/spanien/barcelona/forum/13004.aspx/spanien/barcelona/forum/13004.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Éluc
2011-05-20 22:17
Men vafan?! Blir det 35-40 miljoner euro eller 25 miljoner + Bojan går jag i taket.
Barcelona BarcaDinho93
2011-05-20 22:15
INTE ROSSI -.-
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-05-20 22:14
Rossi... fan, blir väl säkert för en 40milj euro också.

Varför kan inte jag vara transferansvarig i Barcelona, hade gjort det betydligt bättre själv!
Barcelona Koeman_4
2011-05-20 22:10
"Barcelona have reached a personal deal with Villarreal forward Giuseppe Rossi (24) for the next 4 seasons. [cadena ser]" Hmm.
AndreD - Winning!
2011-05-20 20:30
Haha ja Pique är en liten clown, men jag tror också på frieri. Det lutar åt det.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-05-20 20:30
Jodå, han avslöjade Malena och Puyi. De ska gifta sig och frågar om han får vara "best man", hahaha.

Circle of trust säger han, efter att ha avslöjat allt, hahahha.
Barcelona Barca4eva
2011-05-20 20:28
Så kan det också vara :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Okkapokka
2011-05-20 20:26
Min gissing faller på att dom ska gifta sig. Den känslan jag får i alla fall.
2011-05-20 20:23
Klar för spel har han varit länge nu.

Jag tänker mest på att han har friat och fått ett ja :) Tror inte att Pique hade avslöjat att Malena är gravid haha. Men man har ju haft fel om honom innan.
Barcelona Barca4eva
2011-05-20 20:13
Barcelonito Läste det precis. Gravid flickvän eller klar för spel? :p
Postat via SvenskaFans-appen
2011-05-20 20:13
Känns inte så lämpligt att Pique säger så ifall Puyols flickvän är gravid. Så jag tror på något annat. Vad vet jag inte. :)
AndreD - Winning!
2011-05-20 20:04
Barcelonito

Jag gissar på att hans flickvän är gravid ;)
2011-05-20 19:45
Pique twittrade precis att han inte förstår hur Puyol inte delar med sig av den goda nyheten för alla.

Undrar vad Puyol har att berätta :)
Barcelona haeger
2011-05-20 19:23
Hetfield

"Det spelar ingen roll vad Wenger gör eller säger, även om han skulle höja priset till 1 miljard kronor så är det i slutändan upptill Cesc. Om han vill hit så sätts priset utifrån det."

Varför ska vi då buda 40milj? Ge de 10 miljoner om det ändå är Cesc som bestämmer.

Äh så länge Wenger kämpar om att få ha kvar Cesc så kommer han nog stanna.
Om inte Cesc tröttnar helt till slut och slutar komma på träningarna och dyl, men det vet vi nog alla att han aldrig kommer göra.

Eller går ut officiellt i medierna och berättar att han vill lämna, börjar klaga osv.
Barcelona Barca4eva
2011-05-20 18:51
AndreD - Winning!

Exakt.
Barcelona Hetfield
2011-05-20 18:09
1.70-ligan

Jag kan hitta minst 1000 olika saker som är fel med det, men jag väljer de viktigaste:
1. Cesc skulle aldrig gå till en direkt konkurrent när han är lagkapten i Arsenal.
2. Alla vet att det är antingen Arsenal eller Barcelona som gäller
3. Rosell tänker inte betala mer än 40 miljoner, så de siffrorna har "dailystar" dragit ut ur röven
4. Det spelar ingen roll vad Wenger gör eller säger, även om han skulle höja priset till 1 miljard kronor så är det i slutändan upptill Cesc. Om han vill hit så sätts priset utifrån det.
AndreD - Winning!
2011-05-20 18:03
Barca4eva

"[dailystar]" säger väl allt?
Barcelona Messidinho_10
2011-05-20 17:32
Arsenal är ett skämt, Fabregas kommer lämna de helt gratis.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-05-20 17:32
Snälla skit i Fabregas. Vi behöver inte honom punkt slut. Den dagen han växer upp och blir en man , den dagen är han välkommen. Ena studen kysser han Arsenals klubbmärke och nästa sekund så vill han komma till Barca , jag får inte ihop det. Om en spelare som Henry som spelade i Arsenal i nästan 8 år och kunde bestämma sig till slut så borde Fabregas också göra det. Låt honom ruttna där , han gjorde sitt val och han får leva med det.

Sen 68M för honom? Tror de att Rosell föddes igår eller? Han kostar inte ens så där mycket på FM :P
Barcelona Barca4eva
2011-05-20 17:29
"Arsenal have put an 68M price tag on Cesc Fabregas (24) to warn off Barcelona and Man City, who would offer close to 46M. [daily star]"

Bull..shit.
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-05-20 17:17
Arsenal have put an 68M price tag on Cesc Fabregas (24) to warn off Barcelona and Man City, who would offer close to 46M. [daily star]

Stämmer det så hoppas jag barca skiter fullständigt i honom och köper hit en annan stor spelare, typ Pastore, och aldrig mer försöker oss på Cesc.
Fc Barcelona en mi corazón!
2011-05-20 17:16
Enligt barcastuff på twitter så skriver man att Man Utd tränar på hur dom ska stoppa Barca och att Owen spelade vänsterforward idag som Villa.

Spännande!
2011-05-20 17:05
När Zlatan gick till Barca trodde jag verkligen att han skulle ändra sig. Det verkade även så till en början. Ibra var ödmjuk, presterade och alla var nöjda. Sen gick allt fel. Och det går inte att låta bli att gräma sig lite. Jag vill inte ha tillbaka Zlatan eftersom jag vet att det inte skulle fungera. Men annars hade jag gladeligen tackat ja till den Zlatan man ser i länktipset.

Tänker er tanken att Zlatan var nöjd med situationen i Barca, även om han ibland inte fick starta. Att man kunde få ut hans bra egenskaper även i ett lagbygge som inte kretsar kring Ibra.
Med hans kvaliteer ovanpå MVP skulle det inte finnas några gränser för Barcas offensiv... men det är lätt att drömma om det som inte går att få :P
The Special Five
2011-05-20 17:04
Abbe

Det är förmodligen för att han har dopat sig:)
Roja y Azul - FCB
2011-05-20 16:59
Här är ett annat klipp på en ny Neymar show :P

http://www.youtube.com/watch?v=TdVnejlyiaM&feature=player_embedded
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
2011-05-20 16:56
170-ligan.

Bild på Puyol från gårdagens träning. Han ser fräsch ut. Förvånansvärt fräsch ;-).
Barcelona SirN
2011-05-20 16:44
En rolig, nordisk liga att lugna nerverna med inför FINALEN (se länktipset).
Barcelona Cataloniaboy
2011-05-20 16:39
1.70-ligan
"Man undrar ju hur jäkla fit Puyol egentligen är. Hade väntat mig åtminstone en match för honom innan finalen.."
Precis. Att gå in och möta killar som Berbatov, Hernández och Rooney är kanske inte så enkelt när man inte har spelat på några månader. Det ska ju dock tillägas att Puyi kommer ju långt bara med sin vinnarskalle och fantastiska vilja. Laget höjs ju som fort han är på planen.
2011-05-20 16:29
abbe

Jo, men om läget inte har försämrats sedan CL-semin, borde han inte varit bra nog att gå för fullt nu? Eller i alla fall spela någon match innan finalen. Känns inte särskilt bra, men som du säger, det är tur att vi har Mascherano att slänga in :)

Sen är det märkligt att Pep ställer över så många spelare helt tills matchen imorgon. De flesta måste ju ha fått sin vila nu och det hade inte varit dumt med några minuter i benen. Åtminstone tycker inte jag det borde vara optimalt att avstå från matcher så jäkla länge. Egentligen spelar man ju som bäst när man har uppe matchtempot i kroppen. Sen är det ju viktigt att det inte sliter på kroppen, men spelarna borde var utvilade nu... Förstår om Pep är rädd för att någon ska skada sig, men ändå. En halvlek eller något hade nog varit bra trots allt.
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
2011-05-20 16:17
1.70-ligan - Anims Abidal!

Jag tror man gör som likadant som man gjorde inför första mötet mot Real Madrid. Man lät Puyi träna på egen hand fram tills matchdagen, då fick han el alta medica. Han tränade lite lätt med gruppen vid enstaka tillfällen idag, om jag förstått det rätt.

Puyol är alltid ett avbräck, men vi har Mascherano som back-up och han har gjort det fruktansvärt bra.
Annons: