/spanien/barcelona/forum/12689.aspx/spanien/barcelona/forum/12689.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2011-03-13 23:20
Henry#14 - Legend

Men varför skulle Rosell få pengar av Busacca? Det är ju inte logiskt, hur tänker du nu? Skulle Busacca ge Rosell pengar för att döma till Barcelonas fördel, är du allvarlig? Förklara hur du menar.
Barcelona Dani Alves=The King
2011-03-13 23:20
Puyoooooooooool stavas poäng tappaet idag !!
Barcelona Messidinho_10
2011-03-13 23:19
Jag tror Messi hade ont hela 2a halvlek, för han var rätt så blek inte alls lik sig själv.
Barcelona Barca4eva
En rolig grej som jag återigen måste se är Abidals nickrensning...alltså fyfan vad det var grymt. Trodde först att han drog bort bollen med händerna, när jag sedan fick se reprisen tappade jag hakan och började garva efteråt. Grande Abi!
Real Madrid KungligaMadrid
Jag förstår att Pep ville ha mer tyngd på mittfältet när matchen böljade så mycket fram och tillbaka. Sevilla hade ju jättemånga bra chanser i slutet. Sen att en av Keitas främsta styrkor inte kunde utnyttjas med den rådande matchbilden måste vara brist på andra alternativ. Styrkan jag snackar om är hans villighet att fylla på, komma i andra våg, kalla det vad ni vill...
Barcelona Rambla~
Henry#14 - Legend

Satsar ni på kvadruplen nästa säsong istället?
Hunting Bears
koon

Alla borde villkorslöst hylla Pep för allt han gör. Han gör aldrig fel och laget gör aldrig misstag.
Barcelona haeger
¡Barca! - Crèma Catalana

Hur vet du det? Har någon representant för Sevilla gått ut och sagt det? Nej.
Det står inte skrivet i sten precis.
Barcelona Smogen
Henry#14 - Legend

haha....lilla vän, var inte så dålig förlorarre,
19-0 i skott. och Inte ens tidningarna i London tyckte Arsenal skulle gå vidare eller klaga på domaren.
Barcelona Frodo
Varför gnälls det på Bojan idag för? Det känns som att bänkspelarna automatiskt ska bli hackkycklingar vid poängförlust.

Domaren lär nog få en fet lönecheck från huvudstaden idag.

Det finns 30 poäng att spela om och 25 garanterar oss ligatiteln såvida inte Real vinner över oss med minst 5-0. Bortamatcher mot Villarreal och Real är på papperet de svåraste mötena framöver.
Henry#14 - Legend
2011-03-13 23:18
Jag undrar fortfarande hur mycket pengar Rossell fick av Busacca...?
Barcelona Rambla~
Det som i slutändan räknas är att spelarna verkligen krigade för att vinna. Ingen kan på fullaste allvar påstå att så inte var fallet. Att sen några gjorde mindre brfa insatser och andra lite bättre är naturligt. Det går inte alltid att vinna för det finns en motståndare som också spelar bra och krigar i 90 min. Huvudsaken är att spelarna faktiskt gjorde sitt bästa.

5p, är det något att vara orolig över? Knappast, det är snart uppe i 7 igen som vanligt.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
Herregud det jobbiga är att vi ska möta Villarreal efter fucking landskamperna. Asså jag börjar bli så jävla trött med de här landskamperna , okej om det är kval nu som det är nästa vecka, men varför just fucking träningsmatcher?

1 p mot Sevilla är inte dåligt, de kunde lika gärna vinna matchen också. Sedan hjälper det inte hur mycket vi än klagar på domaren , så det är bästa att lägga ner. De kunde mycket väl fått straff i första samt andra halvlek.
Barcelona koon
2011-03-13 23:17
Cataloniaboy- Remuntada

Vad tycker du att vi ska göra här inne då? Hålla händer, sjunga eller posta dåliga ordvitsar?
Henry#14 - Legend
Barcelonistas

Är du bitter?
Barcelona Barca4eva
Cataloniaboy- Remuntada

Co-sign.
Real Madrid KungligaMadrid
//Barcelonistas

Ja, jag ska inte ljuga och säga att jag hade varit nöjd med ett sånt domslut, men det va ju nån jävel i muren som våldtog en Sevillaspelare.
Barcelona 100% AntiMadridista
...o nu till nånting helt annat.... Va fan gjorde Abildal när han nickade bollen på d där sättet :) hahaha...
Barcelona Cataloniaboy- Remuntada
2011-03-13 23:16
Snacka om kaos här. Så jäkla tråkigt att det blir så här varenda gång vi har tappat poäng.
- - -
En poäng vardera var väl helt rättvist sätt till matchbilden. Sen kan man ju diskutera om vårt bortdömda mål skulle godkänds eller inte, att domaren var dålig, men vi ska vara nöjda med en poäng på Sánchez Pizjuán. FC Barcelonas spelare är trots allt mänskliga om ni inte visste det, och kan tappa poäng precis som alla andra lag.
Sen blir jag så förbannad på Pep som ännu en match byter in Keita, OCH DESSUTOM väljer att ta ut en forward. Att byta in en spelare som Keita i en match där det är 10 minuter kvar och man har oavgjort i, förstår jag inte VARFÖR Pep väljer att ta in Keita av alla. Du får gärna berätta varför Keita alltid får speltid OAVSETT resultat eller matchbild, Pep!
Nej, vi blickar framåt och glömmer denna tråkiga tillställning.
Godnatt.
Barcelonistas
Henry#14 - Legend

gå göm dig troll.
Henry#14 - Legend
Eluc /

Vad menar du?
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
haeger

Fel? Du missar ju poängen.. Folk snackar om att vi ska ta tillbaka Caceres, hur fan ska vi göra det när Sevilla ska köpa honom?
Barcelona Barca4eva
Bojan gjorde ingen bra match...men med det sagt menar jag inte att han var usel? Han kunde helt enkelt inte göra något.

Och Villa? Kan ingen fuc**** passa honom?
Barcelona Éluc
2011-03-13 23:15
"Nu vet ni hur det känns att få domslut emot sig, och hur domaren avgör matchen!
Idioter!"

Enda problemet är att vi fortfarande är med i alla tre turneringar. ;)
Barcelona Figeta
Dem må ha option men jag tror att om Pep skulle ta ett snack med Caceres så skulle han nog gå med på att komma tillbaks. Jag tycker han har utvecklats enormt.
Hunting Bears
Oväntat att samtliga situationer som är självklara blir svårbedömda för dig som Madridista men Capels situation den däremot är straff.
Barcelona koon
Essienesque

Nu är ju knappast detta enda matchen som jag baserar mina åsikter på. Men visst håller jag med dig om att hans inhopp inte är optimalt för en fotbollspelare, speciellt inte för en forward som behöver speltid och förtroende för att prestera.
Men återigen, det handlar om förväntningar och om Bojan kan leva upp till dem. Kommer han att acceptera att vara bänkspelare även efter att Villa säljs och klubben köper in en ny nummer nio? Gör han det så fine, då borde han behållas. Men jag tror inte att han vill slösa bort sin karriär på det sättet. Då är det kanske bättre att sälja och tjäna pengar på affären. För han kommer inte bli den världsforwarden vi hoppades att han skulle bli.
Barcelona Lionel#10Messi
Vi behöver Puyol, Barcas hjärta !
Barcelona Vamos Blaugrana
Hur kan man säga att vi spela dåligt? visst vi vann inte men vi skapa ett par chanser vi fick ett målbortdömt vi hade helt enkelt inte flyt men att säga att vi var dåliga är bara skit
Barcelonistas
2011-03-13 23:14
Kungligamadrid

Messi bordömda mål inga konstigheter? det är ett fullständigt felaktigt domslut. Straffen är solklar, bojan blir fälld kolla repriserna. Sen hade alves kommit fri mot målakten om inte domaren återigen dömt felaktigt.

Hade detta hänt real hade det varit kaos i erat forum.
Annons: