/spanien/barcelona/forum/12730.aspx/spanien/barcelona/forum/12730.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barcafan86
2011-03-13 00:06
Jag tycker inte vi ska byta bort Affelay, tror han ka bli en stor spelare för oss i framtiden och han har gjort väldigt bra ifrån sig med den tiden han fått. Hellre Bojan men om jag ska vara helt ärlig ser jag ingen mening med att ta Fabregas, just nu har vi ett riktigt bra lag med flera unga talanger på väg upp, varför ta in någon som måste få speltid. Det va det som hände med Zlatan, hade han inte kostat oss så mycket hade han bänkats tidigare. Har hellre Thiago som back-up för Xavi och Iniesta än Fabregas. Han är ung och kan acceptera att inte spela från start i viktiga matcher. tror ej fabregas vill eller förtjänar det.

Helt enkelt tror jag på en if it aint broke don't fix it mentalitet, vi är så bra nu att jag har svårt att se någon logik i att köpa en dyr ny stjärna. Kanske en backup för Puyol men annars är det lugnt
Barcelona Capilito
2011-03-13 00:03
Hur kan Valencia vara så dåliga? Trodde att de skulle vara stentaggade efter deras uttåg ur CL.
Barcelona Khazal
2011-03-13 00:02
DM1982

Känns inte som att Cesc till Barcelona låter riktigt lockade längre. Jag kommer förmodligen att få äta min ord nångång i framtid, men så känns det för tillfället. Om han mot förmodan anländer till sommar hade jag gärna sett Jeffren ingå i den affären.

Även om jag kan ha gett intrycket av att vara emot Bojan, så hade jag helst sett honom utlånad en säsong innan man alt. säljer honom.
Barcelona Cataloniaboy- Remuntada
2011-03-12 23:58
Barcelonistas
Som sagt. Vi lär inte behöva vara allt för oroliga. Alves budskap är tydligt.
Barcelonistas
2011-03-12 23:53
Cataloniaboy

Härliga nyheter, nu hoppas vi att han bara skriver på så vi får ett slut på allt BS som aftonbladet skriver.
2011-03-12 23:46
För er som blev oroliga över Alves vara eller icke vara i Barcelona efter den duktige journalisten, Patrik Sjögrens, artikel i Aftonbladet, lär inte behöva vara särskilt oroliga trots allt. Alves budskap är tydligt: "Jag vill stanna"
Barcelona DM1982
2011-03-12 23:46
Barcelona are looking at lowering the transfer fee of Cesc by including players in the deal. [md]

Barcelona players Arsenal is interested in: Bojan, Thiago, Rafinha, Jonathan Dos Santos, Jeffren, Sergi Roberto and Afellay [md]

Inte helt otippat att det kommer vara pengar plus en spelare för Fabregas. Hoppas verkligen inte att det är Thiago, för då har vi gjort en riktigt dålig deal. Skulle det vara Bojan eller Afelley är det helt ok.

Med tanke på hur usel Fabregas har spelat under säsongen plus att han har varit skadad en hel del så bör priset ha sjunkit en hel del. I och för sig hoppas jag att han inte kommer, vi klarar oss och det är onödigt att slänga ut så mycket pengar för honom.
AndreD
2011-03-12 23:44
4 f#cking 0. Are you kidding me? Pinsamt av Valencia.

Nina kommer iallafall vara glad. Hon springer säkert glädjerundor utomhus as I speak.
Atlético addeh
2011-03-12 23:39
4-0 till Zaragoza nu, återigen Gabi som nätar från straffpunkten. Den här gången var det Albelda som vikarierade för utvisade Stankevicius och bröt mot reglerna innanför straffområdet.

Om Valencia ska hänga med i toppen på allvar nästa säsong måste man rensa bort allt skräp som just nu finns i truppen. Tyvärr måste jag räkna in Albelba bland skräpet då hans tid är förbi för längesedan, dessutom är han väldigt skadebenägen numera.
Barcelonistas
2011-03-12 23:39
Wilshere: hyllar oss " Barcelona is the best team in the world, and will win the Champions league"

Önskar den spelaren framgångar.

Cataloniaboy

Om du läser lite längre ner kan du se att jag lagt ner det diskussionen för länge sen..
Barcelona Antonio Puerta
2011-03-12 23:35
Har någon målen till Barca B matchen !
2011-03-12 23:34
Hetfield
"Snälla rara du, sluta med att bråka med maränger hela tiden, har du inget bättre för dig? Läs en bok, jogga, spela tv-spel, kolla på en film osv."
Co-sign
Barcelonistas
Du blev tillsagd igår och idag blir du åter tillsagd. Kan du inte lägga ner dina ständigt hatistiska inlägg och istället argumetera om något vettigt som oss andra? Det blir bara tråkigt, både för dig själv men även för oss andra.
Barcelona comprende
2011-03-12 23:30
Domarsnack, Mou och hans bortförklaringar och Madridfans som köper allt han säger och kommer hit och gnäller, allt är som vanligt.

Vi har både haft med oss domaren och emot i CL ingen nyhet och så har det vart för alla lag hela tiden. SÅ lägg ner alla jävla konspirationesteorier om att Barca gynnas av FIFA

Mou må ha vunnit alla hemmatcher men synd att hälften av matcherna spelas på bortaplan. Men det arroganta svinet, som kommer med sina lama ursäkter
gång på gång har man tröttnat på
Barcelona Capilito
2011-03-12 23:29
haha vad ska man säga...
Atlético addeh
2011-03-12 23:27
Haha, vad sa jag om Stankevicius? Rött kort och straff till Zaragoza som Gabi förvaltade på bästa sätt.
Barcelona Capilito
2011-03-12 23:17
Blir så besviken
elbraco
2011-03-12 22:58
Imponerande av Zaragoza, deras finaltänk verkar funka...dåligt av Valencia dock.
Barcelonistas
2011-03-12 22:54
MetalliA

Vi sätter en stor punkt på den här diskussionen.
Atlético addeh
2011-03-12 22:48
Capilito

Har man Stankevicius i laget kan man inte förvänta sig att vinna över Zaragoza borta. Han är så fruktansvärt dålig att jag skäms. Det som är mest skrämmande är att han spelar i Valencia, där han inte har ett smack att göra.
Real Madrid MetallicA - Mourinho > Guardiola
2011-03-12 22:47
Barcelonistas//

Allt verkar handla om domaren för dig va? Herregud... Har du någonsin gjort ett inlägg som inte handlar om hur domaren är emot Barca eller för Real Madrid?
Barcelonistas
2011-03-12 22:43
Hombre

Lyckosamma? föra säsongen blev vi bortdömda av 2 höga domare. 04/05 åkte vi ut mot chelsea pågrund av en domarmiss på stamford bridge som kostade oss kvartsfinalen.

Lägg ner verksamheten.
Barcelona Capilito
2011-03-12 22:42
Fan att valenica ska va så dåliga, hade tippat på dom ju..
Atlético addeh
2011-03-12 22:40
MetallicA

Även om jag har ohyggligt svårt för Mourinho måste jag medge att han var värd priset årets tränare. Del Bosque gjorde väl knappast något grovjobb med La Selección, med lite oflyt kunde han lika gärna blivit failstämplad. Jag anser att om Del Bosque spelat med ytterligare en kreativ mittfältare istället för Xabi Alonso, då hade Spanien gått igenom VM-slutspelet på ett resultatmässigt bättre sätt. Men det är bara vad jag tror. Årets tränare vad han hur som helst inte.
Barcelona Blaugrana91
2011-03-12 22:37
Higuain, Remontada El Pipita - "Hombre"

Ja men själva laget upplever jag som sämre (spelmässigt) än förgående säsonger, och det måste väl ha med Mourinho att göra...?

Real Madrid MetallicA - Mourinho > Guardiola
2011-03-12 22:34
Higuain//

Håller med. Till skillnad från en klubb så bedöms en tränare efter resultaten under karriären. Just nu går det väl inte lika bra för Mourinho, men tänk efter lite. En ny klubb med helt nya spelare har han att ta hand om. Guardiola må ha vunnit trippeln första säsongen men han hade iallafall en spelidé som han fortsatte att bygga på.
Higuain, Remontada El Pipita - "Hombre"
2011-03-12 22:30
Blaugrana91

En tränare bedöms väl efter resultat?

Mourinhos lag är fortfarande med i alla 3 titlar, man har tagit flest segrar av alla lag ute i europa alla turneringar inräknat. Hans lag är det överlägset bästa hemmalaget.

Vi får se om hans lag tar titlarna, då kan man säga att han inte har visat det.

Barcelonistas

Jag vill inte börja nu. Men alla vi vet att Barca har varit lyckosamma med domarna i CL slutspelen genom åren. Ibland talar vissa saker för sig självt vet du.
Barcelona barcafan86
2011-03-12 22:25
Man kan inte jämföra Pep och Mourinho sådär rakt av dom e så olika i sitt sett och Pep är ändå in en unik situation. ingen vet hur han skulle funka i ett annat lag än barca. Men fan hur mycket måsta han vinna för att ni pep-hatare ska vara nöjda, sett till den här säsongens prestationer anser jag att Pep vart bäst. Mourinho vet det också annars hade han inte skyllt ifrån sig som har gjort i media på spelscheman, domare och klubbledning
Barcelona Hetfield- Abidal > Chuck Norris
2011-03-12 22:24
MetallicA

Ingen sa att Mourinho inte förtjänade priset, om man har vunnit trippeln så förtjänar man priset. Om man ska räkna idag så är Mourinho långt ifrån världens bästa tränare.

Vi hånade däremot Mourinho för hans arrogans.

Barcelonistas

Snälla rara du, sluta med att bråka med maränger hela tiden, har du inget bättre för dig? Läs en bok, jogga, spela tv-spel, kolla på en film osv.
Barcelonistas
2011-03-12 22:21
Hombre kolla länk.
Barcelona barcafan86
2011-03-12 22:19
Att Ronaldo inte va me va väl inte så konstigt, två vm vinnare och Messi för guds skull, ronaldo vann inget förra året. Sen tycker iaf jag att Mourinho förtjänade bästa tränare.
Annons: