/spanien/barcelona/forum/12992.aspx/spanien/barcelona/forum/12992.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-02-16 22:44
Måste säga att jag håller med Glenn. Barcelona blir bekväma i andra halvlek, att byta ut Villa när Arsenal börjar flytta upp känns inte alls den stilen som är vår. Passningsspelet måste upp till normal nivå i returen. Tungt att Piqué är avstängd på Camp Nou. Busquets var (som vanligt) riktigt bra idag.

Måste också creeda Wilshere lite trots allt. Grym! Och han är född -92.
Barcelona Heywood Jablome - Sal del banquillo
Vi ska hylla Arsenal för deras spel i dag. Stark jobbat.

Var det bara jag eller kändes det som att våra spelare var försiktiga i sitt spel?

Det väntar ett möte på Camp Nou. Det ska vi inte av... :)
Valencia rodo
Att förlora med 2-1 på bortaplan är inte så farligt, jag är ganska säker på att ni vänder detta. Sen alla dessa madrid fans som kommer in , har ni redan glömt hur det gick för er när ni möte Barca?
Barcelona Barca-nist
vad är det med alla dessa utomstående och beter sig som 11 åringar?? pinsamt fan ! ingen kom in på ert forum o gapskrattade när vi vann 4-0
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
CescLovesArsenal

Ingen påstår det, ni förtjänade det med tanke på hur usel Messi var och att Keita spelade återigen.

Grattis, vi ses i Mars.
Barcelona B-Guden
2011-02-16 22:43
Totalt enögda personer här inne...
Inte domarens fel, Inte keitas fel. Barca kommer verkligen inte korssa Arsenal på Camp nou.
Det som saknas är viljan, alla hade 4-5 touch på bollen idag inget jävla bolltempo.
Messi läre börja springa, Fyfan vad jag saknar Eto
Barcelona Abbe.
Ton

Vill från Barças sida även lyfta fram Abidal och Busquets som var nästintill felfria.
Barcelona B-Guden
Totalt enögda personer här inne...
Inte domarens fel, Inte keitas fel. Barca kommer verkligen inte korssa Arsenal på Camp nou.
Det som saknas är viljan, alla hade 4-5 touch på bollen idag inget jävla bolltempo.
Messi läre börja springa, Fyfan vad jag saknar Eto
CescLovesArsenal
Manita //

Hur mycket man än önskar att det funkade så är det ingen som kan hindra folk från att tillfälligt byta lag.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
Har ni inte lärt er en läxa eller?
Era pajaser, var ödmjuka, vi hade inte varit här idag om inte för ödmjukheten. Men nu så förstör ni allt.

Arroganta idioter. Det enda som är värre än en dålig förlorare är en dålig vinnare.

Skärp er nu. Våra chanser till att gå vidare har minskat som bara den nu. Arghhh.
Barcelona Ton
Jack Wilshere var bäst på plan idag & grabben är 19 år gammal! Tror att vi tar det den 8:e mars, men lätt blir det inte. Arsenal var 5 klasser bättre idag jämfört med i fjol.
Barcelona Capitán - El tiburón
2011-02-16 22:42
Aja, grattis Arsenal. Jämn match som kunde gått åt båda hållen..

Men vad var meningen med bytet av Villa, var det nån som skulle ut var det väl Pedro?
Var ju inte precis så att vi blev utspelade på mittfältet och behövde mer folk där. Och vill han ha in någon som ska sätta stopp för deras kontringar, var väl Mascherano bättre lämpad för den rollen. Argh, irriterande som fan med tanke på hur vi kontrollerade matchen i längre stunder!
Barcelona Woods
Jag är smått förbannad. Men det går väl över, tungt att somna i natt dock. Vilket jag hoppas alla spelare också kommer ha. Jävlar vilken alibi-insats idag av vissa spelare. Tror fortfarande vi går vidare. Men nu har en del skräckscenarier tornat upp sig..

Bra för studiemotivationen imorgon iaf. Nu lär man ju inte vilja surfa runt och kolla websidor direkt.

Hoppas på en riktig monster-urladdning på Camp Nou nu, annars kommer den här säsongen kännas jävligt B om vi intenår längre. Aargh!
Barcelona epilef
allt är guardiolas fel,l byta villa mot keita o iniesta mot adriano va?
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
När ska vi någonsin lära oss att stänga en match?

Fattar inte poängen med att först spela bländande fotboll för att sen totalt tappa inställning och initiativet i matchen. Det är liksom inte första gången det händer.

Jag hoppas hela laget, precis som jag säkert kommer göra, ligger sömnlösa i natt och tänker över vad fan som hände i andra halvlek.

Hata allt och alla. Bona nit

Ps. Alla gooners och maränger - fuck off. Ds
Barcelona Rambla~
Jag skyller inte på domaren, jag skyller på Pep och att han inte klarar av att stänga matchen. Sak samma förra året. Dessutom ska väl Messi ha kritik för att han inte sätter sina chanser. Aja, sådant som händer. Det går inte att alltid vara hundraprocentig. Innan van Persies turträff hade Arsenal knappt någonting därför känns det lite surt att släppa matchen.
Barcelona El Soap
Vi gav ju bort matchen när vi hade full kontroll på den. Det gör mig mest förbannad.
The Special Five
2011-02-16 22:41
Tycker det är bra att vi har våran "svacka" nu ändå. Om ni har märkt så har vi vunnit varenda match överlägset den här säsongen (bl.a. en mycket grov förnedring mot Madrid). Ett kryss senast mot Gijon och en förlust mot Arsenal idag är precis vad vi behöver. Om 3 veckor så är maskineriet igång igen när de gäller som mest:) Det är vad jag tror
Barcelona Abbe.
2011-02-16 22:41
Blev grymt imponerad av Wilshere. Att kunna leverera mot PL-motstånd är en sak, men att verkligen ta tag i Arsenals taktpinne och bära laget på ens axlar i CL, som han fick gör stundtals ,är imponerande.
PedroRodriguez
2011-02-16 22:40
Jag är inte ett dugg orolig dock. På Camp Nou blir det andra noter. Är starkt besviken på psykopaten till domare som inte blåser för straff.
Barcelona Manita
Snälla stäng av forumet för utomstående. Vartenda forum på Svenskafans har gjort det förutom vi.
Hunting Bears
Barca4eva

Var väl snarare 30 minuter kvar. Minst. Bra form nu.
Barcelona Pedrito
Dålig insats helt klart. Puyi är enormt saknad.

oroa er inte , vi tar dem i returen. med 2-3 mål.
Barcelona Karlsson
Pinsamt av Messi när han slår bort bollen och sedan går mot Arsenalspelaren och vägrar pressa. Hade han orkat löpa 3 meter hade kontringen aldrig kunna startats och målet hade aldrig kommit.
CescLovesArsenal
Ärligt talat, ska ni hävda att den här matchen avgörs på domarmissar och uteblivna straffar?! Ta det som män och inse att våra killar kämpade in i det sista, ni kämpade i 45 minuter.

GO GUNNERS!!!!
Barcelona Brunito
Helt klart ett misstag av Pep när han tar ut VIlla. Vi var fortfarande riktigt giftiga med honom på planen. Utan honom förlorade flera dimensioner i spelet. Keita kom in och lufsade runt på planen i vanlig ordning. Sedan tar han ut Iniesta och kastar in Adriano, hur tänker han? All heder åt Arsenal (de spelade en bra 2:a halvlek), men detta resultat ger vi bort.
Barcelona Abbe.
Rent teoretiskt så är väl förlust bra, för hur ska Arsenal kunna försvara en sådan på Camp Nou? Man kanske hade varit oroligare om Arsenal tvingades gå framåt?

Därmed inte sagt att jag inte sagt att jag inte hade behållt 1-0 ledningen.
Las Palmas elfenomeno
HAHAAHAAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHA
Las Palmas elfenomeno
2011-02-16 22:39
HAHAAHAAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHA
Barcelona Lionel Messi n10
2011-02-16 22:39
Slut 2-1 vad ska man säga detta gjorde vi på oss själv kunde ha avgjort matchen. Özil haha ta det lugnt ni ska ju möta lyon, dom som slog ut er förra gången så snacka inte i förväg. Cred idag till Villa och Abidal dom andra step it up.
Annons: