/spanien/barcelona/forum/1279.aspx/spanien/barcelona/forum/1279.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona neymar JR
2016-01-27 22:37
Haha suarez snor läger från neymar
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Liunil Masse
2016-01-27 22:36
Suarez tappa nyss bollen o bara kolla ner i marken. Inte ens han visar inställning, jävlar vad illa.
Barcelona Vampíro
Finns det något lag som hatar Neymar mer än Athletic?
Barcelona neymar JR
Herregud suarez vakna för fan
Barcelona messiooooxavii
Fan vad jag saknar den gode xavi tror fan Messi gör det med ,palla löpa med ett mittfält lika kreativt som min farmor på en dator, ingeting händer
Barcelona Liunil Masse
2016-01-27 22:34
[QUOTE=Junta Dimision]För få som gör sig spelbara så fort någon har bollen. Visst beror det på Bilbaos press men spelarna måste ha alternativ och när det inte sker så slutar det med bolltapp istället. [/QUOTE] Precis. Inställningen e skit från ALLA förutom Neymar.
Barcelona A good coach is everything!
2016-01-27 22:33
Suarez har faktist vart ett skämt hitills..
Barcelona Junta Dimision
För få som gör sig spelbara så fort någon har bollen. Visst beror det på Bilbaos press men spelarna måste ha alternativ och när det inte sker så slutar det med bolltapp istället.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
messi snälla vakna, fett skumma beslut=S
Barcelona Vampíro
[QUOTE=Santiago Cazorla]Finns väl ingen som gör det heller? [/QUOTE] Well, tro mig folk är överkänsliga när det kommer till det ämnet.
Barcelona Liunil Masse
2016-01-27 22:32
Messi tappar boll fett mycket idag. Skärp dig för fan.
Barcelona neymar JR
2016-01-27 22:31
Sen visst lätt att kasta skit på Messi men vart håller suarez hus?!?!?
Barcelona Santiago Cazorla
2016-01-27 22:29
@Vampíro:

Finns väl ingen som gör det heller?
Barcelona oocbgb
2016-01-27 22:29
[QUOTE=Barcaholic]Förstår ej all beröm Neymar får för just denna matchen!? Han är ju brutalt ineffektiv. Han gör det bra för att sedan vägra skjuta utan försöka filma till sig en straff, riktgt pinsamt. Vore jag Lucho hade jag tagit ett snack med honom i paus att försöka göra mål och sluta försöka straff, det är så att i varje duell så tänker man "hoppas inte han filma" och då är det fan illa! Sen vad spelare som Mathieu
Barcelona Barca4life98
2016-01-27 22:28
neymar JR Har tänkt på det många gånger, laget saknar Alba grymt mycket när han inte är med. Det blir liksom inget hot på vänsterkanten utan det blir bara en säkerhetspassning ut dit.
Barcelona Vampíro
Måste repetera igen, säger inte att Messi är slut eller nått åt det hållet men ingen kan neka att Neymar har varit bra mycket bättre under hela säsongen. Messi kan mycket väl höja sig närmsta tiden och börja dominera igen. Men om jag skulle välja mellan de två idag, JUST NU baserat på form så är valet ganska enkel för mig.
Barcelona Barcaholic
Förstår ej all beröm Neymar får för just denna matchen!? Han är ju brutalt ineffektiv. Han gör det bra för att sedan vägra skjuta utan försöka filma till sig en straff, riktgt pinsamt. Vore jag Lucho hade jag tagit ett snack med honom i paus att försöka göra mål och sluta försöka straff, det är så att i varje duell så tänker man "hoppas inte han filma" och då är det fan illa! Sen vad spelare som Mathieu & Vermaelen gör i Barcelona förstår jag inte. Ut med båda in med Busquets & Iniesta/Arda.
Barcelona Zyzz
2016-01-27 22:27
Byt in Busquets och Iniesta på mittfältet illa kvickt.
Barcelona Himne del Barcelona
2016-01-27 22:27
Som vanligt märks Busquets betydelse för Barcelona som mest när han inte är med.
Barcelona neymar JR
2016-01-27 22:26
Sen får man faktiskt inte glömma avsaknaden av vår duracellkanin på vänsterkanten. Han är lagom underskattad även här inne
Barcelona Rambla~
2016-01-27 22:26
Vadå bänka Busquets? Han har haft feber för tusan.
Barcelona neymar JR
2016-01-27 22:25
Saknar man 3/3 delar av mittfältet så ja då har man mindre kontroll. Räknar kallt med arda som startspelare där Masken som defensiv i ett offensivt lag fungerar absolut inte. I Argentina fungerar det men inte i Barcelona
Barcelona Barcadinho.
2016-01-27 22:25
Nästan en kopia av första halvan mot Malaga, kaos i förvaret, mittfältare är totalt ur matchen och ingenting framåt. Dessvärre ligger vi under i pausen.

Piss dålig fotboll ärligt talat med tanke på att vi är hemma.
Barcelona Smogen
2016-01-27 22:24
Fast det är här det sämsta jag sett på Camp Nou på bra länge.

Men det har att göra med att Bilbao är heltända och ger allt, medan Barca trodde det skulle bli enklare.

Dessutom har Lucho chansat lite i lagutagningen, att spela MAsken, Rakitic och Roberto på mitten, samtidigt som Mathieu startar till vänster och Vermaeln i backlinjen är ju dömt att misslyckas. Säger sig självt att det inte kommer gå bra på egen planhalva med den uppställningen.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2016-01-27 22:23
Hahaha ingen lär sig. Tänk all skit Messi fick sist, 5 min efter avspark gjorde han mål och vann matchen.

Vi förlorar matchen på mittfältet, Messi kommer göra sitt om vi ens får tag på bollen. Han har försökt gå ner nästan till straffområdet för att hämta boll, längre och längre in, djupare och djupare ner. Bara för att kunna balansera mittfältarnas brist på passningsspel. Men de vann inte ens bollen, Rakitic står i mitten och rensar flertal ggr.

1. Barca verkar ha lite problem med Bilbao den här säsongen.
2. Mittfältet suger på kontrollera matchen.
Barcelona A good coach is everything!
2016-01-27 22:23
Vi vaar faktist riktigt dåliga mot Malaga också ren tur att vi vann den matchen.

Vi får hoppas denna form svacka inte håller så länge. Eftersom vi spelar riktigt jävla dåligt !!!!
Barcelona DM1982
2016-01-27 22:22
[QUOTE=Vampíro]Eh, eller borta mot Celta? [/QUOTE] Barcelona har blandat och gett den här säsongen. Från världsklass till smått ruttet. Känns dock som de ofta spelar bättre i andra halvlek, hoppas det stämmer idag.
Barcelona Z_Z
@Vampíro:

Vill mig minnas att man sa något liknande under förra hösten också innan han sedan exploderade och var världens i särklass bästa under våren och utan tvekan den största orsaken till vår trippel. Men att Neymar tagit flera steg framåt i år blundar nog ingen för och hans säsong är hittills bättre än Messis utan tvekan. Men de skadeläge Messi haft har inte heller gjort det speciellt enkelt för honom att komma in i spelet på bästa sätt. Förhoppningsvis får han vara skadefri från och med nu så får vi nog se vad han kan göra när han är som bäst igen.
Barcelona Zyzz
@El Tridente:
Snälla säg mig vad de gjort som är så bra! Messi lyckas inte med ett skit och Suarez har ju knappt haft bollen de senaste matcherna han har spelat. Neymar är okej, men han är för ineffektiv framför mål.
Barcelona Barca4life98
Ut med Mathieu, Vermaelen In med Busquets, Iniesta
Annons: