/spanien/barcelona/forum/1291.aspx/spanien/barcelona/forum/1291.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2016-01-26 20:47
Munir har inte imponerat alls. Dom målen Munir har gjort hade min mormor klarat av att göra. Aldrig sett Munirs storhet. Påminner om Bojan som gjorde det bra i ungdomslaget men som sen floppade i a-laget.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Davids3
2016-01-26 20:46
@Josep "Pep" Guardiola Sala:

Håller med dig, man borde vara aktivare.
Läste dock häromdan ett rykte om att att man vill försöka hämta Torres till sommaren då han kommer vara gratis.
Barcelona Skurhink
2016-01-26 20:41
Vi kan ju fortsätta "låtsas och inbilla oss" att Munir hittat formen, seriöst han är skräp! Han hör inte ens hemma i la-liga och då minst i Barcelona! Han har fan ingenting helt ärligt! När vi släppte Pedro så skulle ledningen börjat jobba på en spelare för att denne skulle ansluta i januari, det har funnits gott om spelare man kunnat plocka! Nolito Lavezzi är bara några! Hela jävla SerieA sitter på bättre anfallsbänk än vad vi sitter med! Så jävla pinsamt!!!
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-01-26 20:38
vad som skrämmer mig nu är om vi betalar nolitos klausul i sommar haha. fyller 30 liksom haha. börjar likna lord Marlboro såpan d här
Barcelona Xaviesta
2016-01-26 20:35
Hur många kan räcka upp handen och ärligt säga att dom verkligen trodde på den här värvningen? Det gick som man trodde från början, att det inte fanns en chans. Vi har blivit bitchslapade i ansiktet med redovisat budgetunderskott gång på gång och ändå har många hållit kvar vid hoppet ända in i målgången. Personligen tycker jag det är skönt att hela den här soppan är över, det här boken läste vi i ärlighetens namn ut direkt när vi såg omslaget och vilken författare det var. Ännu en oljespilld fjäder i Bartomeus Qatarhatt.
Barcelona Skurhink
2016-01-26 20:32
Barcelonistas: dogue de Bordeaux Fransk-mastiff! Så barnen får vara ifred;)
Barcelona Neymar N11
2016-01-26 20:31
Klubbledningen kan dra åt h*lv*te, dom har skämt ut sig ännu en gång. Nu kommer vi behålla Sandro säsongen ut. Vi har ju Munir som har börjat hitta formen men hur länge kommer han behålla den återstår att se.
Barcelona Barcelonistas
2016-01-26 20:26
Messi har fått en bulldog. En ny familje medlem.
Barcelona DM1982
2016-01-26 20:16
Celta have today rejected Barcelona's final offer for winger Nolito (29). Luis Enrique has been informed the player won't join. [sport md]
Barcelona Vampíro
2016-01-26 20:13
Sa det redan i oktober, det kommer inte bli någon värvning i januari. Det tar alldeles för lång tid för Barça att få igång något och nu är det bara några dagar kvar av fönstret och vi står där med skägget i brevlådan. Kan bli oerhört kostsamt nu när vi inte roterar under hela hösten samt att någon av vår trio ständigt är småskadad. Kolla på Atléti, de behövde förstärka när Tiago gick sönder och de gjorde klart med Augusto den första januari. Klasskillnad.
2016-01-26 20:08
Davids3

vet att han hade blivit lite dyrare. men dom borde kriga lite. jag gav Yannik om ett exempel. kolla nu el shaarawy är typ klar för roma. lån plus köpa 13 mille. milan har öppet sagt vi vill inte ha shaarawy. så vrf hugger vi inte efter den killen? grym supersub på kanterna o även kan spela mitt offensiv... helt ärligt hellre shaarawy för 13 än nolito för 18. enligt mig. killen är testad på topp o klarat det.
Barcelona Davids3
2016-01-26 20:03
@Josep "Pep" Guardiola Sala:

För att klubben heter FC Barcelona. Även om vi är ute efter sådana spelare kommer prislappen dubblas x antal gånger.
2016-01-26 20:02
asså det är nåt jag inte fattar. atletico köper intressanta spelare som Yannick Carrasco för typ 15 miljoner. vrf lyckas inte vi med sånt? sjuka är varför är vi inte ute efter sånna spelare? dom accepterar ju bänken i klubbar som atletico, alltså skulle dom njuta utav vår bänk. fattar inte istället försöka värva nolito som närmar sig 30 för 20 mille. och det alllllra sjukaste är att vi misslyckas även med den värvningen. finner inga ord. vilka pajas det är som styr klubben alltså. pinsamt!
Barcelona Rambla~
2016-01-26 19:58
Ja ni ser ju, lilla Celta driver med oss. :)
Barcelona Liunil Masse
2016-01-26 19:58
[QUOTE=Blaugrana91]Både Sport och MD skriver att Celta har tackat nej till senaste budet, Nolito kommer INTE att värvas. [/QUOTE] Barcelona want within 24 hours a reply from Celta on their bid for Nolito (29). They offer loan with buy option and 2M penalty clause. [tv3] ??? Alltså...
Barcelona Rambla~
2016-01-26 19:57
Xaviesta Jo jag vet, du och jag vet det precis som hela Europa som du var inne på vet det. Borde inte de styrande inom klubben någon gång också inse det alla andra vet och byta strategi? Jag menar, de kan ju inte alla vara helt tappade bakom en vagn? Någon rådgivare som föreslår en annan taktik så de slipper göra sig till åtlöje vid varje värvning (nu generaliserar jag en del, jag vet).
Barcelona Blaugrana91
2016-01-26 19:55
Både Sport och MD skriver att Celta har tackat nej till senaste budet, Nolito kommer INTE att värvas.
Barcelona Katalano
2016-01-26 19:53
Läste just denna artikel på Athletico forumet gällande hur Maddridderbyt schemalagts. Att ligaförbundet är så genomskinligt pro-real måste ju få konsekvenser någon gång tycker man.

TL:DR version. Athletico och Real ska mötas på en lördag trots att Athletico spelar CL-match mot PSV BORTA på onsdagen. La liga vill inte ändra speldatum trots att man vid just samma scenario i höstas när de spelade på Calderòn, flyttade fram matchen till söndagen av anledning att real mötte Malmö onsdagen innan match.

Att de hela tiden ska ge Real fördelar...
2016-01-26 19:48
fan att vi ej gick efter pato. hade varit en dröm supersub
Mascherano#14 el Jefecito
2016-01-26 19:41
Mansour Cupmatcherna går ju på Eurosport som har en webtjänst likt Viaplay. Kostar 79kr i månaden har jag för mig, utan bindningstid. EDIT: Kolla länktips :)
Barcelona Mansour
2016-01-26 19:39
Har en liten fundering, har funderat på att skaffa comhem för att kunna kolla på våra matcher, vare sig dom visas på viasat eller eurosport. Men det känns lite saftigt att betala ca 700kr/månaden. Har tidigare använt viaplay men då går man miste om cupmatcherna. Vad använder ni för att kolla på våra matcher.

Ni får gärna PM:a mig förslag, så slipper diskussion störa andra.

Sorry för off-topicen.
Barcelona Liunil Masse
2016-01-26 19:35
Chelsea är på väg att LÅNA in den eftertraktade Pato. Vår ledningen hade aldrig lyckats med det trots att vi är världens största klubb.
Barcelona Xaviesta
2016-01-26 19:28
Rambla Hela Europa vet att Barcelona alltid har en skithand vid varenda värvning därför går det så trögt och motigt då alla synar oss. Vi går in i varje förhandling som underdogs and they all know it.
Barcelona Katalano
2016-01-26 19:03
@enkos:

Är ju inte en rimlig summa. Messi har redan idag en ruskigt hög lön och en ökning med 170% är ju helt befängt. Det är ju mer lön än vad de flesta andra topplagen har för hela sina trupper. Jag tror inte på ryktet, eller inte på summan för att förtydliga.
Barcelona Rambla~
2016-01-26 19:01
Hur svårt ska de vara att ta in Nolito om det nu är honom de vill ha? Seriöst alltså, med all respekt (vill inte låta dryg, mindre klubbar ska stå på sig mot de stora drakarna det är bara bra) men Celta är en liten klubb jämförelsevis och ska inte ha en chans när Barca knackar på dörren (normalt sett). Fast den här ledningen är totalt oförmögen att göra värvningar känns det som. De får alltid vika sig och dansa efter säljande klubbs pipa och betala summan klubbarna kräver. Samma sak för köpande klubbar när det handlar om spelare ut. Hur jävla svårt kan det vara? Någon som tror att RM eller Atletico hade varit lika ineffektiva om de verkligen ville ha spelaren? Va fan, sätt lite press på lilla Celta, typ ni kan glömma att hämta gratisspelare från oss i framtiden. Blir smått frustrerad när det inte händer nånting.
Barcelona Messsias
2016-01-26 18:53
Pratas om att Ryan giggs ska ta över United när som helst. Real har en hamal fotbollspelare som tränare och vi med. Håller det på att bli en större trend detta som sker?
Barcelona Liunil Masse
2016-01-26 18:52
Barcelona centre back Marc Bartra (25) has asked to leave during ongoing winter transfer window, but club said he can't leave now. [cope] Varför inte sälja honom och använda pengarna till Nolito? Bartra får ju ändå aldrig spela och därför gör han ingen nytta ändå.
Barcelona Barca3# BIGPUN
2016-01-26 18:46
[QUOTE=enkos]Spansk sajt ARA hävdar att Messi kommer skriva nytt kontrakt med Barca och höja sin lön från 22.8 miljoner euro till 39.4 miljoner och klausululen att köpa honom blir 250 miljoner euro. skulle Messis säljas får han själv 20 miljoner euro[/QUOTE Världens bästa genom tiderna. Dock är det inte skadligt att ha en sån lön på en spelare för klubben?
Barcelona Liunil Masse
2016-01-26 18:39
[QUOTE=enkos]Suarez säger enligt ESPN att om han återvänder till England kommer han bara att spela för Liverpool .. Suarez säger att han saknar atmosfären i Liverpool och saknar deras fans.. En liten känga kanske till Barcas fans på Camp Nou? [/QUOTE] Liverpools fans när det kommer till atmosfär är sämst. Bara deras anthem i början som låter. Barcas är bättre.
Barcelona enkos
2016-01-26 18:28
Suarez säger enligt ESPN att om han återvänder till England kommer han bara att spela för Liverpool .. Suarez säger att han saknar atmosfären i Liverpool och saknar deras fans.. En liten känga kanske till Barcas fans på Camp Nou?
Annons: