/spanien/barcelona/forum/12889.aspx/spanien/barcelona/forum/12889.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2011-02-27 00:28
Det är viktigt att matcha in Puyol när han kommer tillbaka från skadan då han kommer få spela en viktig roll i returen mot Arsenal. Dock ska man skynda långsamt med hans skada, vilket man inte verkar ha gjort den senaste tiden gällande Puyi samt Jeffren.
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-27 00:25
Blaugrana,

Puyol också? :) Frågan är dock vilken form han har..mot Sevilla lär väl båda vara med iaf!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-02-27 00:24
Diskutera aldrig med idioter, de kommer ta er till deras nivå och slå er med erfarenhet!
Barcelona 100% AntiMadridista
2011-02-27 00:24
Man skulle kunna tro att Pedro Leon är Mourinho själv. Killen har räknat upp alla tillfällen domaren har dömt till fördel för Barca, men jag skulle vilja sa hur många ggr domaren har dömt till Madrids fördel....Jag tror att det är Mourinho som använder sog av Google translate :)
Canaletes
2011-02-27 00:21
Alltså jag är så glad just nu så ni inte fattar!!! :D Hoppas ni är det med Barca-bröder
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-02-27 00:20
Pedro Leon har VERKLIGEN inte alla hästar hemma, inte alla indianer i kanoten, inte alla dubbar i däcken..

Jag lider med grabben.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-02-27 00:20
Vågar fan inte gå in i puertan då risken att man blir mentalt ostabil pga deras inkompetens är för hög..
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-02-27 00:19
*Skyndar mig med chipspåsen, tack för tipset!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-02-27 00:17
AHAHHAAH snälla ta en titt på Puertan och Pedro Leon , inte ens två och en halv män är så där roligt.
2011-02-27 00:16
HAHAHA ni måste gå till Puertan och läsa va Pedro Leon skriver om varför Barca vann förra året HAHAHA...vilken pajas altså!
Barcelonistas
älskabarcelona

ehh strunt i vad den pajasen skriver då han inte vet ett skit om fotboll. Hur kan ni ens ta den clownen på alvar? När han tycker att vi/ Barcelona förstör fotbollen, när vi har tagit den till en helt annan nivå.

Han anklagar Barcelona för fusk bara för vi hade lite tur med domslut mot chelsea på bridge. Men han ignorerar det faktum att abidal blev utvisad pågrund av en filmning av anelka, är inte det fusk? elr den solklara straff som vi borde haft på camp nou mot chelsea där bosingwa drar ner henry i straffområdet ( jag räknar med att vi suttit straffen 1-0 där och vi hade haft ett jävligt bra utgångsläge inför returen.

men låt han vara killen blev mobbad i skolan,
Barcelona Blaugrana91
1.70-ligan.

Xavi och Puyol ska ju kunna vara klara för spel till Valencia! :)
Barcelona Mrfaariis
2011-02-27 00:15
Bästa lördagen på riktigt längee fyfan !!!!!!
elbraco
2011-02-27 00:14
Själv bryr jag mig inte om ifall Real borde ha haft 10 straffar med sig för det spelar ingen roll nu. Satan vad skönt med detta inför Valencia-matchen!
2011-02-27 00:13
Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo

Jag menar inte så, vore den solklar hade jag velat att det blev straff, rätt ska vara rätt.

Vad du tycker är en sak, de protestera inte så vilt det är för att de inte var solklar. Domaren var nära händelsen dessutom.

Därimot så borde ni ha fått en frispark strax utanför för handboll när depor spelaren täckte skott.
Barcelona Dani Alves=The King
2011-02-27 00:13
Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo //

Såg inte den situationen men en hand är inte alltid frispark/straff de beror på om handen är i rörelse och om de hjälper personen i fråga. dåligt att överhuvudtaget förlita sig på en straff så sent in i matchen, ni har fått rätt så många straffar ändå.

Såg bara adebayors avslut och den va jävligt tanig hade han haft lite kraft på den bollen så hade den gått in. Eftersom den kom på målvaktens rygg/ huvud mer kraft och den hade gått in men självklart så hade ni en del oflyt...
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-27 00:12
Nyckeln till ligatiteln är 9 poäng i matcherna nu före Arsenalmatchen. Då har vi två riktigt svåra bortmatcher mot Valencia och mot Sevilla. tar man full pott där och sedan ytterligare tre hemma mot Zaragosa så ser det ljust ut - det är inte klart, men det ser ljust ut.

Om man ska hitta något att klaga på en kväll som denna så äre att skadorna kommer väldigt olägligt. Det hade varit guld att ha med Valdes, Puyol och Xavi i de stormatcher som komma skall. Våre reserver visade idag att de håller god klass, men det går inte att komma ifrån att det är ett oerhört avbräck nära våre "tre kaptener" inte finns på plan. Så på så vis hade jag gärna mött Valencia och Sevilla senare i vår. Men man kan inte få allt och det känns väl dumt att klaga ikväll? :)
2011-02-27 00:11
Frodo

Helt rätt, vi kan inte ta ut liga titeln på förhand med spelschemat vi har kvar. Men samtidigt så blir man mindre orolig när man gång på gång ser hur mediokra deras sätt att spela på. De må ha stor spelare,stor tränare men uppför sig som ett mitten lag.

Visst kan andra lagen chocka,skrälla men seriöst de har inte lyckats bryta ifrån sig Capellos kontring fotboll, den dagen de börjar dominera sina matcher och få ut varje potential ur spelarna är den dagen jag blir orolig.

JonasH
Ja säger ju det, får de inte som de vill så börjar de filma och försöka vinna matchen via fast situation. Mou touch på det hela, detta är inte italien eller england, kan du inte spela dig till vinst så kan du glömma en titel.

Nu väntar vi en av säsongens svåraste match, Valencia står för motståndet och de har tappat några stor spelare, ersatt de med spelare som har mindre talang men mer hjärta.

Väntar mig ett krig på Valencias hemmaplan.

Väl mött Valencia
Atlético addeh
2011-02-27 00:11
Det är onödigt att ta ut någonting i förskott då många matcher återstår, men likväl som vi har flera tuffa bortamatcher har Madrid också det. Villarreal, Valencia, Athletic, Sevilla & Atlético borta är inga poäng man bara åker och hämtar. Real verkar ju dock ha som mest problem med bottengängen.

Att Madrid tar full pott i återstående matcher finns just nu inte på min radar.
Barcelona Blaugrana91
2011-02-27 00:10
Haha, Real är så dåliga!
Vart är det där Realfanet som var härinne tidigare i veckan och skröt om att Real skulle krossa Deportivo? Haha ja det såg vi ju....

Pinsamt att Realfansen skyller sin förlust på Barcelona och Rosell, är det vårt fel att real suger? Nja tror inte det...Kanske dags att handla lite? :)
2011-02-27 00:10
Om deras tränare alltid skyller på domaren så fort de tappar poäng så är det klart att fansen också gör det :)
Mourinho skyller på domarna, journalisterna och de som har gjort spelschema. Ikväll kommer han att skylla på vädret :)
Barcelona älskabarcelona
2011-02-27 00:08
Diar Iniesta Shekha
Enligt mig är han den dummaste som existerar på svenskafans . Jag är sååååå trött på den killen som verkligen inte har något liv !!!
Barcelonistas
Diar Iniesta Shekha

Killen har haft sitt huvud i en toa, uppenbart att han inte mår bra. Han vet själv att han skriver massa BS.

Francopoli dooe? dom 5 cl titlar som dom fick serverade på ett silverfat!
AndreD
Såg precis att R*al tappade poäng. SÅ JÄVLA HÄRLIGT. Nu sover man jävligt gööött
elbraco
2011-02-27 00:07
Så fort Real spelar lika/förlorar så kommer anklagelserna om att Barca fuskar :) lika roligt varje gång.

Benzema och Di Maria är för övrigt världens bästa spelare.
Real Madrid Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo
2011-02-27 00:07
Barcelonistas

Jag tar inte en diskussion med dig för att du kommer med konstiga argument och verkligen är mer en madrid hatare än en barca älskare. Jag brukar läsa dina inlägg och dom är oftast pinsamma. PMa mig om du vill ha en disskussion.

Ride_The...

Jag tyckte att det var straff och att han inte höll den inne mot kroppen så mycket. Menmen, jag är Real fan och vill ha straff, du/ni är barcafans och vill inte ha straff.
Barcelona Abbe.
2011-02-27 00:06
Diar Iniesta Shekha

Frågan är om det är den där lille krabaten som sitter och skickar PM till mig nu. Störande är det i alla fall.
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-27 00:05
Vilken kväll! =) 7 puntos (nåja 8 t.o.m)
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-02-27 00:05
"Namn: Pedro León · Quinta del Buitre · Yé-yé
Sänt: 2011-02-26 23:59 Ändra Spelet såg riktigt bra ut. Att våra lägen tar på stolpen är otur. Att domaren är skit beror på Rosells skickliga fusk.

Var lugna. Världen kommer upptäcka Barcelonas fusk för eller senare. Det är så uppenbart vad de håller på med och de kommer att bli avslöjade. Kanske om en månad, kanske om ett år. 10 år kanske. Vem vet? Det kommer för eller senare, tro mig. Jag skämtar inte. Calciopoli existerar i Spanien med! "

HAHAHHAHAHAHAHA JAG SKRATTA SÅ MYCKET ATT JAG RAMLA AV STOLEN. PEDRO LEON ÄR JU FUCKING AMAZING
Barcelona JonasH
2011-02-27 00:04
Ride_The_Big_One(6)

Så rätt så! Real dominerar egentligen inte matchen på något större sätt de första 60 minutrarna, men sen blir dom riktigt desperata och det är bara patetiskt att se hur Ronaldo framförallt alltid, match efter match, vädjar till domaren om straffar och räknar hur många gånger han blir fälld osv för att få röda kort med sig.. Nu plockar vi Valencia!
Annons: