/spanien/barcelona/forum/12640.aspx/spanien/barcelona/forum/12640.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
5/29/2011 01:03
Matchen i HD, för er som vill ladda ner. Engelska kommentatorer, bla arsenals gamla anfallare Alan Smith som bisittare.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
5/29/2011 01:01
Lost Art Of Murder

Så länge det finns moderatorer online behöver det inte vara stängt.
Men när det spårar så spårar det verkligen rejält, då orkar nog inte ens en moderator sitta och rensa och spärra.
Vid sådana tillfällen är det nog bättre att stänga forumet, låta folk sova tills dagen efter och förhoppningsvis har sansat sig lite.
Även om det drabbar "oskyldiga" med ett stängt forum är det bästa lösningen.
Lost Art Of Murder
5/29/2011 00:58
Tycker aldrig man ska stäng forumet. Bättre att plocka bort de som bär sig åt som svin. Men jag är ingen moderator och behöver därmed inte sitta och handplocka alla som ska stängas av. Så det handlar ju mycket om det också. Har moderatorerna orken att hålla forumet uppe om det väller in drägg?

Barcelona Dani Alves=The King
5/29/2011 00:58
Busssi va KUNG idag alla ska hyllas !!!!!

Även Villa..

Men den stora kungen i den lilla kroppen är som alltid Messiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Campeone Campeone Campeone oe oe oe oe

God Natt
5/29/2011 00:57
Detta forum till skillnad från många andra här på SvF strävar efter att alltid ha öppet för diskussioner.
Personligen håller jag dock med dig även om det är ganska lugnt just nu, efter Madrid mötet så var det snudd på kaos med fusk, mygel, UEFA och jag vet inte alla olika konspirationsteorier som dök upp så vid extrema tillfällen tycker jag det är rätt att stänga, annars är det bara att någon moderator är online så fixar de "problemen" som kan uppstå.

Forumet stängs bara vid väldigt extrema tillfällen, minns inte senast det var stängt men det var ett tag sen.

Lost Art Of Murder
5/29/2011 00:55
Puyol ansågs väl inte vara 100 % återställd.
Barcelona Blaugrana91
5/29/2011 00:54
Någon som vet om spelarna åkte till Naturhistoriska museet i London och firade? Hahah
Barcelona samot
5/29/2011 00:53
Borde inte forumet vara stängt för andra varje gång efter en stor match?
Barcelona Forza Espana
5/29/2011 00:52
Han fick ju samtidigt en ordentlig smäll vid nåt tillfälle så han filmar ju inte enbart. FORZA BUSQUETS
Barcelona Frodo
5/29/2011 00:51
Fan vad störande att kommentarerna höll på och babblade om att Messi inte gjort mål på engelsk mark tidigare. So what? Han har nu gjort 8 mål på engelska lag i CL så varför haka upp sig på små korkade detaljer? Vad kommer härnäst?

Samtidigt nämnde de inte att Rooney aldrig hade gjort mål mot spanskt motstånd på 8 eller 9 matcher.

Förövrigt var det mäktigt att se Abidal idag. Han var fullständigt dominant på sin kant. Han är ett fysiskt praktexemplar.
Lost Art Of Murder
5/29/2011 00:50
fel
5/29/2011 00:50
Varför starta inte Puyii idag ???????????

Känns som Pep ger han för lite cred..

Äääh inget att gräma sig över nu men Puyol är alltid Puyol..
5/29/2011 00:49
Forza Espana

Nej, idag var han bra.
Filmade inte heller vad jag kan minnas, de gånger han låg ner så såg det i alla fall ut som rätt kraftiga smällar.
Hans maskande på slutet dock var inte bra, sånt tycker jag personligen är tråkigt, man behöver inte sega så mycket av planen dvs.
Barcelona Barca4eva
5/29/2011 00:48
Helt otrolig kväll...fattade inte vad som hade hänt när matchen blåstes av. Jag bara låg där och täckte för ansiktet, Busquets-style. Herregud...
Barcelona Forza Espana
5/29/2011 00:47
Men allvarligt killen gjorde inte ett misstag i matchen.
5/29/2011 00:46
Forza Espana

Busquets heter han, men jovars - han håller en helt okej nivå.
Ung bra spelare som synkar väldigt bra med Xavi & Iniesta.
Bör dock minska ner en aning på sina filmningar.
Barcelona Barca o Mort!
5/29/2011 00:45
Andreas

Hoppas bara han inte simmar på rygg då, man tror ju att en haj kommer förbi ! :)
5/29/2011 00:45
Lost Art Of Murder //

Van der saar va gryyym idag rädda Man U ett antal gånger. Han kan ju inte rädda allt. Messi skott studsa precis innan väldigt svårt att ta såna skott.

Tyck synd om Ibra istället Zlatam hade jag unna denna tite med ossl..
Barcelona Forza Espana
5/29/2011 00:44
Är det ingen mer än mig som tänker Bosquets borde fan nämnas bland världens bästa defensiva mitfältare killen va helt magisk. O Xavi måste men ändå hylla ännu mer han är nog denbästa mitfältaren genom tiderna. Xavi o Bosquets herregud va bra dom är.
Barcelona Rybbe
5/29/2011 00:43
Klockrent Andreas.

Zlatan vet verkligen hur man "dodgar" CLtitlar.
Mesudine Zizil
5/29/2011 00:43
Barca-nist // Hur fick ni tyst på alla konspirations älskare? Om nåt så gav ni dem en Megafon.
5/29/2011 00:42
Hetfield

Ja, precis.
Drog nyss iväg ett email till en vän till mig, du kanske känner honom (Arsene Wenger)

Tipsade han om att köpa Zlatan Ibrahimovic, gå ett titelfritt år till mötes men det är ju Arsenal rätt vana vid ändå så ett år till kan dom ju stå ut.
Sälj Zlatan året efter och vips, så får dom en CL titel.
Detta är kassaskåpssäkert.
Barcelona Barca-nist
5/29/2011 00:41
känns äckligt gott nu när han (Zlatan) lämnade/kickades, ännu bättre att Barca slog ut Mous Real och bäst av allt få tyst på alla Barca-hatare och konspirations älskare.

Den lyckan är obeskrivligt
Mesudine Zizil
5/29/2011 00:40
Andreas // Det är lugnt hans näsa kan även användas som snorkel.
Barcelona Hetfield
5/29/2011 00:39
Andreas

Haha, good one. De säger ju "Sälj Zlatan och vinn CL" :P
Lost Art Of Murder
5/29/2011 00:38
Lider en aning med Van Der Saar idag. Hade unnat honom en CL-titel till i sin karriär. Tråkigt att faktiskt göra en ganska medemåttig insats i en så här viktig sista match som han gör. Han agerar en aning klumpigt på båda de första målen.

Barcelona samot
5/29/2011 00:37
RM fanatico, Håller med dig helt och hållet! hoppas verkligen att Pep stannar en lååång tid framåt.
Barcelona GerardPique3
snälla MOD kan ni inte bara spärra forumet så bara barca fans kan skriva? tycker de förstör för oss. vi vill fira vår seger!
Barca-nist

Senaste uppgifterna jag hörde om Zlatan var att han var på väg rakt ut i medelhavet iklädd en Barcelona tröja med texten "Por Que?" på ryggen.

Har inte hört något mer tyvärr.
Lost Art Of Murder
5/29/2011 00:35
Pep är dock en extremt prestigefylld person och väldigt nyfiken på världen. Han gillar att utmana sig själv och testa nya saker. Han kommer vilja testa att träna ett annat lag i en annan liga. Möjligt att han kommer tillbaka till Barcelona efter en sejour utomlands. Men tror han kommer testa lyckan i Italien om ett par år.

Annons: