/spanien/barcelona/forum/12712.aspx/spanien/barcelona/forum/12712.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2011-03-13 20:42
lol vad har ja gjort?

Eh vi sätter en stor punkt på det hela.

Puyol kan få det riktigt svårt att ta en startplats, för just nu presterar samtliga i backlinjen. Enligt mig borde Adriano vara ordinarie.
Barcelona Cataloniaboy- Remuntada
2011-03-13 20:42
Är egentligen ingen särskilt oväntad startelva. Adriano har ju visat de senaste matcherna att han är mer än en duglig vänsterback. Han är ju väldigt allround vilket även det är en styrka. Dock så spelar inte Keita från start vilket Sport.es skrev att han med största sanolikhet skulle göra. Dessutom så verkar inte Pedro stoppas av den smäll han fick i tisdags vilket även det är skönt.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-03-13 20:40
Jaha, vad har jag gjort för fel nu då?

*Skakar på huvudet och fattar allvarligt ingenting*

"Åh gud vilka forum poliser vi hade här då.. Att skämta om folks nationaliteter eller sexuella läggning är rätt vanligt i dagens samhälle.
Ni borde gå ut mer om ni tar illa upp över det.. "

Säger bara, en man med hjärna.
Även om detta inte hör hemma på ett fotbollsforum är det fan dags att komma in i 2011.
Barcelona Blaugrana91
2011-03-13 20:40
el Maestro!

Jo men ändå, när man skriver så "ser det ju ut" att vara klubben som anser så...Skriv isåfall "Barcelona tidningen njuter av Zlatans olycka" osv.
Men det är inte första gången han vinklar artiklar om Barca negativt...
Barcelona Riiio!!
2011-03-13 20:39
Inte en enda själ som tror att Adriano spelar mot Sevilla (och spelade mot Arsenal o Valencia) för att alla lagen har grymt bra och snabba högeryttrar och att Adriano därför passar bättre.

Är inte så värst förtjust i någon av dem men ändå =)

In med Bastos nästa år :p
Barcelona el Flaco - "Leave the gun, take the cannoli"
Cataloniaboy- Remuntada/

Jag är också allergisk mot värvningssnack. Känns som att vi ska köpa upp varenda spelare som befinner sig i en formtopp ute i Europa. Förstår inte hur man vill värva spelare för astronomiska summor när klubben redan gått ut och sagt att man har en budget på 40-45 miljoner euro. Lägg även till att laget inte är i större behov av köpa in cracks och man har akademin där man kan plocka upp canteranos.
Redaktionen
Både Barcelonistas och Andreas får ta och skärpa sig omgående om ni ska undgå spärr. Den förstnämnde för sina ständiga OT-inlägg och den andre för sina hätska utfall åt höger och vänster.

I övrigt ser vi helst att ni undviker nedsättande ord om folks härkomst och sexualitet. Det är inget fel att vara varken zigenare eller homosexuell, men däremot att använda dessa ord i nedvärderande syfte. Skärpning tack!
Barcelona Criff
2011-03-13 20:38
Åh gud vilka forum poliser vi hade här då.. Att skämta om folks nationaliteter eller sexuella läggning är rätt vanligt i dagens samhälle.
Ni borde gå ut mer om ni tar illa upp över det..
Ibrahim Afellay #20
2011-03-13 20:38
Blaugrana91

Läste det nyss riktigt överdrivet , han skämmer ju bara ut Aftonbladet.
Atlético addeh
2011-03-13 20:36
Vi kan väl säga att det nu officiellt nu att Adriano gått om Maxwell i hierarkin då han återigen får chansen från start i en viktig match. Väntad elva i övrigt.
Barcelona el Maestro!
2011-03-13 20:36
Blaugrana91

Patrik Sjöberg skriver om att Barcelona njuter av Zlatans olycka. Ser inget fel i det.
Barcelona är staden inte Barca, klubben. Det är det hans skriver om. Han skriver om Barcelonas tidningar.
2011-03-13 20:33
Barcelonistas

Nej, du skriver hela tiden skit om Real Madrid och spelare..

Senast idag skrev du att Roma fuskat till sig segern mot Lazio?

Jag tycker du bör se över vad du säger innan du publicerar.
*Gäller även mig men jag försöker bättra mig.
Barcelona Tan
CuléAK (F.d Robin.)

cosignar helt.

Det är lågt och ovärdigt samt trist att läsa. Här inne finns mycket intressanta diskussioner, men när jag ser den typen av kommentarer i ett inlägg har jag ingen lust att läsa det. Det är mina "2 cents" i denna diskussion.
addeh
"Fortsätter Adriano prestera ser jag det inte som nödvändigt att en ny vänsterback värvas i sommar."
Co-sign
Varför är nästan alla här så värvningskåta? Till skillnad från alla andra klubbar har vi världens bästa ungdomsakademi, La Masia, att tillgå. Ni kommer ihåg i höstas borta mot Almería, då hade vi två B-lagsspelare i startelvan(Bartra och Fontás). Resultatet? 8-0 på bortaplan med två debutanter... Helt okej.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2011-03-13 20:31
Det är väl upp till honom. Vi har ingen rätt att döma honom efter vad han är. Alla är olika.

Ingen är perfekt därför har vi ingen rätt att yttra oss om andras ''misstag'' så länge vi inte korrigerar våra egna.
Barcelona Hetfield- Abidal > Chuck Norris
2011-03-13 20:30
Vem bryr sig om han är homosexuell eller inte? Blir man en sämre person om man är homosexuell?

Härligt att Adriano får starta, det är en spelare som växer i mina ögon.
Barcelonistas
2011-03-13 20:30
Andreas

Du har blandat ihop mig med någon annan
Barcelona VizzlA^^
2011-03-13 20:29
Ronaldo måste vara homosexuell tror inte ni det?
Barcelona Blaugrana91
2011-03-13 20:27
Alltså jag är så förbannat less på den här jäkla Patrik Sjögren på Aftonbladet...
Nu har skrivit ytterliggare en artikel om Barca och han har då vinklat det El Mundo Deportivo skrev till:
"Barcelona njuter av Zlatans olycka"....Det var ju för tusan tidningen El Mundo Deportivo som skrev det där om Zlatan, vad har det med klubben Barcelona att göra...Så jäkla idiotisk den där Patrik...
2011-03-13 20:26
Som sagt..

Barcelonistas och Trippeln är väl de "människor" (speciellt den första) som kallar Ronaldo för dittan och dattan.
De om några ska ju inte uttala sig.

Ni är så jävla petiga här, ta inte allting på allvar för i helvete.
Om jag tex hade varit mörkhyad hade jag inte brytt mig ett skvatt om någon kallat mig "n*ger" ..

Vem BRYR sig!?
Folk tar ju illa upp för i praktiken ingenting, ett jävla skämt är det.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2011-03-13 20:24
Det är inte okej att kalla Ronaldo homosexuell, det är några här som gör det men det gör det hela inte rättfärdigat.
2011-03-13 20:23
Jag hade önskat ett forum där man kan "spärra" medlemmar, dvs att jag slipper se vad dom skriver. Går detta inte att ordna?

Cataloniaboy - Remuntada //

Fotbollssöndag? Vad är det?
Fotbollskanalen Europa har vi ju att se fram emot 23.35 :D
2011-03-13 20:22
Tråkigt att de har ställt in Fotbollssöndag ikväll, såg precis som addeh framemot det. För övrigt fick man sig ett gott skratt nyss, då Villarreal bytte in en kille som hette Mubarak i efternamn:-)
Barcelona Barcadinho.
2011-03-13 20:21
Man kan väl säga att Adriano har kört om Maxwell i hierarkin.
2011-03-13 20:21
Barcaholic

För att det här är Sverige, Zlatan är helig MARK.
2011-03-13 20:20
Hyder

Jag har 38.4 graders feber, sprutande huvudvärk och ändå sitter jag med datorn, haha nördvarning ftw..

Jag är taggad som fan till match och får se om man lever när matchen är slut, det känns som det är -35 grader här inne och morsan sitter här bredvid och säger att hon svettas.. :(
Barcelona Barcaholic
2011-03-13 20:16
¡Barca! - Crèma Catalana

Hans pappa är ju zigenare. Han kopierade det tydligen från någon tidning ser inget fel med det. Varför är det okej att säga homosexuell till Ronaldo och komma undan men zigenare till Zlatan och världen går under?
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-03-13 20:15
Harmonin här är hög ser jag...

Barcelona line-up (official): Valdes - Alves, Pique, Abidal, Adriano - Xavi, Busqets, Iniesta - Pedro, Messi, Villa

Barcelona bench: Pinto, Milito, Maxwell, Mascherano, Keita, Afellay, Bojan

Jeffren upp på läktaren då han blir den 19:e mannen i truppen.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-03-13 20:12
För det första, Zlatan är inte en zigenare. För det andra, varför använda det som en förolämpning även om han nu är det? Det är riktigt lågt, och att du försvarar det Barcaholic är ännu lägre.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-03-13 20:12
Haha, lugna ner er. En klubbzigenare är vad jag syftade på. Sen får ni dra era egna slutsatser hur ni vill :)
Annons: