/spanien/barcelona/forum/12935.aspx/spanien/barcelona/forum/12935.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-02-21 16:08
1.70-ligan.//

Just det är med en veckas vila känns som det kommer väldigt lägligt för Barça. Desl för våra skadade spelare och dels för både huvud och ben för våra "aktiva" spelare. Det har varit mycket nu, framförallt med Arsenal-matchen. Två dagars ledigt gör förhoppningsvis spelarna gott.
Barcelona tikitaka
2011-02-21 15:55
Utan att radera bort den sista försvararen, var det inte offside ändå? Det känns så faktiskt.
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-21 15:51
Siempre Barca

"When asked about Valdes’ new injury as well as Puyol’s, Guardiola said, “it doesn’t seem like Valdes or Puyol will be out for long. Luckily we have a long week to rest.”
Barcelona stefano 85
2011-02-21 15:41
att läsa as eller marca e som läsa aftonbladet!! själv har man slutat läsa allt de där och gör er själva en god tjänst sluta läs va madridista skirver eller säger de ända de söker är uppmärksamhet. dom försöker ju me varje medel bara smuts kasta ner den vackraste klubben. hur mkt dom försöker eller gör lyckas dom aldrig och kommer aldrig lyckas.. Visca y Barca Visca y Catalunya!
Barcelona Siempre Barça
2011-02-21 15:37
vet nån hur längge valdes ska vara borta från spel ????
Barcelona Barca4eva
2011-02-21 15:17
AS börjar sjunka ner till Marcas nivå...verkligen inte bra.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-02-21 15:15
Haha frågan är vad de tjänar på det när de håller med sånt skit? Målet kommer inte ändras även om de gör x antal miljoner av det. Lite roligt att de sätter sig själva i en fälla och sedan ber om ursäkt...
Barcelona Cataloniaboy
2011-02-21 14:46
Så jävla osportsliga så att det inte finns! Dra åt h-lvete!
elbraco
2011-02-21 14:32
PedroRodriguez

Yes, gillar honom med. Satt och kollade på OL mot typ Lille eller vilka det nu var förra veckan, och då var han med. Synd på kontraktet men man vet aldrig vad som händer när Barca visar intresse!
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-02-21 14:28
Jag har inte tiden att förklara nu, förslag: Sök på google, sökningarna (svenska sidor) kommer förmodligen ta dig till flashback, där finns det massa svar och lösningar.

Google is your friend :)
Ska iväg nu.

"Mullvad.net" annars, funkar.
Barcelona Barca4eva
2011-02-21 14:24
FaderMessi

Man måste bo i Sverige för att kolla. Men något du kan göra är väl att tillfälligt ändra din IP till svenskt. Hur det går till vet jag inte riktigt, du kanske kan söka efter program.

https://www.flashback.name/

Detta kan vara ett alternativ.
Barcelona FaderMessi
2011-02-21 14:24
Andreas. är de något progam man laddar ner?
2011-02-21 14:22
FaderMessi

Googla, finns lite allt möjligt såsom Hidemyass etc.
Jag använde "mullvad.net" när jag var i Spanien senast och det funkade skitbra.
Barcelona FaderMessi
2011-02-21 14:19
tjenna gubbar, behöver lite hjälp med en sak!
Jag bor i London, och när jag vill se klipp från fotbollskanalen så står de att de stöds inte och att nån Smilfil inte finns! vet någon hur ja kan se på Fotbollskanalen från london?

tacksam för svar!
PedroRodriguez
2011-02-21 13:50
elbraco

Cissokho är faktiskt likt Taiwo en kraftfull, mycket bra vänsterback. Spjutsnabb och teknisk spelare. Gillar att utmana på kanten och slå in bollarna till straffområdet. Skrev dock inför förra säsongen på ett fem-års kontrakt med Lyon.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2011-02-21 13:47
Barcelona (SPA)

Du är lite odiskret när du länkar din dåliga hemsida (jag tror att jag talar för alla just nu.) Fatta att ingen bryr sig och de hjälper inte ifall du byter namn eller skapar ett nytt konto för den delen. Man vet ju fortfarande att det är du, med en riktig B hemsida. Sorry pal.
Barcelona Barcelona (SPA)
2011-02-21 13:40
Spärrad pga reklam. /Red
elbraco
2011-02-21 13:24
Kom igen nu, det är väl knappast AS fel att backen bara försvinner ur bilden helt plötsligt!? ;)

drush
Det jag gillar med Maxwell är att han sköter sitt defensiva jobb någorlunda bra samtidigt som han är en bra passningsspelare. Våra vänsterbackar ska ju inte vara så offensiva som Alves är heller. När Alves går upp och lirar högerforward så ska Maxwell spela typ mittfältare.
Sen är det lite p12 att önska Bale. Visst han är bra, men killen är från Wales och är i princip så långt ifrån barcaspelare man kan vara. I mina ögon är det samma som att önska Rooney till Barca, alltså helt orealistiskt. Hellre OL:s Sissokho (eller som många andra önskar: Taiwo & Coentrao).
PedroRodriguez
2011-02-21 13:21
drush

Maxwell duger i krig. Han är en bra back-up och inget mer. Han är bra i det offensiva men är lika dålig defensivt. När Puyi är tillbaka har vi Abidal som sköter det otroligt bra. Jag gillar brassen, och tycker att han gjort det rätt bra undantaget Arsenal.
Barcelona drush
2011-02-21 13:15
tjena!
vill inleda med att säga att det va en riktigt skön seger igår! Iniesta övertygar som vanligt och även Alves va grym! Alves borde dock avsluta mer själv, han kommer alltid långt in i straffområdet och har ett bra skott.

Sen har ja funderat lite, e det bara jag som tycker att Maxwell är ganska medioker? Han är en bra spelare och har bra teknik men jag tycker han saknar fart. Det enda som händer när bollen kommer ut till honom vid anfall är att han passar tillbaks den mot mitten. Till skillnad från Alves drar han också bara på sig 1 markerare medan Alves brukar få 2-3 spelare på sig direkt. Känns som vi skulle behöva en vänsterytter med fart och bra skott som kan utmana (perfekt exempel är nog Bale).

Sen vill jag avsluta med att kommentera forumtjafset. Snälla, snälla, snälla sjunk inte till samma nivå som de madrid-fansen som skriver så otroligt idiotiska grejer. Svara inte på deras inlägg, kommentera inte dem på vårat forum! Ni behöver inte heller läsa deras om ni blir upprörda för ni vet redan va dem kommer skriva där, inte så svårt att räkna ut.

Jag skriver inte så ofta här inne men läser desto oftare och då vill jag läsa vettiga diskussioner lr roliga, positiva kommentarer. Inte nåt småbarntjafs. Trodde att det var det som skillde oss från Realfansen. Kom igen nu!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-21 13:15
AS och Marca är i samma nivå som Aftonbladet, och då är det riktigt, riktigt illa. Det är bara att gå in i aftonbladet idag, istället föratt skriva nyanserade artiklar om fotboll så har de skrivit en hel del sidor åt Zlatans tatueringar, liksom, who gives a s*it?

Ingen nämner att C.Ronaldo och Di Maria får frisparkar och straffar stup i kvarten, men när Messi faller så är domaren helt plötsligt Stevie Wonder.
Barcelona Rambla~
2011-02-21 13:07
AS är ett skämt och de forsätter att göra bort sig. Hela Europa skrattar och de fattar fortfarande inte varför.

Lägg märke till hur de fryser bilden just EFTER det att bollen lämnat Xavis fot. För då har ju så klart Alves hunnit en bit framåt i sin löpning och ser då självklart ännu mer offside ute än det egentligen var.
Hunting Bears
2011-02-21 12:58
Totalt 14 assist, varav 11 i ligan.
Barcelona Barclasico
2011-02-21 12:54
hur många assister har alves gjort denna säsong?
Barcelona FCB_armin
2011-02-21 12:47
VILLARATO! Seriöst, vad är deras problem? ..............
PedroRodriguez
2011-02-21 12:45
Diar Iniesta

De klarar inte av att svälja det faktumet att Messi gjort 25 mål.
2011-02-21 12:38
Goddag mina pågar!

Vilken härlig måndag vi har, jobbat klart för dagen och allt! :D
AndreD
2011-02-21 12:12
VILLARATO!
Sevilla SportOchResor
2011-02-21 12:09
Radio Marca säger nu att det INTE är straff efter Messis slalom. Jag tycker inte ens att man behöver slowmotion för att se den...
AndreD
2011-02-21 11:57
De går ut nu och säger att det var fel i "grafiken". Give me a f*cking break.

Capitan var visst före...
Annons: