/spanien/barcelona/forum/12768.aspx/spanien/barcelona/forum/12768.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep the King
2011-03-08 22:58
Van persie gråter.
Barcelona IlTriplete
2011-03-08 22:57
Alla idioter som påstår att det var oförtjänt kan dra åt helvete, rött kort eller inte. Inte ett enda skott på mål.
Qendil
DM1982, tänker inte sänka mig till din imbecilla nivå.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
Jag hoppas att Arsenal tar ligan, det gör jag verkligen nu. Ingen människa kan påstå att Arsenal var bättre sett till båda matcherna, sen att Van Persies utvisning var horribel har ingenting med saken att göra.
Faktum är att vi var bättre på bortaplan och på hemmaplan så kom deras mål tack vare självmål, sedan så försvarade de hela matchen.

Synd att en sådan bra match ska skitas ner pga. domaren, men det är korkat av Van Persie att göra så när han såg signalen, det var ju dumt att göra så när han redan låg i riskzonen.
Barcelona (Oooo to be aGooner)
2011-03-08 22:56
Grattis.

Massimo Bussako tror jag ju inte får döma så många fler matcher i CL någonsin, men ni var bättre på det stora hela ändå.

Väldigt nöjd med våran insats också, skriver här nu när chickenredaktionen stängt vårat forum för trehundrafemtioelfte gången den här säsongen.
Barcelona Giggity
Oj vad roligt det är att läsa alla inlägg nu. Real-fansen har redan glömt manita!! Dessutom är det trevligt att läsa alla kommentarer om fusk osv. För det är ju bara inbitna forumrävar som Pedro Leon från Puertan och liknande som ligger inne på sanningen gällande Barca och fusk. Patetiskt, men så mumsigt.

Kvällen kan med stor glädje summeras på ett Charlie Sheen utryckr:

WINNING!!!
Barcelona DM1982
Qendil

Nej, vad gulligt av dig. Spelar cynisk och allt, verkligen gulligt.

Jag ska inte vara cynisk eller ironisk utan säger det rakt ut; hoppas ni åker ut mot Lyon. Ni kommer säkert skämma ut spansk fotboll igen.

För övrigt kan jag bara hålla med om Fabregas, han var usel idag. Jag har sagt det förut och säger det igen, han får gärna stanna kvar i Arsenal för min del, vi har Thiago som kommer bli minst lika bra. Om inte annat så sjönk väl hans marknadsvärde med 100 miljoner idag, något annat skulle bara vara konstigt. Undrar hur det känns för honom att komma till Camp Nou och få sig en lektion fotboll?
Barcelona Alvés
MASCHERAAAAAAAAAAAAANO MASCHERAAAAAAAAAAAAANO MASCHERAAAAAAAAAAAAANO MASCHERAAAAAAAAAAAAANO MASCHERAAAAAAAAAAAAANO MASCHERAAAAAAAAAAAAANO MASCHERAAAAAAAAAAAAANO
Qendil
Varför togs mitt inlägg bort? Det var absolut inget fel på inlägget. Lite kritik får ni allt tåla och jag uppmanade Real Madrid fans att inte skriva här idag.

Din otrevliga ton på inlägget gick inte att missuppfatta och således tog ditt inlägg borts för att undvika vidare tugg. /Red
Barcelona B-Guden
2011-03-08 22:55
Los Blancos!

Kan inte ni avundsjuka äckliga real supportrar hålla er borta ? Ni kan inte ens vinna mot Lyon, lysssna Lyon ?
Barca - Real 5-0 Real får alla kort upphävda i efterhand snacka förfan inte mutor här.
sen att vi våldtog arsenal spel mässigt.

ALLA AVUNDSJUK ÄCKLIGA KAN DRA FATTA
elbraco
2011-03-08 22:55
Blejs

Trevligt med en vettig Arsenalfan...håller med, utvisningen förstör mycket.

Messi, Iniesta o Mascherano var kungar ikväll.
Barcelona Pep the King
2011-03-08 22:54
Fan vad SKÖNT!!!!
Barcelona Rambla~
Rivaldo!

Efter allt som har sagts inför matchen och allt. Tack för god match!
Det är faktiskt inte Barcas fel att domaren visar ut van Persie. Dessutom ganska korkat av van Persie att ta avslut så långt efter avblåsningen. Han bör även ha sätt flaggan uppe då han hade blicken mot den kanten.

Lycka till i ligan och FA i helgen.
Barcelona Éluc
Vi är vidare!!!!! Så jävla skönt att tysta alla haters! Domaren med oss? Vi hade ett felaktigt bortdömt mål på Emirates och även en i första halvlek på Nou Camp. Dessutom var den straffen ingenting att snacka om, solklar helt enkelt. Utvisningen var visserligen hårt dömt, men sett över hela dubbelmötet hade vi fan inte domaren med oss, so suck it you haters!
Hunting Bears
2011-03-08 22:53
Ferhardt

Men av någon anledning ställer du oss till svars för vad domaren gör?
Barcelona .Sami.
2011-03-08 22:53
Hur försvarar man sig mot Barca? Jo det går inte:)
Barcelona Pedrito
2011-03-08 22:52
Gonzalo Pipa Higuain

Haha du måste var en av de största pajasar jag sett på länge...

Så du menar att Real inte är ett medgångslag? Vakna och väx upp för helvete och kom inte in här och provocera din fjolla.
Blejs
Det jag tar med mig ar Fabregas som var helt under isen, vart var kampagloden? Troligen ratt paverkad av sin skada han haft.

Domares idiotiska utvisning pa RVP som jag inte forstar, inte sa att han hade gjort sa tidigare i matchen(Fick aldrig ens se repris om det var offside eller ej). Bendtner som missade i 86minuten vid ett valdigt bra lage. Wilshere vilken krigare, onskar att mera av de nya unga som varit med och krigat sen ung alder kommer in i laget snart.

Bra match i vilket fall, synd som sagt pa utvisningen. Ni spelade saklart mycket battre, men tills 1-1 och 11vs11 sa hade ni inte direkt farliga lagen. Men matchen oppnades mycket mera nar det blev 2-1 och RVP utvisningen.
Bendtner borde gjort battre ifran sig vid 86 minuten.

Arsenals RED har inkompatibla mods som stanger forumet alldeles for enkelt, nar de i sjalva verket borde stanga av medlemmar om de har problem.
Barcelona Suñol
Synd att domaren visade dåligt omdöme och visade ut v.Persie. Jag tror vi hade haft en bra chans ändå. Men att folk inbillar sig att domaren var mutad är ju bara skrattretande ...
Arsenal unitl i die
Ni är helt sjukt bra, Inte bara eran teknik utan även den pressen ni sätter på motståndarna.
Barcelona Lionel Messi n10
Så jävla härligt vilken glädje. Mascherano vilken hjälte är överallt den tacklingen på benthner (stavning) är helt sjuk och visar vilket hjärta han har. Alla spelade fenomenalt idag och spelade för laget den ända man va lite missnöjd på var Villa förvänta mig ett mål från hans sida. Men vem bryr sig vi är VIDARE!
Visca el Barca!
Barcelona Abbe.
Puh, vad ska man säga. Fyfan vad skönt!
Barcelona 1.70-ligan.
2011-03-08 22:51
Åh fyfan - gick ut en sväng när Arsenal fick in 1-1. Men ju allt eftersom tiden gick växte en känsla fram inom mig som bara blev starkare och starkare. Känslan var att Barca har kommit igen. Jag springer hem sista biten och ser 3 under bara siffor mot 1. REMUNTADA!!!
Valencia Ferhardt
herregud barca ni hade kunnat vinna detta utan tur med domaren.

det är inte bara i la liga ni får hjälp med domsluten
Barcelona .Sami.
Arsenal fick ett helvete på Camp Nou!!
Barcelona DM1982
Jobbigt spännande blev det till slut.

Och ja, van Persies utvisning var ett skämt. Men vad fan kan vi göra åt det? Vi fick inte en solklar straff i första, det var lika uselt som utvisningen.

Sedan så försökte ju Arsenal inte ens spela fotboll. Det påminner om Holland i VM-finalen när de körde brutal-fotboll istället för total-fotboll. De skämde ut sig och sin historia. Det gjorde även Arsenal idag, de skämde ut sig och sin historia. De överger sin filosofi och parkerar bussen mot oss, pinsamt. Hade de försökt spela sitt spel så hade de haft en bättre chans.
Barcelona Cesc VS Zizou
Grattis tyvärr dör matchen lite när Van Persie blir utvisad om han hörde signalen ska han lynchas! Återigen grattis hoppas ni tar hem hela cupen nu.
Hunting Bears
Gonzalo Pipa Higuain

Ser att du själv är född 1994. Du ska nog inte snacka om att folk är unga och medgångssupportrar om du har något vett alls.

Barcelona kev
NU när man tittar på highlights, så är Van persies andra gul ett nej nej nej. Domarn tog i där.
Barcelona VizzlA^^
2011-03-08 22:50
Tur att ett löjligt självmål inte var avgörande..kanske var deras taktik som sprack..hoppas på ett självmål och backa hem.
Annons: