/spanien/barcelona/forum/12655.aspx/spanien/barcelona/forum/12655.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hunting Bears
2011-03-14 15:12
Inklusive lag från sig egna grupp förmodar jag?
Barcelona Hetfield- Abidal > Chuck Norris
2011-03-14 15:12
Hunting Bears

Förvisso, men poängen är att alla gjorda så stor sak av det. Moratti satt med sina gula tänder och pekade ner mot Juventus pga. att hans lag var långt ifrån Juventus nivå (då).

Real Madrid gick väl igenom samma sak, man pratade om att Roberto Carlos tog steroider pga. hans muskler (lol), osv osv osv.
Barcelona Katalano
2011-03-14 15:11
Det blir nu fri lottning vilket betyder att man även kan möta lagen från inhemska ligan.
Atlético addeh
2011-03-14 15:11
Angående Champions League kan vi lottas mot vilket lag som helst, nu spelar länder och så vidare ingen roll. Jag tror till och med en gruppetta och grupptvåa kan ställas mot varandra, men jag kan ha fel.
Hunting Bears
2011-03-14 15:09
I Juventus fall hittade man väl enstaka fall av doping dock.

Jag hopas ju detta endast är bullshit. Vilket jag verkligen tror.
2011-03-14 15:06
Jag hoppas att de stämmer skitet ur blaskorna och radio kanalerna, det här är verkligen det sista vi behöver när ligan och turneringarna ska börja dra ihop sig.

Å andra sidan så går alla framgångsrika lag igenom avundsjuka och falska anklagelser. Real Madrid och Juventus blev häcklade av tidningarna.
Barcelona Myrran
2011-03-14 15:02
Cadena Cope (radio kanal i spanien) har tydligen gått ut med dopingsanklagelser mot Barcelona efter matchen mot Sevilla.

På Cadena Copes hemsida så står det om anklagelserna, ska vara Real Madrid som tycker att dopningskontrollerna i spanska ligan är ett skämt och vill ha hårdare kontroller i framtiden. De påpekar också om att läkarna som Barca använder sig av är "tvivelaktiga".

Barcelonas advokater kollar om det finns någon lagliga grunder för att stämma Codena Cope just nu för att de skadat klubbens image, tränarna, spelarna och läkarna. Och självklart dementerar Barca anklagelserna.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9
2011-03-14 15:01
Hoppas vi kan vila lite spelare mot Getafe, känns som om spelarna åkte på rätt mycket däng igår. Messi, Alves, Pedro etc.

Undrar också om det är med CL, kan vi lottas mot alla eller är det olika "träd"?
Antar att det är alla men...
Hunting Bears
2011-03-14 15:00
Hetfield- Abidal > Chuck Norris

Nej, spanska medier etc skriver istället idag om dopningsanklagelserna mot Barcelona som Radio Cope gjort i samband med matchen mot Sevilla.

Dom rapporterar att Valencia och Barcelona ska använda tveksamma läkare.
2011-03-14 14:55
Är det inte konstigt att det är SÅ lite prat om domarmisstagen igår? När vi får fördelar så hade alla sporttidningar rena kalabaliken om att domarna är för snälla mot oss.

Är vi bra förlorare?
Fan, jag är så stolt över att vi har en tränare som inte behöver skylla på någon eller något. Lär er Wenger och Mourinho.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-03-14 14:55
Vilka lag kan vi möta? Alla?

Barcelona Barcadinho.
2011-03-14 14:51
Katalano -
Ok, tack. Det låter ju rimligt.
Barcelona Katalano
2011-03-14 14:46
Barcadinho.

Nu på fredag, den 18:e
Barcelona Barcadinho.
2011-03-14 14:43
Abbe.

Den här fredagen eller nästa?
Jag försökte leta själv, men icke napp
Atlético addeh
2011-03-14 14:30
Abbe

Adriano hade känningar och ett gult kort, jag tror det var därför Pep bytte in Maxwell.
Barcelona Abbe.
2011-03-14 14:25
Medical report Adriano: muscle strain in hir right calf, availability for Saturday game depends on development of the injury.

Han har en förmåga att ständigt bli skadad.
Hunting Bears
2011-03-14 14:20
AndreD

Dom existerande första säsongen. Den här säsongen är han bara en alibispelare på mittfältet som inte gör något av glädje för någon annan än möjligen motståndarna typ.
Barcelona Abbe.
2011-03-14 14:11
Andreas - V.V [Barney S]

Fredag.
2011-03-14 14:10
När kommer kvartsfinalen till CL att lottas?

Mvh
Barcelona Abbe.
2011-03-14 14:08
AndreD

Just igår så hoppade han nog mest in för att försvara poängen. Jag tror Pep var nöjd med en pinne borta mot Sevilla, det var nog därför han satte in Maxwell också.

Men generellt sett så saknar jag också dem löpningarna från maliern.
AndreD
2011-03-14 14:05
De här djupledslöpningarna som Keita "gör", är det bara jag som inte ser dem?
Barcelona Barca4eva
2011-03-14 13:26
Katalano

Villa var osynlig mestadels pga att ingen passade honom. Och Afellay istället för Keita ville jag också se.
Barcelona Katalano
2011-03-14 13:23
villa var riktigt osynlig igår. Tyckte att bytet av honom skulle skett tidigare. Hade även önskat få in Affelay istället för Keita i det läget. Vad säger ni andra?
Barcelona Sam
2011-03-14 12:44
Kungligt av Abidal.
Ibrahim Afellay #20
2011-03-14 12:41
Någon som vet hur länge Pedro blir borta ?
Barcelona Cataloniaboy- Remuntada
2011-03-14 12:06
addeh
"Jag tycker folk som klaga på Bojan är oerhört trångsynta. Ni såg förmodligen inte samma fotbollsmatch som mig igår. Att klaga på en kille som bytte in, gjorde mål, la ett fruktansvärt stort arbete i defensiven & slet som ett djur är bara patetiskt. Klaga på Villa istället som lyste lika mycket som Jimmy Jump med sin frånvaro."
Co-sign

Atlético addeh
2011-03-14 11:57
Hetfield

Jag vet, men det skulle ändå kännas logiskt om Real tappade poäng mot lillebror eftersom de får vila fram till den matchen medan Real först ska möta Lyon. Men det blir väl förmodligen som du förutspår, Atlético gör sin sämsta insats under 2011 och Real vandrar hem med tre poäng.

Jag tycker folk som klaga på Bojan är oerhört trångsynta. Ni såg förmodligen inte samma fotbollsmatch som mig igår. Att klaga på en kille som bytte in, gjorde mål, la ett fruktansvärt stort arbete i defensiven & slet som ett djur är bara patetiskt. Klaga på Villa istället som lyste lika mycket som Jimmy Jump med sin frånvaro.

För övrigt gjorde Piqué en stabil match igår. Hoppas han fortsätter så nu.
Barcelona Abbe.
2011-03-14 11:54
Messidinho_10

Vad jag har läst så handlar det om en hamstring-skada som han känt av efter Arsenal-matchen. Pep ansåg väl att Pedro var viktig så han chansade, men det tog som bekant bara 13 minuter innan kanariefågeln bytte ut sig själv.

Även Messi och Alves avslutade matchen med känningar.
Barcelona Messidinho_10
2011-03-14 11:46
Någon som vet hur det är med Pedro?
2011-03-14 11:45
älskabarcelona

Nja, tror Madrid slår Valencia lätt..
Annons: