/spanien/barcelona/forum/12874.aspx/spanien/barcelona/forum/12874.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona .Sami.
2011-03-01 15:10
El Kaiser de Michoacán
Ja det säger allt. Riktig jävla ful spelare.
Barcelona Rambla~
2011-03-01 15:08
Juventus har inte ens råd att köpa Aquilani och ännu mindre Mascherano. Ännu mindre efter de senaste uppgifterna om deras ekonomiska förlust.

När det gäller Bojan till Liverpool är det bara ignorera ryktet. Det kommer från en av webbens värsta dyngspridare, siten Caughtoffside. Den där Steveen Constable är ökänd vid det här laget.

100% Fake > Liverpool will try to sign Bojan on a season-long loan that would include a buy option [by steven constable for caughtoffside]
Barcelona Abbe.
2011-03-01 14:56
Med tanke på att Navarro har fått en del skit efter sitt pinsamma agerande igår så hoppas jag han ligger lite lågt med sitt fulspel den kommande tiden.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-03-01 14:55
Sami//

Den tanken har slagit mig också. Navarro har inte alla hästar hemma vilket incidenten mot Inter visar (se länk).
Barcelona Blaugrana91
2011-03-01 14:53
Varför vill folk sälja Mascherano? Han verkar ju trivas utmärkt i Barcelona och han visste när han kom att han inte skulle få överflödigt med speltid, han kom till Barcelona för att han ville vinna titlar, så varför skulle han plötsligt gå til Juventus? För att få speltid? Hade han varit ute efter speltid hade han aldrig lämnat Liverpool.
Barcelona .Sami.
2011-03-01 14:51
Någon mer än mig som är rädd att Navarro kommer skada Messi. Finns ingen äckligare fulare spelare än Navarro. Titta bara på klippet. Det säger allt.
Thiago Alcantara - Futuro Número #4
2011-03-01 14:45
elbraco

Får vi ett bud på 250 miljoner för Mascherano måste vi ju säga okej. Han är en bra truppspelare men behövs de egentligen en så bra spelare som han på bänken. Han får ju knappt spela ändå. Satsa på Keita och Romeu inför nästa säsong som backup till Busquets.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-03-01 14:43
el Flaco//

Fantastiskt klipp med Montoya! Gracias!
elbraco
2011-03-01 14:41
Hur mycket köptes Masken in för? Tycker absolut inte han är värd att sälja för mindre än inköpspriset, det vore typiskt för Barcelona. Är han själv nöjd så - keep him!

Efter vad el Flaco skrev hoppas jag att Montoya får fler chanser snart :)
Thiago Alcantara - Futuro Número #4
2011-03-01 14:40
wtf. Pep är skadad
Barcelona Abbe.
2011-03-01 14:34
el Flaco

Var du tvungen att länka inslaget med Montoya, jag sitter ju och tjuter själv nu, haha.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-03-01 14:33
L.A.M

Precis, Perez värvningsfilosofi: Betala 25 % mer än vad spelaren är värd så vinner vi titlar. Hämta in den drygaste tränaren i världen så vinner vi trippeln!
Simpel logik.

Hunting Bears

Hehe, enligt marängerna så är han nästa Redondo, de överskattar.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-03-01 14:31
Hetfield

Ja, så klart. Fast så länge de kostar ganska mycket så är det väl ett bra köp?
Hunting Bears
2011-03-01 14:29
Gago överskattad? Let's not go nuts.
2011-03-01 14:27
Mojito

Jaha, då håller jag med dig :P

L.A.M

Madrid har ju en tendens att värva överskattade och mediokra mittfältare, t.ex: Lass, Gago (hehe), Di Maria, Khedira osv.

Innan en maräng kommer hit och skyddar de, så kom ihåg: I don't give a s*it.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-03-01 14:21
Hetfield

Nej, du missuppfattade...:-p

Jag svarade på ett inlägg där det stod att Barca ar intresserade av Morata.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-03-01 14:20
Öh, varför skulle Sissoko gå till Real Madrid? Av det jag har sett av honom är han en ganska medioker spelare, men då ska det sägas att jag inte så ofta kollar på Juventus. Sen har Real också överbefolkat på mitten, så det skulle ju inte vara den smartaste värvningen.
Barcelona el Flaco - "Leave the gun, take the cannoli"
2011-03-01 14:19
På tal om Montoya återvänder både han och Thiago till Barça B's match mot Córdoba ikväll kl. 20. Även Ilie är tillbaka från sin avstängning. Oriol Romeu, Carmona, Rafinha och Víctor Vázquez är fortfarande borta pga skador och även Espinosa missar mötet efter att ha dragit på sig en muskelskada i sin debut. Dessutom är Nolito avstängd.
2011-03-01 14:16
el Flaco

Montoya blev helt plötsligt en spelare som jag ska hålla koll på.

Hunting Bears

Beror på vad Liverpool kräver för pris, Marotta har sagt att om priset är för högt så skickar de tillbaka Aquilani.

Hursomhelst, vi kan nog hoppas på 20-25 miljoner för Mascherano.
Barcelona el Flaco - "Leave the gun, take the cannoli"
2011-03-01 14:12
Rekommenderar starkt det här reportage som Quim Domenech från Punto Pelota gjorde om Martín Montoya som debuterade med A-laget mot Mallorca. Han berättade att när han skulle hoppa in istället för Adriano sade Pep till honom att vara lugn och att spela som han gör i Barça B. Senare under flygresan hem bad han sina lagkamrater att signera hans tröja. Leo Messi skrev "Grattis till debuten" och även datumet som Montoya debuterade.

Det mest känslaladdade ögonblicket under intervjun uppstod dock när Montoya började prata om sin mamma, som gick bort för tre år sedan. Den unge högerbacken kunde inte hålla tillbaks tårarna.

Montoyas far sade att det inte fanns en stor risk att hans son skulle få hybris eller storhetsvansinne över att ha fått spela med A-laget eftersom han kommer från en familj där fadern vaknar kvart i sex på morgonen varje dag för att gå till jobbet. Montoya var själv inne på att det som gäller nu är att prestera för B-laget för att få fler chanser att ta klivet upp.
Hunting Bears
2011-03-01 14:12
Hetfield

Läste så sent som för ett par dagar sedan att Juventus planerar att köpa loss Aquilani.
2011-03-01 14:08
Mojito

Du har missuppfattat grejen. Mascherano ---> Juventus
Sissoko--> Real Madrid.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-03-01 14:07
El Soap

Även om jag tar väldigt lätt på rykten så tror jag att just Hamsik skulle vara den perfekta ersättaren till Keita.
Okej, han kanske inte är lika bra defensivt, men han är en tvåvägsspelare med känsla för både boll och löpningar, och presspelet vet vi som följt Napoli att han klarar galant.

Att Barca skulle värva från Real är bara löjligt.
Det är garanterat spelarnas agenter som sett till att mata media med dessa rubriker i ett försök att sätta press på Real i kontraktsförhandlingarna.
Ungefär samma som Alves och City.
2011-03-01 14:05
Jag hoppas att Fabregas hinner återhämta sig, han är otroligt viktig för Arsenal. Nu är Walcott väldigt medioker, så det spelar ingen roll om han spelar, men synd att Van Persie inte klarar sig.

Jag sa det för flera månader sen och säger det igen, Mascherano kommer att försvinna. Jag har redan tippat på Juventus och jag håller på det, speciellt med tanke på att Aquilani lär återvända till Liverpool.
elbraco
2011-03-01 14:05
Både AS och Marca skriver idag att Liverpool är intresserade av Bojan. Redan förra säsongen ville man ha honom som byte i Marscheranoaffären.
AS skriver även att Juve ska lägga ett bud på 17 milj. euro på Marscherano då de kommer förlora Sissoko till Real i sommar. Vadfan ska Real med Sissoko till?
Barcelona .Sami.
2011-03-01 14:04
Van Persie missar returen. Han är för fan värre än Robben.
Barcelona Sam
2011-03-01 13:53
Låt han ligga på en madrass framför bänken så han fortfarande kan ge direktiv.
Barcelona El Soap
2011-03-01 13:51
Nu skrivs det om väldigt många spelare till Barcelona, iaf enligt AB... Senast är det Morata (Real) och Hamsik (Napoli) som vi är intresserade av.
Barcelona Maykii
2011-03-01 13:51
FaderMessi

du hittar cd key i själva installationsmappen, öppna den sen ser du en crack mapp, där ska den vara. Om du inte hittar, gå in i mitt länktips där förklara de bättre.
Barcelona Heywood Jablome - Sal del banquillo
2011-03-01 13:40
Guardiola har ryggont och kommer förmodligen inte att resa med laget till Valencia. Tito tar hans plats i presskonferensen.

Om det är någon som behöver vila så är det väl Pep Guardiola? Han har redan börjat hår och tappar vikt. Nu har han ryggont.

Nej, bättre att han vilar.
Annons: