/spanien/barcelona/forum/12772.aspx/spanien/barcelona/forum/12772.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2011-03-09 00:08
Ryo Miyaichi

För det första antar jag att du är Arsenal-supporter trots din Barcelona-tröja till höger. Lite adrenalin och kör på? Efter den snöpliga kvitteringen var det väl snarare Barcelona som öste på för ett ledningsmål. Såg vi samma match?

Efter kvitteringen fram till Messis straffmål spelade vi så bra att jag inte får fram ord som kan beskriva hur fantastiskt det bra.
Barcelonistas
2011-03-09 00:07
Denna utvisningen ska man sitta och diskutera i länk!

Van persie är fullt medveten om reglerna ( " jag hörde inte") snaaaaart din clown!
Barcelona (Oooo to be aGooner)
Hetfield- Megan Fox is a dude//
Fast Spurs och Toon- matcherna spelade visserligen värdelöse Squillaci, även om jag förstår vart du vill komma.

Däremot förstår jag inte de här nere som menar att utvisningen inte hade någon större inverkan. När Van Persie blev utvisad så var ju Arsenal vidare, hur än spelet sett ut.

Sen hade ni säkert gjort några mål i alla fall, men det kan ingen veta.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Wenger har bråkat med domaren och Pep i tunneln. Även Arshavin och Iniesta har tjafsat lite.

Wenger är en jäkel på skämma ut sig.
Canaletes
2011-03-09 00:06
Nån som kan räkna hur jävla många gånger Xavi passade till Alves med sina crossbollar? VIlken connection dem har asså!! :D
Barcelona Messidinho_10
2011-03-09 00:06
724-199 i passningar, 19-0 i skott, 69-31 i bollinnehav.

Bona noches
Barcelona De Goda "Erat hat gör oss starkare"
2011-03-09 00:05
addeh---- jag har aldrig skrivit LOL men den här gången kan jag inte låta bli hahahah LOL :D
Barcelona Heywood Jablome - Xavi
Messi har väl gjort 45 mål den här säsongen? Två mål till och han tangerar Ronaldos rekord och sitt eget.
Ryo Miyaichi
addeh;

Vi började andra klart klart mycket bättre än vad vi hade spelat i första, och sen kommer 1-1, man får lite adrenalin och kör på, sen dömer ju domarn bort oss totalt, helt och hållet - kan man ens orka med att säga annat är man ju helt okunnig inom fotboll.

Ja Barcelona spelade riktigt, riktigt bra fotboll - erat press-spel är helt makalöst, men i slutändan handlar allting om mål och inte chanser/passningar/bollinnehav och det är så jag ser på det hela.

Jag är inte så grinig över att vi åkte ur för barca var så mycket bättre, men allt handlar om mål och med 11 man på planen tror jag vi hade klarat ett kryss.

Cheers.
Barcelona Rambla~
2011-03-09 00:04
En annan sak som imponerar på mig. Såg ni hur försiktiga spelarna är i sin press att inte göra foul? De är verkligen måna om att inte ge domaren en anledning att blåsa frispark. Det kräver stor försiktighet och skicklighet.
Atlético addeh
Haha vilken underbar bild. Snacka om en bild som säger mer än tusen ord.
Barcelona Piqué
vilken känsla det va att sitta på läktarn, alla får skylla på domarna och jag håller med om att det inte ska vara utvisning men barca vinner för att de är ett bättre lag. Och de hade vunnit även om van persie va kvar på plan...

VISCA BARCA!!!!
Spanien OTBAG
Dinho, Messi//

Jag har heller aldrig klagat på eran oförmåga att skapa chanser. Jag har snarare hyllat Arsenals försvarsspel under första halvlek. Det kanske faktiskt var så att denna gång lyckades Arsenal med sitt försvarsspel tills Fabregas hjärnsläpp.

Som Hetfield säger så hade det troligtvis blivit svårt med 11 man också, MEN chansen försvann i och med det röda kortet eftersom bolljagandet blev än värre och ytorna blev än större.

Nu tänker jag inte ödsla mer tid här. Tack till de som kunde bedriva en diskussion utan hat och påhopp. Men att få höra att man är trångsynt, patetisk, clown och pajas trots att det enda man gjort är att försöka diskutera på en vettig nivå är givetvis väldigt tråkigt.

Grattis till kvartsfinalplatsen, jag kan inte säga att det var orättvist sett över 180 minuter sett till hur matcherna utvecklade sig.

Väl mött.
Coach pep
2011-03-09 00:03
Helt stört vad som hände efter Busquets självmål. Trodde laget skulle bli chockat men icke. Aldrig sett en sådan överlägsenhet i Champions League, som vi skapade chans efter chans efter chans.
Barcelona Blaugrana91
2011-03-09 00:03
Imorgon håller jag en extra tumme för Tottenham och Valencia!
Real Madrid KungligaMadrid
2011-03-09 00:02
Skulle det vara något nytt med 5-0 segrar i El Clasicos, eller?

Vill bara vara lite wesserbisser innan jag går och lägger mig, hehe.

"Folk är så jävla blinda så det inte är möjligt, rensa ögonen och munnen från Barca-hatet innan ni ens öppnar de." Här är en kille som tror han är smart. Han vet att majoriteten inte vet när det ska vara de/dem, så han tar det säkra före det osäkra och skriver DE eftersom att de flesta skriver DEM på allt. Denna gången skulle du dock gått med den stora strömmen!
Barcelona Rambla~
Cesc: "After 15 minutes, I already felt something and I knew my game was over. In the end, I couldn't hold anymore

Detta är något arsenalfans borde koncentrera sig på i första hand. Hur har Wenger egentligen coachat inför den här matchen. Vilka misstag i laguttagningen altlså. Det är oförsvarbart på den här nivån.
Barcelonistas
Kungliga madrid

Vi har betalat med råge ( efter chelsea matchen) vi blev fullständigt bortdömda mot inter föra säsongen.

Länk
Atlético addeh
Rambla

Bry dig inte om de små liven som vill få det till domarens fel att Arsenal åkte ur när de inte ens mäktade med ett skott på mål. Det tar bara onödig energi att diskutera helt patetiska saker med trångsynta supportrar som förmodligen har en ganska knepig syn på fotboll.

Jag kan inte sluta le.
Salcini--- jag håller med dig, när det handlar om bortamål måste spelarna vara hungrigare, har inte heller känt igen spelet i dessa två matcher,
elbraco
"Helvete också, om van Persie fått vara kvar kanske Barca hade gjort något ytterligare mål åt Arsenal. Busquets såg het ut i eget straffområde. Själva var de ju helt oförmögna att skapa chanser."

HAhahaha, kvällens kommentar. Att Barca hade mer skott på Barcas mål än vad Arsenal hade är för övrigt också sjukt roligt.

Det är bra för hjärtat att läsa kommentarer som skrivs av t.ex. KungligaMadrid här nere, för i slutändan vet man ändå att det är de som har åkt ut CL 6-7 år i rad, har ingen chans på ligan och kommer åka på däng i CdR.
Klaga så mycket ni vill, vårat lag är bättre än erat - det spelar ingen roll hur mycket några bitterfittor klagar på ett forum.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-03-09 00:01
Måste vara jobbigt att vara barn och inte få leka med bollen...
Barcelona Rambla~
2011-03-09 00:01
De Goda

Hehe. :)
AndreD
2011-03-09 00:00
Ibrahim Afellay: "Lionel Messi? He's from another planet."

Med detta säger jag godnatt! Idag sover man gott :)
Barcelona Dinho, Messi
OTBAG

Nej visserligen har du inte sagt något annat men jag tycker det är aningen lustigt hur man efter en match som denna kan klaga på Barcelonas oförmåga att skapa chanser. Speciellt då ens eget lag inte under hela matchen haft ett enda skott mot mål.

Är lite frustrerad över att fans från diverse olika lag kommer hit och försöker flytta fokus ifrån en för oss Barca fans helt magisk kväll. Var inte meningen att lägga ord i munnen på dig som du inte sagt.
Rambla--- nästa gång blir det att kolla i en ordbok och inte Google efter grammatik ;)
Barcelona Rambla~
2011-03-08 23:59
KungligaMadrid

Vi kan gå tilbaka ännu kortare i tiden. Förra årets semifinal mot Inter, både på San Siro och Camp Nou. Barca har fått betala tillbaka sen matchen mot Chelsea. Om det nu kan trösta dig lite.
Barcelona Barca4eva
Folk är så jävla blinda så det inte är möjligt, rensa ögonen och munnen från Barca-hatet innan ni ens öppnar de.

Mitt sista inlägg för dagen, 1minut från nästa dag dessutom, och Kudos(NOT) till Red som inte stänger forumet.
Barcelona Ghazza
Bona nit a tothom cules!
Barcelona el Maestro!
2011-03-08 23:58
Det blir ingen titel för Wenger i år heller. Allavrligt risktagande sa vi innan matchen, Det var exakt vad det blev nu. Förvärrade skador. United vinner ligan.

Cesc: "After 15 minutes, I already felt something and I knew my game was over. In the end, I couldn't hold anymore
Annons: