/spanien/barcelona/forum/12646.aspx/spanien/barcelona/forum/12646.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe. - Gràcies Equip!
5/29/2011 16:13
Spelarna anländer till Barcelona. Livestream i länktips.

Edit: Sändningen har nu bytt fokus.
Fernando Gago - King Of Barcelona
5/29/2011 16:10
Lost Art Of Murder/Delarocha/Hunting Bears

Barcelona Hetfield
5/29/2011 16:07
Frodo

Tvärtom faktiskt. Jag läser många positiva saker, man må tycka vad man vill om Barcelona men att de är värdiga vinnare är det inget snack om.

Sen så finns det vissa IQ befriade inbreds som ska snacka skit, men det är snarare undantag än regel.

FG- King of Barcelona

Hehe, skönt nick. Vad hette du innan?
Fernando Gago - King Of Barcelona
5/29/2011 16:06
Frodo

Tycker det är intressant att de Svenska anglofilerna verkar vara mer beskyddande av de engelska fotbollen än vad engelsmännen själva är. Engelsmännen brukar ju kunna såga sina lag rätt rejält, men de svenska anglofilerna verkar vara inkapabla till att göra detsamma.
,Sami
5/29/2011 16:05
Spola till 2:25 fan vad jag garvade där. Hahaha
Barcelona Frodo
5/29/2011 16:03
J*vlar vad folk hatar Barcelona här i Sverige. Lever det här landet i en liten bubbla eller? På olika forum letar man fortfarande efter ursäkter.

ManU douchebag till skribent Gustaf Granqvist snackar om "gränsen till offside". Han borde känna sig jävligt korkad över sina artiklar om Barcelona när Valencia hade 7 fouls igår och inte ens blev utvisad.

Om man istället kollar på internationella forum så skriver alla om Barcelonas överlägsenhet och att vi var värdiga vinnare. Även en xenofobisk press som den brittiska skriver att Barcelona var flera klasser bättre och blogginläggen på exempelvis The Guardian visar detsamma.

Bara i Sverige ser man så många människor hata Messi. Man kan ju undra varför då killen vunnit skytteligan i CL 3 år i rad nu. Men han kanske fortfarande måste göra mål på Stoke för att klassas som bäst? Dumma anglofiler.
Barcelona Decinho
5/29/2011 16:00
Den här videon kan jag titta på hur många gånger som helst! Vilken underbart homogen grupp som numera är bäst i Europa.
Barcelona Éluc
5/29/2011 15:59
Någon som fått tag på en högupplöst bild med hela laget samlat med pokalen?
Barcelona emilio___
5/29/2011 15:57
Hoppas att pep stannat för alltid. Fan är det med honom. Kan han inte bara skrica på eb for life kontrakt :p
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca4eva
5/29/2011 15:54
Härligt att Pep stannar trots den magiska säsongen! Inget jag tvivlade på egentligen men det var många som var osäkra på det.

Happy days
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
5/29/2011 15:53
Med tanke på hur mycket vissa spelare kostar så är 30 m euro för lite för Fabregas. 35 och kanske 40 är varken under- eller överpris men frågan är om det är värt det.
Barcelona Messidinho_10
5/29/2011 15:45
Nej det sant hon ska ha KONSERT IKVÄLL
Barcelona L.A.M Nr 10
5/29/2011 15:44
Även om jag tycker 30 miljoner pund är rimligt för Cesc så kan jag aldrig tänka mig att Arsenal släpper honom för de pengarna. De vill nog ha minst 45, om de ens har tänkt på att sälja honom. Tror nog att Arsenal kan stå emot Barcas vilja att ha Cesc den här sommaren, men för varje år som går och så länge Barca är intresserade så ökar chansen/risken för att katalanen kommer tillbaka.
Barcelona Messidinho_10
5/29/2011 15:43
Snart landar flyget i Barcelona, någon som kan hitta nån länk??
Barcelona Siempre Barça
5/29/2011 15:33
jag läste nyss på aftonbladet att shakira ska ha konsert på camp nuo. Är de sant eller bara skit snack
,Sami
5/29/2011 15:32
Hetfield
30 miljoner är ett bra pris. Men jag tror Arsenal kommer tacka nej till det. Jag tror de vill ha 40 miljoner pund. Men jag har en stark känsla att Fabregas kommer komma hem till Barca. Men smakar det så kostar det.
Barcelona Hetfield
5/29/2011 15:21
Arsenal värvade först 16-årige Jon Toral och sedan även jämnårige Hector Bellerin från Barcelona.
Spanjorernas svar?
En fortsättning på en transfersåpa utan slut.
Katalanerna uppges i brittisk media nämligen förbereda sommarens första bud på Arsenals kapten Cesc Fabregas.
Summan? 30 miljoner pund.

Härligt Sandro! Äntligen visar en president lite cojones.
Barcelona basaric - Julien Faubert - The old king of Madrid
5/29/2011 15:20
De står där, mitt i ett kokande slagfält fyllt av jagande fullblodshundar och samtalar. ”Ska vi göra så här?”, ”Nej, vänta lite, du. Jag tror vi testar andra hållet”, ”Ah, jamen kan du gå lite framåt där då?”, ”Okej. Ska jag skjuta nu eller? Jag gör det. 1–0”.
,Sami
5/29/2011 15:16
Rambla
Festen på Camp Nou börjar kvart i 9. Kolla länk:)
Barcelona Capitan Puyi
5/29/2011 15:10
Unitedfan

Tack själv för en oförglömlig final. Stort av dig och de flesta Man U fans att tacka och visa sån respekt. Det var en ära att spela mot er och hoppas vi möts igen.

Väl mött.
5/29/2011 15:10
Piques har en sjuk karisma..

"Colombian singer Shakira, in answer to reporters’ questions, revealed Saturday the secret of the amazing energy that keeps her singing and dancing through her shows without taking a? break – she said it’s the “love vitamins” she gets from her boyfriend, Spanish soccer star Gerard Pique."
Unitedfan
5/29/2011 15:06
Jag blev inte så besviken som jag trodde jag skulle bli vid en eventuell förlust. Visserligen gjorde inte united sin bästa match under säsongen, men oavsett om dom hade gjort det. Hade man antagligen ändå inte räckt enda fram. Tyvärr är det bara att konstatera att i år var Barcelona världens bästa lag, och det tydligt. Om det är det bästa någonsin låter jag vara osagt. Hoppas vi möts nästa år i CL igen, för hur det än är. Så är inga oslagbara för United. Grattis till segern!

GGMU
The Special Five
ja det är sant
Barcelona Abbe. - Gràcies Equip!
Diar Iniesta Shekha

Det stämmer. Den här vägen tar de till Camp Nou.

Sami

Det stämmer. Ligavinnarna möter vinnarna av Copa del Rey.
,Sami
5/29/2011 15:04
Jag läste på Reals forum att vi kommer möta dom igen Super Copa? Är det sant?
Barcelona Diar Iniesta Shekha
5/29/2011 15:02
Börjar laget ta Bussen genom staden 17:30 eller?
AndreD - Winning!
5/29/2011 15:01
Trippeln08/09

Hemsidan streamar tror jag.
Barcelona GerardPique3
5/29/2011 14:59
Bra gjort RED
5/29/2011 14:55
Shakira i Marocco..
Barcelona Trippeln08/09
5/29/2011 14:53