/spanien/barcelona/forum/12972.aspx/spanien/barcelona/forum/12972.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2011-02-20 17:27
Jobbigt att Valdes missar, men Pinto skötte sig helt ok sist vi mötte Bilbao i Cupen. Gällande Valdes skada så verkar det ju inte om jag forstått det hela rätt vara så allvarligt och bara innebära att han missar kvällens match.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-02-20 17:27
Hombre

Är Valdes borta mot Arsenal kan vi säga BYE BYE! :D
Higuain, Más Que Un Jugador- "Hombre"
2011-02-20 17:23
Marca skriver att Valdés kan vara borta upp till 1 månad!
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-20 17:14
Det verkar inte vara riktigt säkert hur länge Valdés blir borta vilket känns lite läskigt. Hoppas han kan vara tillbaka till nästa helg i alla fall.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-20 17:03
Jag tar en Valdes utan armar än Pinto, det är sant. Det räcker med att Pinto försöker leka Maradona igen föratt vi ska släppa in mål.
AndreD
2011-02-20 17:01
En liten rättelse till den senaste artikeln.

Pinto har stått två matcher i Champions League. Den första var mot FCK då han visslade bort Santin :)
Barcelona Abbe.
2011-02-20 16:59
Valdés genomgår i detta nu lite olika tester för att se hur länge han blir borta. Jag inväntar lite smått nervöst resultat.
2011-02-20 16:52
All I got to say is LOL..

Roma leder med 0-3 mot Genoa, vad tror ni matchen slutade?

Jo, 4-3 Genoa.
Ibrahim Afellay #20
2011-02-20 16:45
Puyi har börjat träna igen , hoppas han blir spelklar till nästa vecka då vi möter Mallorca ?

Hoppas det är inte allvarligt något med Valdes.
2011-02-20 16:39
2-6 matchen är ev av de sjukaste matchen jag sett också, den såg jag på en bar med massa andra härliga Barca fans och Real fans såklart :)
Det hoppades på bord och ölglas flög hit och dit, memories for life..

Fast 5-0 hemma på Camp Nou slår detta, men till stora delar bara för att jag var på plats, jag trodde fan inte det var sant. Vadå 5-0? Jag ville att matchen ALDRIG skulle ta slut :D

Jag trodde inte det var sant alltså, kunde inte förstå det jag hade upplevt, bästa pengarna jag förbrukat, NÅGONSIN!
Det var en sån fest hela natten lång, oslagbart.

Tifot innan matchen, jag rös i hela kroppen!!!
http://www.youtube.com/watch?v=8WWp1BqMOvA

Satt ju precis bakom klacken så det var ett jävla bra tryck, vet inte om det hörs bra ut i tv apparaterna men när jag har varit på Camp Nou har det aldrig varit riktigt tyst, visst det är inget Sanchez Pizjuan(?) men tror bara det är dålig ljudupptagning eller nåt som gör att tv tittarna kallar det tyst som i graven..

Hoppas på något liknande mot Arsenal!!
Barcelona Capilito
2011-02-20 16:28
Går inte beskriva den känslan men när det känns hopplöst och den hopplösheten snabbt ändras till STOR glädje. Man var ju uppgiven. Mitt bästa fotbollsögonblick utan tvekan.
Barcelona Barca4eva
2011-02-20 16:27
Mrfaariis

5-0 matchen var ännu värre. Körde ut mina föräldrar från vardagsrummet och kollade på matchen med min kusin. Både hade "Wtf" face och det var helt...helt otroligt, man kunde inte fatta vad som hände.
Barcelona Mrfaariis
2011-02-20 16:25
Mitt bästa barca minne är lätt 2-6 på bernabou. Jag kommer ihåg real hade 15 rak vinster innan och barca hade ganska dålig form. Jag vågade inte kolla på matchen så jag gick ut en runda när jag kom hem så såg jag att det stod 1-3 till barca. När de stod 2-6 så kunde jag inte tro mina ögon. Haha kan fortfarande inte beskriva den känslan.
Atlético addeh
2011-02-20 16:22
Riktigt trist att Valdés missar matchen ikväll men skönt att det inte verkar röra sig om någon allvarligare typ av skada.

Pinto som lyckades hålla nollan mot Athletic tidigare under säsongen i Copa del Rey får gärna upprepa det scenariot. Den gången fanns dock inte Fernando Llorente med i motståndarlaget...
Barcelona Bernie
2011-02-20 16:06
Andreas-

Sant, jag var tvungen och gå till mitt rum, såg matchen i vardagsrummet. Och jag var i rummet nån minut, kunde inte förstå att vi hade gjort mål. Då kom tårarna, och jag fick höra att någon ropade straff, sen kom jag tillbaka och såg slutsignalen, det var jobbigt men fantastiskt skönt. Mitt bästa Barca-minne. ! : )
2011-02-20 16:01
Bernie //

Sorgetårar har nog aldrig förvandlats till glädjetårar så snabbt hos mig i alla fall..
Barcelona Bernie
2011-02-20 15:55
Älskar när vi pratar om Chelseamatchen, det var den enda gången jag fällde en tår för ett mål vi gjort. Så oväntat, sånna mål gjorde vi sällan, avgjorde i sista minuten, sen kommer Iniesta o BANKAR in den upp i krysset, glädje!!
Barcelona Mrfaariis
2011-02-20 15:52
VI SAKNAR DIG PUYOL !!!
Thiago Alcantara - Futuro Número #4
2011-02-20 15:13
Skulle de bli straffar mot Arsenal skulle jag lätt tagit in Pinto i mål istället för Valdes. Pinto är en mästare på straffar.
Barcelona Abbe.
2011-02-20 15:11
Ruben Miño, som kan anses vara tredjemålvakt, stod för en tavla så sent som igår. ;-).
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-20 15:11
AndreD

Hehe, tänkte inte på att B-laget hade match igår och att Mino var målvakt.

Förresten, på tal om målvakter, är det någon som ser t.ex Mino kunna ta över Valdes i framtiden? Alltså, är de tillräckligt bra. Annars känns det ju lite som denna målvaktsgeneration i B-laget är födda vid lite fel tillfälle, då Valdes troligen inte kommer flytta på sig på säkert 5-10 år.
2011-02-20 15:10
Byta namn på Camp Nou? Nej dra åt helvete Araber säger jag då..
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-20 15:07
Vet att det typ är skrivet i sten att Pinto vaktar målet när Valdés är borta, likadant som det är säkert att han står i cupen(suck, jobbigt det kommer att bli i finalen). Det var väl mest mina egna tankar att det skulle vara roligt att testa någon från Barca B istället. Slår vad om att han inte skulle göra det sämre än den långhårige clownen.
AndreD
2011-02-20 15:05
L.A.M.

Har ingen bra koll på Oier, men då Mino spelade igår får han inte vara med igen. Annars hade han varit det självklara valet.
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-20 15:01
L.A.M

Givetvis inte. Pinto kommer att stå
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-20 15:00
Känns skönt att Rosell säger NEJ till att låta Camp Nou ingå i någon form av deal med Qatar Foundation (namnbyte)
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-20 15:00
Öh, Oier är väl inte ens ordinarie i B-laget? Mino brukar väl stå det stå det flesta matcher och bör således räknas som tredjemålvakt.
Hur som helst, hur bra är Oier? Detr känns ju knappast som om han skulle göra det så mycket sämre än Pinto i alla fall. Han kanske kan få starta?
AndreD
2011-02-20 14:41
Valdes missar matchen. Oier och Pinto ersätter.
The Special Five
2011-02-20 14:39
Någon som hört något nytt angående Valdes skada?
The Special Five
2011-02-20 14:37
Hetfield

Kan du förstå att Messi idag bara är 23 är och har redan vunnit Guldbollen två, Guldskon 1 gång, Champions League 2 gånger och Laliga 4? gånger. Helt sanslöst vilken meritlista för att vara 23 år...
Annons: