/spanien/barcelona/forum/12810.aspx/spanien/barcelona/forum/12810.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-03-08 17:18
Ja, seriöst, stäng forumet för utomstående. På eller annat sätt lär detta spåra ut.

Zzizou

Det är kanske bäst för dig att koncentrera på Real Madrid då ni ligger 2:a i ligan och jag har åkt ut ur CL i flera år.
Barcelona Abbe.
2011-03-08 17:15
Kanske vore en idé att stänga forumet från maränger ikväll? Har svårt att se vad dem ska bidra med just den här kvällen.

Bara titta ned några inlägg för att se. Det har redan börjat kastas skit.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
Peña Madridista

95.5 euro.
Peña Madridista
Andreas - V.V [Barney S] :

hur mycket kostade biljett? beställde du innan?
Real Madrid Zzizou#5
2011-03-08 17:12
Ska bli intressant att följa domaren ikväll. Han kan mycket väl avgöra matchen ikväll som så många gånger förr på Camp Nou;) Hoppas han är bra och ignorerar de "bonus kapital" han får av Rosell.
Engelsmännen är inte så hårda som man kan tro.

Idag vid 13-14 tiden så såg jag engelsmän med tårar i ögonen och var skitledsna när dom inte fick biljetter:

Ticket OFFICE = SLUT, sen gick jag i luckan bredvid och hämtade ut biljetterna, haha kände mig fett taskig men det är ju inte mitt fel att dom inte får :P
Barcelona Abbe.
Det är fan helt otroligt att media kan få en sådan storartad hyllning från Guardiola till att låta som han pissat på spelaren. Bokstavligt talat.

Sorgligt.
Ricardo-Kaka #8 !
2011-03-08 17:10
Ville att ni skulle vidare för Spaniens skull men när jag ser alla dessa kaxiga uttalanden från Guardiola så hoppas jag innerligt att ni åker ut och det tror jag också ni kmr göra ;)
Barcelona JAG
2011-03-08 17:07
"En av få personer jag inte har mycket för är Pep. Mestadels är det på grund av att han rankas bland världens bästa tränare, när jag hävdar att han på ett ungefär fick det serverat på ett silverfat av Rijkaard. Det Pep gjorde bra, var att flytta upp Xavi i planen och spela med en defensiv mittfältare som täcker upp bakom honom. Det är dock finjusteringar som en nioåring hade klarat av enligt mig."

Du har ögat för taktiken inom fotboll samt talang för en duktig tränare! Jag ber dig att läsa om det du skrev och tänka över det igen.
2011-03-08 17:02
Haha, så sjukt..
Hela Barcelona är verkligen INVADERAT av Asiater idag, dom har BOKAT varenda krog :D

När jag bytte i Frankfurt var det jättemånga som kom med Air China från Peking som hoppa på Barcelona flyget, jag beundrar dom rika jävlarna, kostar ju inte lite och åka från Kina =P

Sen är dom värsta hardcore fan från tå till topp, det är som en blå/röd pelare xD

Men det är bra =) Mer stöd åt BARCA!

Nu ska jag ner till Camp Nou, hörs efter matchen.

Det allra roligast idag är helt klart:

Jag möter ett gäng asiater (tror det var japaner) och vänder mig om efteråt, ALLA i gruppen (7-8 st) hade Barcelonas hemmatröja ano 10/11 och #10 Leo Messi, han är stört populär lille Messi, bara i Sverige som folk är avundsjuka men den är ju rätt känd, den svenska avundsjukan dvs..
Cigge
2011-03-08 16:56
Frodo

Herregud, vad känslig man kan vara då...

Matchen i sig kommer vara helt vidöppen. Enorm skräll om ni åkte ut redan nu och mot er lightversion, Arsenal.
Barcelona Vamos Blaugrana
2011-03-08 16:55
Lias08 //
Tipsa om några bättre hemsidor då
Lias08
2011-03-08 16:52
Vamos Blaugrana

Goal är ju samma skit som AB och FK, no hard feelings!

Nu ska jag käka middag och ladda med te och nötter inför matchen. =)
Barcelona Blaugrana91
2011-03-08 16:50
Cigge

Och syftet med din "innehållsrika" kommentar var...?
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-03-08 16:50
På länktips kan ni ser Guardiolas "kaxiga" uttalande, utan några vinklade artiklar.

Fattar inte varför folk gör sån stor grej över det. Vi har ju Thiago, Rafa, Samper etc som har, precis som Wilshere en enorm potential att bli världstjärnor.

Sorligt att folk alltid ska fokusera på det istället för hyllningen.
2011-03-08 16:49
Sentuary //
Tack! Nej jag är inte irriterad jag påpeka bara det
2011-03-08 16:48
Lias08 //
Alltså allvarligt försöker du vara rolig?
Ja jag läser goal.com fotbollskanalen fcb.com osv sen läser jag här inne också, om du har ett speciellt medlemskort till någon hemlig hemsida säg till för jag vet inte vilka andra hemsidor det finns.
Och det här har inget med fotbollskunskap att göra !
Barcelona Sentuary
2011-03-08 16:48
Vamos Blaugrana

Han har ju den skadan eller kanske är stressig inför matchen, håller dock med att han brukar vara mer ödmjuk men man behöver inte reta sig på det minsta lilla fel man gör
Barcelona Sentuary
2011-03-08 16:47
Andreas - V.V [Barney S]

Haha, efter matchen hoppas jag någon går och skriver ''Now get the fu*k outta here'', hade varit roligt
2011-03-08 16:46
Sentuary //
Det är folk som försvarar guardiola för mycket här inne hän ingen jävla gud, jag kritiserar inte honom som tränare jag tycker bara att han var lite ovanligt oödmjuk det är inget mer med det.
Lias08
2011-03-08 16:44
Vamos Blaugrana

Jag tror att du söker uppmärksamhet som BlondinBella och deltagarna från Big Brother.

Sluta läs AB och FK, en sak till..kalla inte folk "jävla pajas" du inte känner.
Vadå välkommna? Borde stå "Get the fu*k outta here" ; )
Barcelona Sentuary
Vamos Blaugrana

Han kanske är taggad efter förlusten sist och är revansch sugen, allt man gör kan inte vara perfekt så släpp det nu
Barcelona Frodo
2011-03-08 16:43
Cigge

Varför kommer du in hit när vi har säsongens viktigaste match idag för att kritisera Messi och Pep? Är du helt bakom flötet eller försöker du bara trolla?
2011-03-08 16:41
Sentuary//
Det är klart det ska vara så men ajg säger bara att det inte är likt pep och barca
2011-03-08 16:40
Pedritio/
Det finns ingen i barca som berättar om alla sina åsikter rakt ut, ingen är så dum. Tyvärr så är de för media tränade för sånt
Barcelona Frodo
2011-03-08 16:39
Pep berömmer Wilshere och han kritiseras för det? Folk måste lära sig att läsa ordentligt. Tar man saker ur sitt sammanhang kan man hitta på vad som helst.
Barcelona Sentuary
Vamos Blaugrana

Matchen ikväll är inte i samma situation som mot Madrid, Barca ligger under och det är de som ska gå för allt inte ska vi sitta här och vara ödmjuka hela tiden, kör på för fullt nån gång
Lias08
Han säger ju att vi KOMMER det är de jag menar din jävla pajas du behöver inte nedvärderar mig, har du så svårt att föra en diskussion utan att bli arg ?
Cigge
2011-03-08 16:38
Angående Messi så är han en diva, absolut. Dock är han lika mycket diva som vår egen Ronaldo, fast på ett annat sätt. Dessa två är också världens bästa fotbollsspelare, inget snack om saken. Messi driver med bollen alldeles för mycket på egen hand för lagets bästa. Likaså skjuter Ronaldo alldeles för ofta och båda använder sig av skygglappar för ögonen när de väl har bestämt sig.

Både vi och de smutskastar varandra, men det är bara att erkänna. De har ett fantastiskt lag på pappret. Det har dock gått lite grus i maskineriet och på så vis är matchen idag helt vidöppen.Vilken skräll det skulle vara om Arsenal slår ut Barcelona idag.

En av få personer jag inte har mycket för är Pep. Mestadels är det på grund av att han rankas bland världens bästa tränare, när jag hävdar att han på ett ungefär fick det serverat på ett silverfat av Rijkaard. Det Pep gjorde bra, var att flytta upp Xavi i planen och spela med en defensiv mittfältare som täcker upp bakom honom. Det är dock finjusteringar som en nioåring hade klarat av enligt mig.

Idag kommer de dock få problem. Busquets är duktig på mycket, men hans stora svaghet är snabbheten. Ska bli intressant och se hur han läser spelet som mittback. Gör han det bra även här, växer han i mina ögon.

*Lite beröm från min sida som ni troligtvis är nöjda över att höra från en liten rival, även om ni givetvis inte kommer hålla med om det jag tycker om Pep.
Annons: