/spanien/barcelona/forum/12890.aspx/spanien/barcelona/forum/12890.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Frodo
2011-02-27 11:44
Hetfield- Megan Fox is a dude

Jag håller med om att Montoya inte är material för startelvan. Tyckte bara det var kul att ännu en produkt fick chansen. Med tanke på att han tillhört klubben i ca 12 år så var det säkert ett väldigt stort ögonblick för honom. Vill det sig riktigt väl för honom kanske han kan bli en duglig backup i framtiden.
Barcelona fcbarcelonaa
2011-02-27 11:39
kan någon skicka någon bra sida där man kan köpa Barcelona grejer. Ex Matchtröjor mm ...
elbraco
2011-02-27 11:38
Abbe.

Hahaha fan vilken video :P Messi är envis alltså
Barcelona perdixbird
2011-02-27 11:38
Någon som vet något nytt om Puyols skada?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-27 11:36
Inte föratt vara en partypooper, men jag tror inte att Montoya har en framtid i Barcelona. Jag har inte sett så ruskigt många matcher, men av de jag har sett så skulle jag aldrig kunna se honom ersätta Alves.

Barcelonas melodi de senaste åren har varit att hämta in ytterbackar, jag ser inte varför man ska rubba det. Det finns väl egentligen två saker som La Masia inte kan producera och det är ytterbackar och strikers av världsklass.
Atlético addeh
2011-02-27 11:26
1.70

Vilket rykte, kul för Wendt. Han gjorde bra matcher mot oss i gruppspelet så att han lämnar för en större klubb i sommar känns mer än troligt. Om han är något för Barça låter jag vara osagt men det är riktigt kul hur som helst, speciellt då han kommer från mina trakter.
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-27 11:21
Abbe

Ja precis. De skrev att det kunde bli lite av en ny "Afellayvärvning". Tycker också det hade varit kul :) Kan tänka mig att Wendt med glädje hade varit backup åt Abidal
Barcelona Abbe.
2011-02-27 11:19
1.70-ligan.

Han sitter på ett utgående kontrakt, han har mött Barça den här säsongen och vi behöver eventuellt en ny vänsterback. Rätt "logiskt" att ryktet dyker upp, kul var det också :-).
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-27 11:15
Haha vad säger ni om det här? Oscar Wendt till Barca
Barcelona Abbe.
2011-02-27 10:48
Så här såg det alltså ut när Pep frågade om Messi ville bli utbytt.
Barcelona Frodo
2011-02-27 09:46
Något som inte har nämnts tillräckligt mycket är Montoyas debut. Även om han bara spelade ca 7 minuter betyder det säkert oerhört mycket för honom. Han kom till klubben när han var 8 år och det här är hans 12:e säsong i Barcelona.
Barcelona Sempre Culé
2011-02-27 05:30
Det är givetvis bättre med sju än med fem. Men betänk den avslappningseffekt som ofta inställer sig när man leder stort. Det är kanske Madrid vi skall tacka för att vi gjorde en bra liga i fjol. Utan dem tror jag inte vi hade tagit så många poäng... Jag vet att detta är Pepsnack, men jag tror det är så.

Visca!
Barcelona Barca4eva
2011-02-27 01:00
Qanii

Håller med, asgrymt med 7 poäng men detta är långt ifrån över.

Skönt att flera nyckelspelare är tillbaka mot Valencia.
Barcelona Qanii
2011-02-27 00:57
Visst är det härligt med 7 poängs ledning men det är långt ifrån klart! Sluta skrika ut saker som "champione" eller dylika saker. Vi har flera matcher kvar som ska spelas av och det kommer komma tuffa borta matcher som Sevilla, villarreall och valenciaa nu i veckan osv.
Barcelona Trippeln
2011-02-27 00:55
Börjar ljusna nu, Xavi tillbaka samt Alves mot Valencia.
Barcelona Barca4eva
2011-02-27 00:49
Fyfan vad härligt med 7poängs ledning igen.
Barcelona Barcadinho.
2011-02-27 00:48
Vi har tre svåra borta matcher innan el Clasico. Det är mot Valencia, Sevilla och Villarreal. Det är ytterst skönt att ha 7 poäng försprång inför den här perioden.

Real har Racing, Atletico samt Bilbao på bortaplan innan den stora matchen.

Jag hoppas verkligen att vi kommer till el Clasico med minst 3 poäng mer. På så sätt kommer inte real kunna köra om oss efter mötet emellan.
Real har ett svårare program efter mötet mot oss.

Lite tråkigt att vi fansen inte får lite tydligare besked om alla våra skadade spelare. Det kommer inte ut bra information från klubbens sida. Det är kanske med flit. Något diagnos borde spelarna få. Skönt att Alves är tillbaka.

Sen hoppas jag att Villarreal fixar Leverkusen i EL. Flera matcher för dem innebär mer slitage. Jag hoppas också att de går vidare eftersom jag vill att det ska gå bra för dem i EL.

Säg vad man vill om real - de gör att ligan är mer spännande för vår del.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-02-27 00:47
100% AntiMadridista
Eh låt han tycka vad han vill , men det är jävligt roligt och se när han skämmer ut sig.

Nu har Messt gått om Ronaldo i Marcas räkning också i skytteligan.
Barcelona Éluc
2011-02-27 00:42
Andreas

Att argumentera med idioter är inte min grej. Försvarar inte honom överhuvudtaget utan tycker att vi borde statuera ett exempel på hur en supporterkultur ska bete sig.
AndreD
2011-02-27 00:41
Förlåt för mitt lilla utbrott på "Pedro Leon". Den människan har gått mig på nerverna. Kommer inte hända igen.
Barcelona 100% AntiMadridista
2011-02-27 00:39
men kolla va han skriver. Det är klart man irriterar sig på honom. Killen påstår att Barca vinner matcher och titlar tck vare domarna.
Det var bara EN madrid fan som sa till honom att han får sluta skriva skit för han skämmer ut alla Madrid fans i Sverige. Vi har gjort nästan dubbelt så många mål som Madrid o Pedro Leon påstår att det är domarna som hjälper oss.
Barcelona Oha789
2011-02-27 00:39
Visca_Barca

Xavi är tydligen helt frisk och känner sig perfekt igen. Guardiola ville inte riskera honnom underhelgen men till Valencia är han garanterad frisk..

Angående puyol trännade han för första gången igår på gräset och det betyder väldigt possetivt, Han ska tydligen tränna ensam imorn på gräset också. Sedan blir det med de övriga i truppen och blir därmet spel klar till Arsenal matchen. Väldigt osäkert om Pep vill riskera honnom i Valencia matchen..

Jeffren är däremot tillbax med de övriga på träningen igen..
Valdez trännade tillsammans med Xavi ensama utanför gräset.
Barcelona NoGo™
2011-02-27 00:38
Vilken underbar fotbollsdag det blev! Först vann Barça B sen slog Dortmund Bayern, 3-0 på Mallis sen avrundas det hela med att Real tappade poäng. Underbart! Nu kan man sova gott! :D
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-02-27 00:38
Éluc

Han förtjänar det med råge, försvara vem du vill men inte den pajasen.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-27 00:37
Är det inte dags för RED att börja rensa lite? 90 % av det som skrivs här handlar om person X i puertan och vad som skrivs där.

Hur det är intressant eller relevant för oss andra är beyond me.
Barcelonistas
Mou < pep

ja men herregud av hans inlägg att bedöma verkar killen ej frisk.
Barcelona Éluc
"Kommer inte in här för att provocera men...

Missfoster, hjärnskadad, mobbad osv. Börjar ni inte gå lite för långt? Det hade varit skillnad om han hade skrivit i ert forum men nu gör han inte det. Fira istället att ni ligger 7 p före nu och snacka inte skit om folk."

Tyvärr finns det dåliga vinnare på båda sidor. Trist men ack så sant.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
Grabbar det är en vanlig dag på jobbet för Pedro LEon. Han sa ju för ett tag sen att lilla Higuain var bland topp 10 av de bästa avslutarna, nu pratar vi om en kille som missar öppet mål ungefär en gång i månaden.
Barcelonistas
2011-02-27 00:36
haha kolla nu säger han att vi fuskat oss våra cl titlar hahaha.

saknar ord och beskriva den varelsen,
Barcelona Sam
2011-02-27 00:36
Håller med Mourinho > Guardiola.

Bra sagt. Låg nivå här nu..
Annons: