/spanien/barcelona/forum/12691.aspx/spanien/barcelona/forum/12691.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2011-03-14 14:51
Katalano -
Ok, tack. Det låter ju rimligt.
Barcelona Katalano
2011-03-14 14:46
Barcadinho.

Nu på fredag, den 18:e
Barcelona Barcadinho.
2011-03-14 14:43
Abbe.

Den här fredagen eller nästa?
Jag försökte leta själv, men icke napp
Atlético addeh
2011-03-14 14:30
Abbe

Adriano hade känningar och ett gult kort, jag tror det var därför Pep bytte in Maxwell.
Barcelona Abbe.
2011-03-14 14:25
Medical report Adriano: muscle strain in hir right calf, availability for Saturday game depends on development of the injury.

Han har en förmåga att ständigt bli skadad.
Hunting Bears
2011-03-14 14:20
AndreD

Dom existerande första säsongen. Den här säsongen är han bara en alibispelare på mittfältet som inte gör något av glädje för någon annan än möjligen motståndarna typ.
Barcelona Abbe.
2011-03-14 14:11
Andreas - V.V [Barney S]

Fredag.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-03-14 14:10
När kommer kvartsfinalen till CL att lottas?

Mvh
Barcelona Abbe.
2011-03-14 14:08
AndreD

Just igår så hoppade han nog mest in för att försvara poängen. Jag tror Pep var nöjd med en pinne borta mot Sevilla, det var nog därför han satte in Maxwell också.

Men generellt sett så saknar jag också dem löpningarna från maliern.
AndreD
2011-03-14 14:05
De här djupledslöpningarna som Keita "gör", är det bara jag som inte ser dem?
Barcelona Barca4eva
2011-03-14 13:26
Katalano

Villa var osynlig mestadels pga att ingen passade honom. Och Afellay istället för Keita ville jag också se.
Barcelona Katalano
2011-03-14 13:23
villa var riktigt osynlig igår. Tyckte att bytet av honom skulle skett tidigare. Hade även önskat få in Affelay istället för Keita i det läget. Vad säger ni andra?
Barcelona Sam
2011-03-14 12:44
Kungligt av Abidal.
Ibrahim Afellay #20
2011-03-14 12:41
Någon som vet hur länge Pedro blir borta ?
Barcelona Cataloniaboy- Remuntada
2011-03-14 12:06
addeh
"Jag tycker folk som klaga på Bojan är oerhört trångsynta. Ni såg förmodligen inte samma fotbollsmatch som mig igår. Att klaga på en kille som bytte in, gjorde mål, la ett fruktansvärt stort arbete i defensiven & slet som ett djur är bara patetiskt. Klaga på Villa istället som lyste lika mycket som Jimmy Jump med sin frånvaro."
Co-sign

Atlético addeh
2011-03-14 11:57
Hetfield

Jag vet, men det skulle ändå kännas logiskt om Real tappade poäng mot lillebror eftersom de får vila fram till den matchen medan Real först ska möta Lyon. Men det blir väl förmodligen som du förutspår, Atlético gör sin sämsta insats under 2011 och Real vandrar hem med tre poäng.

Jag tycker folk som klaga på Bojan är oerhört trångsynta. Ni såg förmodligen inte samma fotbollsmatch som mig igår. Att klaga på en kille som bytte in, gjorde mål, la ett fruktansvärt stort arbete i defensiven & slet som ett djur är bara patetiskt. Klaga på Villa istället som lyste lika mycket som Jimmy Jump med sin frånvaro.

För övrigt gjorde Piqué en stabil match igår. Hoppas han fortsätter så nu.
Barcelona Abbe.
2011-03-14 11:54
Messidinho_10

Vad jag har läst så handlar det om en hamstring-skada som han känt av efter Arsenal-matchen. Pep ansåg väl att Pedro var viktig så han chansade, men det tog som bekant bara 13 minuter innan kanariefågeln bytte ut sig själv.

Även Messi och Alves avslutade matchen med känningar.
Barcelona Messidinho_10
2011-03-14 11:46
Någon som vet hur det är med Pedro?
2011-03-14 11:45
älskabarcelona

Nja, tror Madrid slår Valencia lätt..
Barcelona älskabarcelona
2011-03-14 11:26
Andreas - V.V [Barney S]
Madrid har Valencia kvar att spela emot också . Efter A Madrid så har dom bara svåra matcher kvar .
elbraco
2011-03-14 11:01
Bojan spelade bra igår när han fick komma in. Han låg rätt på plan och höll sig centralt men desto längre matchen hade pågått desto osynligare blev han.
Jag tycker som vanligt att han virrar bort sig på kanterna.

Vet inte hur många det finns här inne som tvivlar på Bojans potential, men eftersom killen inte saknar teknik, avslut, engagemang eller bollkontrol så har han alla möjligheter i världen att bli Barcelonas nästa nr 9 (ordinarie, that is).
Bojans problem sitter tyvärr i huvudet, han vill för mycket och saknar kylan eller speltänket. Ibland löper han efter bollen som en hundvalp som vill leka :P

Låna ut han en säsong till en mittenklubb i Spanien UTAN någon (j*vla) köpoption och han kommer utvecklas märkbart.
2011-03-14 10:49
Hetfield- Abidal > Chuck Norris

Om vi säger så här..

Atletico Madrid vs Real Madrid med den sista som vinnare är den säkraste matchen du kan "betta" på :)

Bara gå all in, tyvärr börjar ju spelbolagen veta om detta fenomen och oddsen är därefter, haha

Bilbao borta
Villarreal borta
Sevilla borta?

Är väl de svåra matcherna som återstår för Madrid.
Barcelona Hetfield- Abidal > Chuck Norris
2011-03-14 10:17
addeh

Man kan knappast kalla matcherna mellan Atletico de Madrid och Real Madrid för en fotbollsmatch. Vi vet alla att Atletico låtsas spela fotboll i 90 minuter och därefter går 3 poäng till Real Madrid, för mig är det givna 3 poäng där.

Om man ska vara positiv så är Iniesta otroligt bra just nu, men även att Bojan spelade betydligt bättre än förut.
Barcelona Que - Grande - Pique.
2011-03-14 09:33
Bara jag som tycker att Bojan spelade bra? Ganska positivt, hoppas det forsätter så! Och vilken jäkla nick Abidal gjorde, vilken krigare!

Visca Barca och hoppas allt går bra i ligan nu :)
Barcelona Katalano
2011-03-14 08:48
Dags att ignorera provocerande inlägg från andra lags fans här inne. Pinsamt av dem men dessutom pinsamma returer från folk här inne. Skärpning! Domaren mot Arsenal är färdigdiskuterad för länge sedan... Ingen idé att ens svara på de som drar upp det igen!
Barcelona Barca4eva
2011-03-14 08:29
Vi måste ta alla matcher innan el clasico, lätta lag my ass.
Barcelona Gio Style
2011-03-14 01:22
Iniesta försök att börja dra på skott med självförtroende oftare tack :)
Barcelonistas
2011-03-14 01:11
Barca4eva

Ja fyfan vilket mål det hade blivit, en riktig kopia på målet som han gjorde på stamford bridge!.
Barcelona Barca4eva
2011-03-14 01:07
Barcelonistas

Klockren, som vanligt. Skulle ha varit underbart om hans ribbskott..helt enkelt inte träffade ribban ;P
Barcelonistas
2011-03-14 01:05
Andres Iniesta :

"Lo hemos intentado hasta el final y ha sido una lástima que no entrara el segundo!
We tried till the end and it was a pitty that we didn't score the second goal!
Ho hem intentat fins al final i es una llàstima no haver pogut marcar el segon!"
Annons: