/spanien/barcelona/forum/13054.aspx/spanien/barcelona/forum/13054.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-02-13 19:43
Barca vinner finalen! :)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Hahahaha.... Andra året i rad vi vinner mot Barca i CdR-finalen.
Spanien Clichy #22
Hetfield- Megan Fox is a dude //

Jag vet inte om du märker det själv eller inte, men du bidrar inte vidare mycket till diskussionen med den sortens inlägg (19:29, 19:33). Sgs alla här på svenskafans älskar fotboll, och man måste kunna diskutera med varandra utan att falla till sarksamer, förolämpningar och generaliseringar så fort någon har en annan färg på den lilla tröjan brevid användarnamnet. (EDIT: från det att jag började skriva till att det postades hann det skriva så mycket gnabb från båda sidorna att det känns orättvist att rikta sig enbart till dig. Kanske bäst att lämna fältet åt alla som vill gnabbas nu och återkomma när det lugnat ner sig om en månad eller två :))

C Ronaldo #7 //

Väldigt sansat och bra inlägg. Skulle kanske vilja dra lite hemåt angående Djourou-Abidal på ena mittbacksplatsen, men det är kanske min partiskhet :) Håller också med om att det är troliga startelvor och vilka som skulle finnas med i dem om alla var tillgängliga.

Tror nog vi kommer att få det välidgt svårt på onsdag, särskilt på högerbacken. Men tror och hoppas det kan bli en riktigt underhållande match!
CescLovesArsenal
addeh //

Va? Är det möjligt att hypa något lag som ska möta Barca? Haha :P

Och ja, det gäller definitivt att mer eller mindre alla gör sitt yttersta. Vi är lyckligtvis ett sådant lag som höjer sig mot just topplag. Förutom några riktiga bottennapp i ligan så har våra spelare (främst Nasri, Wilshere och Djorou) vuxit till sig något enormt och spelat riktigt bra.

Vi kan sitta här och prata i dagar... :P
Barcelona IlTriplete
Blaugrana 91

Eller hur, provocernade, dum snubbe..
Ryo Miyaichi
2011-02-13 19:42
Fortfarande konstigt att inte sneijder/drogba/forlan/Ronaldo/Fabregas/rooney var med istället för iniesta då alla var bättre....
Barcelona Blaugrana91
2011-02-13 19:41
Ryo Miyaichi

På vilket sätt var Spanien ett skämt i VM?
Barcelona Abbe.
2011-02-13 19:41
La bomba Navarro!
Barcelona Blaugrana91
2011-02-13 19:40
CescLovesArsenal

Oslagbara är vi absolut inte, Hercules har ju trots allt vunnit mot oss...;)

Ryo Miyaichi

Snälla männsika är du dum? Tror du allvarligt att Barcelona skulle mutat Fifa??

CescLovesArsenal
100% AntiMadridista //

Jag har länge trott det, men är inte längre lika säker på saken. Men herregud, det är omöjligt för oss att spekulera i.
Ryo Miyaichi
Japp jag följde vm rätt bra. Spanien var näst intill ett skämt genom hela turnerigen, men dom vann - det är ju de som gäller.
Atlético addeh
CescLovesArsenal

Det räcker inte att bara van Persie gör en bra match, alla måste göra en bra match, inte minst målvakten. Sedan kanske inte alla måste göra sina livs matcher, ibland kan det ju räcka med lite flyt på någon fast situation och prickfritt försvarsspel, men jag köper inte det att Arsenal kommer vinna utan att samtliga, i alla fall de flesta, gör bättre ifrån sig än vanligt.

Jag respekterar Arsenal och tycker det är Premier Leagues överlägset roligaste lag att kolla på, men jag tror folk överhypar dem lite i denna jämförelsen med Barcelona. Vi får se, jag kanske har fel.
Barcelona 100% AntiMadridista
2011-02-13 19:39
Canaletes

Tack för länken, men jag har kanalen haha :)

Fan va alla ska jämföra spelare...Vi kommer att visa vem som är bäst på onsdag...onödigt att vi bråkar om d
Barcelona Abbe.
2011-02-13 19:38
Ryo Miyaichi

Du såg inte Spanien i VM va? Retorisk fråga - nej, det gjorde du inte.
2011-02-13 19:37
Jag är helt säker på att Fabregas älskar Arsenal det är ingen snack om det. MEN Barca är hans hem och förr eller senare kommer han att spela för Barca.
CescLovesArsenal
Blaugrana91 //

Well, då kanske jag är den förste att säga att så är fallet. Ni är världens bästa lag, så är det. Men jag tror att många Barcafans är så vana vid att få höra det att de många gånger tror att de är oslagbara.
Ryo Miyaichi
Ja för med muthärvorna runt ballon door gör saken kul. Iniesta , 2 mål och 4 assist förra säsongen eller ? Japp hann vann VM, dock var han ju inte spec bra i vm heller,., denna säsong och kommande så får du se att nasri inte är så dålig som du tror.
Barcelona Abbe.
2011-02-13 19:36
Inte särskilt mycket poäng i matchen, för övrigt. Härlig ledning!
CescLovesArsenal
2011-02-13 19:35
Trippeln //

Namn till lögn...? Jag försöker föra vettiga diskussioner här (jämfört med vissa av mina Arsenalbröder), så du behöver inte provocera. Fabregas älskar Arsenal och om vissa Barcelonafans inte kan inse det så är det synd för dessa.
Barcelona Blaugrana91
2011-02-13 19:35
CescLovesArsenal

Nejdå ingen har påstått något sånt om Arsenal, däremot har massa Arsenalfans nekat till att Barcelona är världens bästa lag...
Canaletes
2011-02-13 19:34
100% AntiMadridista

Ja! Kolla länk, sista 4min
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-02-13 19:34
Hehe Rosell och Perez på plats, den sistnämnde hade samma ansiktsuttryck som han haft de tre senaste clasicos :)

100% AntiMadridista

Ja, det är Copa del Rey final.
2011-02-13 19:33
Nån som vet om det r final i basketen eller?
Atlético Wilshere#19
Trippeln //

"Nej vi förstod inte att du var Arsenal fan när vi såg ditt namn till lögn."

Jag har inget emot dig personligen, men varför denna kaxiga attityd? Fabregas har vid flertalet tillfällen sagt att han älskar Arsenal. I denna fråga anser åtminstone jag att hans ord väger mest, men det är ju bara jag...

Hetfield- Megan Fox is a dude //

"Nasri är inte ens Iniestas lilltå, har du missat att Iniesta vann VM och var topp 3 i hierarkin om världens bästa spelare?"

Angående det första: väx upp. Iniesta är bättre än Nasri men denna säsong har Nasri visat att han kommer att finnas med bland de allra bästa under de kommande åren.

Btw, jag trodde det var Spanien som vann VM? Har jag fått allt detta om att fotboll är en lagsport om bakfoten...?
CescLovesArsenal
IITriplete //

Tror och hoppas inte att någon här har påstått att Arsenal är världens bästa lag. Dock hänger inte den tituleringen på om man har slagit ETT visst lag på ett antal år.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
Ryo Miyaichi

Herregud människa, har du noll verklighetsuppfattning? Nasri är inte ens Iniestas lilltå, har du missat att Iniesta vann VM och var topp 3 i hierarkin om världens bästa spelare?

Ni Arsenalfans är helt makalösa. År efter år så går ni utan titlar och ni har fortfarande mage att jämföra er med de andra bra lagen.
Nej juste, ni har ju bra ekonomi! Det kompenserar för alla år utan titlar.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-02-13 19:32
Sluta nu, kan inte sluta skratta åt jämförelserna.

Jag vill gärna skratta att REGAL BARCA leder över Madrid i CdR-finalen med 15 poäng med 5 minuter kvar. ÅTERIGEN vinner BARCA över Madrid i Basket. Det är underbart.
Canaletes
2011-02-13 19:31
Barca leder med 15 poäng nu!!! :D
Barcelona Trippeln
2011-02-13 19:31
CescLovesArsenal

Nej vi förstod inte att du var Arsenal fan när vi såg ditt namn till lögn.
Barcelona Blaugrana91
2011-02-13 19:30
NicolasGravameri

Som någon annan nämnde Barcelona vann VM! :)
Sen snälla kolla hur Barcelona spelar, finns det något lag som du tycker är bättre spelmässigt?
Annons: