/spanien/barcelona/forum/12754.aspx/spanien/barcelona/forum/12754.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien Rivaldo!
2011-03-09 18:08
Du blev bannad för att du ignorerade den varning du gavs fyra inlägg ner. Svårt att förstå? Acceptera detta innan du får en IP-spärr också.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2011-03-09 18:04
Admins vart är ni när man behöver er som mest haha! Det här är fan inte sant, för mkt hatare i forumet just nu, och som en lojal läsare/skrivare till de här forumet, så är det ganska irriterande att komma in och se folk med en massa jävla teorier och konspirationer.
Barcelona H.C Xavier
2011-03-09 18:03
Kollar just nu på reprisen av gårdagens match och Van Persie skall ha ett solklart kort den 27:e minuten, case closed.
Barcelona Abbe.
2011-03-09 18:03
Rivaldo!

Joey Barton blev det inte mot Arsenal.
Redaktionen
2011-03-09 18:02
Nu får det vara slut på Arsenalfansens tjatiga inlägg om gårdagens domarinsats (Chelsea-matchen också för den delen). Allt som rimligtvis finns att säga i det ämnet måste rimligtvis vara sagt och det många gånger om. Ni har ett eget forum där ni kan älta det här i oändlighet, men ni behöver väl inte sänka nivån här också. Var vänliga att respektera detta!
Spanien Rivaldo!
2011-03-09 18:00
Abbe.

Läs delen om Van Persie's utvisning i länktips. Diaby blev utvisad för en liknande sak mot Newcastle den här säsongen. Se regeln också.

Finns det ens regler mot svordomar? Rooney eller i princip vem som helst i PL skulle ju samla på sig röda kort match efter match.
Barcelona Blaugrana91
2011-03-09 17:57
Increíble

Haha herregud, dränk dig eller vad som helst...
Barcelona Abbe.
2011-03-09 17:56
Rivaldo!

Har aldrig sett någon bli utvisad för halstaget heller.
Barcelona Hetfield- Abidal > Chuck Norris
2011-03-09 17:55
Increible är typexemplet på hur låg IQ Arsenalfans kan ha i dagens samhälle.

Tack.
PedroRodriguez
2011-03-09 17:55
Wow, forumet omringas av haters. Vad är det ni vill höra?...Okej, Barcelona mutar alltid domaren.
larvigt
2011-03-09 17:53
Det roliga är att Arsenal hade spelat skiten ur er om ni spelat i en riktig liga, för då hade ni haft alla era spelare skadade.. men barca är bra nu inget snack om det, med lite hjälp av dommaren ;)
Increíble
2011-03-09 17:53
Spärrad!/Red
PedroRodriguez
2011-03-09 17:52
Frällomän

Jag var ironisk till högsta grad absolut. Come on man, haka inte upp dig på domslutet på Van GlasPersie.
Barcelonistas
2011-03-09 17:51
Frällomän

Om du seriöst tycker att alla ska vara straffar måste jag säga att du inte har alla hästar hemma.

Sen blev abidal utvisad döm själv va tycker du...

haha hur orkar jag ens sitta och diskutera med en pajas shit jesus man... ja må vara okunnig i vissa saker inom fotbollen, men regler det kan jag ska ja säga er.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-03-09 17:50
Och nu leker Frällomän Barcafan. Originellt.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-03-09 17:49
Hahaha, Fy fan vad patetiska Gunners är. Helt otroligt. Allt för att inte känna sig underlägsna som de var på plan.

Jag älskar ändå deras beteende. Det är så patetiskt att det blir underhållande. Lillasystern klarar inte av att bli utspelade på deras egna sätt att spela fotboll.
Spanien Rivaldo!
2011-03-09 17:48
Frodo

Okej

Abbe.

Är ju totalt omöjligt att veta. Har aldrig sett någon blivit utvisad för svordomar heller.

Canaletes

Har jobb så nej tack.
Barcelona Frällomän
2011-03-09 17:47
PedroRodriguez

Vet inte om du är ironisk, men jag tycker det är sjukt drygt att veta att vi vann på fusk den gången. Frågan är om vi gjorde det igår till viss del. Att ge van persie varning inför 90 000 skrikande barcafans är efterblivet...
Barcelona Blaugrana91
2011-03-09 17:47
Bara jag som tyckte att det såg ut som Cesc log lite när Messi satte straffen? ;)
Barcelona Abbe.
2011-03-09 17:46
Nästan komiskt hur Arsenal-supportrarna kommer in med jämna mellanrum då man hittat en ny bild eller kommit på någon ny konspirationsteori. När ska dem börja kritisera sitt eget lag? Wengers taktik? Fabregas idiotiska klack som resulterade i 1-0? Över 90 minuter spelade och 0 skott?

Förstår inte hur man kan gå till attack mot domaren. Är det ens någon neutral åskådare som kritiserat domaren?
Barcelona Manita
2011-03-09 17:46
Rivaldo!

Dra åt helvete med dig. Ingen orkar med dig 3-1 vi är vidare, Arsenal är titellösa igen. Fantastiskt!
Barcelona Hetfield- Abidal > Chuck Norris
2011-03-09 17:45
Stackars Arshavin, tycker genuint synd om honom. Han bad och bönade om att gå till Barcelona, han flörtade med oss efter EM men sen så fick han skriva på Arsenal i slutminuterna. Det måste vara tufft =/

Jisses, sen när blev "strypgrepp"= rött kort?
Det är inte så att Adriano kvävde Nasri, han försökte bara lugna ner honom.
Canaletes
2011-03-09 17:44
Rivaldo!

Hur orkar du? Gå till AF o sök jobb fan

edit:
Och hur kan du heta "Rivaldo" du skämmer ju ut dig själv. Min stora idol
Barcelona Abbe.
2011-03-09 17:44
Rivaldo!

Sedan förekommer det nog ett och annat ord som borde resultera i kort, tror du inte?

Tvivlar på att det där hände helt oprovocerat.
Barcelona Frodo
2011-03-09 17:43
Rivaldo!

Oj! Verkligen chockerande. Det är nästan så att vi bryr oss.
PedroRodriguez
Frällomän har rätt. Øvrebø hade dagar innan matchen käkat middag med Laporta och kommit överrens om detta.

Oh lord oh lord.
Barcelona Frällomän
Barcelonistas

Saken är att om man ser reprisen så ska ALLA vara straff enligt mig. Det jag tycker är segt är att man ser domarens position i två av fallen och en människa som inte är blind eller som du säger, hög kan omöjligt missa att det ska vara straff.
Spanien Rivaldo!
2011-03-09 17:41
Chockerande nyheter! Det skulle ha varit tre röda kort för Barcelona under bråket
(se länktips).
AndreD
2011-03-09 17:41
Barcelonistas

En.
Barcelonistas
2011-03-09 17:38
Frällomän

Som sakt så var den tjockisen hög den kvällen. Men helt ärligt hur många utav dom situationerna är klara straffar?

Tycker snubben som komenterat de där klippet ganska bra.

1st situation = obstruction =cannot result in penalty. ( hur fan kan man få detta till straff? båda kramar ju varandra i straffområdet lol...

2nd = Drogba gets? a bad touch and dives when he can't reach the ball before Valdes. If that slight pull is a penalty we would have a penalty at every single corner of every single game. ( Kan dock blåsas för straff 50/50

3rd = Free kick outside the box. The sliding tackle is immaculate and your ridicolous zoom proves nothing else. ( Perfekt tackling av toure på drogba) dock borde han haft frispark, men domaren ger fördelen med fortsatt spel.

4th - Clear Penalty. Kristal klar straff,

5th - Shoulder/upper arm with Eto'o facing the other way ( bollen träffar armhålan/axeln.

Så för att sumera det hela så borde chelsea haft 1 straff max 2. Man måste vara objektiv, du kan inte komma in hit och länka dessa situationer och säga att de var 5 straffar när det igentligen "bara" är 1 max 2 straffar.
Annons: