/spanien/barcelona/forum/13061.aspx/spanien/barcelona/forum/13061.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-02-12 20:49
Har Alves ens spelat ikväl? Vi tappar många enkla bollar och det är inga rörelser alls. Pedro och Busquets måste in nu.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Ut med Afellay och in med Pedro direkt, fattar ej varför guardiola startar med Milito när Abidal finns tillgänglig
Barcelona Messidinho_10
Tack gode gud att det är halvtid

UT Affelay, Mascherano

IN Pedro , Busqetes

DIREKT!!
AndreD
Någon som kan sammanfatta första halvlek lite kort? Kom precis hem och såg bara sista tio.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
Barcanist

Som vanligt fast med Milito i backlinjen, Mascherano istället för Busquets och Affellay istället för Pedro =(
Barcelona Gabriel
Hetfield- Megan Fox is a dude

Jag spöade mitt ex på pingis med ett leende på läpparna.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
Affelay ska fan vara nöjd med att vara truppspelare, han har aldrig nån jävla chans att ens tänka på första elvan!
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
2011-02-12 20:48
Kom precis hem och ser att vi ligger under. Någon som kan berätta hur vår käre Pep har format startelvan?
Barcelona HugoBoss
2011-02-12 20:48
Ut med Mascherano och in med Busi. Är rädd att Mascherano drar på sig ännu ett gult kort.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-12 20:47
Gabriel

Chill down dude.
Jag menar inte att han gör det medvetet, snarare omedvetet. Det är som att spela pingis med din flickvän, en del av dig vill inte vinna.
Barcelona el Flaco
2011-02-12 20:46
Vi har knappt skapat någon farlig målchans, men istället för att kräva mer av de offensiva spelarna fokuserar man bara sin negativa energi på MIlito. Hur går det ihop? När vi vinner så gör man det som lag, när man ligger under så är det Militos/Keites/Bojans fel. Nåja...
Barcelona Gabriel
Hetfield- Megan Fox is a dude

Vad försöker du säga? Att Villa medvetet väljer att spela sämre eftersom han spelar mot Sporting? Det köper jag inte för fem öre...
Barcelona Messidinho_10
Affelay alltså vilket skämt.. nästan så man börjar grina
Atlético addeh
Gabriel

Det har jag aldrig sagt emot heller?

In Pedro & Abidal inför halvlek nummer två, ut Afellay & Milito. Då kanske vi får lite fart i spelet.
Barcelona DM1982 [Runtime Error]
Det är inte juste att gnälla för mycket på Afellay men han har inte varit bra. Visst, han försöker och tar löpningar men han gör det, som jag misstänkte att han skulle göra, alldeles för svårt för sig. Nu gäller det för hela Barcelona att spela enkelt och komma in i matchen.
Barcelona Andres Iniesta Lujan
2011-02-12 20:45
Piques krossbollar är det sämsta jag sätt på länge ;S herregud...
2011-02-12 20:45
Jag undrar hur motiverad VIlla är när det gäller att möta Sporting Gijon, det är ju trots allt hans modersklubb och klubben i hans hjärta.

Det märks att han inte spelar med vilja idag, gör bara några halvdana försök.
Barcelona Gabriel
2011-02-12 20:44
Dubbelpost!
Barcelona Gabriel
2011-02-12 20:44
addeh

Piqué gick bort sigmen faktum kvarstår att med Puyol eller Abidal där så hade det inte blivit mål. Det är ju bara att springa/gå förbi Milito så kommer man fri mot Valdes. Snälla....
Atlético addeh
2011-02-12 20:43
Gabriel

Man ska inte klandra BARA Milito för målet, det var Piqué som gick bort sig i första situationen. Annars håller jag med, med Abidal där bak hade det nog aldrig chansen uppstått. Vem kan man klandra det för då? Jo, Pep Guardiola.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2011-02-12 20:43
Faaaaan!!!

Messi måste ut på en kant för att utmana en mot en!!! In med Villa i mitten han har inget på kanten att göra....och så Pedro på andra kanten...direkt från starten av andra halvlek tack!
Barcelona DM1982 [Runtime Error]
2011-02-12 20:42
När vårt spel hackar så hackar det verkligen, det gör nästan ont att se denna usla insats. Pep måste göra ändringar, redan i halvlek. Milito måste ut, Pedro måste in.
Barcelona Messidinho_10
Det här kan ingen vara nöjd med ritkgit uselt alltså!!
Barcelona Gabriel
addeh

Vem ska man klandra då? Klart man ska klandra Milito. Min farmor springer ju för fan förbi honom. Puyi eller Abidal där och det hade inte blivit mål!
2011-02-12 20:41
el Flaco

Man ska givetvis inte skylla allt på Milito men det märks att backlinjen inte litar på Milito, det blir så osäkert med honom. När Milito spelar så måste Pique överkompensera vilket leder till att han tappar markeringar och är allmänt förvirrad.

Barcelona Denyo
2011-02-12 20:40
valdes klassiska tjurrusning alltid lika fröjd full att se
Barcelona Gabriel
2011-02-12 20:39
Milito är så jävla usel att det inte är sant. Kan inte förstå hur han kan få speltid efter hans insats mot Betis där han var så jävla värdelös. Hela jävla backlinjen blir helt osäker när han spelar. Tom Chygrinskiy var bättre än Milito, båda är lika jävla sega men Chygry kunde åtminstonde passa en boll - det enda Milito klarar av relativt bra är att nicka undar bollen i luften. Fontas alla dar i veckan före Milito.

Fuck - vi borde ha sålt han!
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-02-12 20:38
Vi spelar med väldigt små marginaler i försvaret just nu, gillar det inte!
Är Abidal med på bänken? Om så känns det som att han måste in..

Milito ut, Abidal in.
Mascherano ut, Busquets in.
Affellay ut, Pedro in..

Vi måste ju vinna denna!
Atlético addeh
2011-02-12 20:38
el Flaco

Piqué skällde ju ut Milito strax innan målet, det är så uppenbart att backlinjen inte fungerar med argentinaren. Sedan ska man inte klandra Milito för målet, även om han varit totalt värdelös. Slog precis bort en boll till inspark när vi hade fått upp tempot och var inne i en bra period. Hur IQ-befriat är inte det?
Barcelona El Soap
2011-02-12 20:37
El Flaco: Jag håller med dig, Messi har varit usel hittills och Iniesta, Afellay och Villa har inte uträttat så värst mycket. Men jag känner fortfarande att Milito inte bör spela i Barcelona, han håller helt enkelt inte. Men som sagt, LAGET har inte presterat än.
Annons: