/spanien/barcelona/forum/12579.aspx/spanien/barcelona/forum/12579.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-03-27 01:33
Hombre/Pepe

Hig är inte bättre än Tevez, nu är du lite väl enögd.
Men Hig ska absolut spela om inte Tevez spelar!

Jag talar bara ur erfarenhet av det man sett utav honom, som sagt han kommer bli bättre, så du behöver ej känna dig tvingad till att försvara honom på något sätt. Jag tycker han är grym, det jag försöker säga är att han i nuläget är mer av en lirare än en iskall måltjuv.

De har för många som ska kladda, men utvecklas han mer än detta så äger han platsen.
Barcelona Barca4eva
2011-03-27 01:32
Fan vad kul att alla trolls börjar dyka upp här
Barcelona LaSagradaFamília
2011-03-27 01:31
Vad hände?! Men så blir det när man inte sätter sina chanser

Real Madrid Ivan Zamorano 9
2011-03-27 01:31
Fan vad messi ska stanan upp spelet hela tiden sämst idag !
2011-03-27 01:29
Målvakts tavla jisses, kan inte släppa den där fan.
Real Madrid Hala Pepe
2011-03-27 01:29
Ride_The_Big_One(6)

27 mål i La liga talar ändå sitt tydliga språk tycker jag. Så får man ha hänsyn till att han blev inspelad under de sista VM kval matcherna och på så sätt kanske inte hittade sin roll på planen lika bra som han gjort i Real.
Barcelona Hetfield
2011-03-27 01:28
Haha..ta det lugnt, de firar som att det var VM final.
Hombre - Higuain Mejórate Pronto!!
2011-03-27 01:28
Ride_The_Big_One(6)

Håller med, alla verkar vara mittfältare idag i Argentina. Cambiasso står för djupledslöpningarna och det säger allt.

Higuain må inte vara någon Crespo eller Batistuta, men är han frisk och i form så är han Argentinas bästa nia.

Mål Usa btw, när vi sitter och pratar om anfallare så borde vi prata om vilka försvarare Argenitna borde spela med istället:P
Barcelona Barca4eva
2011-03-27 01:27
Där kvitterar USA lol
Barcelona Android
2011-03-27 01:26
Kanske dags att spärra trollet Hombre? Kommer in hit hela tiden och snackar bara skit. Ganska kul att du kallar Hetfield för stolpskott när du är historiens största stolpskott.
2011-03-27 01:24
Sen så tror jag Hetfield syftar på att Hig är en djupleds löpande forwards typ, altså ingen riktig måltjuv av klass som tex Crespo var. Finns det inga ytor så ser man inte så mycket utav Hig. Säger det igen Arg och Portugal har samma problem, för många lirare för få avslutare av klass!

Hig är en bra spelare, kommer säkert bli bättre men nu snackar jag om dagsform. När det väl gäller så ser man inte mycket utav honom.
Real Madrid Hala Pepe
2011-03-27 01:23
LaSagradaFamília

Börjar bli lite OT men aja:

Messi Tevez Aguero Lavezzi och i vill mån Di Maria är alla 5 forwards (ytter i Di Marias fall) som i princip erbjuder likadant spel. Små ettriga spelare som är bra på små ytor. Tevez och speciellt Messi spelare i en annan division än de tre andra. Man måste ha möjligheten att variera sitt anfallsspel, ser inte riktigt meningen med att ha 5 liknande spelartyper i truppen.

Barcelona Hetfield
2011-03-27 01:23
Hombre

Seriöst, du är ett troll. De flesta målen han gjorde var från 1 meter och öppet mål, det klarar till och med Anders Svensson.

Såja, tillbaks till Puertan där ni kan prata om vilka miljardvärvningar ni kan göra föratt återigen komma 2:a.
Barcelona Barca4eva
2011-03-27 01:21

Dra till Puertan plox?
2011-03-27 01:21
Hala Pepe

Kun förtjänar bättre, inget ont om ATM men vet inte riktigt hur man resonerar i den klubben, de förstärker på pos där det redan finns bra spelare på, och skiter i försvaret samt innermittfältet. Klart man stannar upp när man får stå ut med elände säsong in och ut.

Känns som de flesta anfallarna i Arg har en liknande stil, vissa är bättre än andra men ändå liknande stil. En Crespo typ som var kung i straffområdet är vad jag efterlyser om de ska ha någon framgång
2011-03-27 01:20
Higuain saknas i Argentina..

Hetfeild

Stolpskott som du är så missade du att Higuain var Argentinas främsta målskytt i VM.
2011-03-27 01:20
Messi, Tevez, Aguero, Lavezzi och Di Maria skulle vara en ganska bra forwardsuppsättning, om nu inte Higuain kommer i form innan Copa America.
2011-03-27 01:18
Han borde i alla fall gå före Milito (usel form), Higuain (långtidsskada) och kanske Tevez. Han är dessutom bättre än Di Maria (även om de har lite olika roller). Den här säsongen har han varit klart bäst i Atleti, och en av ligans bästa spelare.
Real Madrid Hala Pepe
2011-03-27 01:16
LaSagradaFamília

Jo han är bra han med men ser inte riktigt hur han ska få plats i truppen direkt med tanke på att Lavezzi, Higuain, Tevez, Messi och Milito förmodligen går före.
Ganska synd faktiskt då det känns som att Kun stannat upp i utvecklingen, dock så har han höjt sig under denna säsongen.
2011-03-27 01:12
Eye of the tiger i bakrunden?
hahah så amerikanskt att köra den låten..

rocky mot världen..david vs goliat ser de sig själva i detta möte med argentina
2011-03-27 01:11
Hala Pepe

Glöm inte Aguero, klart bättre än Milito och Higuain för stunden (ja, jag vet att el pipita är skadad)
Barcelona Hetfield
2011-03-27 01:09
Hala Pepe

Milito är avdankad och med Higuain så vinner man nog inte VM då han brukar vara medioker när det gäller. Jag håller dock tummarna att Higuain växer då jag gillar honom.

Tevez är väldigt bra, men han är för lik resten av laget, det behövs en striker som kan bryta mönstret.
Real Madrid Hala Pepe
2011-03-27 01:08
Hetfield

Menar du just idag eller allmänt? För världsklass anfallare finns det gott om i Argentina Bla Diego Milito som gjorde 2 assist och 1 mål mot er samt 2 mål i CL finalen förra säsongen, visst han har inte presterat riktigt bra i år men det kan skyllas på massa små skador.

Både Higuain och Tevez är stora målskyttar i sina respektive klubblag så om inte Tevez Milito och Higuain är världsklass forwards så vet jag inte vad mer du vill ha?

Edit: läste igenom ditt inlägg igen och såg att du verkar prata om matchen idag, my bad.
Barcelona Blaugrana91
2011-03-27 01:05
Messi har varit grym som vanligt!
För övrigt roligt att höra publikens reaktioner så fort han får bollen!
Hoppas Pastore får komma in i andra nu, han och Messis samarbete brukar vara läskigt bra!
Barcelona Alvés
2011-03-27 01:00
Messis och Lavezzis mål helt klart, Klickat riktigt bra hos dom två emellan. Som ja sa före matchen så känns mittfältet helt klart för defensivt, skulle vilja se Baptista ta ut en def mittfältare och ta in Pastore så får dom in en till kreativ mittfältare, Messi får gå ner för långt annars, men som sagt så är det han som styr anfallen och hela offensiven som i VM men får inte cred pga att han inte gör målen, fast han är den som dribblar in i mål för att sedan låta dom peta in
2011-03-27 01:00
Va sköna de amerikanska reklamerna är
Barcelona Hetfield
2011-03-27 00:59
Problemet med Argentina är att de saknar en striker av världsklass som kan avlasta Messi. I dagens Argentina så är det bara Messi som kan göra målen, resten av kreativa spelare.

Det är kanske dags att förlåta Tevez och börja satsa på Aguero.
Barcelona Bernie
2011-03-27 00:58
Helt sjukt vad Messi dominerar, man ser helt klart att han är på en helt annan nivå än de andra spelarna. Han kan göra precis vad som helst med bollen. Man njuter bara.
Barcelona Hetfield
2011-03-27 00:58
Stolpskottet Di Maria missar målet från 1 meter och han får assisten? Konstig värld.
2011-03-27 00:54
Jag får väl ta och gå mer i fanklubben....

Vilken klack av Lavezzi... mmmm

elbraco

Ibland räknas det som en assist
Annons: