/spanien/barcelona/forum/13071.aspx/spanien/barcelona/forum/13071.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2011-02-12 20:57
Om Pep tar in Keita då exploderar jag..
Barcelona Magicman
2011-02-12 20:57
Andreas - V.V [Barney S]

Nej , det klart inte alla gör så, men vissa, vad tror dem om barca egentligen ?
Barcelona Andres Iniesta Lujan
2011-02-12 20:56
Känns inte som Barca kommer lyckas vända på det här... Påminner om mötena med Rubin eller Inter. Vi skapar inget, för tillfället känns till och med Sporting bättre. Hoppas verkligen det ändras i andra halvlek. Annars får vi hoppas på att våra kära rivaler Espanyol gör det svårt för Madrid imorgon så att vi fortfarande har samma försprång.
Barcelona Zamboza
Afellay har inte varit bra, men kritiken mot honom är orättvis. Om nån ska klandras så är det Pep. Byten i halvtid bör göras redan. Busquets och Pedro in så vi får in både stabilitet och rörlighet. Ut med Afellay och Masch som är nära ett rött.

Jag blir så jävla trött på dessa lanndslagsuppehåll och värdelösa träningsmatcher mitt under pågående säsong. Vi har ju haft typ 16-17 spelare borta. Hur många spelare har Sporting haft borta?
Barcelonistas
Messidinho

SOFTA MANNEN,

det är 1 halvlek kvar
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
Magicman

Dra alla över en kam? ..
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-12 20:55
Rent logiskt har vi fortfarande stor chans att vinna. Men jag säger att vi förlorar idag. Känslan är sådan. Det är en sådan dag idag...
Jag tror Pedro kommer in direkt i halvtid nu.
Busquets likaså.
Barcelona Magicman
När Barca ligger under är det kaos här inne,
skäms ni inte, ni beter er som små barn,
ta det lugnt målen kommer Garanti.
Barcelona Antonio Puerta
Ni som säger att Affelay ska bänkas ta och skjut er rent ut sagt !, ge killen tid finns ingen i barca som har vart bra inte ens messi så tänk på saken.

J*vla medgångsfans !
Barcelona Ronaldinho Jr.
2011-02-12 20:54
Just nu skulle jag vara nöjd med ett oavgjort resultat!! Vi visste på förhand att det skulle bli en riktigt tuff match men det är nästan tuffare än man kunnat tänka sig. Sedan är det ju typsikt oss att underprestera efter landskampsuppehåll, sorgligt men sant..
Thiago Alcantara - Futuro Número #4
In med Pedro,Abidal,Busquets
Barcelona Gabriel
el Flaco

Det är så. Barça med deras ordinarie 11 är värdens i särklass bästa lag me faktum är att när vi inte spelar med den ordinarie elvan, dvs blandar startspelare med bänkspelare, så är vi långt ifrån våran normala nivå. Vi har 11 pusselbitar och det räcker att en av dem saknas för att det ska märkas tydligt. Det spelar ingen roll om det är Xavi, Iniesta, Pedro, Messi elr Alves - eller vem som helst från startelvan. Men saknas bara en av dem, så märks det och vi blir inte alls ett lika magnifikt lag som vi i vanliga fall är. Det enda exemplet på när det går emot det jag säger är att Abidal har ersätt Puyol på ett strålande sätt, men då är ändå Abidal ordinarie som vänsterback i vanliga fall!

När Milito spelar så får resten av backlinjen panik och ingenting fungerar. Det är som Hetfield sa, Pique måste överkompensera allt pga Milito och gör då också han sina egna misstag.

Men jag håller med dig om att dom offensiva spelarna har varit usla. Men målet får Milito helt ta på sig, och jag fruktar att det blir mer av den varan om vi inte byter ut honom får så jävla usel är han faktiskt!
Barcelona Messidinho_10
Seriöst in med Busquets och Pedro annars är vi körda!!
Barcelonistas
det sorliga är att vi har bara haft 1 målschans under första halvlek...
Barcelona Diar Iniesta Shekha
Jag hoppas laget kommer in nu och gör en match som Valencia matchen sist. Kom igen nu grabbar
PedroRodriguez
2011-02-12 20:53
In med lite fart i Pedro i andra så får ni se en förändring. Verkligen inte bra spel 20 första, Gijon är mer hungriga. Bara spelarna rycker upp sig och inte lattjar skall de nog ta och vända på steken.

Kom igen nu!
Atlético addeh
el Flaco

Jag skyller inte allt på Milito, men det klart som fan inte anfallsspelet fungerar som vanligt när inte defensiven fungerar för fem öre. Det känns som Piqué måste sköta både sin egen och Militos uppgift, blir lite för mycket att tänka på. Föga förvånande att det var argentinaren som stod längst ner i offsidelinjen och hade det inte varit för en urkass linjedomare hade Barral fått friläge minuterna innan halvtid.
Barcelona tikitaka
Jag tror inte det är vi som underpresterar utan sporting som gör det fruktansvärt bra! Dem är på oss direkt!!! i alla lägen o pressar.. Detta kommer att bli svårt mina herrar!
Yalle
2011-02-12 20:52
Kommer inte ihåg senast jag kände en sån här frustration.
Seriöst vi måste vinna den här matchen så man bara kan njuta av espanol matchen imorn..

Kom igen nu grabbar låt mig få se en uppryckning en seger som gör att Madrid jävlarna kan sluta hoppas

Visca Barca
Barcelona Unicef
2011-02-12 20:51
Att gnälla på enskillda spelare nu är ju bara o kunnigt,
Alla spelare står på hälarna.
Pep har inte gjort något taktiskt drag alls för att lösa problemet...
Barcelona DM1982 [Runtime Error]
AndreD

En kort sammanfattning; tänk på första matchen mot Hercules så förstår du hur det ser ut. Pinsamt dåligt överlag, vissa spelare helt under isen.
Messidinho, Affellay ett skämt?
Är det något som är ett skämt här är det du, nästan så man börjar gråta faktiskt..

Stå bakom laget även i motgång xxxxx pajas..
Barcelonistas
2011-02-12 20:50
AndreD.

Vi har mycket boll men skapar nada.
Barcelona Abbe.
AndreD

Sammanfattas bäst med att säga att Barça har alla symptomer för FIFA-virus.
Barcelona Ronaldinho Jr.
Sämst i första halvlek - Affelay...av MÅNGA dåliga.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-02-12 20:49
Har Alves ens spelat ikväl? Vi tappar många enkla bollar och det är inga rörelser alls. Pedro och Busquets måste in nu.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Ut med Afellay och in med Pedro direkt, fattar ej varför guardiola startar med Milito när Abidal finns tillgänglig
Barcelona Messidinho_10
Tack gode gud att det är halvtid

UT Affelay, Mascherano

IN Pedro , Busqetes

DIREKT!!
AndreD
Någon som kan sammanfatta första halvlek lite kort? Kom precis hem och såg bara sista tio.
Annons: