/spanien/barcelona/forum/12755.aspx/spanien/barcelona/forum/12755.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Pras
2011-03-08 22:49
"jaag såg nån match i helgen La Serie A tror jag det heter... förresten jag håller på Barcelona, det göra ju alla andra"

Ni tror väl att partiska domare hör till spelet, men det är ni o United förunnat...
Ryo Miyaichi
2011-03-08 22:49
Ni var det bättre laget, klart. Men vi började bra mycket bättre i andra än vad vi var i första. Och sen förstör domarn hela matchen och ger det andra gula, en av de löjligaste utvisningarna jag sett.

Vi ses säkert nästa år i åttondelen eller kvarten igen!

Cheers
Barcelona Pedrito
2011-03-08 22:48
Lättnad!! Skitnerös sista 10 när puyi o pique var borta!!
Barcelona Rambla~
Alves, jag älskar dig och du är otrolig på din kant, men för guds skull du måste bli effektivare efter allt det offensiva jobb du lägger ner. Var lite mer självisk någon gång för tusan.

Almunia, kan han bara vara bra mot Barcelona? Sånt flyt och får varenda boll på sig. Ja, eller dåliga avslut kanske.

Afellay, du kunde ha blivit syndabock där på slutet, precis som du kunde ha blivit hjälpte efter ditt inhopp. Det märktres att han inte vågade något efter sitt bolltapp.

Onödigt spännande, Barca borde gjort minst 3 mål till. De borde tom ha avgjort efter van Persies utvisning. Arsenal var lika chanslösa när han var på planen.
Barcelona Woods
YES WE CAN! Starkt jobbat, det var de själva som höll på att åka ur CL. Arsenal hade ärligt talat ingenting.
elbraco
Jävla konstig match alltså. Knappast var man förväntade sig då Arsenal inte spelade fotboll ikväll, och precis när man kan anta att de ska börja bli en match av det hela så får Van Persie ett rött kort och förstör Arsenals chanser väldigt mycket, samt bidrar till att matchbilden blir rätt tråkig.
Dock krävdes det bara ett mål av Arsenal för att gå vidare och med tanke på att de knappast kämpade i slutet så...
Vet inte riktigt vad jag ska säga, självklart tycker jag det är rättvist att vi går vidare, men domaren gjorde det omöjligt att säga om det var rättvist eller inte ikväll.

Visca Barca.
Låt hater-anstormingen komma.
Hunting Bears
Jaså?

Hållt på Barca typ 10 år, är 22. men allt snack om medgångssupportrar brukar mest tas upp av dom som är 13 år och tror att dom är the real deal vad gäller supporterskap.

För mig är det totalt jävla ointressant hur mkt andra gillar Barcelona. Det rör mig inte i ryggen.
Barcelona KamikazeOlle
Vare sig det var en billig utvisning, domare "köpt" vilket låter väldigt långsökt så var det rätt lag som gick vidare. Någinstans måste rättvisa över 90 minuter slås ut. Grattis!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-03-08 22:47
Till Arsenalfansen:

Synd att matchen blev som det blev, vi får hoppas på bättre förutsättningar nästa gång vi träffas med två lag utan skador.

Väl mött och vinn ligan.
Barcelona Abbe.
Så jävla fantastiskt underbart!

GRANDE!!!
Barcelona .Sami.
Yessssss Hahahahaha
Barcelona Frodo
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Så jävla skönt!
AndreD
Asså sover mod? STÄNG FORUMET
Spanien Rivaldo!
Grattis till avancemanget. Tråkigt för er på ett sätt eftersom ni kommer att få höra i en lång tid framöver att ni fick hjälp av domaren. Som matchen såg ut så förtjänade ni att gå vidare men samtidigt så känns det extremt surt med det gula kortet, hade inte det hänt så känns det som att Arsenal mycket väl hade kunnat hålla ut.
Barcelona Manita
OTBAG

Nu är du inte lika kaxig va? 3-1!
Barcelona Yaya24
LÅS forumet för arsenal och real fjortisar. VISCAAAAAA
Real Madrid Gonzalo Pipa Higuain
EtooTheLioon, så du menar att toure inte tog med handen? soljävlaklar hands din pajas
Hunting Bears
Gonzalo Pipa Higuain

Ironin vet verkligen inga gränser i och med ditt inlägg och ditt namn,

Jag tror jag dör. lolololololololol
Atlético addeh - Remuntada!
Minns inte exakt, men tror det var Frodo, som för några dagar sedan sa att framför allt Iniesta och Messi lär vara taggade i den här matchen. Nu i efterhand kan man inte säga annat än att han hade så rätt det bara gick. Många var bra idag, Xavi, Alves, Abidal för att nämna några, men Andrés och Leo var de som bidrog med det där lilla extra.

Underbart.
Barcelona Pep the King
2011-03-08 22:46
VIDARE!!!! Yesssssssss
Rogge
Almunia var grym, helt sjukt. Det var länge sedan. Dock inte allt för besviken. Ligan kändes betydligt mer realistisk för oss. Lycka till nu.
Ibrahim Afellay #20
JAAAAAAAAAAAAAAA!
IN YOUR FACE ALLA MADRIDSTAS OCH ALLA ANDRA
NO ONE CAN BEAT US!
Barcelona kev
Vårt kära lag borde ha vunnit med minst 5 mål. Am pissed:D
Spanien OTBAG
Grattis boys. Ni spelade ut oss.

Synd att domaren väljer att avgöra matchen efter 1-1 målet i och med den horribla utvisningen på van Persie.
Barcelona Larsson1333
Haha!

Någon som glömt militos offside mål mot oss förra året? Någon som glömde vårt felaktiga bortdömda mål för hands på Toure (?), ?
Att domarn i den matchen var typ bästa kompis eller något med mourinho?

Jaja, domarn har inte vart bra, men så fort vi får något felaktigt så har vi fuskat och mutat hela UEFA. Inter hade fan minst lika mycket flyt förra året, skulle haft typ 3 straffar emot sig mot Chelsea med och sen det mot oss.

Chelsea fans har inte rätt att uttala sig, glömt att ni haft hjälp av domarn tre matcher i rad mot United?
Real Madrid Gonzalo Pipa Higuain
så jävla fejk alla barca "supportrar". bara små 13 åriga killar som är världens jävla medgångssupportrar, som började heja på dom när dom började vinna, när dom fick reda på vem messi var och när zlatte gick dit
AndreD
Varför kommer vi få höra detta i evigheter? Barca ensamma losers som inte vill acceptera förlust. Messi skulle haft en solklar straff idag och Koscielny skulle haft sitt andra gula. Alves var inte offside vid ett friläge.

Tvinga mig inte börja snacka om förra matchen.
Valencia Tino Costa
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha var så jävla glada ni. Ni är ett jävla skämt hahahahaha
larvigt
Hur många dommare har ni på lager?
Barcelona Manita
JAAA. Så jävla skönt att slå ut äckellaget Arsenal.
Annons: