/spanien/barcelona/forum/12844.aspx/spanien/barcelona/forum/12844.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Frodo
2011-03-05 19:38
Utöver 3 poäng hoppas jag extra mycket på Bojan ikväll. Jag blir bara nedstämd när jag ser det ledsna ansiktsuttrycket han har visat upp den här säsongen. Kom igen Bojan!

Jag tror inte på en enkel seger med tanke på hur vår startelva är formerad. Men med tanke på att Zaragoza har väldigt många spelare borta måste vi bara vinna den här matchen om vi vill vinna ligan.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-03-05 19:37
Kom igen nu, Edmilson är en legend..som Oleguer. Dålig men av nostalgiska skäl så gillar man honom.

Kom igen nu Bojan, jag håller tummarna att det släpper för honom idag.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-03-05 19:36
Jag tror självklart på en vinst, men med den här B-betonade startelvan bör vi ej vänta oss en utskåpning. Jag är glad bara vi vinner och sätter press på Real inför deras bortamöte imorgon med Racing utan Ronaldo.
Barcelona Messidinho_10
2011-03-05 19:35
Who Edmilson??
Canaletes
2011-03-05 19:34
Ni behöver inte prata illa om Edmilson...
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-03-05 19:34
Barcadinho

Hoppas som du säger att båda, i alla fall Busquets, tar sitt femte gula kort innan El Clasico. Skulle vara oerhört tråkigt om han blev avstängd till det mötet.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-03-05 19:33
Nina //

Börjat på en "efter" match artikel än? Sätt rubriken: Barcelona - Zaragoza, highfive - 0 ..
Barcelona el Flaco - "Leave the gun, take the cannoli"
2011-03-05 19:31
Fan att Edmilson inte spelar ikväll för Zaragoza. Med honom på plan hade våra chanser för vinst ökat så pass mycket att Bojan t.o.m. hade kunnat bli matchvinnare.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-03-05 19:31
Barcelonito

Visst, Messi vill spela hela tiden men det är fan svagt av Pep att inte våga byta ut honom. Det är viktigt med vila inför säsongens hittils viktigaste match, speciellt när spelaren i fråga(Messi) inte har vilat på hela säsongen. Äh vafan Pep, ta ett snack med killen och få honom att förstå att han inte kan spela 90 min året om.
Barcelona Pep the King
2011-03-05 19:30
Kom igen Barca. Slå det äckliga rasist laget Zaragoza.
Barcelona Barcadinho.
2011-03-05 19:29
Bojan behöver verkligen den här matchen för att starta ett nytt kapitel den här säsongen. Men det ligger mycket ansvar på hans fötter att verkligen leverera. Jag räknar med att han stressar Zaragoza minst lika mycket som vad Villla brukar göra. Han och Pedro kör hög press, eftersom jag räknar med att Messi kör med lägre växel idag.

Båda Keita och Mescherano från start - många gillar det inte. Det jag tänker på är att Masken ligger på 4 gula kort. Busquets också. Jag vet inte när det är som bäst - men jag skulle gärna se till att de två får sitt femte (inte under samma match) för att få "clean-sheet" resten av säsongen.

Milito "tejpar" matcher som i förhand ser lätta ut. Varför inte Fontas?

Sist - hoppas att Pep ser piggare ut, eftersom han var riktigt blek sist i Valencia.
Zaragoza Nina (Red.)
2011-03-05 19:29
Karlsson

Sen kan vi börja förolämpa varandra. Och hata. Kanske hota med.

Blir fembackslinje för Zaragoza ikväll, så uppfriskande.
Och Pinter istället för Edmilson.
Barcelona Messidinho_10
2011-03-05 19:26
PedroRodriguez

Ja Screw Pep han är på sjukan, Messi är spelande tränaren ikväll :)
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-03-05 19:26
Fan vad rolig elva, kom igen nu BOJAN!!!!
Barcelona Blaugrana91
2011-03-05 19:24
Var väl ganska väntat att vi skulle spela med en lite b-betonad elva, hoppas att samtliga spelar bra!
Att Messi startar var lika väntat det, vi får väl hoppas att han gör ett par mål tidigt, jag menar då kanske han kan gå med på att bytas ut eller? :P
Barcelona Karlsson
2011-03-05 19:20
Nina

Och jag ska svara med att försvara den taktiska briljansen i att backa hem och kontra, samt att det är fegt att passa bollen på offensiv planhalva.
PedroRodriguez
2011-03-05 19:19
Screw Pep, Messi bestämmer. Han bestämmer ifall han ska spela eller inte, och när han ska bli utbytt.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
L.A.M Nr 10

Messi vill inte byta och vill inte ha stående ovationer i slutet av matcherna. Han vill spela alla matcher i 90 minuter. Han vill bara göra mer mål. Killens vinnarskalle verkar inte låta kroppen bli skadad, hur mycket han än spelar.
Barcelona Ton
Riktigt roligt att Bojan får starta. Hoppas att detta kan vara starten på en säsongsavslutning liknande den han hade i fjol.
Zaragoza Nina (Red.)
2011-03-05 19:18
"Till sist tycker jag att det är kul att Valdes är tillbaka igen, och jag sätter en stor slant på att han kommer springa fler meter än Edmilson i kväll...!"

Det var lågoddsaren!
Barcelona Messidinho_10
2011-03-05 19:18
Undra när Messi ska få vila??
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-03-05 19:16
hmm, jag räknar med att svära ett antal gånger under första halvlek med tanke på startelvan.

Risk för en ryckig matchbild igen utan nåt flyt i spelet och därmed en Messi som kommer husera mer på mittfältet än kring mittbackarna i Zaragoza.

Antar att Pep vill se vad Milito går för inför CL om inte Puyol är tillbaka.
Tycker dock det är positivt att Villa får lite vila. Han såg inte så rapp ut mot los Che i veckan.
Bojan brukar ju prestera bra fram på vårkanten, hoppas det blir så i år (idag) också.

Håll ett extra öga på Nico Bertolo hos motståndarna, han kan mycekt väl hitta ytor bakom Alves.

Till sist tycker jag att det är kul att Valdes är tillbaka igen, och jag sätter en stor slant på att han kommer springa fler meter än Edmilson i kväll...!
Zaragoza Nina (Red.)
Förstår det, Karlsson. Du har haft mardrömmar inför detta möte, va?

Ni parkerar nog bussen. Jag ska såga det som fan sen. Det fega i att spela defensivt.
Barcelona Mrfaariis
L.A.M Nr 10

Det är bra att han blir spelklar till arsenal matchen hellre en omatchtränad puyol än skölpaddan milito.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-03-05 19:15
Barcelonito

Som jag redan sagt så hoppas jag, om man får en tidig och säker ledning, att man byter ut Messi hyfsat tidigt mot Afellay. Argentinaren måste vilas inför det otroligt viktiga mötet med Arsenal.
Barcelona Karlsson
2011-03-05 19:14
Nina

Det verkar lurt. Är det något vi fått se i år är det ett helt omöjligt Zaragoza på bortaplan. Troligen kör vi med 7-backslinje och både Valdes och Messi i målet.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-03-05 19:13
Bojan får gärna göra en eller två baljor för att få upp självförtroendet. Som Hetfield säger är det här lite av hans chans. Hans egna självförtroende är redan kört i botten, men spelar han dåligt igen börjar nog även Peps tålamod ta slut.
Barcelona el Flaco - "Leave the gun, take the cannoli"
2011-03-05 19:12
Jag bara väntade på att Hetfield skulle uttrycka sina negativa vibbar när jag såg Keites namn i startelvan. :P
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-03-05 19:12
Tycker det är en bra startelva. Synd bara att Afellay inte får chansen också. Förhoppningsvis har vi så pass bra resultat i halvlek att vi kan byta ut Pedro mot Afellay.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-03-05 19:11
Frodo

Jag tror inte att Rosell kommer att vara lika frikostig, han lär antagligen vilja krama ur så mycket pengar som möjligt från varje spelare man säljer.

Det sa bli spännande att få se vilka som försvinner och vilka som kommer in i laget.
Annons: