/spanien/barcelona/forum/12669.aspx/spanien/barcelona/forum/12669.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2011-03-15 23:35
Mrfaariis

Enligt Sport så kommer han med all säkerhet missa resten av säsongen, men som sagt just det är inte viktigt förtillfället, det enda som är viktigt är att Abidal blir bättre!
Hunting Bears
zinedine#5

Vad har ens detta med Madrid och Barcelona att göra? Att du kan visa empati har inget att göra med att du är madridista eller barcelonista. Det har att göra med att du är människa.

Now get lost.
Barcelona Heywood Jablome - Xavi
Jag bara tänker på att det inte kan vara allvarligt då han faktiskt kunde spela och det kommer ut först i dag att han ska opereras.

Kommer säkert mängder med information i morgon!

Gud, vilken jobbig känsla man har.
Barcelonistas
2011-03-15 23:34
Andreas

Visst hatar jag madrid, men jag har knappast visat mitt hat för real på forumet...

lägg ner ffs.
Barcelona westinho
2011-03-15 23:34
Sevilla bateni
2011-03-15 23:33
Abidal i våra tankar. Hoppas han klarar sig igenom detta och kommer tillbaka starkare än innan. Det här gjorde mig väldigt nedstämd, och sätter ett nytt perspektiv i och med att man för en stund tar avstånd från fotbollen, och det tjaffs som kommer omkring det.

Animo Abidal!
Barcelona Blaugrana91
2011-03-15 23:33
zinedine#5

Tycker du att det är nödvändigt att slänga ur dig allt det där första? Ingen bryr sig om vad du anser om klubben Barcelona...
Som någon annan nämnde det hade räckt att du skrev om Abidal.
Real Madrid zinedine#5
2011-03-15 23:32
det jag vill få fram är att jag som madrid fan trots rivaliteten kan ha en viss respekt mot klubben och abidal.
Barcelonistas
fan helvete, vilken piss kväll
Smalling #12 [M.U.F.C]
Synd om Abidal. Lider med honom. Hoppas att han blir frisk snarast.

MVH.
Barcelona Barcadinho.
2011-03-15 23:31
Jag går omkring hemma, borstar tänderna och tänker på livets öde.
Ibland kvittar det vilken livsstil man har. Man kan vara en idrottsman som lever hälsosamt, men man kan drabbas av en olycka, en farlig tumör och andra eländen.
Känns ibland som livet är orättvist. Snälla och trevliga människor och barn överallt i världen som drabbas av eländen. Jag ser ibland trasiga människor på mitt jobb, människor som i en annan miljö och med ett bättre öde kunde leva som änglar och smaka av det goda som finns.

Hoppas på ett bra besked för Abidal – väntetiden för honom och familjen kommer att kännas som helvete lång. Min far dog av cancer och vissa dagar kändes långa som månader.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-03-15 23:31
Barcelonistas

Ursäkta men jag drog världens IRL garv när du skrev detta:

" Otroligt onödigt inlägg, hat hör inte hemma i denna värld. "

Skulle jag bara gå tillbaka 5 sidor skulle jag hitta 30+ inlägg om ditt hat mot den så kallade "smutsklubben osv", LOL..
Ge fan i dina hycklerifasoner, finns INGET värre.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-03-15 23:30
Nästa match ska allt handla om Abidal. Precis som laget hyllade Larsson, Eto'o, Xavi, Milito osv. Nu är det Abidal det ska handla om som lider av något mycket allvarligare än de andra. Det sportsliga spelar ingen roll just nu och det kommer inte göra det heller så länge Abidal lider av cancer.
Barcelona Mrfaariis
2011-03-15 23:30
Står ej nånstans att han e borta hela säsongen ??
Barcelona Danne - Culé - 26
2011-03-15 23:29
Zinedine

De hade nog räckt med de du skrev om Abidal. De andra var jävligt onödigt. Pinsamt

Barcelonistas
2011-03-15 23:29
Zinedine5

Otroligt onödigt inlägg, hat hör inte hemma i denna värld.

Okej jag ska ej hyckla nu men jag har en jävligt stor orsak till att jag hatar mierda.
2011-03-15 23:27
Iniesta:

I'd like to show all my affection and support for Eric Abidal from here. I'm confident everything wi...ll be alright. He deserves it, he's a great guy!
Hunting Bears
2011-03-15 23:27
zinedine#5

Moget inlägg. Jag önskar inget illa till Real men du verkar ha något behov av att bevisa för dig själv att du är en äkta madridista genom att säga hur mycket du hatar oss.

Real Madrid zinedine#5
2011-03-15 23:26
Jag hoppas att ni förlorar varje match jag hoppas att ni går bankrupta. Jag hoppas att alla skulle hata Barca. Allt detta säger jag för att jag är ett Madrid fan. Tror ni känner samma sak. Men om det är någonting jag vill är att abidal ska klara sig. Jag och en hel fotbollsvärld lider med honom ikväll. Hoppas att ni kände samma sak med de la red. Eric abidal, mat god be With you <3
Real Madrid zinedine#5
2011-03-15 23:25
Jag hoppas att ni förlorar varje match jag hoppas att ni går bankrupta. Jag hoppas att alla skulle hata Barca. Allt detta säger jag för att jag är ett Madrid fan. Tror ni känner samma sak. Men om det är någonting jag vill är att abidal ska klara sig. Jag och en hel fotbollsvärld lider med honom ikväll. Hoppas att ni kände samma sak med de la red.
Barcelona basaric
2011-03-15 23:24
Jag gråter. Ingen människa i världen förtjänar detta, speciellt inte en sån fin människa som Abidal.
Daniele De Rossi #16
2011-03-15 23:24
tja

hur upptäckdes detta? kommer han kunna spela igen?
Barcelona Cataloniaboy- Anims Abidal!
2011-03-15 23:22
Barcelonistas
Abidal finns i våra tankar hela tiden. Det är viktigt att kunna tänka på andra grejer vid jobbiga situationer.
Hunting Bears
2011-03-15 23:22
Det är då det jävligaste att den spelaren som har varit den starkast lysnade 2011 ska drabbas av något sånt här överjävligt.

Barcelona Barca4eva
2011-03-15 23:20
Abbe.

Väldigt fint av de spelarna och en del av grabbarna från Puertan.
2011-03-15 23:17
Förläng Abis kontrakt med ett par år och ge honom all tid i världen för att kunna ta på sig vår tröja igen.
Barcelona el Flaco - "Leave the gun, take the cannoli"
2011-03-15 23:17
Vill även säga att det är fin gest av marängerna och de från andra lag som kommer in hit, oroar sig över Abidal och önskar att han ska återhämta sig så snarast möjligt. Minns att jag var lika lamslagen när man fick läsa att De la Red var tvungen att lägga skorna på hyllan. I såna här stunder existerar inte rivaliteten, eller ens fotbollen, Det enda som betyder något är värdet på människoliv.

Anims Abidalthasar!
Barcelona Abbe.
2011-03-15 23:15
Fint stöd från flera spelare:

Tw Lucas Leiva (Liverpool): "What a bad news about Eric Abidal... God bless him!! May he return as soon as possible."

Tw Rio Ferdinand (Man Utd): "Just heard Abidal has been diagnosed with cancer, thoughts are with you. The man was a rock vs arsenal as well"

Tw Cesc (Arsenal): "Best wishes and a lot of strength to Eric Abidal. Bad news for football. One has to enjoy every day."

Tw Kaka (Real Madrid): "What sad news about Eric Abidal, tumor in the liver! Let 's pray for him.. God bless!!"
Barcelona De Goda "Erat hat gör oss starkare"
2011-03-15 23:15
Min egen far fick sin mage bortopererad och fick vänta en vecka på operation. Under två dagar innan operationen tömdes magen via en slang som gick genom näsan. Så helt akut är det inte som en förblödning. Du som undrade varför operationen inte kan utföras på en gång.

Jag är säker på att allt kommer att gå bra och förhoppningsvis kan Abidal spela för oss igen redan till hösten om han bestämmer sig för att fortsätta.

Real Madrid placeboefecto
2011-03-15 23:14
Så sjukt tråkigt, fotbollen betyder ingenting just nu..
Annons: