ogillar. Och det har inte heller något med att han spelar i Real Madrid.

Sluta gråt som sagt!
Barcelona B-Guden
har andra halvlek börjat?
Barcelona Sam
Ojojoj Pedro, vilken spelare.
Barcelona Abbe.
2011-02-09 22:03
Hernanes kick mot Benzema. Ser allt annat än skönt ut.

Hunting Bears

Personligen gillade jag Spaniens VM-tröjor bättre :-).
Barcelona Barcadinho.
2011-02-09 22:03
Frodo -

Di Maria påminner mig mer o mer Robinho, när han var i Real.
2011-02-09 22:02
Gabriel

Säg att du ogillar Real Madrid spelarna istället, för det är ju dem du har räknat upp.
Hunting Bears
Spaniens tröjor är snygga.
Barcelona Abbe.
Klockren brytning av Busquets, konstigt att domaren blåser.
Barcelona el Flaco
Vore kul om Batista kunde försöka kopiera Barças spelsystem och köra med två bollskickliga mittfältare framför Macherano. Typ Pastore och Banega samtidigt, eller nämnde Tino Costa. Hade underlättat deras offensiv då Messi inte hade behövt så långt ner i planen för att få igång spelet.
Barcelonistas
2011-02-09 22:01
Hombre

Jag vet inte riktigt vad du vill komma till, känns som du är här inne och vill provocera.
Real Madrid Realmadrid/Ronaldo
haeger

haha om han inte får så kommer han göra waka waka dansen haha
Barcelona Gabriel
"Granero y Higuain"

Sluta gråt och sluta ta åt dig. Jag ogillar dem för hur dem är, det har inget med Real Madrid att göra så sluta intala dig det.
Real Madrid C Ronaldo #7
2011-02-09 22:00
Gabriel

Du är ju bara pinsam och har du lagt märke till att Pepe och Carvalho inte spelar matchen ?!?!? och vad har CR gjort för dumt nu ? Okej han har gjort mål men är man äcklig då ? elle irriterar du dig bara på hans utséende ?
Bruno Alves har ju inte heller gjort något fel, det var Messi som felade i den insidenten...
barcarobin
Gabriel: säg mig på vilket sätt är spelarna i portugal äckliga?.
Barcelona Messidinho_10
haeger

Jag tror han får en bwj på planet ändå..
Barcelona Frodo
2011-02-09 21:59

Jag är trött på dig ditt troll. Kollar du ens på matchen eller kommer du bara in hit för att bråka?
Barcelonistas
2011-02-09 21:58
förstår inte hur folk kan säga att Messi inte är bra i landslaget!? han har varit argentinas bästa spelare idag. och i vm gjorde han inget dåligt vm, spelmässigt var han bra.
Barcelona Frodo
2011-02-09 21:57
Messi har varit riktigt bra i första halvlek. Men jag hoppas på att han byts ut då portugiserna är ute efter att skada honom. Bruno Alves försökte kapa av hans ben med en hög spark med dobbarna före men missade honom. Förövrigt måste Batista börja spela in Pastore i startelvan. Banega gör sitt bästa för att efterlikna Gago genom att springa runt som en huvudlös kyckling. Cambiasso bidrar inte med något överhuvudtaget. Messi, Lavezzi och Di Maria måste hela tiden gå ner för långt på plan för att Banega och Cambiasso inte kan leverera några bollar.

Angående di Maria har han hjärtat på rätta stället då han pressar och jobbar hem men han måste vara en av de mest korkade fotbollsspelarna i storklubbarna då han ständigt tar fel beslut.
Barcelona Gabriel
2011-02-09 21:56
Abbe.

Muchas gracias :)
Barcelona haeger
Undra om Pique skulle få nåt av Shakira ikväll om han skulle sänka Colombia.
Barcelona Messidinho_10
Det troliga är att Messi kör 2a halvlek också, det hade varit katastrof om han blev skadad.
The Special Five
Hombre

Har inte Messi varit bäst i Argentina? Du kommer med skrattretande påståenden dag in och dag ut, helt otroligt
Barcelona Gabriel
2011-02-09 21:55

Hernanes spark ja. Man märkte på honom att det var en olyckshändelse men då måste man fråga sig hur fasiken han ens kommer upp med foten så högt. Ganska så dumstridigt och klumpigt gjort och det är en självklarhet att det ska vara rött kort. Men det visste man redan att det skulle bli, framför allt med tanke på vad som hände Xabi Alonso utan några som helst konsekvenser, domaren ville nog inte göra samma misstag.
Annons: