/spanien/barcelona/forum/12893.aspx/spanien/barcelona/forum/12893.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona teddycule
2011-02-28 16:33
Messidinho_10

Ehm skulle du verkligen kunna se Ramos i en barca-tröja? Snacka om att killen skulle dödad i borta-classicot! Men det vore ändå kul bara för att reta Madridfansen.
elbraco
2011-02-28 16:31
Antar att du är ironisk?

Härligt att Alves är så positiv!
Barcelona Messidinho_10
2011-02-28 16:29
Det sägs att Ramos påväg att lämna Real, kan han vara någo för oss, hur ser hans kontrakt ut någon som har koll?
Barcelona Heywood Jablome - Sal del banquillo
2011-02-28 16:17
el Flaco. Skönt med Alves. När man ser honom spela så är det svårt att tänka sig honom i en annan klubb.

Skönt också hur Sport.es visade siffror på att Mourinhos konspiration om att förbundet gynnar Barcelona med kalandern bara är ett rop på hjälp. Mourinho griper efter halmstrån just nu.
Barcelona .Sami.
2011-02-28 16:10
el Flaco
Bra nyheter! Men synd att det ska ta sån jävla tid bara. Ja antar Barca har fullt upp.
Barcelona Pep the King
2011-02-28 16:08
Trippeln
Läste det på Arsenals forum.
Barcelona teddycule
Det är inte säkert att han missar returen men han utgick däremot skadad igår mot birmingham och det är ännu osäkert hur allvarligt det är!
Barcelona teddycule
Det är inte säkert att han missar returen men han utgick däremot skadad igår mot birmingham och det är ännu osäkert hur allvarligt det är!
Barcelona Trippeln
1Barca1

MODERATER! Spärra idioten ovan ,ursäkta språket men drägget har gjort hela forumet förbannat!
Barcelona Trippeln
2011-02-28 16:06
Pep the King

Är det säkert !
Barcelona el Flaco - "Leave the gun, take the cannoli"
2011-02-28 15:58
Dani Alves kommenterade idag under presskonferensen situationen om hans kontraktsförlängning och sade att han inte föreställer sig spela för någon annan klubb än Barça. Brassen själv verkar vara optimistiskt att det hela kommer lösa sig och sa även att det är hans "dröm och önskan" att få fortsätta i Barcelona.

Han sa även att förhandlingarna handlar inte endast om ekonomiska faktorer och att han hoppas att man kommer till en överenskommelse så fort som möjligt för att slippa tänka på det.

Det känns lite märkligt att både Alves och Rosell hela tiden uttrycker sin optimism att brassen ska förlänga med klubben, trots att förhandlingarna har lagts på is. Om styrelsen har gjort det klart att man inte tänker förbättra kontraktserbjudandet och Alves säger att han vill stanna, varför kommer man inte helt enkelt överens?

Hur som helst är jag relativt övertygad om att Dani Alves kommer förlänga. För några månader sen kunde man läsa att han hade bjudit in sina svärföräldrar till Barcelona för att bekanta sig till hemmet som han och hans fru bor i. Han verkar trivas både på och utanför planen i Katalonien och sett ur klubbens perspektiv är Alves roll ute på kanten oerhört viktigt för vårt spel.
Barcelona Cataloniaboy
2011-02-28 15:56
Barcelonistas
Vilken formsvacka?
Barcelonistas
2011-02-28 15:55
Pep the King

Nej knappast härligt att han åkt på en skada, ( jag hoppas inga spelare skadar sig, inte ens från mierda)

Men det är bra för våran del att han missar, men tråkigt med dessa skador.
Barcelona Cataloniaboy
2011-02-28 15:53
Xavi och Jeffrén var tillbaka i träning med resten av laget idag, medans Puyol och Valdés fortsatte med att återhämta sig från sina skador. Från B-laget var Miño och Nolito med.
Men varför bär vi Qatar Foundation på tröjorna redan nu. Det var ju nästa säsong Unicef skulle försvinna. Eller? Hursomhelst blir man tårögd när man ser det där hemska namnet på tröjorna.
Barcelona Pep the King
2011-02-28 15:53
Van Persie är skadad och missar returen. Härligt!!
Barcelonistas
2011-02-28 15:46
Fan va man börjar bli taggad för returen på camp nou nu! Känns som 2-1 vinsten mot bilbao var verkligen vändningen på den formsvacka vi hade.

Matchen mot mallorca imponerade vi stort, att vara så överlägset på bortaplan mot ett bra lag som malis är starkt!
PedroRodriguez
2011-02-28 14:43
Remuntada

Världsklass. Han sprintar förbi försvararen med två touch och lägger in den distinkt ner i hörnet. Det var en tidpunkt då han petade Zlatan. Vi får hoppas att den formen återkommer snart.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-02-28 14:36
Hunting Bears

Kör säkert med proxys osv.

Haha, vem fan försöker jag lura, han vet knappast vad det är ens..f.ö hade min 6 åriga kusin hade gjort sidan bättre..
IP-spärr så är problemet löst.
Hunting Bears
2011-02-28 14:31
IP-spärra bara drägget istället. Annars kommer han ju tillbaka.
Barcelona Trippeln
2011-02-28 14:28
1Barca1

Du börjar göra mig riktigt jävla förbannad på din pissiga sketna sida! Varje gång du blir spärrad så gör du nytt konto och lägger ut den.

Idiot.
Barcelona 1Barca1
2011-02-28 14:25
http://www.fotbollprogram.com/apps/videos/videos/show/12791994-mallorca-0-3-barcelona

Mycket tuff match mot Valencia!
elbraco
2011-02-28 14:09
Varför har inte ET släppts än?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-28 14:07
L.A.M

Det var Cruyff som ville ha Guardiola, så vi får tacka honom. Usch, tänk att ha Mourinho i sitt lag.
elbraco
2011-02-28 14:06
För att Bojan ska bli bra tror jag han behöver ha en riktig svacka. Just nu sätter han en såg stor press på sig själv och därför kan han inte prestera. Får han lite speltid och ser andra talanger gå förbi honom kanske han inser att han inte behöver vara nästa David Villa, och sänker därför ribban för sig själv.
Om två-tre år kommer Bojan vara en bra striker, har inga som helst tvivel om det.

Dessutom tycker jag Bojan används fel. Han ska vara en kontringsspelare! Just nu är han ute och surrar överallt på plan när han spelar. hans snabbhet slår de flesta backar, slå lite genomskärare på Bojan så kommer hans målskörd öka markant!
Barcelona Remuntada!
2011-02-28 14:06
Snacka om att man saknar den tiden...
Barcelona Trippeln
2011-02-28 14:05
test
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-28 14:02
Man kan ju säga att det var tur att vi inte fick portugisen den där sommaren 08 när vi var på väg attvärva honom. Vet inte vem men det var väl någon som föreslog att vi skulle ta Pep istället? Ingen kan ju knappast ångra det valet.
Barcelona Rambla~
2011-02-28 13:54
L.A.M Nr 10

Mourinho är sån, han passar på att kritisera spelschema, domare och vad som helst när det inte går hans väg. Inför el clasico fick hans lag en extra vilodag. Det nämner han inte nu precis eller hur? Han tar inte upp domartabbar som gett hans lag fördelar som tex mot Valenica och Villarreal. Det är alltid han som är offret, utmålar sig själv alltid som någon slags martyr som alla är emot. En feg stackare är vad han är.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-28 13:44
Haha, läste precis kommentarenrna från Deportivo-Real där Mourninho än en gång skämde ut sig. Att han säger att La Coruna-laget spelar defensivt är ju pinsamt i sig då det är han självs favorittaktik, och då har ändå han tränat tre storlag medan Deportivo bara är ett mittenlag i La Liga. Sedan fattar jag inte varför han ska skylla på att de spelar på lördagar, vad är det för ursäkt? Det kan kanske vara lite jobbigt att spela efter rivalerna, men våran match slutade ändå precis när deras började så jag vet inte om spelarna han bli informerade. Sätt alla Real Madrids matcher på söndagar så kanske de vinner ligan, eller?
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-28 13:37
Hetfield

Jag tror knappast Cavani skulle få plats i startelvan heller, och det skulle han nog kräva.

Angående Sanchez så skulle enda sättet att på något sätt få honom att bli en startspelare att låta honom först vara första reserv, då man trots allt får ganska mycket speltid, och sedan efter ett par år ta över Villas position som vänsteranfallare. Men jag är ändå emot att han kommer då han stoppar upp Bojans chans att bli startspelare, och han gör det också svårare för Deulofeu att i framtiden slå sig in i A-laget.
Annons: