/spanien/barcelona/forum/12979.aspx/spanien/barcelona/forum/12979.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Antonio Puerta
2011-02-20 20:59
Grabbar såg lite snabbt när alla klappade om varandra vid entren såg det ur som llorente krama om alla utom våran Pique eller gjorde han det för er som såg svara gärna på det här....
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-02-20 20:59
Streams..

http://www.rojadirecta.es/goto/sporthd.co.tv/ch1.html
http://www.rojadirecta.es/goto/tvecua2.blogspot.com/p/senal-1-en-vivo.html
http://sportstream24.com/spain_football/watch_online_1.php

Skit i dessa!!!

AndreD is the shit ! :)
AndreD
2011-02-20 20:58
Engelsk stream, bra kvalité.

OCH MED RAY HUDSON
PedroRodriguez
2011-02-20 20:57
Fille s

Piques svaghet är ju snabbheten. Han blir alltid bortsprungen i löpdueller faktiskt.
Barcelona NoGo™
Mot 3 poäng nu!

stream i länktips.
Canaletes
Barcelonistas

Skämtar du eller? Killen är perfekt för laget. Alla gillar honom det är jag säker på. Skönare snubbe får man leta efter

Vem minns inte hans 100meters rush mot Chelsea eller det han gjorde mot Mallorca?
2011-02-20 20:55
Jaha grabbar, den som sitter på HD stream med Ray Hudson delar med sig OMEDELBART! :)

Kan undvara Ray Hudson i värsta fall, bara det är HD =)

El Kaiser de Michoacán //

Aja, alla är vi olika.
Jag ser mycket hellre Busquets på mittbacken med Puyol och kung Abi på kanten, Maxwell hänger inte med!
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-02-20 20:55
Andreas - V.V [Barney S]//¨

Definitivt! Även om det inte är klockrent så ser jag heller en vänsterback som tillbringat hela karriären som just vänsterback än Busquets som är en mycket ovan mittback. Dessutom så tycker jag att Walcott allt som ofta ändå skär in i planen från kanten så lirar Abi mittback så kommer ändå Walcott in i hans zon till slut.
2011-02-20 20:54
Fille s

Nehe, gör han? ; )
Barcelona Fille s
2011-02-20 20:54
El Kaiser de Michoacán
Normalt sätt så är de ju Puyol Pique och Puyol är ju inte heller så speedig av sig eller hur?
tycker för övrigt att Pique är ganska snabb, sen är han duktig på att använda sina långa armar till att hålla motståndarna undan i löpningarna.
Barcelona Barcelüna
2011-02-20 20:53
Vi möter när som Atletic de kommer att bli en grym match tror jag.-!
Barcelona Fille s
2011-02-20 20:53
Pinto vaktar målet idag, känns ju...stabilt eller så inte.
Lorente lägger garanterat ett nick mål idag, får hoppas att vi gör flera mål, kom igen nu BOJAN!
2011-02-20 20:51
El Kaiser de Michoacán

Så du anser att Maxwell mot Walcott är bättre?
Barcelonistas
2011-02-20 20:50
Vi måste göra oss av med Pinto han skämmer ut våran vackra klubb.

nu 3 poäng VISCA BARCA!
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-02-20 20:47
Det jaag ogillar stark med Piqué-Busquets som mittlås är avsaknaden av snabbhet. Ingen av dessa är direkt några speedkulor. Mot Bilbao går det förhoppningvis OK men mot bättre lag vill jag absolut inte se detta mittlås.
Barcelona kompol
2011-02-20 20:45
stream FC Barcelona - Athletic Bilbao
Canaletes
2011-02-20 20:43
Juste

Pinto har fått en smeknamn i Spanien efter hans visslingar: PITO
Betyder vissla på spanska. hahaha
Athletic CescLovesArsenal
2011-02-20 20:43
Vi har alltså inte så tur att ni får klara er med Pinto i returen? Bekräftat hur länge Valdes är borta? Läste artikeln som sa någon vecka, men har ingen aning om när den skrevs.
2011-02-20 20:39
Canalates

Ja, fast Pique är ju avstängd så Puyol istället för Pique :)
Annars är den korrekt och den vi hoppas han använder mot Arsenal.

Vamos Barca! NU kör vi!
3 poäng!
AndreD
2011-02-20 20:39
Härlig elva. Exakt så jag vill att Pep ska starta mot Arsenal, men med Puyol och Valdes istället för Pique och Pinto såklart.
Sevilla Xerox
2011-02-20 20:38
Liverapportering av er match mot Athletic för er som är intresserade!

Lycka till ikväll!

Väl mött!
Canaletes
2011-02-20 20:36
Precis som jag trodde

Pep testar först den här backlinjen som han säkert kommer använda mot arsenal
Atlético addeh
2011-02-20 20:34
Tweet Jeffren: "Go team!!!"

Det går inte ogilla Jeffren, det är omöjligt. Finns väl i och för sig ingen anledning att göra det, men hans vilja att komma tillbaka från sina skadehelveten är fantastisk. I veckan rörda han boll för första gången på många veckor och det twittrade han gladeligen om.

Även om han kommer tillbaka snart kommer han få väldigt knappt om speltid. Så länge inget oförutsett sker är bänken fullbokad.
2011-02-20 20:34
Det var kul under El Clasico när klacken vände sig om mot
Madridfansen "där uppe" och började sjunga om "Alcorcon" :D

Dom hade ett sittunderlag med Alcorcon som flög runt lite här och där på kortsidan :)
Länktips: (bild taget från mitt videoklipp) därav kvaliten.

addeh //

Redan under matchen mot Arsenal (andra halvlek) när Pique fick sitt gula kort började vi diskutera backlinje i returen och kom fram till att:
Abidal - Busquets - Puyol - Alves
vore bäst, vi får hoppas att Busquets gör en bra match idag så kanske vi ser denna mot Arsenal senare!
Jag känner mig redan på pappret säkrare i alla fall =)

Barcelona el Maestro!
2011-02-20 20:33
Pep är hård. Han förlåter aldrig spelare som inte ger 100 procent ifrån sig i matcherna dem får möjlighet att spela. Jag är säkert på att både Milito och Maxwell kommer att rycka i sommar.De dugar inte riktigt för Pep.
Atlético addeh
2011-02-20 20:25
Andreas - V.V [Barney S]

Det är inte alls omöjligt att Pep resonerar så och vill testa Busquets. Har ju faktiskt den backlinjen du skrev hellre än Abidal centralt med Maxwell utanför sig. Brassen har inte alls imponerat på sistone och då både snabbhet och kvickt passningsspel kommer behövas mot Arsenal känns det på förhand bättre att spela med Abidal och Busquets.
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-20 20:23
Intressant backlinje. Hoppas Busquets på sikt bli riktigt bra även som mitback. Det skulle även öppna upp för Oriol Romeu att kunna slå sig in i truppen på sikt =)

Känslan är god just nu, trots att laget saknar många spelare. Hoppas magen har rätt
Barcelona el Maestro!
2011-02-20 20:23
Andreas - V.V [Barney S] //
Jag gillar denna uppställning.
Abidal skall spela på vänsterkanten. Där är han bäst på. Han kan dessutom hjälpa till mittbacken från sin kant med huvudspelet.

Jag tror också att Pep vill redan nu testa denna backlinje med Busquets som mittback. Toure klarade det så varför skulle inte Busquets klara av det.
Barcelona Pedrito
2011-02-20 20:20
Jag skulle inte våga sätta några pengar på barca ikväll.. Bilbao är ruggigt bra.
Barcelona Mrfaariis
2011-02-20 20:18
Barca4eva

Haha ja de också ;)
Annons: