/spanien/barcelona/forum/12788.aspx/spanien/barcelona/forum/12788.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Napao
2011-03-08 23:12
Alltid lika härligt att slå ut the gunners =)
Barcelona Orho-
2011-03-08 23:12
så lätt så... dock förväntade jag mig fler mål efter utvisningen. 8-1 hade varit rättvist. Fantastisk match annars, om man älskar barca : )
Barcelona Sam
2011-03-08 23:11
Alvés

Haha Abidal är för skön.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Mascherano offrade sitt allt och sträckte sig ända tills han kunde rädda laget. Underbar är han.
Barcelona Alvés
ojj dubbel post sorry
Barcelona ferreira19
asså JAG FÖRSTÅR inte varför vi använder alves och adriano i höger respektive vänster anfall med 5 minuter kvar och spelar på det sättet vi gör. Det måste bli ändring om vi ska slå de allra bästa. För ÖVRIGT

FYFAN va gött, detta var den bästa segern sedan el clasico och vilket spel vi hade, pedro vilken grovjobbare och abidal vilken kyla i mittbacksposition. Det är gött att leva nu.. Visca Barca och Sevilla tar vi lätt i helgen..
Barcelona Alvés
Presskonferans med abidal, "Any preference for next round opponent?Abidal : Lyon would be nice."
Barcelona Alvés
Presskonferans med abidal, "Any preference for next round opponent?Abidal : Lyon would be nice."
Barcelona Yaya24
2011-03-08 23:10
MASCHERANOOO. KUNG
Qendil
DM1982, nåja, ingen idé fortsätta skriva här. Jag har sedan otroligt stort hjärta för staden Barcelona. Sedan att jag inte är Barcelona fan och istället Real fan (Raulista) är en annan femma. Nåja får gratulera er till ert fina spel.

Barcelona Barcadinho.
Jag har läst i olika tidningar om maktväxling mellan Arsenal och Barca och om generationsskifte mellan de unga men rätt etablerade arsenal spelare som ska ta över kronan över den totala fotbollen i världen från Barca.

Skit snack allihop!!

Det finns än så länge inte ett lag i världen som behärskar konsten av passningsspelet som Barca gör. Arsenal kommer att fortsätta vara lillebror på den här punkten.
Jäkla försvarsmur och kontringsspel. Det är det vad de kan när de ska möta storebrodern.

Barca är härskaren av den totala fotbollen. Alla de unga och äldre som inte ser detta kan fortsätta kolla lite mer på fotboll. De fattar ingenting. De behöver kanske 10-15 år till med fotbollen för att förstå det.

Innan matchen sa jag och andra – må bästa laget gå vidare – det är inget snack om vilket lag som är bäst. Vi har tom visat det i London, men två kontringar och en målvaktstavla förstörde det. Vi är fortfarande ett bättre lag än the gunners.

Sov så gott alla culés.

Vi håller tummarna för en bättre lottning i kvarten. Vi fick möta ett för svårt motstånd för att vara en åttondelsfinal.

Sevilla på Ramon Sanchez är nästa -- ussh, jag vill ha sommarsemester. P
Barcelona Rambla~
Helt ärligt, jag vill inte ha Cesc. Som Ola nämnde i studion. Det skulle vara intressant att se hans ärr efter alla muskelbristningar.
Barcelona DM1982
Pep For President

Utvisningen var horribel, det skrev jag direkt när det hände. Vet inte vad domaren tänkte där.
Barcelona Port Olímpic.
2011-03-08 23:09
Bäst ikväll:
Abidal
Mascherano
Xavi
Iniesta

och så Messi (för drömmålet).
elbraco
2011-03-08 23:08
Iniesta är så jävla avgörande ikväll. Han gjorde det lilla extra som tillät den evigt springande och kreativa Messi att göra mål ikväll. Mascherano gjorde en drömmatch och hans tackling på Bendtner i slutet var drömlik.

jag är så jävla glad.
Barcelona Rambla~
Pras

Vi var väl rätt bra 11 mot 11 också? Eller tycker du att Arsenal hade något att sätta emot då? De var sönderpressade hela första halvlek. Barca blev blåsta på en solklar straff. Har du reflekterat över det?
Barcelona B-Guden
Jag säger så här att ni ens har mage att skylla förlusten på att Barca muta dommarn.
Idiotisk att skjuta iväg bollen när man redan har gult. Sen var utvissningen billig men helt rätt enligt Regelboken.

Sedan filmningarna Whilsere eller vad hen heter gör. Maskningen om börja med redan i första.
Nej ni får skylla er själv. Jag har alltid gillar Arsenal men idag var dom inte sig själv.
Barca spela ut Arsenal med 1 man mer och med lika många på plan.

Jag säger så här satsa på unga du wenger men deras orutin förstör till slut
Barcelona DM1982
Qendil

Vi är mer än ett forum.

Mes que un forum.
Barcelona Pedrito
2011-03-08 23:07
Finns bara ett sätt att slå barca, ett världsklassigt försvar och att satsa rätt o slätt på kontringar. Jag tänker Rubin Kazan och jag tänker Chelsea främst... Ja Mourinho taktik! (Mannen är ett geni)
Qendil
DM1982, om dina hjärnceller inte räcker till så är det inte mitt fel utan admins här som borde varna dig istället för ta bort mina inlägg. Gör ert jobb! Jag har ju fasiken tom klargjort att NI har de senaste åren varit bättre än OSS.
Barcelona L.A.M Nr 10
Rogge

Ja, när man ser Xavi och Iniesta spela så vackert och intelligent och när man samtidgt knappt ser Cesc under matchen så är det nog svårt att vilja ha han hit:) Nä, men lite svårt att glänsa när ens lag ställer upp med 10 man i försvaret.
Barcelona Port Olímpic.
Jag måste strö beröm över Abidal. Han kan användas både i mitten och till vänster och är hur bra som helst på båda positionerna. Det är svårt att hitta en nyttigare truppspelare än den killen.
Barcelona Woods
2011-03-08 23:06
Mascherano klev några steg in i alla culés hjärtan ikväll. Abidal fantastisk. Iniesta -finns inga ord.
Barcelona Abbe.
Westinho

Länktips.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
Pep For President

Kanske inte incidenten i sig men han hade samlat på sig det där andra gula kortet. Han får helt enkelt skylla sig själv.
Atlético Pras
Ni är svåra att möta 11 mot 11 på camp nou, men 10 mot 12 är fan omöjligt...

Nån gång måste ni väl ha stolpe ut med skada på Messi, xavi eller inieste.. då är ni betydligt beskedligare lag!
Barcelona Cataloniaboy
Man är så jävla glad nu!!! Även lite skadeglädje är inblandat, då man har många kompisar som är Gunners. Vilken Remuntada!!!!
Barcelona westinho
VAR KAN MAN SE MATCHSTATISTIK? SKOTT PÅ MÅL, MÅLCHANSER, HÖRNOR ETC? TACK.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
Rogge

Ärligt talat så tror jag att ni skulle bli bättre utan Fabregas (ja, det låter konstigt). Men det vore nästan bättre att ta pengarna och fylla hålen i laget än att koncentrera allt på Fabregas som dessutom tar en del spotlight från andra talanger i laget.

Bättre målvakt, backlinje och en riktigt jävla bra anfallare så hade ni tagit ligan, garanterat.
Barcelona Abbe.
20-0 i skott, helt sanslöst. Inte mindre sanslöst att Arsenal lyckades göra ett mål på dem 0 skotten.
Annons: