/spanien/barcelona/forum/13046.aspx/spanien/barcelona/forum/13046.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Coach pep
2011-02-13 23:00
Ångrade att jag spenderade tid på att se skitfotbollen mellan Juve - Inter. Helt sjukt vilka lägen Eto'o brände där. Även i Barca hade han en tendens att tappa huvudet framför mål ibland.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-02-13 22:59
Barca har dessa svåra matcher kvar:
Borta mot Valencia
Borta mot Sevilla
Borta mot Villarreal
Borta mot Real Madrid

Madrid har dessa svåra matcher kvar:
Borta mot Atletico Madrid
Borta mot Valencia
Borta mot Sevilla
Hemma mot Barcelona
Borta mot Athletic Bilbao

Nästan likadan bortaschema alltså. Detta blir ruskigt spännande :)
Borta mot Villarreal (här avgörs ligan)
Barcelonistas
2011-02-13 22:59
GerrardPique3

Men herregud skojar du med mig?

mallorca,Valencia,Villarreal är bara nåra matcher på bortaplan som real kan tappa. Sen har vi el clasico där jag tror vi vinner.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-02-13 22:58
Grabbar ryck upp er lite fan. När vi vinner en match så skriver några det är klart vi är ligavinnare och allt. När vi tappar två poäng verkar det som världen har gått under. Hur blir det sen här om vi tex åker ut från CL? Fan , vi leder med 5 poäng.. Under Guardiolas första säsong tappa vi från 12 POÄNG till 4 poäng.
Barcelona Zamboza
2011-02-13 22:58
HMFiad

Hahahaha, så sant
Barcelona GerardPique3
2011-02-13 22:57
Jävla skit liga alltså!

Hoppas vi inte tappar mer poäng. För det kommer nog inte Real göra.
Barcelona GerardPique3
2011-02-13 22:57
Jävla skit liga alltså!

Hoppas vi inte tappar mer poäng. För det kommer nog inte Real göra.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-13 22:56
Matcher mellan Espanyol och Real Madrid är ungefär som WWE. Båda brottarna kastar runt varandra och leker tuffa, men båda vet i förhand vem som ska vinna.
Barcelona Dani Alves=The King
2011-02-13 22:55
Grej är att de är ingen som löper de visar ingen vilja skjuter ibland bara för att. Om jag ska va ärlig så såg denna match väldigt uppgjord ut. ..

Uppfatta mig inte fel tror inte på uppgjorda matcher. Jag tror inte att något lag kan muta ett annat lag ..
Barcelona Barca-nist
2011-02-13 22:53
Mourinho snackar om lag som ger bort matcher till Barca, Hur tolkar han detta????

Esp = real madrid
Barcelona DM1982 [Runtime Error]
elbraco

Nej men snälla elbraco, menar du på allvar att du trodde att Espanyol skulle köra sitt bästa för att vinna ikväll? Det är väl knappast första gången du ser Espanyol möta Rea, antar jag?

Espanyol skänker bort sex poäng till Real varje säsong, sad but true. Idag blev det nog bra lite extra pinsamt för dem eftersom de var tvungna att göra det även fast de var en kille mer på planen men det lyckades det med.

Sedan får man väl hoppas, värre under har skett än att Espanyol kämpar mot Real.
Barcelona Trippeln
JAG HATAR FITT ESPANYOL NI FUCKING SUGER!
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-13 22:52
Jag mår illa av att se det äckliga vita laget jubla som om de vunnit ligan över att nu endast ligga 5p efter barca. Men fan vad irriterande! ar ju så gott med 7p...
Barcelona Poysson
2011-02-13 22:51
Det som irriterar mig med ESP är att de hela tiden har två spelare som i princip står bredvid varandra. De sprider inte ut sig ett skit för att utnyttja de stora ytorna utan de ställer sig nära varandra och gör korta fjunpassar.
Barcelona Zamboza
2011-02-13 22:50
Svårt att utnyttja bollinnehavet när man inte ens försöker flytta upp med folk för att försöka få till en kvittering.
elbraco
2011-02-13 22:49
Varför ska folk alltid skriva "trodde ni verkligen xx kan slå real" etc?? Jävla besserwisser-stil.
Real har spelat hela matchen med en man mindre och inte speciellt bra, det är väl klart man får hoppas att Espanyol lyckas ta minst en poäng?
Barcelona Blaugrana91
2011-02-13 22:48
Haha Espanyol har 63% i bollinnehav....Tänk om dem kunde utnyttjat det...:P
Barcelona DM1982 [Runtime Error]
2011-02-13 22:46
Ärligt, var det någon som på allvar trodde att Espanyol skulle köra med sin killerfotboll som när de möter oss? När de möter oss så är det 11 pitbulls på planen och blodtörstiga åskådare på läktaren. När de möter Real så blir de helt plötsligt små knähundar, pinsamt.

Men det spelar ingen roll, vi leder ligan med fem poäng (sex egentligen) och jag känner ingen oro alls över vårt spel. Visst var det lamt spel av oss igår men det finns en hel del faktorer som inverkade på det. Förhoppningsvis blev Pep en smula klokare igår, uppställningen var lite naiv.

Arsenal på onsdag, äntligen. Det kommer nog bli en riktigt bra match av två lag som vill spela fin och offensiv fotboll, det finns nog ingen chans att Arsenal parkerar någon buss och säkrar. De kommer nog köra sitt race.
Barcelona comprende
2011-02-13 22:45
Så vad säger folk om Kameni nu? Låt mig få se lite av den fantastiska dubbelmoralen
Barcelona Sam
2011-02-13 22:44
Kameni storspelar a'la vs Barca style
Barcelona comprende
2011-02-13 22:44
Så vad säger folk om Kameni nu? Låt mig få se lite av den fantastiska dubbelmoralen
Barcelona Zamboza
2011-02-13 22:42
comprende
Vi var väldigt effektiva mot Espanyol om du nu såg matchen. Resultatet speglade verkligen inte matchbilden. De spelade otroligt aggressivt och kompakt mot oss.
elbraco
2011-02-13 22:42
Marcelo gör en mycket vacker fint och sen missar Adebayor ett ensamläge med Kameni. Real blandar och ger...
edit: Två frilägen missade...Adebayor måste lära sig att titta upp!
Barcelona Sam
2011-02-13 22:41
Härlig räddning av Kameni. Ingen lönebonus för honom alltså! :P
Barcelona Dani Alves=The King
2011-02-13 22:38
Espanyol vill inte vinna iallfal inte spelarna publiken gör sitt bästa. För de kan vända matchen om de hade velat lite mer eftersom Real är usla just nu...
Barcelona Barca4eva
2011-02-13 22:38
Snacka om 10minuters tilläggstid.
Barcelona GerardPique3
2011-02-13 22:36
Real kan spela med Ronaldo i mål. Inte ens då hade dom kunnat göra mål på. IFK Göteborg hade gjort en bättre match än Espanyol
Barcelona Barca4eva
Långsammare kan man gå...
Barcelonistas
Sant, Espanyol ska och bör kunna prestera bättre när man varit 1 man mer sen min 1...

Men när var det sist espanyol gjorde en bra match mot real? typ elenium årsen om ens det...
Barcelona comprende
Zamboza

Jämnt? Du vet att vi slog dom med 1-5 va?

Asså lägg ner med alla dessa jävla teorier om att lag lägger sig, och allt jävla gnällande mot domaren. ESP försöker så gott det går, Real försvarar sig bra och domaren har mindre än en sek vid varje duell att se vad som är rätt och vad som är fel.

Annons: