/spanien/barcelona/forum/12871.aspx/spanien/barcelona/forum/12871.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Higuain, Remontada El Pipita - "Hombre"
2011-03-14 23:49
.Sami.

Eftersom Real Madrid inte kommit med dettaa förtal mot FC Barcelona så har Barca inga juridiska grunder att stämma Real Madrid på.
Barcelona Blaugrana91
2011-03-14 23:48
.Sami.

Nej det lär nog inte gå, jag sa det mer för att jag ville ;)
2011-03-14 23:48
Blaugrana91

Jag vet inte om du missade det, men jag förklarade för dig längre ner hur det stod till. Väntar du på dementi från klubben eller?

En radiokanal har satt igång dessa rykten och dem bör tas med nypa salt.

Real Madrid är en klubb som strävar efter att respkterar sporten och sina motståndare, att dem går ut med sånt skit strider mot deras egna värderingar.

Tråkigt att ni har tagit åt er allt skit, måste kännas tungt att att många tror att Barca dopar sina spelare.

Sen undrar varför ni tror att Real Madrid skulle göra något sådant, dem vinner ingenting på det. Visar det sig att dem anklagat Barca på felaktiga grunder så skämmer dem bara ut sig själva och förstör sitt rykte.
Barcelona .Sami.
2011-03-14 23:47
Kan Barcelona stämma Real madrid?
Barcelona Pep the King
2011-03-14 23:45
Real madrid vilken smuts klubb.
Barcelona Blaugrana91
2011-03-14 23:42
Barcelonistas

Jag är inte den som brukar hata andra lag (Har alltid ogillat Real, men inte så här mycket som nu), att en respekterad klubb som Real (Nåja?) anklagar sina konkurrenter för något sånt här är skandal...
Ja jag hoppas verkligen Lyon slår ut dem! Vore verkligen rätt åt dem!

AndreD

Bra att du visade upp citatet från radiokanalen! Som sagt Real ligger bakom detta, hoppas Barcelona och Valencia stämmer Real istället för radiokanalen som pratades om först.

Att Real inte ens gått ut och dementerat det hela gör ju det hela ännu mer tydligt också...

Förresten har väl Real blivit anklagade för dopning och dessutom kopplats ihop med denna läkare Fuentes...Så som sagt jag tycker inte att dem ska uttala sig alltför mycket...
Barcelona Frodo
2011-03-14 23:41
AndreD

Det är tydligt att det var skithögarna från Madrid som låg bakom anklagelserna. Det är vanligt att de planterar skandaler i medier för att förstöra för andra klubbar. Det är så de jobbar.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-03-14 23:41
Barcelonistas
Kolla inte på skiten när tjockisen sitter där bara. Enklare än så blir det inte.
Barcelonistas
2011-03-14 23:39
Omg vafan har hänt med Euro Talk? Programet man älskade helt förstörd tack vare en tjockis som sitter och rövslickar mourinho och Madrid varje jävla program. Och hans BS om Barcelona...

Underbart att hans Arsenal åkte ut ur FA cupen, och Champions. ( Har ingen emot Arsenal men den där gubben går mig på nerverna.
Barcelona Derrobarca_MADRID CABRON, SALUD AL CAMPEON!
2011-03-14 23:35
Mourinho=mediehora istället för fotbollstränare.
Barcelonistas
2011-03-14 23:33
AndreD

Påminner mig lite om Inter - Barcelona där domaren som dömer matchen faktiskt på riktigt är ett interfan och har för ett antal årsen haft en verksamhet med Mourinho.

Mycket gick fel i milano, militos offside, samt kapningen på alves är solklar. Tom Andy Gray som inte direkt är förtjust i Barca sa att den var solklar.
Barcelonistas
2011-03-14 23:28
Blaugrana91

Hoppas verkligen på att Lyon tvålar ditt pest laget på onsdag. Jag önskar det laget och deras supportrar all olycka i världen.

AndreD

Perez lasa fick säkerligen en fett blowjob av henne, efter att han gjorde sitt jobb i matchen igår....
AndreD
2011-03-14 23:26
"The girlfriend of Spanish referee Perez Lasa, who yesterday led Sevilla-Barcelona, works for Sevilla."

Jaja! Där har vi orsaken till "domarskandalen" igår...

Och här har vi lite annat:

"Madrid radio station Cope apologizes for saying Barcelona works with dubious doctors and points at Real Madrid as their source. [cope]"

Vad säger du nu cbvá?
Barcelonistas
2011-03-14 23:22
Trippeln

Messi hade känningar efter matchen mot sevilla. Men det ska inte vara några problem för messi att spela mot getafe på lördag.

Pedro däremot är det stort frågetecken inför getafe.
Barcelona Trippeln
2011-03-14 23:13
Någon som vet hur det är med Messi?
Real Madrid cbvá
2011-03-14 22:39
Andreas - V.V [Barney S]

Länktips och här: http://www.20minutos.es/noticia/633796/0/barcelona/entrenamiento/multa/
Barcelona Blaugrana91
2011-03-14 22:29
cbvá

"Sen är det lustigt att Guardiola vid två tillfällen ställde in träningen när Uefa ville göra dopningskontroller. Vilket Barca fick böta kaffepengar för. Jämfört med Ferdinand som blev avstängd i 8 månader efter missat ett dopningskontroll. "

Jaså? Som någon annan nämnde så är det inget som någon här hört talas om ....
Dessutom gjordes det en dopningskontroll på Barcas tränningsanläggning för ett par veckor sedan, så det är knappast någon man undviker...

Sen gällande Ramon Segura så har han uttalat sig kring anklagelsen från Real Madrid, föreslår att du läser El Mundo Deportivo....

Dessutom Real är väl inte rätt klubb att anklaga andra klubbar för dopning om man säger så....

Barcelona 100% AntiMadridista
2011-03-14 22:13
Efter matchen mot Sevilla så hade Madrid ledningen med MourinHOE i spetsen möte om va de ska anklaga Barca de närmaste veckorna innan El Utclasico. MourinHOE ville fortsätta anklaga Barca för att ha domarna på sin sida, men Madrid ledningen godkände inte detta, för det skulle inte funka efter Sevilla matchen då domaren gång på gång dömde till Sevillas fördel. Då kom man fram till att man kan anklaga Barca för doping för om en månad spelar Barca El Utclasico mot Madrid o när Madrid förlorar så har man nåt att skylla på..

MourinHOE ligger bakom detta. De försöker bara psyka Barca spelarna inför El Utclasico... men jag lovar att det här kommer tända till Barca spelarn 120% inför El Utclasico.
Barcelona De Goda "Erat hat gör oss starkare"
2011-03-14 21:44
Nice gest
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-03-14 21:41
Våra spelare dopade.. Det förklarar 6-2 och 5-0 :)

***Ironi***
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-03-14 21:34
"Sen är det lustigt att Guardiola vid två tillfällen ställde in träningen när Uefa ville göra dopningskontroller. Vilket Barca fick böta kaffepengar för."

Har jag missat, artikel?
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-03-14 21:31
Äh lägg av, fram med bevisen då om FCB-spelarna är dopade. För mig känns det som att varenda jävel på denna planet försöker, på något sätt, lista ut hur en klubb kan vara så bra på alla fronter.

----

Nu när Messi förmodligen missar matchen mot Getafe så lär väl Affelay få chansen från start då även Pedro missar matchen. Då har Guardiola Affelay, Bojan och Villa till sitt förfogande inför matchen. Inte så illa.
Barcelona Abbe.
2011-03-14 21:26
cbvá

Jag citerar dig: "[...] du hör ju själv hur det låter. Det är bara spekulationer"
Barcelona Figeta
2011-03-14 21:24
Nu räcker det med ironi även ifall ni ger mig ett gott skratt haha :) Jag tror grabben har fattat ;)
2011-03-14 21:23
Blaugrana91

Ja det kan vara lika mycket lögn som anklagelserna mot Barca. "en källa" brukar allt som oftast betyda "vi hittar på".
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-03-14 21:20
cbvá

Ja, hela Barcelona är dopade.
Även Bojan, undra vad dom gav han? Vekhetspiller? ..
Real Madrid cbvá
2011-03-14 21:16
Blaugrana91

"en källa från Real Madrid"

Det kan vara vad som helst, du hör ju själv hur det låter. Det är bara spekulationer.

Sen har ju Barca en tveksam läkare. Ramon Segura, Barcas nuvarande läkare var inblandad i både De Boer skandalen och Guardiola skandalen......

Och förbundet borde verkligen införa hårdare dopningskontroller, nu kolla de bara efter om spelare tagit någon drog kokain, heroin och liknande. Inte om de tagit prestationshöjande medel.

Sen är det lustigt att Guardiola vid två tillfällen ställde in träningen när Uefa ville göra dopningskontroller. Vilket Barca fick böta kaffepengar för. Jämfört med Ferdinand som blev avstängd i 8 månader efter missat ett dopningskontroll.
AndreD
2011-03-14 21:12
Hombre

De ringde till dig och sa det eller?
Barcelona Figeta
2011-03-14 21:11
Hombre

Legen....... wait for it........wait for it

Daaary!!!!
Barcelona Blaugrana91
2011-03-14 21:04

Nej nej säkert, oskyldiga Real Madrid har inget med detta att göra...

Det är ju därför radiokanalen säger att det var en källa från Real Madrid som anklagat Barcelona och Valencia för detta...
Annons: