/spanien/barcelona/forum/12795.aspx/spanien/barcelona/forum/12795.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AndreD
2011-03-08 17:39
Vid en eventuell förlust kommer jag inaktivera min facebook, sjukanmäla mig och sova i en månad.

Vid vinst blir det andra puckar. Fy fan vad man är nervös just nu!!
Barcelona Cataloniaboy
2011-03-08 17:39
Andreas
Vad billig biljett(med tanke på vilken match det är)! Men det kanske inte är så bra platser? Skön grej om asiaterna dessutom.
- - -
Håller med er andra. STÄNG FORUMET EFTER MATCHEN IKVÄLL, OAVSETT RESULTAT!!!!
Barcelona Trippeln
2011-03-08 17:38
Håller ni med?

Är det inte bättre om vi vinner ikväll och forumet är avstängt och vi kan fira medans alla patetiska förbannade Arsenal fans bara kan komma hit och kolla på, det skulle varit som is på hjärtat.
elbraco
2011-03-08 17:37
Gonzalez
Jag med! Fast om vi förlorar på ett orättvist sätt kommer jag vara bitter och sur och antagligen skriva dryga kommentarer här på rambles :P det vet jag redan på förhand...

edit: Hade jag varit mod hade jag låtit forumet vara öppet vid förlust, och sen suttit och spärrat alla som skrev något som bryter mot reglerna. Barnsligt, jag vet, men så får man lite nöje i sorgen iaf. Dessutom rensar man lite i SvenskaFans träsket och förhoppningsvis kommer de som blir bannade inte tillbaka :)
Barcelona Trippeln
2011-03-08 17:35
ADDEH

Majoriteten av alla härinne förespråkar att forumet stängs ner.
Barcelona Trippeln
2011-03-08 17:34
Canaletes

Tyvärr min vän så är det faktum att ALLA vill se Barca förlora.
Barcelona Essienesque
2011-03-08 17:34
Tycker att det är härligt att vi har öppet forum så vi kan gotta oss åt deras kommentarer NÄR vi slår ut Arsenal!!!!!
Canaletes
2011-03-08 17:33
"Vitsen med att stänga forumet är att förhindra alla idioter från alla världens håll som har väntat på Barcas undergång i 3 år snart, det kommer bli tredje världskrig härinne"

haha gjorde mig skratta :P
Kan tänka hur alla förbereder sig inför en Barca förlust
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-03-08 17:32
Vid en eventuell förlust tänker jag bara gå tacka Arsenal för matchen samt önska dom lycka till, skriva någon sorgetext på Facebook och till sist gå lägga mig, tänker inte ens besöka denna forum då jag vet hur det kommer se ut. :P

Vid en eventuell vinst så blir det fest hela kvällen :D
Barcelona Duda
2011-03-08 17:31
Tjena grabbar, måste dela med mig lite av dagens händelse här nere i Barcelona. Det handlar om hur jag och mina vänner fick tag på biljetter.

Redan vid 8 så åkte vi till camp nou för att ställa oss i kö. Vi kom till Barcelona igår och fick höra överallt att biljetterna redan var slutsålda och att man endast kunde få tag på biljetter om man är medlem. Hoppet övergav oss inte så vi beslutade för att försöka ändå. Vi var bland dom första i kön utanför grindarna i en kanske 300 meter lång kö.

I alla fall så kom väktarna fram till oss vid grindarna och påpekade att det inte gick att få tag på biljetter till kvällens match mot arsenal, allt var totalt utsålt, där emot kunde man gå in och köpa biljetter till matchen mot Getafe.

Vi beslutade oss för att snabbt åka hem till lägenheten och kolla läget på internet. Någon av mina vänner hade hört att det gick att få tag på biljetter via Barcas hemsida, något som visade sig vara korrekt, fast ändå inte.

Det gick att gå in på deras hemsida, dock var den mycket slö och när man skulle välja sittplatser så krånglade det väldigt mycket. Där emot stod det att man även kunde gå in på ServiCaixa (deras motsvarighet till typ ticnet??) och prova där. Det var ett lyckat drag då det med en ständig 5-10 minuters intervall släpptes bilder lite här och var.

Nu sitter vi och laddar upp inför matchen, alla med var sin biljett i handen. Jag vet dock inte varför man gjort som man gjort, eller om biljetterna var reserverade åt medlemmar som i sin tur och ordning inte hämtat ut eller beställt biljetterna. Tackar gör i alla fall jag och snart bär jag av mot camp nou.

Hoppas på en bra match ikväll och att vi självfallet går vidare!

Visca Barca!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-03-08 17:30
Canaletes

Eller som Real Madrid och Arsenal ;)
Barcelona Trippeln
2011-03-08 17:29
Canaletes

Vad föredrar du?

100 idioter?
200 idioter?

Vitsen med att stänga forumet är att förhindra alla idioter från alla världens håll som har väntat på Barcas undergång i 3 år snart, det kommer bli tredje världskrig härinne.

STÄNG FORUMET,TACK!
Canaletes
2011-03-08 17:27
Same shit om vi stänger forumet eller inte.

Det kommer ändå spåra ut OM vi förlorar.
Alla kommer glömma Guardiolas framgångar, alla kommer såga att Messi inte passade etcetera. Har erfarenhet av Les Rambles ;)

Vafan va glada att vi får uppleva den här tiden och inte är en klubb som Liverpool eller Juventus (thank god)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-03-08 17:27
Haha, det är så J*vla roligt att alla andra supportrar håller på Arsenal. Det är rädsla och avundsjuka som svävar i luften. Många här inne irriterar sig på det, men gör inte det. Skratta åt det och känn er stolta.
Barcelona Trippeln
2011-03-08 17:26
Stäng forumet.

10 personer har sagt, det. Svenskafans motto ''av fans för fans'' och nu vill fansen stänga forumet :)
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-03-08 17:25
Messidinho_10

Nja, mobilsurf kostar 32kr / MB!!
Sitter just nu på donken och vet inte om det finns internet "nära" Camp Nou.
Får jag tag på wifi inne på Camp Nou fixar jag en "live bild" okej?

Ciao (på riktigt) denna gång, hehe
Barcelona Messidinho_10
2011-03-08 17:23
Andreas - V.V [Barney S]

Kan du länka lite bilder nånstans på twitter elller nåt, hade varit sjukt skoj och se hur det ser ut där nu??
Jag kan ju rekomendera att stänga forumet, vid förlust kommer forumet INVADERAS av folk från : Arsenal, Inter, Milan, Real, Chelsea forum tex..

Gör så att man måste varit registrerad 1 dag som Barcafan för att skriva.
Slipper ni ha en massa jobb sen och detta gör även att vi kan diskutera efter matchen utan massa SKIT..
Barcelona .Sami.
Stäng forumet.
Barcelona Trippeln
2011-03-08 17:21
''Ska bli intressant att följa domaren ikväll. Han kan mycket väl avgöra matchen ikväll som så många gånger förr på Camp Nou;) Hoppas han är bra och ignorerar de "bonus kapital" han får av Rosell. ''

Grabben har du blandet ihop någon med Perez? Konstigt... för sånt gör man inte i Barca,världens bästa klubb.

2011-03-08 17:20
addeh - Remuntada!

Min El Clasico biljett kostade också 1000 spänn, samma plats :P
Detta är kat A+ match.

Nej, nu får jag runtime error stup i kvarten, bara drygt.
Ciao så länge.

Manita //

Får se om jag orkar, har ju inte min ordinarie "bra" kamera så motivationen ligger väl inte på topp att fota, sen vill man ju se matchen xD
Men några bilder blir det nog.
Barcelona Trippeln
2011-03-08 17:20
STÄNG NER FORUMET FÖR UTSOMSTÅENDE NU,TACK!

Zzizou#5

Dra åt hel***** din meningslösa individ
Barcelona Manita
2011-03-08 17:19
Andreas

Ta väldigt många bilder och lägg upp det sen. Vore nice

Abbe.

Word, det är nog dags att stänga forumet för utomstående. Man ser redan nu att de börjat sprida sin skit här.
Atlético addeh - Remuntada!
2011-03-08 17:18
Andreas - V.V [Barney S]

Tusen spänn? Var inte så farligt som jag trodde. Helt klart värt pengarna. I alla fall vid avancemang.
Barcelona Alvés
Bara jag som undrar hur Fabregas mottagande på Nou Camp kommer bli? när dom säger upp uppställningen i speakern så kanske dom hejjar när de ropar upp cescs namn ;)
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
Ja, seriöst, stäng forumet för utomstående. På eller annat sätt lär detta spåra ut.

Zzizou

Det är kanske bäst för dig att koncentrera på Real Madrid då ni ligger 2:a i ligan och jag har åkt ut ur CL i flera år.
Barcelona Abbe.
2011-03-08 17:15
Kanske vore en idé att stänga forumet från maränger ikväll? Har svårt att se vad dem ska bidra med just den här kvällen.

Bara titta ned några inlägg för att se. Det har redan börjat kastas skit.
Peña Madridista

95.5 euro.
Peña Madridista
Andreas - V.V [Barney S] :

hur mycket kostade biljett? beställde du innan?
Real Madrid Zzizou#5
2011-03-08 17:12
Ska bli intressant att följa domaren ikväll. Han kan mycket väl avgöra matchen ikväll som så många gånger förr på Camp Nou;) Hoppas han är bra och ignorerar de "bonus kapital" han får av Rosell.
Annons: