/spanien/barcelona/forum/12683.aspx/spanien/barcelona/forum/12683.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Ibrahim Afellay #20
2011-03-14 12:41
Någon som vet hur länge Pedro blir borta ?
Barcelona Cataloniaboy- Remuntada
2011-03-14 12:06
addeh
"Jag tycker folk som klaga på Bojan är oerhört trångsynta. Ni såg förmodligen inte samma fotbollsmatch som mig igår. Att klaga på en kille som bytte in, gjorde mål, la ett fruktansvärt stort arbete i defensiven & slet som ett djur är bara patetiskt. Klaga på Villa istället som lyste lika mycket som Jimmy Jump med sin frånvaro."
Co-sign

Atlético addeh
2011-03-14 11:57
Hetfield

Jag vet, men det skulle ändå kännas logiskt om Real tappade poäng mot lillebror eftersom de får vila fram till den matchen medan Real först ska möta Lyon. Men det blir väl förmodligen som du förutspår, Atlético gör sin sämsta insats under 2011 och Real vandrar hem med tre poäng.

Jag tycker folk som klaga på Bojan är oerhört trångsynta. Ni såg förmodligen inte samma fotbollsmatch som mig igår. Att klaga på en kille som bytte in, gjorde mål, la ett fruktansvärt stort arbete i defensiven & slet som ett djur är bara patetiskt. Klaga på Villa istället som lyste lika mycket som Jimmy Jump med sin frånvaro.

För övrigt gjorde Piqué en stabil match igår. Hoppas han fortsätter så nu.
Barcelona Abbe.
2011-03-14 11:54
Messidinho_10

Vad jag har läst så handlar det om en hamstring-skada som han känt av efter Arsenal-matchen. Pep ansåg väl att Pedro var viktig så han chansade, men det tog som bekant bara 13 minuter innan kanariefågeln bytte ut sig själv.

Även Messi och Alves avslutade matchen med känningar.
Barcelona Messidinho_10
2011-03-14 11:46
Någon som vet hur det är med Pedro?
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-03-14 11:45
älskabarcelona

Nja, tror Madrid slår Valencia lätt..
Barcelona älskabarcelona
2011-03-14 11:26
Andreas - V.V [Barney S]
Madrid har Valencia kvar att spela emot också . Efter A Madrid så har dom bara svåra matcher kvar .
elbraco
2011-03-14 11:01
Bojan spelade bra igår när han fick komma in. Han låg rätt på plan och höll sig centralt men desto längre matchen hade pågått desto osynligare blev han.
Jag tycker som vanligt att han virrar bort sig på kanterna.

Vet inte hur många det finns här inne som tvivlar på Bojans potential, men eftersom killen inte saknar teknik, avslut, engagemang eller bollkontrol så har han alla möjligheter i världen att bli Barcelonas nästa nr 9 (ordinarie, that is).
Bojans problem sitter tyvärr i huvudet, han vill för mycket och saknar kylan eller speltänket. Ibland löper han efter bollen som en hundvalp som vill leka :P

Låna ut han en säsong till en mittenklubb i Spanien UTAN någon (j*vla) köpoption och han kommer utvecklas märkbart.
2011-03-14 10:49
Hetfield- Abidal > Chuck Norris

Om vi säger så här..

Atletico Madrid vs Real Madrid med den sista som vinnare är den säkraste matchen du kan "betta" på :)

Bara gå all in, tyvärr börjar ju spelbolagen veta om detta fenomen och oddsen är därefter, haha

Bilbao borta
Villarreal borta
Sevilla borta?

Är väl de svåra matcherna som återstår för Madrid.
Barcelona Hetfield- Abidal > Chuck Norris
2011-03-14 10:17
addeh

Man kan knappast kalla matcherna mellan Atletico de Madrid och Real Madrid för en fotbollsmatch. Vi vet alla att Atletico låtsas spela fotboll i 90 minuter och därefter går 3 poäng till Real Madrid, för mig är det givna 3 poäng där.

Om man ska vara positiv så är Iniesta otroligt bra just nu, men även att Bojan spelade betydligt bättre än förut.
Barcelona Que - Grande - Pique.
2011-03-14 09:33
Bara jag som tycker att Bojan spelade bra? Ganska positivt, hoppas det forsätter så! Och vilken jäkla nick Abidal gjorde, vilken krigare!

Visca Barca och hoppas allt går bra i ligan nu :)
Barcelona Katalano
2011-03-14 08:48
Dags att ignorera provocerande inlägg från andra lags fans här inne. Pinsamt av dem men dessutom pinsamma returer från folk här inne. Skärpning! Domaren mot Arsenal är färdigdiskuterad för länge sedan... Ingen idé att ens svara på de som drar upp det igen!
Barcelona Barca4eva
2011-03-14 08:29
Vi måste ta alla matcher innan el clasico, lätta lag my ass.
Barcelona Gio Style
2011-03-14 01:22
Iniesta försök att börja dra på skott med självförtroende oftare tack :)
Barcelonistas
2011-03-14 01:11
Barca4eva

Ja fyfan vilket mål det hade blivit, en riktig kopia på målet som han gjorde på stamford bridge!.
Barcelona Barca4eva
2011-03-14 01:07
Barcelonistas

Klockren, som vanligt. Skulle ha varit underbart om hans ribbskott..helt enkelt inte träffade ribban ;P
Barcelonistas
2011-03-14 01:05
Andres Iniesta :

"Lo hemos intentado hasta el final y ha sido una lástima que no entrara el segundo!
We tried till the end and it was a pitty that we didn't score the second goal!
Ho hem intentat fins al final i es una llàstima no haver pogut marcar el segon!"
AndreD
2011-03-14 00:58
Lololo typiskt marängtroll. Skriver en massa påhittade saker och efter trollet har blivit ägt på alla punkter är det borta.
Barcelona Barca4eva
2011-03-14 00:49
Vi hade inte marginalerna med oss den här matchen...ribbträffen av Iniesta, fick Chelsea-rysningar.
Barcelona Gio Style
2011-03-14 00:40
jeppepepe/

Är du Arsenal-fan incognito? Arsenal grinar över RVP utvisning. Kan tyckas vara hårt dömd... MEN:

Han skulle haft ett rött kort redan vid ett tidigare skede.
Även om han inte hörde signalen så såg han garanterat linjedomaren vinka, vilket man kan se om man tittar noggrant på repriser.
Messi skulle haft en straff.
Vi fick ett mål felaktigt bortdömt på Emirates.
Koscielny skulle även han ha haft ett andra gula kort.
Även Pedro blev fälld utan åtgärd på Nou Camp i en situation som luktade VÄLDIGT mycket straff.

Anser du seriöst att vi blev gynnade?

Edit: Såg nu att du skrivit ett endaste inlägg och har din Arsenal tröja i England...
2011-03-14 00:37
Canalates //

Haha, den har man sett :)

Nee, godnatt nu.
Barcelonistas
2011-03-14 00:37
Fernando

Kolla erat dubbelmöte mot sevilla i cdr semin.

Sen undrar jag om du bara försöker spela rolig elr du kanske är dum i hela jävla huvudet? 5-6 straffar?

LOL
Barcelona Gio Style
2011-03-14 00:36
Fernando "El Principe" Redondo... Vilken j*vla looser, helt seriöst.

Det är ingen mening med att svara på dessa troll då de inte kan ta in något annat än det de inbillar sig i hjärnan. Spelar ingen roll hur mycket bevis man lägger fram. Då läser de bara, svarar med lite mer nonsens fastän man har motbevisat dem för att sedan lämna forumet utan att ha blivit något smartare när de fått ytterligare ett svar. "Det kanske stämmer, eller? Nej fan det e klart att de blev gynnade"
*suck*
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-03-14 00:36
Fernando "El Principe" Redondo

Jag såg att ni fortfarande gnäller på Messis handmål, har ni glömt när Raul gjorde mål med handen i Champions League??

Canaletes
2011-03-14 00:35
En annan rolig video med Abidal :)

Och skippa snacket om domarna så inte det blir kaoz igen...
2011-03-14 00:33
Ni som fortfarande inte fattar att utvisningen på R.V.P var pga tidigare incidenter kan ju bara ta eran nattmössa och hoppa i säng.

Vad behövs det för att ni ska fatta? Han hade samlat ihop till det där röda kortet sedan tidigare och sen är det bullshit att han inte hörde domaren.

Jag satt för i h***ete "BAKOM" Almogavers och jag hörde signalen från domaren så såvida R.V.P inte är döv hörde han garanterat signalen.
Barcelonistas
2011-03-14 00:30

Chelsea 5-6 straffar!?

HAHAHAHAHA, kära nån va har du rökt för nått?
Barcelona jeppepepe
2011-03-14 00:30
Tråkigt insats av domaren, förstår icke att det får gå till på det sättet.
Samtidigt tycker jag att matchen mot Arsenal var lite tvärtom, utvisningen på RVP var väldigt hård...

Vi kommer igen som vi alltid gör=)
MESSI!!
2011-03-14 00:27

Hjälp mot Arsenal? Vilken hjälp? Det korrekta domslutet som gav utvisning på R.V.P ? Kan du FÖRSTÅ att han samlat ihop till det röda kortet, han stämplade Messi etc, det var för "ALLA" incididenter" som han samlat på sig under matchen, det gula var således inte bara för att han sparkade iväg bollen.
Ska du inte säga att straffen vi fick mot Arsenal var felaktig också?

5-6 straffar?

Fan vad trött jag är på dessa internet troll..
Röstar för stängt forum men det lär väl aldrig hända.

[Facepalm] ..
Barcelona 1.70-ligan.
2011-03-14 00:27
addeh

Jag hoppas du har rätt, men jag räknar kallt med att Madrid vinner sina matcher. De brukar ha den turen vi aldrig har. En sådan här match hade de på något vis slingrat sig ur med 3 poäng, medans vi har ribba ut, domsluten emot oss och tappar viktiga poäng. Det ser fortfarande ljust ut, men något mörkare än innan... nu har vi enligt mig inte råd med att tappa poäng mot ubåtarna. Vi har inte råd med så många sådana här matcher till och hade vi bara förtjänat att tappa poäng hade det kännts bättre. Men ikväll borde avståndet ner till Madrid inte ha minskat
Annons: